Dawei píše: PetrXX> 1600 jsem měl a líp se mi ovládala než 1100. kardan u 1100 je bezúdržbovej to je prostá pravda. řemen u 1600 občas potřebuje došponovat. Tichý ševelení u 1600? Ty jo co tam máš za laufy?S tlumítkem? Ty moje rozhodně nikdy nikdo nepřeslechl. Jedenáctka je živější. 1600 jsem měl dokleplou o KNka kitu a dobře seštolovanou, ale oproti 1100 byla línější. Otáčky jsou dané. 1900 je totožný motor? Jel jsi na ní? Já jí měl jako další v pořadí (2006) a fakt je znát posun v rámu i motoru. Chybí tomu jenom 6ka na dálnice. Až se svezeš tak suď
O ševelení jsem psal v souvislosti s řemenem, pokud se podíváš na moje Vance Hines tak ti asi musí být jasné, že motor je krapet slyšet.
Ano, devatenáctka má totožný motor s vyšším objemem, doplněný o vstřiky a úpravou poměrů v převodovce, defacto se bavíme o převrtaném motoru z Warriora.
Ano, myslím si, že pokud někdo hledá výkon, tak na ostřejší jízdu (nebavím se o rovinkářích) si nepořídí těžkou devatenáctku Midnighta, ale půjde do motorky s pevnějším rámem a adekvátními brzdami, tj Rocket, který ti umožní ten krouťák využít i jinde než na rovině.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 1600 VS XVS 1100
Bimbo ze Žižkova píše: PetrXX> ty si můj člověk Na jednu stranu bych chtěl zkusit větší motor a ten u Wilda se mi líbí jak má velkej zdvih,na válcích ty trubky na tyčky k ventilům no pecka motor.Na stranu druhou,jsem si motorku dělal celou sám z bouračky,všechno doma na koleni,přepáčko,blatníky z laminátu,ty jsem dělal na gumě,měl jsem na ní potravinářskou folii a laminoval.V kuchyni jsem svářel,lakoval,vedle motky stál vánoční stromek a motorka byla stejně nejvtší dárek i když se tu válela po bytě na kusy.To sraní s řidítkama než mi jedna fimra opravila to co zkurvila druhá a já to tady naměřoval a nosil ty holý trubky pořád v hadrech aby nebyli poškrábaný a nakonec mi na nich debil udělal sváry jak na kolejích a druhej debil je zase podbrousil.Vymyslet sitič pod nádrž kterej má drak 11ka na řidítkách.Ten jsem udělal z magnetu na lednici od čongů,vyloupnul jsem ten magnet,vyrobil takový udělátko a zkombinoval to se sitičem ze škoda favorit a jak to maká.Jestli jí neprodám,tak asi uříznu zadek a nacpu tam pořádný kolo,dám přímí sání a dynojet.Já jsem v omhle nerozhodnej,chtěl bych to a je mi líto dát pryč ono.
Škoda že jsem teď v tahu, mohl jsi omrknout mýho Wildu a testnout to, jestli je to přesně to, co hledáš, když zkusíš sérii tak to s případným customem nemá nic společnýho mimo chování motoru.. v tomto těžko radit, já si bohužel myslím, že pokdu nenajdeš magora který bude schopen ocenit tu tvou jedenáctku, tak na tom vykrvácíš, prostě ti to nikdo nezaplatí a půjde za cenu lehce nad tuctovky s třásněma.
Každopádně zkus někde ukecat někoho s otevřeným Wildem a zkusit si to, jak se chová motor, jak psal Dawei rozsah otáček není velký, ta devatenáckta na custom by taky mohla stát za to, ale už má vstřiky, otázka kam tě srdce potáhne.
A Drag? Ale jo, taky dobrý. Jen bys asi dřív nebo později začal trpět komplexem malorážky. A řemen je fakt super.
Štastnou volbu
Naposledy editováno 16.06.2011 13:30:35
PetrXX píše: Škoda že jsem teď v tahu, mohl jsi omrknout mýho Wildu a testnout to, jestli je to přesně to, co hledáš, když zkusíš sérii tak to s případným customem nemá nic společnýho mimo chování motoru.. v tomto těžko radit, já si bohužel myslím, že pokdu nenajdeš magora který bude schopen ocenit tu tvou jedenáctku, tak na tom vykrvácíš, prostě ti to nikdo nezaplatí a půjde za cenu lehce nad tuctovky s třásněma.
Každopádně zkus někde ukecat někoho s otevřeným Wildem a zkusit si to, jak se chová motor, jak psal Dawei rozsah otáček není velký, ta devatenáckta na custom by taky mohla stát za to, ale už má vstřiky, otázka kam tě srdce potáhne.
beru to jako nabídku že až nebudeš v tahu tak se někde sejdem na předváděčku
2 reakcí na tento příspěvek XV 1600 VS XVS 1100
edit: A nevím, čemu říkáš "královskej rozvod", ale u mě je to OHC s královským hřídelem, což OHV motor už jaksi z principu nemůže splňovat.
Naposledy editováno 17.06.2011 10:57:57
Nicméně pro tuto kategorii je OHV plus ještě hydroštely určitě lepší řešení.
kosak72 píše: Čus, není nad ten krásnej královskej rozvod, než ty pojebaný rozvodový řetězy, který se musej co 30 000 Km měnit, nevím jak 1100 ale 650 to tak má. Jinač já slezl taky z Draku a první na co jsem se koukal byl Wilda. Je to lokomotiva, krásná klasika, která se dá neskutečně předělávat. Při mě výšce a váze a trochu sportovnějším ambicím jsem skončil u Warrika, což nelituji. Nicméně když vidím Wildu, vždy mi srdíčko zaplesá. Jo a k těm 1800 Inťošům, taky mám už jednoho jako zářez na pažbě, borec nestačil koukat, jak jsem mu dal na prdel. Ono ta 1800-ctka ty kilowaty má, ale taky to má svoje kila, těžký a bachratý je to jak hajzl.
Rozvody měnit po 30 000??? To možná snad u nějaké čínské kurvy...Vážně se tu nestačím divit!A že jsi předjel Intriuše,fajn...ono vždycky záleží,kdo na té motorce sedí a vsaď se o co chceš,že i když to váží se mnou půl tuny,nechytáš se s warrikem vůbec nikde!Možná na krátičkou akceleraci,bo je o něco lehčí a mně to bude hrabat ještě na dvojku Má to výkon jako prase,skvělý brzdy,docela tuhej rám...prostě jízdní vlastnosti jsou parádní,i když váží 350kg! A do mě!
1 reakcí na tento příspěvek XV 1600 VS XVS 1100
Periflex: aby jsi neprohrál gaťe, v maximálce určitě, ale jinak nevím nevím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 1600 VS XVS 1100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 1600 VS XVS 1100
1 reakcí na tento příspěvek XV 1600 VS XVS 1100
jedenáctka Drag za 86 tisíc
jedenáctka Drag za 111 tisíc
Člověče za 170 to IMHO téměř nemáš šanci prodat..
Naposledy editováno 20.06.2011 09:37:49
Naposledy editováno 20.06.2011 09:47:59
1 reakcí na tento příspěvek XV 1600 VS XVS 1100
S těmi cenami je to přesně jak píšeš, kdy se mnohé fušeřiny (tím nekomentuji odkazy co jsem naházel) vydávají za pekelné stroje, jenže často jde o fušeřinu, která tě ale cenově ovlivní, protože na první pohled to vypadá OK a je to za poloviční cenu. Mě jen Thunderbikovej 240 kovanej ráfek stál 30 tisíc bez výpletu a náboje, přičemž za 12 se dá sehnat 240, která bude vzhledově vypadat úplně stejně, jen nikdy nebudeš vědět, kdy ti to ujede pod zadkem až to praskne.
Mě můj custom stál neskutečný prachy, ale šel jsem do toho s vědomím, že ta motorka bude kus podle mých představ a nepůjde z baráku, kdyby čert na koze jel. Prodej bych jednak ořval, druhak bych vykrvácel všechny investované peníze. Časem přihodím nějakého škarpfajtra za dvacku na blbnutí po zadním (nejspíš dvanáctka banďour).
A trošku mě i těší, že Wildů ubývá a nový nebudou. A starý si drží cenu, na rozdíl od sportovních mašin, tam je ten propad neskutečnej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 1600 VS XVS 1100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 1600 VS XVS 1100
Kdybys to chtěl nějak poladit, tak mám nějaké věci na prodej..
1 reakcí na tento příspěvek XV 1600 VS XVS 1100
Yamaha XV 1600 Wildstar samostatné vlákno pro fandy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Držák origo výfuků Yamaha XV 1600 WildStar | georges63 | 4 | 30.5.2024 v 14:18 georges63 |
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar | oko31 | 30 | 15.4.2024 v 20:14 Rooks |
Nádrž Wildstar Yamaha XV 1600 WildStar | čáslava | 2 | 11.4.2024 v 17:58 ja1 |
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |
Sedák na sedlo Yamaha XVS 1100 DragStar | Dosky-CZ | 19 | 20.3.2024 v 13:04 aar |