globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)
Začal som sa obzerať po nejakej kapote,4vál nevynímajúc,ovšem zážitky a pocity z jazdy na Dukne sa nezabúdajú a japonská štvorka plus nemecká brambora ma neoslovujú.Je tu však silný protihráč v podobe drahokamu motocyklového dizajnu so 4vál.motorom - nová MV Agusta F4
1000..
cena v porovnaní s SPčkom plusmínus narovnako.Dizajnovo sú obe motorky jedinečné,navyše mám predstavu o jazde na Dukne (Monster S2R1000 a Streetfighter),ovšem predvádzačku MV Agusta som neobjavil,takže netuším,čo od toho čakať.Aký to má prejav,zvuk,jazdné vlastnosti,prípadné závady a.p.
V neposlednom rade vyvstáva otázka dostupnosti náhr.dielov a lehoty dodania.

Je tu niekto,kto jazdil,alebo jazdí tieto motorky a môže popísať svoje skúsenosti?



Anketa: Ktorú motorku by ste vybrali?
MV Agusta F4 1000 (2010)
40%
66
Ducati 1198 SP (2011)
48%
79
Ani jednu,sú to talianske jebky
11%
18

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

28.6.2011 v 15:20 | Nahoru | #31
Waldys> co to tady píšeš za nesmysly. Od 998/999tky to právě začalo bejt se servisem lepší. 996/916 co 10-15t km vahadlo na hlavě a tu i tam občas i spodek. Dnes máš servisní intervaly 1600km a pak po12000 km (mezitím japonec stihne ještě jeden servis v 6000km)
Zase odborník na Ducati jezdící na Yamaze

Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

28.6.2011 v 15:28 | Nahoru | #32
Desdro> mám za to, že pokud nejezdíš Most za 1:50 a Brno pod 2:15(možná 2:20) nemáš šanci poznat co nestíhá a co stíhá...resp. tvůj výkon limituješ ty sám a ne motocykl ...možná tak jezdíš, nevím.

Mě osobně příjde, že já (opět) osobně bych využil potenciál těch strojů tak z 20-50% ...tzn. že bych se opravdu nepídil po technickým srovnání. A ty evidentně finanční problém neřešíš...tak proč nekoupit něco a když to nebude úplně ono, nekoupit potom to druhý ?

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

28.6.2011 v 16:10 | Nahoru | #33

t_freedom píše: Waldys> co to tady píšeš za nesmysly. Od 998/999tky to právě začalo bejt se servisem lepší. 996/916 co 10-15t km vahadlo na hlavě a tu i tam občas i spodek. Dnes máš servisní intervaly 1600km a pak po12000 km (mezitím japonec stihne ještě jeden servis v 6000km)
Zase odborník na Ducati jezdící na Yamaze



Fakt jak řikáš, miluju znalce jeho typu....mechoš kámoše mýho dědy, co měl monstra řikal...bla bla bla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

28.6.2011 v 16:47 | Nahoru | #34

assassin píše:

kazdopadne starsich F4 sem videl par odstrojenejch a to jak je udelana se mi libi, to bych doma snesl a prave v servisu kde jsem je videl tak kluci rikali ze to i docela funguje - co se tyka spolehlivosti...


Nepadla náhodou nějaká zmínka o slabších místech "starých" F4 750/1000?

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

28.6.2011 v 17:01 | Nahoru | #35

desdro píše:

Na novej F4ke som iba sedel a obzeral ju "zvonka".Ako za tie prachy je to vymyslené tak,že je potreba hneď riešiť stupačky a povedzme,že sériový nenalakovaný predný blatník z hnusnej umelej hmoty tiež nepasuje na tento stroj.Lícovanie bočných kapot pri pohľade od prednej vidle tiež nie je na 100%...čítal som niečo o ložisku v kyvke aj keď neviem,či sa to týka aj nových modelov..a.p.
...takže dilema - ale mám čas a nechcem to nejako unáhliť.


Nevím jak nová F4, ale púvodní má nejlepší zpracování jaký jsem kdy viděl. Všechno, ale naprosto všechno perfekně lícuje. Hezký sváry. Teda až na jeden pod motorem na držáku výfuku. Jediné co jsem neviděl bylo pod nádrží. Plasty sedějí skvěle. U Brutalen to samé.
Ale ta nová je asi citelně horší. Bohužel. Tohle byla jedna z předností...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

28.6.2011 v 17:05 | Nahoru | #36

Poggy píše: Nepadla náhodou nějaká zmínka o slabších místech "starých" F4 750/1000?



no ja to nejak moc nezkoumal, mel sem tam nakou jinou praci, jen sem si tu F4 prohlidnul a rikal sem technikovi co na ni delal ze se mi to libi a ze je to tam sikovne poskladane a on rikal neco ve smyslu ze jsou celkem povedeny... detaily si uz moc nepamatuju, ale az budu mit cestu kolem muzu se ti poptat.. na brutalku ovesenou doplnkama sem tam daval tlumic rizeni...


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

28.6.2011 v 17:13 | Nahoru | #37
assassin>
Ta Brutalka 910R je ověšená tak za 150 tisíc. Pokud všechno kupoval nový. Hele ěel by ten Trible i do origo montážky?
Pokud se mi poptáš až tam někdy budeš budu jenom rád. Ideálně F4 750 S a 1000 S. Na 1000 R 312 určitě finančně nedosáhnu. A na ebayi na ní je mnohem míň věcí než na S verze. Pokud se teda něco nepose... Díky.

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

28.6.2011 v 17:14 | Nahoru | #38

desdro píše: Ja som to nijako nešteloval (Showa),pretože od ľudí čo jazdia častejšie okruhy sú informácie,že či tam je Showa alebo Ohlins je jedno - aj tak to chce (street)špeciálne úpravy,alebo zmeny podvozku.Možno to pre S4Rs neplatí - netuším.



a za kolik na tom jezdis brno nebo most, pripadne SK ring? na tom streetu? jen abych si udelal obrazku jako pilu na tom jedes az podvozek nestiha...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

28.6.2011 v 17:48 | Nahoru | #39

Poggy píše: assassin>
Ta Brutalka 910R je ověšená tak za 150 tisíc. Pokud všechno kupoval nový. Hele ěel by ten Trible i do origo montážky?
Pokud se mi poptáš až tam někdy budeš budu jenom rád. Ideálně F4 750 S a 1000 S. Na 1000 R 312 určitě finančně nedosáhnu. A na ebayi na ní je mnohem míň věcí než na S verze. Pokud se teda něco nepose... Díky.



jo je toho na ni hodne, je tam i full Ti vyfuk arrow s karbon koncovkama apod.. ten pan to urcite vse kupoval nove, od te doby co sem na ni dal ten tlumic tak snad na ni ani nejel a nechal ji tam rovnou v bazaru... prodava se tusim asi za 350tis a stoji uz tam vic jako rok.. nikdo si za ty doplnky nechce priplatit no.

origo montazku myslis u te F4? brutale origo tlumic nema, u te F4 jsem to nikdy nezkousel, ale ten origo je na nekterejch modelech tak zvlastne uchycenej na obou koncich pistnice na vahadlech... muselo by se to vyzkouset a mozna predelat.. ale to jsem zatim nemel potrebu resit... az to budes mit doma tak uvidis:) kdyz si vzpomenu tak se ti zeptam, vim ze jim tam na servis minimalne 3-4jezdej...

jo a co se tyka tehle exotu tak tu i DavR1 z freemota psal ze ta MV je na tom pomerne dobre.. narozdil od tornada treba:)

Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

28.6.2011 v 19:23 | Nahoru | #40
Obě krásné, ale nebyla by trošku škoda koupit novou motorku a rázem jí mít "starou"? Ten stávající Streetfighter je krásný a Miláno '12 není zase tak daleko...

http://www.motorkari...-odhalena-18948.html

Mimochodem, MV Agusta je testována v novém Motohouse 7-8, je tam sice proti RSV4 a S1000RR, ale i tak by to mohlo posloužit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

28.6.2011 v 20:19 | Nahoru | #41
assassin>
Tak to budou tihle. Ten tlumič jsem myslel na F4. Na 750 je asi zbytečnej. Ona zas tak moc nejede i když ho má sériově. Na litru by už možná nějakej lepší měl opodstatnění. I když já teď koukal na stránky a trible má kulatý průřez. Navíc to uchycení. To je jedno. Není to aktuální.

Naposledy editováno 28.06.2011 20:47:26

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

29.6.2011 v 08:02 | Nahoru | #42

Poggy píše: assassin>
Tak to budou tihle. Ten tlumič jsem myslel na F4. Na 750 je asi zbytečnej. Ona zas tak moc nejede i když ho má sériově. Na litru by už možná nějakej lepší měl opodstatnění. I když já teď koukal na stránky a trible má kulatý průřez. Navíc to uchycení. To je jedno. Není to aktuální.



jojo, to je ono, koukam ze uz spadla o 100tis:) tlumic jasny...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

29.6.2011 v 09:11 | Nahoru | #43
desdro> Nevim jaký máte na slovači silnice, ale tady u nás je to čistý utrpení. Neumim si představit lítat po tomhle hnusnym chlívu se superbikem od Ducati, asi jedině masochista Streetfightera bych neměnil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

29.6.2011 v 09:14 | Nahoru | #44
Vito_Corleone> Hele budeš se divit, ale když nastavíš tlumiče, tak to nerovnosti flitruje celkem pěkně....teda na superbike a dá se jezdit...někde líp někde hůř...ale jde to! Nic moc rozdílního oproti jinejm mašinám..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

29.6.2011 v 09:28 | Nahoru | #45

Sefo píše: Vito_Corleone> Hele budeš se divit, ale když nastavíš tlumiče, tak to nerovnosti flitruje celkem pěkně....teda na superbike a dá se jezdit...někde líp někde hůř...ale jde to! Nic moc rozdílního oproti jinejm mašinám..



jasny da se... ale na streetfighteru by to bylo asi pohodlnejsi.. a vykonama by zas tolik nezaostaval... jako v tvem pripade bych asi nemenil ze 1098 na streeta, a v pripade ze bych mel streeta tak bych zas nemenil za 1098 :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

29.6.2011 v 09:48 | Nahoru | #46

assassin píše: jasny da se... ale na streetfighteru by to bylo asi pohodlnejsi.. a vykonama by zas tolik nezaostaval... jako v tvem pripade bych asi nemenil ze 1098 na streeta, a v pripade ze bych mel streeta tak bych zas nemenil za 1098 :)



Já bych chtěl určitě streeta projet, taky jsem ho zvažoval, rovný řidítka jsou určitě fajn, ale mě se vzhledově prostě hrozně líbí ten superbike, takže sem to bral prostě takhle...:)

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

29.6.2011 v 09:50 | Nahoru | #47

Sefo píše: Já bych chtěl určitě streeta projet, taky jsem ho zvažoval, rovný řidítka jsou určitě fajn, ale mě se vzhledově prostě hrozně líbí ten superbike, takže sem to bral prostě takhle...:)



jo vzhledove se mi taky vic libi kapoty.. ale lip se mi ridi rovnejma riditkama... takze v mem pripade superbike a motard idealni kombinace:)

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

29.6.2011 v 15:42 | Nahoru | #48
tigerbou> Plácáš kraviny

Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

30.6.2011 v 09:09 | Nahoru | #49
Pohled úplně z jiného kouta problematiky.....
.....proč takové tvrdé motorky?? Chápu pocit vlastnit F4 nebo 1098,to je gut
Já jen,že teď jsem měl nějaké pojíždění po celé moravě a je to hotový očistec , na normální cestu si snad koupím enduro
Půjde ta motka na okruh??

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

30.6.2011 v 14:24 | Nahoru | #50

Sefo píše: Vito_Corleone> Hele budeš se divit, ale když nastavíš tlumiče, tak to nerovnosti flitruje celkem pěkně....teda na superbike a dá se jezdit...někde líp někde hůř...ale jde to! Nic moc rozdílního oproti jinejm mašinám..


Vystih si to přesně, "jde to", ale když bych si koupil SBK na silnice, tk se chci za ty prachy adekvátně svézt a né kličkovat mezi výtluky, bát se za to vzít abych pak nedejbože vletěl do nějaký jámy nebo jezdit zatáčky rychlostí cyklisty, když je v nich štěrk...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

30.6.2011 v 14:36 | Nahoru | #51
Vito_Corleone> U nás to není zase až tak hrozné , nebál bych se toho...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

30.6.2011 v 15:02 | Nahoru | #52

t_freedom píše: Waldys> co to tady píšeš za nesmysly. Od 998/999tky to právě začalo bejt se servisem lepší. 996/916 co 10-15t km vahadlo na hlavě a tu i tam občas i spodek. Dnes máš servisní intervaly 1600km a pak po12000 km (mezitím japonec stihne ještě jeden servis v 6000km)
Zase odborník na Ducati jezdící na Yamaze


Hele co máš proti Yamahze, já si právě teď jednu koupil!!
K tématu - ani na jedné jsem nejel, ale mi se osobně více líbí MV Agusta, nějak tu Ducati nemusím - melíbí se mi ten zvuk suché spojky jako před rozpadem, jak to chrčí Ale určitě je to taky dobrá motorka

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

30.6.2011 v 16:30 | Nahoru | #53

DMC.motobiker píše: Vito_Corleone> U nás to není zase až tak hrozné , nebál bych se toho...


Jj kolem Chebu tam máte docela pěkný silnice, to je pravda, Bečov, Krásno, Mariánky a nebo do D, tam je to zkrátka uplně jinde, ale tady u nás to je průser. Jezdim s náklaďákem hlavně Kladensko, Lounsko, Litoměřicko, Rakovnicko, Berounsko, Žatecko, Chomutovsko, kolem Prahy a kolikrát i směr Kolín, Nymburk, Ml.Boleslav, Mělník, vidim to denně ten bordel, tady se fakt nedá. Třeba pěkná táhlá zatáčka a v apexu je lopata štěrku a asfaltovej hrb i 10cm vysokej nebo díra jak prase, po tom bych se zkrátka bál Jinak bezkonkurenčně nejlepší silnice má okres Prachatice..

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

30.6.2011 v 16:45 | Nahoru | #54
Vito_Corleone> Přesně jak říkáš! Akorát z Bečova do Varů, kde to byl vždycky nejrychlejší úsek, to už letos hoši taky zaplácali housenkama křížem krážem , takže je to tam teď na mašině vo hubu i při 90ti Km/h... Ale jinak u nás fakt paráda , jinde to moc neznám... Ale je pravda, že na 916 jezdím jiné trasy než třeba na Monsteru, kterej zvládá i horší cesty... Pokud je silnice v hodně špatném stavu, tak je to na tom SBK opravdu utrpení! A to mám jen starou vránu , na 1098 nebo F4 by to bylo úplně o ničem!

Ale na takové tu zase teď máme novou dálnici...

Naposledy editováno 30.06.2011 16:46:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

30.6.2011 v 18:06 | Nahoru | #55

Vito_Corleone píše: Jj kolem Chebu tam máte docela pěkný silnice, to je pravda, Bečov, Krásno, Mariánky a nebo do D, tam je to zkrátka uplně jinde, ale tady u nás to je průser. Jezdim s náklaďákem hlavně Kladensko, Lounsko, Litoměřicko, Rakovnicko, Berounsko, Žatecko, Chomutovsko, kolem Prahy a kolikrát i směr Kolín, Nymburk, Ml.Boleslav, Mělník, vidim to denně ten bordel, tady se fakt nedá. Třeba pěkná táhlá zatáčka a v apexu je lopata štěrku a asfaltovej hrb i 10cm vysokej nebo díra jak prase, po tom bych se zkrátka bál Jinak bezkonkurenčně nejlepší silnice má okres Prachatice..



no jo.. na prachaticku chcip pes.. tak maj malej provoz a na silnicich to poznas... zase tam asi bude horsi najit praci apod..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

30.6.2011 v 22:54 | Nahoru | #56
Scuber_MadJoe> proti Yamaze? Nic... taky jsem jednu míval/mýval..jen proti odborníkům na Ducatky a jejich servis co na ní jezděj(o tu mašinu ani tak nejde, spíš o ty odborný"játoslyšel" kecy)
Yamaha jsou ladičky...vyladěný (vysavačový )

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

1.7.2011 v 09:06 | Nahoru | #57

t_freedom píše: Scuber_MadJoe> proti Yamaze? Nic... taky jsem jednu míval/mýval..jen proti odborníkům na Ducatky a jejich servis co na ní jezděj(o tu mašinu ani tak nejde, spíš o ty odborný"játoslyšel" kecy)
Yamaha jsou ladičky...vyladěný (vysavačový )


Aha Vysavač - ale já to rád
Tak ono i kdyby ty Ducati bývaly špatné jak se tvrdí, tak v dnešní době si snad ani takový známý výrobce nemůže dovolit vyrobit něco, co by nefungovalo, mimo to, že Ducati má snad nejdelší servisní intervaly, takže to taky může o něčem vypovídat

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

1.7.2011 v 09:54 | Nahoru | #58

Vito_Corleone píše: Vystih si to přesně, "jde to", ale když bych si koupil SBK na silnice, tk se chci za ty prachy adekvátně svézt a né kličkovat mezi výtluky, bát se za to vzít abych pak nedejbože vletěl do nějaký jámy nebo jezdit zatáčky rychlostí cyklisty, když je v nich štěrk...



Podle této teorie by tady musely jezdit jen offroady a motárdy...hele já jezdim normálně pořád, každej den do fachy...nesmíš se toho bát, je to normální motorka....

2 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

1.7.2011 v 10:53 | Nahoru | #59
Kdybych už musel volit mezi těmito dvěmi motorkami šel bych do MV Agusty. Ducati 1098/1198 už je brána jako tuctovka, nemá to charizma jako měly 916/996/999. Taloši jí zprznili za jediným účelem a to zlevit závodění v SBK. 100x raději se zastavím u 916 než 1098/1198. Ta mně nechává chladným. Stejně to cítím u Aprilie RSV4.

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

1.7.2011 v 11:40 | Nahoru | #60
italšrot> Tak já zatim teda vídám častěji 999 než 1098....o zprzněnosti bych ani náhodou nemluvil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spolujízda pro motorku do DE, NL, B... BMW R 1150 GS Adventure, Ducati Multistrada 1000, BM... coach1 6 26.11.2017 v 12:56 dave-lister
Paměť palubky Ducati 1098, Ducati 1098 R, Ducati 1098 S, Ducati 11... charli.1 2 26.8.2017 v 11:27 charli.1
Výfuk DUcati Ducati 1098, Ducati 1098 R, Ducati 1098 S, Ducati 11... Hauzi11 2 22.11.2016 v 18:37 Hauzi11
Blinkry do kapot Ducati Ducati 1098, Ducati 1098 R, Ducati 1098 S, Ducati 11... maree 9 30.11.2015 v 10:18 maree


TOPlist