mám dotaz pro zkušenější. Chci si pořídit novou (z druhé ruky) mašinu. Chci po ní krom výkonu obratnost, jistotu v zatáčkách, aby rychle měnila směr jízdy a podvozek si i v zatáčkách poradil s našimi podmínkami. Další věc je, že rád skočím na mašinu a chci na ni strávit víkend...týden při mých 195cm . Maximalka mi je jedno, zda to pojede 280 nebo 3xx spíš ta kontrola, pocit jistoty v zatáčkách a zábava (na normální úrovni tedy ) Předem díky za tipy a duskusi.
1 reakcí na tento příspěvek Nejobratnější moto na české silnice ?
Naposledy editováno 23.06.2011 21:59:48
majitelé ostatních Ti ale zase napíšou, že se dá strávit víkend v klidu na všem co tam máš . ( a je to pravda )
pokud chceš navíc trochu vybočit, a chceš aby Ti motorka i lahodně zněla, vem V2. pojede nejmíň, ale nejde ti o rychlost a zbytek to má taky.
Dá se na tom lítat, ale i jezdit kochačku. Já ho hodnotím jako takovej "univerzál" na všechno. S výškou jsem na tom podobně jako ty a na Fároše jsem se poskládal parádně.
Na cestování nejvhodnější z toho tvého seznamu. Pohodlný posez i pro většího člověka, super podvozek, brzdy, motor s lineárním průběhem výkonu. Já třeba ocenil hydraulickou spojku, která je mnohom "přátelštější" než lanko a po několika dnech ježdění v alpách neumíráš s křečí v prstech
Budeš na tom vypadat jak vosa na bomboně...
Teď při WSBK nějak komentátoři zveřejňovali starou a
vyzkoušenou věc že :
Optimální výška na Supersport je mezi 169 - 175 cm.
My všeci vyšší sme prostě trochu na tyto motorky OUT..
Vlez nekam do salonu a sedni na to, budeš mít kolena pod bradou nebo aspoň u loktů ...
S obratností v zatáčkách to se SS taky není kdo ví jaké.
A hlavně se na tom se svou výškou ve vracáku zamotáš...
Jezdec na silnějším naháči kdy budeš mít dostatek výkonu aby
Ti SSp. neujel na rovinkách a který to má v ruce, to každému
SSp. v pohodě natře, protože prudší pomalé zatáčky a vracáky pro SSp. moc nejsou.
Takové K-čko, GS-o, Ale i Hornet, Bandit, ZX-11, B-King Ti poslouží daleko víc
a s tím cestováním to bude to pravé ořechové.
Sedni na SSporta a skus na tom sedět cca 5-10 hodin, budeš nadřený už po 2 hodinách.
Jel sem na to chorvatsko ( VFR ) kde ten posed není až tak
agresivní a další den sem se nemohl skoro hýbat...
A pok ještě je to při cestování otázka kufrů, vaků a BAŤŮŽKŮ.
Na SSp. toho moc nenarvež A BAŤŮŽEK Tě prokleje...
Tak si vyber...
1 reakcí na tento příspěvek Nejobratnější moto na české silnice ?
Bubrak ZX10R píše: Nejlepsi je ZX10R 04, najel sem na ni za 4 roky 52tis km (ma ted 64tis) a i dovolena parada, 800km za den bez problemu, tyden v sedle super, i bych na ni spal kdyby to slo.
Ty to jednou dotáhneš k dokonalosti,budeš spát i s ní,nejen na ní...
Naposledy editováno 24.06.2011 06:31:19
1 reakcí na tento příspěvek Nejobratnější moto na české silnice ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejobratnější moto na české silnice ?
assassin píše: na nase silnice bych bral neco s vetsima zdvihama
Kup si nějakej pořádnej superbike a pak to jeď projet před Dobřichovice, Černošice....a pak rovnou dáš inzerát na prodej a koupíš motárda :)
Mám 187 a občas mě bolí nohy a to mám 875 výšku sedla myslím a rozhodně to extra malé není ;o). Nechápu, jak se chceš naskládat na SS . Osedával jsem to a nic moc ... všechno malé a nepohodlné. Jediné kde chrochtám blahem "relativně" je právě ten můj stroj a ostrější endury a krosky ;o). Sedl jsem třeba na Transalpa 700 nebo kolik to má a překvapilo mě, jak je to malé oproti mé motorce. Uzoučká řidítka, stupačky jsou relativně blízko sedlu - no nečekal bych tom, ale nebylo to nic moc.
Mám tu kolegu v práci, co má asi 197 a je "zvrácený jako ty :p" ... jezdí Kawu 990 ZXR či co to je a pochvaluje si, jak je to velký. Já nato sedl a přišlo mi to malé ;o) ... jemu nevadí, že má kolena u huby, mně teda jo ... takže věc vkusu .
Po 250 km v kuse jsem ale i na té mé, relativně pohodlné a vysoké motce cítil kolena :-/ ... a ke konci jsem teda jel domů už ve stupačkách a sedal jen k řazení a bždění - to ještě ve stoje neumím, jinak bych to fakt odjel takhle ... Jak chápu, chceš i cestovat, tak bych vybíral něco "obrovského" a pohodlného ... jinak tě ta jízda bude srát. Zkazilo mi to den, když mě bolela ta kolena :/// si pak neužiješ. Takže jsem změnil posez, volím cesty, kde musím do stupaček a jezdím cca 200 km štreky a pohoda :).
2 reakcí na tento příspěvek Nejobratnější moto na české silnice ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35937 | Dnes v 07:57 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |