paolo_novy Přidat reklamu

Téma: XV 1600 VS XVS 1100
Zdravim a prosim o radu,je něco na co bych si měl dávat pozor při koupi XV 1600 ?Taky by mě zajímaly poznatky ohledně jízdy,třeba jak to brzdí,jak se to vlní,jak to táhne a srovnávat můžete s xvs 1100 který mám teď.Taky by mě zajímalo jestli je nějakej rozdíl v rocích výroby u wilda,třeba jestli má nověší typ imobilizér atp.Díky díky díky

(reakce na) XV 1600 VS XVS 1100

15.6.2011 v 23:04 | Nahoru | #31
Bimbo ze Žižkova> Máš jí krásnou jestli jsi takhle schopnej dělat úpravy tak kup na díly nějakou po pecce za pár šupů a dej si dohromady komplet mašinku podle sebe. Nebo
tady máš 1900 za cenu wilda 1900

XV 1600 VS XVS 1100

16.6.2011 v 07:13 | Nahoru | #32
Díky Na bouračky jsem taky koukal ale nějak jezděj všichni opatrně,v týhle kubatůře jsem nic nenašel.Navíc záleží za kolik by se mi podařilo prodat tu mojí,pak bych max mohl koukat po něčem většim než je Wild,ale i tak ta 19ka už nemá karbec ne?To je nuda se stříkačkou

(reakce na) XV 1600 VS XVS 1100

16.6.2011 v 07:59 | Nahoru | #33

Dawei píše: PetrXX> 1600 jsem měl a líp se mi ovládala než 1100. kardan u 1100 je bezúdržbovej to je prostá pravda. řemen u 1600 občas potřebuje došponovat. Tichý ševelení u 1600? Ty jo co tam máš za laufy?S tlumítkem? Ty moje rozhodně nikdy nikdo nepřeslechl. Jedenáctka je živější. 1600 jsem měl dokleplou o KNka kitu a dobře seštolovanou, ale oproti 1100 byla línější. Otáčky jsou dané. 1900 je totožný motor? Jel jsi na ní? Já jí měl jako další v pořadí (2006) a fakt je znát posun v rámu i motoru. Chybí tomu jenom 6ka na dálnice. Až se svezeš tak suď



O ševelení jsem psal v souvislosti s řemenem, pokud se podíváš na moje Vance Hines tak ti asi musí být jasné, že motor je krapet slyšet.
Ano, devatenáctka má totožný motor s vyšším objemem, doplněný o vstřiky a úpravou poměrů v převodovce, defacto se bavíme o převrtaném motoru z Warriora.
Ano, myslím si, že pokud někdo hledá výkon, tak na ostřejší jízdu (nebavím se o rovinkářích) si nepořídí těžkou devatenáctku Midnighta, ale půjde do motorky s pevnějším rámem a adekvátními brzdami, tj Rocket, který ti umožní ten krouťák využít i jinde než na rovině.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 1600 VS XVS 1100

16.6.2011 v 08:11 | Nahoru | #34

Bimbo ze Žižkova píše: PetrXX> ty si můj člověk Na jednu stranu bych chtěl zkusit větší motor a ten u Wilda se mi líbí jak má velkej zdvih,na válcích ty trubky na tyčky k ventilům no pecka motor.Na stranu druhou,jsem si motorku dělal celou sám z bouračky,všechno doma na koleni,přepáčko,blatníky z laminátu,ty jsem dělal na gumě,měl jsem na ní potravinářskou folii a laminoval.V kuchyni jsem svářel,lakoval,vedle motky stál vánoční stromek a motorka byla stejně nejvtší dárek i když se tu válela po bytě na kusy.To sraní s řidítkama než mi jedna fimra opravila to co zkurvila druhá a já to tady naměřoval a nosil ty holý trubky pořád v hadrech aby nebyli poškrábaný a nakonec mi na nich debil udělal sváry jak na kolejích a druhej debil je zase podbrousil.Vymyslet sitič pod nádrž kterej má drak 11ka na řidítkách.Ten jsem udělal z magnetu na lednici od čongů,vyloupnul jsem ten magnet,vyrobil takový udělátko a zkombinoval to se sitičem ze škoda favorit a jak to maká.Jestli jí neprodám,tak asi uříznu zadek a nacpu tam pořádný kolo,dám přímí sání a dynojet.Já jsem v omhle nerozhodnej,chtěl bych to a je mi líto dát pryč ono.



Škoda že jsem teď v tahu, mohl jsi omrknout mýho Wildu a testnout to, jestli je to přesně to, co hledáš, když zkusíš sérii tak to s případným customem nemá nic společnýho mimo chování motoru.. v tomto těžko radit, já si bohužel myslím, že pokdu nenajdeš magora který bude schopen ocenit tu tvou jedenáctku, tak na tom vykrvácíš, prostě ti to nikdo nezaplatí a půjde za cenu lehce nad tuctovky s třásněma.
Každopádně zkus někde ukecat někoho s otevřeným Wildem a zkusit si to, jak se chová motor, jak psal Dawei rozsah otáček není velký, ta devatenáckta na custom by taky mohla stát za to, ale už má vstřiky, otázka kam tě srdce potáhne.

XV 1600 VS XVS 1100

16.6.2011 v 13:25 | Nahoru | #35
Já jsem kolem XV chodil spoustu let a dlouho dozrával. Teď ho mám třetí sezonu a neměnil bych. Zatím se neobjevilo nic, co by mi za to stálo. Wilda je pro srdcaře: ano, má nízký rozsah použitelných otáček jak už tu bylo několikrát řečeno, ale kdo si myslí, že se neumí pěkně rozdovádět,tak je na pěkným omylu (a to už jsem na něčem seděl viz. profil). Je to vzducháč, OHV klasika, karburátorovej. Už jen pohled na motor je zážitek. Já ho mám v sérii, protože mi to stačí. Vyhovuje mi líný převalování pístů a bublání z laufů. Vůbec mi nevadí, když někde v zatáčce dřu spodkem, naopak Pokud chce někdo ladit motor, tak má otevřené široké pole působnosti viz. http://www.wildstar...age/cz_homepage.html a tady http://www.wildstar...arlight_express.html o rámu a dalším ani nemluvě. S majitelem Starlight Express se znám, tak kdybys chtěl ...můžeš ho i vidět.
A Drag? Ale jo, taky dobrý. Jen bys asi dřív nebo později začal trpět komplexem malorážky. A řemen je fakt super.
Štastnou volbu

Naposledy editováno 16.06.2011 13:30:35

(reakce na) XV 1600 VS XVS 1100

16.6.2011 v 14:54 | Nahoru | #36

PetrXX píše: Škoda že jsem teď v tahu, mohl jsi omrknout mýho Wildu a testnout to, jestli je to přesně to, co hledáš, když zkusíš sérii tak to s případným customem nemá nic společnýho mimo chování motoru.. v tomto těžko radit, já si bohužel myslím, že pokdu nenajdeš magora který bude schopen ocenit tu tvou jedenáctku, tak na tom vykrvácíš, prostě ti to nikdo nezaplatí a půjde za cenu lehce nad tuctovky s třásněma.
Každopádně zkus někde ukecat někoho s otevřeným Wildem a zkusit si to, jak se chová motor, jak psal Dawei rozsah otáček není velký, ta devatenáckta na custom by taky mohla stát za to, ale už má vstřiky, otázka kam tě srdce potáhne.


beru to jako nabídku že až nebudeš v tahu tak se někde sejdem na předváděčku

2 reakcí na tento příspěvek XV 1600 VS XVS 1100

17.6.2011 v 09:44 | Nahoru | #37
Čus, není nad ten krásnej královskej rozvod, než ty pojebaný rozvodový řetězy, který se musej co 30 000 Km měnit, nevím jak 1100 ale 650 to tak má. Jinač já slezl taky z Draku a první na co jsem se koukal byl Wilda. Je to lokomotiva, krásná klasika, která se dá neskutečně předělávat. Při mě výšce a váze a trochu sportovnějším ambicím jsem skončil u Warrika, což nelituji. Nicméně když vidím Wildu, vždy mi srdíčko zaplesá. Jo a k těm 1800 Inťošům, taky mám už jednoho jako zářez na pažbě, borec nestačil koukat, jak jsem mu dal na prdel. Ono ta 1800-ctka ty kilowaty má, ale taky to má svoje kila, těžký a bachratý je to jak hajzl.

(reakce na) XV 1600 VS XVS 1100

17.6.2011 v 10:54 | Nahoru | #38
kosak72: Technická připomínka - rozvoďáky se musejí měnit co 30 tisíc leda u motorek, které jdou z ruky do ruky a každý je před prodejem stočí. U nízkootáčkových strojů vydrží rozvoďáky málem totéž, co celý motor.

edit: A nevím, čemu říkáš "královskej rozvod", ale u mě je to OHC s královským hřídelem, což OHV motor už jaksi z principu nemůže splňovat.

Naposledy editováno 17.06.2011 10:57:57

XV 1600 VS XVS 1100

17.6.2011 v 13:51 | Nahoru | #39
Přesně jak píše 1100Virago. Teď jsem kontroloval rozvoďáky při necelých 50000 km u DragStara 1100. Opotřebení asi čtvrtinové. Takže 150000 km ty rozvoďáky vydrží stopro. V Česku prostě platí: kolik majitelů, tolikrát stočený tachometr. Samozřejmě mínus jedna .
Nicméně pro tuto kategorii je OHV plus ještě hydroštely určitě lepší řešení.

XV 1600 VS XVS 1100

17.6.2011 v 14:41 | Nahoru | #40
asi tak,mám 37tis. a rozvoďáky se tvářej jak nový,kromě volnobežky kterou teď operuju než si to někdo odveze

(reakce na) XV 1600 VS XVS 1100

17.6.2011 v 15:45 | Nahoru | #41

kosak72 píše: Čus, není nad ten krásnej královskej rozvod, než ty pojebaný rozvodový řetězy, který se musej co 30 000 Km měnit, nevím jak 1100 ale 650 to tak má. Jinač já slezl taky z Draku a první na co jsem se koukal byl Wilda. Je to lokomotiva, krásná klasika, která se dá neskutečně předělávat. Při mě výšce a váze a trochu sportovnějším ambicím jsem skončil u Warrika, což nelituji. Nicméně když vidím Wildu, vždy mi srdíčko zaplesá. Jo a k těm 1800 Inťošům, taky mám už jednoho jako zářez na pažbě, borec nestačil koukat, jak jsem mu dal na prdel. Ono ta 1800-ctka ty kilowaty má, ale taky to má svoje kila, těžký a bachratý je to jak hajzl.


Rozvody měnit po 30 000??? To možná snad u nějaké čínské kurvy...Vážně se tu nestačím divit!A že jsi předjel Intriuše,fajn...ono vždycky záleží,kdo na té motorce sedí a vsaď se o co chceš,že i když to váží se mnou půl tuny,nechytáš se s warrikem vůbec nikde!Možná na krátičkou akceleraci,bo je o něco lehčí a mně to bude hrabat ještě na dvojku Má to výkon jako prase,skvělý brzdy,docela tuhej rám...prostě jízdní vlastnosti jsou parádní,i když váží 350kg! A do mě!

1 reakcí na tento příspěvek XV 1600 VS XVS 1100

17.6.2011 v 16:10 | Nahoru | #42
no jen si ty řetízky zkontrolujte řádně, já měl draka 65O a po 30 000 Km v tom rachtalo jak ve starejch pendlovkách a to si myslím, že km u něj rozhodně stočený nebyly. Pokud je to tak jak se tady bijete v prsa, tak klobouk dolů, já měl zkušenost jinou. Jsem rád, že tento ůkon na motorce jde již mimo mě. Chtěl jsem jen napsat, že Wilda má oproti Drakům určitě konstrukčněji lépe vyřešený motor.
Periflex: aby jsi neprohrál gaťe, v maximálce určitě, ale jinak nevím nevím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 1600 VS XVS 1100

17.6.2011 v 16:14 | Nahoru | #43
kosak72> netroufal bych si to napsat,kdybych na Warrioru nejel.Svez se někdy na M1800 a uvidíš sám!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 1600 VS XVS 1100

17.6.2011 v 20:41 | Nahoru | #44
periflex> čoveče nejel jsem jen na jedné, ale přímo na dvou kouscích, jedna rok 2007 v původním stavu a druhá 2009 trochu naladěná a překopaná, obě od kluků z naší bandy. Musím uznat, že je to vážně kus motorky, ale ten Warrik mi příjde takový lehčí a hlavně ovladatelnější. ¨Musím ještě dodat, že ta překopaná má vzadu 260 papuč, což se na té ovladatelnosti asi taky podepsalo. Tož tak. Jináč ještě v bandě disponujeme 2.3 Rocketem a 1800 Goldwingem, což jsem ještě zatím neměl tu čest.

(reakce na) XV 1600 VS XVS 1100

18.6.2011 v 01:08 | Nahoru | #45
kosak72> lehčí je určitě a s tou ovladatelností bych se hádal.Možná je to o zvyku,ale na Intráči se cítím mnohem jistější a vzadu mám pneu 280!

1 reakcí na tento příspěvek XV 1600 VS XVS 1100

20.6.2011 v 09:29 | Nahoru | #46
650 přestavba
jedenáctka Drag za 86 tisíc
jedenáctka Drag za 111 tisíc

Člověče za 170 to IMHO téměř nemáš šanci prodat..

Naposledy editováno 20.06.2011 09:37:49

(reakce na) XV 1600 VS XVS 1100

20.6.2011 v 09:39 | Nahoru | #47
PetrXX> co to je IMHO?No díki těmhle týpkům šanci nemám,oni chtěji rychlý prachy a akorát dokážou podtrhnout ceny.I přesto že to je 650 ta jeho tak by za ní 130 mohl chtít ale je jednoduší dát tam 90 a je prodaná hned.Mimo to,týpek odemě z party prodává tohle http://www.motorkar...ireblade-275643.html za 180 a nikdo se mu nehlásí,Nový to stojí 370tis."bez doplňků"To je trošku velká amortizace,to já bych jí měl tim pádem dát zadarmo a ne za ní chtít prachy 190tisíc propad za 4roky? to si děláme sami,každej chce slevu jinak na to sere

XV 1600 VS XVS 1100

20.6.2011 v 09:43 | Nahoru | #48
ten první"resp.druhý inzerát" ani neví co to je radical custom hlavně že to tam má napsaný a mnotorka je akorát podkopnutá jak hovado,jinak rám je v sérii a ten druhej tu motorku jsem viděl a fotka vypadá opravdu jinak než realita,proto mám v inzerátu že je nutno vidět a slyšet aby člověk viděl že to neni fušeřina.Ale pro spoustu lidí bude rozhodující asi cena než kvalita BTW:jak se asi jede na motorce ketrá má už v sérii rozvor 2400 když na ní dá vidle s úhlem odhaduju 14°to je tak cca 3metry rozvor,to se musí jet do zatáček jak víno

Naposledy editováno 20.06.2011 09:47:59

XV 1600 VS XVS 1100

20.6.2011 v 09:54 | Nahoru | #49
no nic,v nejhoršim si jí nechám,myslim že jsem dal do ní víc než 170 co za ní chci a když nepujde za tuhle cenu tak oželim větší kubaturu a zůstanu u toho co je teď.Přeci jenom,jezdí to,zatáčí to,je spolehlivá a i když v tom neni 16kový kladivo,což mi sere,ten motor je nádhernej,tak se za tim lidi otáčej.A to ani nemluvim o tom že nejmenovanej týpek s HD na ní koukal a řikal ty vole,já jsem tuhle zůstal stát,něco se tam seklo a konec a ty pořád s tou historií jezdíš a nic.Má dva roky starýho Fat Boye to jsem si vždycky myslel že aspoň toho amíci uměj vyrobit s pořádnym motorem

1 reakcí na tento příspěvek XV 1600 VS XVS 1100

20.6.2011 v 10:23 | Nahoru | #50
Bimbo ze Žižkova> IMHO je internetová zkratka pro In My Humble Opinion..
S těmi cenami je to přesně jak píšeš, kdy se mnohé fušeřiny (tím nekomentuji odkazy co jsem naházel) vydávají za pekelné stroje, jenže často jde o fušeřinu, která tě ale cenově ovlivní, protože na první pohled to vypadá OK a je to za poloviční cenu. Mě jen Thunderbikovej 240 kovanej ráfek stál 30 tisíc bez výpletu a náboje, přičemž za 12 se dá sehnat 240, která bude vzhledově vypadat úplně stejně, jen nikdy nebudeš vědět, kdy ti to ujede pod zadkem až to praskne.
Mě můj custom stál neskutečný prachy, ale šel jsem do toho s vědomím, že ta motorka bude kus podle mých představ a nepůjde z baráku, kdyby čert na koze jel. Prodej bych jednak ořval, druhak bych vykrvácel všechny investované peníze. Časem přihodím nějakého škarpfajtra za dvacku na blbnutí po zadním (nejspíš dvanáctka banďour).
A trošku mě i těší, že Wildů ubývá a nový nebudou. A starý si drží cenu, na rozdíl od sportovních mašin, tam je ten propad neskutečnej.

(reakce na) XV 1600 VS XVS 1100

20.6.2011 v 10:43 | Nahoru | #51
PetrXX> vždyť to řikám že si můj člověk,oba víme o čem je řeč

XV 1600 VS XVS 1100

20.6.2011 v 11:41 | Nahoru | #52
kosak72:
Ohledně řetízků. Já je mám zkontrolovaný pořádně. Draka jsem kupoval novýho. A jak píšeš. Myslíš si, že km u tvý motky stočený nebyly. Škoda jen, že to nevíš určitě.

XV 1600 VS XVS 1100

20.6.2011 v 12:32 | Nahoru | #53
hošové,můj názor je Mysleti Hovno Věděti a jelikož hovno vim tudíž si myslim že posrat se může všechno a všude,jen když se ti to nejmíň hodí.Tzn i novej řetízek s 50ti kilometrama může zdechnout jenom aby si měl o starost míň a život je Kurva a My jsme její zákazníci a proto musim jít teď do práce,zatim čágo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 1600 VS XVS 1100

21.6.2011 v 08:28 | Nahoru | #54
PetrXX> Konečně názor!!! Mám Wildu chvíli, testil jsem i Draka, ale Wilda je Wilda. Nejde srovnávat nesrovnatelné! Co se týče motoru Wildy, je to kladivo a bije! Stačí opravdu jen si ho domazlit, pancíře na brzdy, trošku ho otevřít a pak jede jako čert a umí i brzdit. S hláškou o kardanu plně souhlasím! To je pěkná prasárna.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 1600 VS XVS 1100

21.6.2011 v 08:42 | Nahoru | #55
jarymoto> gratulace k Wildovi, úplně při pojledu na něj slyším flexu
Kdybys to chtěl nějak poladit, tak mám nějaké věci na prodej..

XV 1600 VS XVS 1100

21.6.2011 v 09:56 | Nahoru | #56
já si na kardan nemůžu stěžovat,maká slušně,jestli jseou tam nějaký ztráty kvuli tření a převodu tak o nich nevim a řemen se dává tušim i našicí stroje,tak proč ne karedan.Dokonce starej mlynář měl řemen všechno má svý

1 reakcí na tento příspěvek XV 1600 VS XVS 1100

21.6.2011 v 09:59 | Nahoru | #57
Jsem se krknul a založil téma pro majitele Wildstarů, tak doufám že se tam všichni potkáme, tahle náhodná setkání jsou k prdu..
Yamaha XV 1600 Wildstar samostatné vlákno pro fandy

(reakce na) XV 1600 VS XVS 1100

21.6.2011 v 10:03 | Nahoru | #58
PetrXX> budeš dělat naschvály?

XV 1600 VS XVS 1100

24.6.2011 v 10:29 | Nahoru | #59
Musim ten prodej mojí motorky vzdát.Neni možný prodat kus práce a finančních investic který byli mnohem větší než za to chci a už vůbec ne když magoři prodávaj ač v sérii tak ten samej model pod cenou.Nedá se nic dělat,motorka jezdí tak zůstanu u ní.Jinak díky všem za příspěvky

(reakce na) XV 1600 VS XVS 1100

2.7.2011 v 21:26 | Nahoru | #60
PetrXX> Díky za nabídku, neplánuji zatím žádné radikalní úpravy. Jednou snad set na 2000cm3 a 240gumu, ale to je vzdálená myšlenka. Zátím bych jen potřeboval sehnat co jsem psal. Ještě hodím bovdeny do pancíře a el do řídítek. Tento rok chci něco najet , přes zimu a další rok naspořit a další zimu možná zavrtám trošičku do konstrukce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Držák origo výfuků Yamaha XV 1600 WildStar georges63 4 30.5.2024 v 14:18 georges63
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar oko31 30 15.4.2024 v 20:14 Rooks
Nádrž Wildstar Yamaha XV 1600 WildStar čáslava 2 11.4.2024 v 17:58 ja1
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
Sedák na sedlo Yamaha XVS 1100 DragStar Dosky-CZ 19 20.3.2024 v 13:04 aar


TOPlist