paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.6.2011 v 16:55 | Nahoru | #5971
dj_hroch> jj presne tak jsem to udelal, ted jsem prijel z 100km projizdky a jak jsem prijel, tak jsem si to dosteloval. Moto tahne pekne od spodu az k cervenym. S tema otackama to bylo divne, kdyz jsem tam mel rychlost, tak taky nechteli klesat pod 3,5t ot jen kdyz jsem pribrzdil, tak uz se volnobeh drzel na 1,5t ot. Jsem si myslel, ze se to nekde seka, ale fakt stacilo jen ubrat tomu volnobehu a vyresilo se to. Otacky jsem nastavil na tech 1,2t ot.. uvidim jak to bude startovat za studena

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.6.2011 v 19:44 | Nahoru | #5972
Ahoj. Před nedávnem se mi z motoru začalo ozývat lehké klepání. Zní to jako kdyby byla na jednom ventilu velká vůle. Jenže klepání se ozývá pouze, pokud motorka stojí rovně, nebo je lehce nahnuta k pravé traně.Chtěl bych se Vás tedy zeptat, jestli je možné, aby měla vačková hřídel tak velkou axiální vůli, že by se takto ozývala. Případně jestli je možné axiální vůli na vačce vymezit. Díky za odpověď.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

25.6.2011 v 14:33 | Nahoru | #5973
prosim o radu!!!ja sa stoho snad po.... nemozu porad dojit nato proc to strila do vyfuku a proc je ocuzena jedna svicka. a sem tam to zdechne zkusal sem rozvody,tovarni nastaveni karbecu sinchronizaci snad uz vsecko co mne napadlo nebo mne nekdo poradil... nevite nekdo nahodu co stim ??diky....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

25.6.2011 v 19:03 | Nahoru | #5974
Machacek> Tovární nastavení podle správného svého typu? Jinak ještě možná uplná blbost, ale funguje dobře zapalování, pálí jak má na obou válcích nebo ten jeden problémový začernalý občas vynechává?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

25.6.2011 v 19:10 | Nahoru | #5975
morpeus> Mrkni pár stránek zpět to tu borci řešili - podložky tam jsou, v několika málo rozměrech, ale nastavit hrubě jde. Jestli ji můžeš mít až tak vymlácenu musíš zjistit, běžně tohle u spousty motorů není ani třeba nastavovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

25.6.2011 v 19:47 | Nahoru | #5976
dj_hroch> jo podle toho typu borecek to nastavoval a nereaguje to na smesi ani na volnobeh su tam trysky 120 +- presne nevim... ale provrtane supatko nevadito?a zdecha to zpusobem ze to vyleti na 3litry a chcipne..zapeklyte ze

Naposledy editováno 25.06.2011 19:49:21

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.6.2011 v 10:23 | Nahoru | #5977
Co myslite, oplatilo se to? stalo to za to? celkova investice byla neco malo pres 25000kc(pocitam i dopravu motorky, STK, pojisteni apod-uplne vse). Cekal jsem, ze me to vyjde o par tisic min, ale vzdy se najdou dalsi veci. Co slo se opravilo doma, takze dalsich x hodin prace. Az na kosmeticke vady si myslim, ze je v technicky vynikajim stavu bez zadne dalsi investice(ani spotrebni), takze doufam, ze budu dolevat jen benzin moto je zajete(11500km), tak by melo byt vse OK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.6.2011 v 11:47 | Nahoru | #5978
Omar_Bomba> Hehe, si stěžuj, za 25k pojízdná je prakticky zadarmo

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.6.2011 v 11:54 | Nahoru | #5979
Machacek> Provrtané šoupátko nevadí, buď se bude chovat jako zavřená nebo jako otevřená, ale takovéhle harakiry to dělat nesmí - ten motor normálně běží krásně hladce, vytáčí se ochotně a nikde nekope. Pokud se chová jakkoliv jinak tak to není normální a podle toho jak to popisuješ ji máš prostě uplně rozhozenu ať už nastavením nebo stavem - těsní všude, všechny šroubky a závity, membrány, těsnění, ventilky, gumičky, příruby atd. jsou v pořádku? Nepřisává si někde? Elektrika totéž, pálí vpořádku nebo vynechává?

Nastavení má cenu dělat až pokud víš, že s motorem není problém, elektrika je vpořádku a karburátory i s přírubama v dobrém stavu nebo opravené co je třeba.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.6.2011 v 20:51 | Nahoru | #5980
dj_hroch> to jo, ted jsem videl dve stejne na motoinzerci za 36t kc. Ale zas se objevi stejny rocnik aj pod 30t. Vyplatit se to asi vyplatilo, akorat ted jsem jel za moju a na pekne silnici jsem zjistil, ze se mi to do 100km/h pri konstatnich rychlostech celkem vlni(houpe ze strany na stranu) nad 100km/h uz je to OK. Rikal jsem si, ze ta bouracka nebyla tak velka aby trochu hnula aj s ramem, motorka nikde sama nezataci a netahne..pouze se vlni.. Co myslite?

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.6.2011 v 21:09 | Nahoru | #5981
Tak jsem dnes změřil vůle všeho možného. Vůle ventilů se pohybuje od 0,03mm do 0,09mm tak popřeházim podložky a snad to bude v normě. Jen by mě zajímalo, jestli je normální aby vačka měla axiální vůli kolem 0,5mm a jestli může být kvůli takové vůli slyšet. Jo a jak moc má bejt napnutej rozvodovej řetěz? Já jsem naměřil nahoře mezi vačkovými koly průhyb "úplně nahoru" oproti "úplně dolu" něco kolem 1 cm což se mi zdá docela dost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.6.2011 v 21:12 | Nahoru | #5982
Omar_Bomba> A co kola,sou vyvážené?Si to tuším také nějak zminoval.O "velikosti bouračky" se můžeš jen dohadovat pokud si ji sám nezažil.Takhle těžko říct,při ohnutých vidlích se nehne asi ale jak byla lehlá i na obě strany..Zkus ta kola,řízení není volné nebo tak?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.6.2011 v 22:14 | Nahoru | #5983
Omar_Bomba> Tak tak, typický nevývažek, možná špatně dotažená osa; málo pravděpodobně bouchlý ráfek, špatně sjetá či nafoukaná guma. Fakt blbě vyvážené kolo (když už to poznáš) vibruje právě při určité rychlosti nejvíc - kolem 80 třeba - a dál je to dobré, poznáš citem i sluchem. Blbě dotaženou osu bys poznal když zvedneš kolo nad zem.

edit: Kdybys měl špatný rám či cokoliv z bouračky by táhla hlavně pořád někam a s rychlostí bys to víc cítil. Navíc i rámy mají nějaké tolerance, pokud a) drží stopu b) nezatáčí, nenapadá c) klopí se krásně do zatáček na obě strany stejně, při překlápění se s ní nepereš ani z jedné strany na druhou, tak můžeš mít klidné spaní

Naposledy editováno 26.06.2011 22:18:13

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.6.2011 v 00:38 | Nahoru | #5984
Boda> jj predek unikal, tak jsem nechal pneu zdelat. Rafek OK, pneu pak drzelo tlak a vyvazilo se. O te bouracce mas pravdu, kdovi, jestli to nebylo bouchle jeste predtim. Koleno vyfuku je lehce promackle, ale od te posledni bouracky to nejspis nebylo.

dj hroch> vcera jsem jeste zdelaval predni kolo(uletela mi zasterka blatniku). Predtim jsem to nezpozoroval, mozna jsem to spatne pritahl. Jeste si rikam, ze to moto 2 roky stalo, tak to predni pneu co bylo po tu dobu vyfoukle ma mozna na to vliv. Motorka ani nevibruje. Asi to nekomu pujcim, at se na tom projede. Predtim jsem mel jen Jawu, tak ten pohly ram nemusim poznat, protoze jsem u Jawky toleroval vsechno taky jsem si rikal, ze kdyby to byl ram, tak to bude pri vyssich rychlostech horsi a horsi...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.6.2011 v 21:49 | Nahoru | #5985
Kluci za kolik mám prodat kyvnou vidlici a zadní kolo?? Prosíííím poraďte mi .-)))

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.6.2011 v 08:12 | Nahoru | #5986
setkali jste se někdy s něčím podobným? zajímalo by mně,kdo to mohl tak krásně a hlavně za jakým účelem zpilovat...



Naposledy editováno 28.06.2011 10:49:16

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.6.2011 v 10:50 | Nahoru | #5987
Otazka pre znalych chcel by som nastavit tu synchronizaciu karburatorov ale aky je nato treba ten tlakomer?? meria sa to tak ze dam dole tie capicky z karburatorov napojim nato ten tlakoer nakopnem motor (uz zahriaty) a nastavim otacky na 1750ot a srobujem tym nastavovacim srobom dokial nebude tlakomer vyvazeny pre oba valce potom len dam capicky naspat a zlozim ostatne??

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.6.2011 v 18:38 | Nahoru | #5988
dalsi kryt pripraveny na export do CZ ak by mal niekto o nieco podobne zaujem ozvite sa
[img]

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.6.2011 v 21:51 | Nahoru | #5989
sshark>


Mimochodem jaká je Tvoje cena?

Naposledy editováno 29.06.2011 21:59:16

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.6.2011 v 09:26 | Nahoru | #5990
xsnakex: cena je 820kc aj z dobierkou co ta vysiel ten tvoj??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.6.2011 v 15:31 | Nahoru | #5991
sshark> Tak to je SUPER cena ! Já zaplatil 37,88,-€ včetně poštovnýho.Bylo to přes kámoše v Německu a za ušetřený diety,takže vlastně zadáčo

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.7.2011 v 21:47 | Nahoru | #5992
Caute, dneska jsem jel cca 70km z domu ke strejdovi na farmu a Suza zacala zlobit, jako kdyby ztracela vykon, strasne ji klesaly otacky i kdyz jsem mel rukojet plynu ve stejne poloze, a kdyz jsem vymacknul spojku a bych preradil tak zdechla, vzdycky jsem zajel ke krajnici a nesla nastartovat, starter tocil, ale proste nechytla, se syticem, bez sytice, s pul plynem bez plynu, ale ani prd, deset minut jsem pockal, dal cigo, a najednou chytla na vrknuti, palivovy kohout na poloze ON, a vzduchovy filtr cisty skoro jako novy, olej dobrej, stalo se mi to asi 3x, zdechla, chytla po 5-10 min. klidu, a zase jela jako nova, a pak zase zdechla :D :D...otec rika ze bude zajebany sitko nebo neco s membranou , tak chci jeste odbornou radu :D....svicky jsou v poho, do vyfuku do nestrili, nekouri, takze karbce by meli taky byt dobry. Jeste podotknu, ze jsem asi dva dny predtim jezdil na rezervu a celkem dlouho, tak me napadlo jestli jsem si bordelem ze spodku nadrze neco nezasral, kdyz jsem byl v Prostejove za zenou a mel cerstve plnou nadrz, tak jela krasne, mam dojem ze to dela az kdyz sae hladina dostane pod pulku, vazne nevim.

Kazdopadne se ptejte na jiny veci a pojdte me pomoct tento zapeklity problem vyresit !! :D

Diky za kazdou cenou radu :) S pozdravem Vasil

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.7.2011 v 13:16 | Nahoru | #5993
Vasil.D : mne robila toto iste ked som siel 50km v dazdi problem bol zadrbane fajfky pouteiral som nechal oschnut odvtedy ide ako nic

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.7.2011 v 13:59 | Nahoru | #5994
zdravim hosi tak stale laboruju stu moju potvoru stale to dela to same strila do vyfuku aj sani a nereagujeto na zadne nastaveni karbece sem vycistil tak 3-5krat rozvody nastavene ventyly take.. nevite jak poznam bez demontaze hlavy jestly su podpalene ventyly nebo jestly je dobre zapalko?a pokud se stim nekdo setkal prosim o radu... diky moc!

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

3.7.2011 v 18:14 | Nahoru | #5995
sshark> Slevni na 700 a koupím ho milanpinka@seznam.cz

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

4.7.2011 v 18:40 | Nahoru | #5996
Nevíte někdo jaké rozměry podložek na ventily se prodávají? Btw: Dají se ty podložky zabrousit?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

4.7.2011 v 19:45 | Nahoru | #5997
caute, nechcu byt za dementa ale taky si nechcu odsrat retez, muzu ho timhle cistit ? nasel jsem to doma :D :D diky moc

PAN OIL

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

4.7.2011 v 20:55 | Nahoru | #5998
morpeus: priemer je tusim 29,5mm hrubka odstupnovana po 0,05mm ale kup origo na partsdeport boli tusim 330kc za jednu alebo vyskusaj napisat do suzuki ja som tak zohnal lacnejsie. Zbrusovat sa daju ale potom ju daj zbrusenov stranov dolu nie brusenou stranou pod vacku. Ja som cil kupil nove a vola bola krasnych 0,08mm meral som po 200km ze 0,09 serem nato najadzim este ale 1000km a dam zbrusit stare bud mam malu volu alebo az moc velku ked dam po 0,05 odstupnovane

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

5.7.2011 v 15:58 | Nahoru | #5999
Ahojte,
mám to problém, že když jedu chvíli nad 160km/h tak mi začne motorka zdechat. Když jsem záčkl spojku a začal tůrovat, tak to pořád zdechalo. A jak jsem postupně zpomaloval, tak začala zase chytat, až jela normálně. Čím to může být?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

5.7.2011 v 18:02 | Nahoru | #6000
GASS> mam podobnou zkusenost, ale na 6tku pri 6 tis otacek, to byl vzduchovym filtrem, pak mam zkusenost s zdechanim na 4 5 a 6tku, a pri proturovani taky zdechla, to bylo tim, ze tam slo malo benzinu, vyreseno : novym filtrem, ktery tam mam jako mezikus mezi hadickama, odkalenim karbcu, vycistenim karbcu, profouknutim hadicek a kohoutu stlacenym vzduchem, a vyplachnuti nadrze od bordelu :) tak zkus a uvidis, ale podle me ( nebo spis podle tech co radili predtim me :D ) je to tim, ze ti tam netece dost benalu a tim padem zdechne, zkus to co jsem udelal ja a treba pojede :) nebo jnic vyznyho to byt nemusi a pravdepodobne ani nebude :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 0 1.6.2024 v 17:33 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist