![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Na netu už jsou časy z volných tréninků a CSC: http://www.ivracing.cz/volne-jizdy/vysledky
I když se počasí honilo, jelo se i 2:11.423 - což je pěknej čas...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Já si stejně myslím, že tam Alino sere málo plynu...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Ono to s tím BMW není zas tak hrozné ani na Slovači... možná trošku cukne, ale nijak dramaticky...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
2 reakcí na tento příspěvek Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Neva..,kašli na to..,dopočítame pri pive.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Kolda pan Prasouš
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Člověče nevim jaký převod má Kolda, ale já 15/44 a je fakt, že to chce jít o zub míň... A podle laptimeru byla max. na cílovce 264, ale je fakt, že cca 200 metrů před brzdama cukal omezovač ...
Ja len doplním,že ak aj Prasouš zmení prevod o jeden zub,spraví to max.z terajších 264 na približne 270,viac jeden zub nespraví.
To je ale stále hrozne daleko,aby sme sa dostali od realnej rýchlosti 270 k teoretickému výpočtu rýchlosti 295.
Dost teoretizovania.Doležite je jazdit,robit si poznámky a tieto dáta vediet následne pre svoju potrebu použit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011
MOTOexcite píše: Dost teoretizovania.Doležite je jazdit,robit si poznámky a tieto dáta vediet následne pre svoju potrebu použit.
Teď čumím do mých poznámek na Pannonii a při časech 2:01.7 - 2:02.5 jsem ani jednou nepřesáhl tachometrovou !!! rychlost 235 km/h. Sakra, to je fakt propastný rozdíl, jestli tam Suzuki letí se 100kg pilotem 260 km/h (GPS) a BMW třeba i 265-270..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
..se na to vyseru!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Nepřijdou mi 4V levnější, když potřebuješ (BMW) 3 motory na sezónu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
Takže kolem a kolem - RC8R z krámu je na okruhu LEPŠÍ (rychlejší), než R1 2007 nebo i BigBang z "krámu".. To by bylo dobrý brát v úvahu, než se vyřknou soudy nad "trakařem"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Hon na "dvovál"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2011/25/23084_Pannonia8146.jpg)
1 reakcí na tento příspěvek Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011
O tom žádna..
Hošani SK-ring 8.7. pripravuje celodenne jazdenie od 9-19:30 vrátane závodu Endurance 2,5hod.
Cena na celý den 95 ewri..,čo sa mi zdá dost dobré.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Dawe02 zobere kalkulačku,ja pozbieram všetky kolečka čo k moto mám,je ich habadej a možme ladit maximálku.
že kde sa sekol vo výpočtoch.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Je to tak, maximálka v tom závodě na 12 kol (fotka je z cca 10.kola) s časama, které jsem uvedl, byla tachometrových 234.7 km/h. To není moc
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
Gorkin:
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Alespoň potěší, že na startu je KTM skvělá, už několikrát jsem s ní zařízl i silnější Baworáky. Tak alespoň jedno kolo jsme si společně s RC dali v čele ...než mi to dala upištěná R6!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/mad.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011
Dawe02 píše: MOTOexcite> jen upresnim, ze jsem nikdy netvrdil ze nekde jedes nebo bys mel jet 295km/h. Jen to, ze pri tebou uvadenem prevodu a otackach bys tolik jet musel, pokud by vsechna ta cisla byla spravne.
Jak si mám Dawe vysvětlit tohle?
Na Pannonce s převodem -2z vpředu a pneu 200/55 jsem dosáhl rychlosti max 235 km/h, ale přesto mi pátý převodový stupeň nestačil.. Nebo možná ano, ale úplně na hranu k omezovači (ten je podle palubovky, která zaznamenává kromě V.max i Max.RPM) 10.900 ot.! To bych ale podle Gearing Commanderu jel cca 250km/h reálných i na tu 5ku!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
Ještě mě napadá, že otáčkoměr může trochu fixlovat, 500ot. už udělá hrozně moc..
Škoda, že nemám GPS. Ale co nejdřív vezmu motorku na silnici a podle navigace vyzkouším přesnost tachometru na 100km/h a pak na 150km/h a třeba ještě 200 km/h. Celkem tomu tachu věřím, ukazuje hodně reálný čísla, kór když mám na předku Dunlop..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011
Urcite by me neprekvapila nepresnost v range +/- 3 procent. Do minusu v nizkych rychlostech a kvaltech diky spojce a faktu ze nejezdime po plnem obvodu pneu, ale po zatizenem obvodu. Do plusu hlavne ve vyssich rychlostech, kde se naopak pneu jeste roztahuje.
Zbytek je defakto velmi stabilni mechanicky prevod, pokud spojka funguje jak ma a ma maly skluz.
Skluz samotne pneu muze byt dalsich par procent, ale to je vesmes spise pri akceleraci/deceleraci.
Ale 260 a 290 je skoro -10% a tam neni neco v poradku.
Jiřina97> dynamika nehraje roli, pokud se bavime o vztahu rpm motoru, translace motorky.
Naposledy editováno 22.06.2011 19:07:41
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011
Zadnu strunu sme nahradili 125-kou,namiesto standard ohlins 105.
Bola to nutnost. Zo 105-kou,mojou váhou a jazd.štýlom som devastoval každú jednu pneu.
Kolda sa mozno pamata na Lausitz,ako sa mi jeho mechanik David snažil nastavit ttx.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Halbych to samé,ale ono to jednoducho nešlo,nebolo to možné.
Zupin mi doporučil 125,naklikal mi to a viac som nemal problem.
Motorka hrozne vela získala na stabilite v zákrutách,ale je tvrdá ako betón.
Vo výjazde ked moto narovnám a dám full gas,moto sa začne zvýjat a tu vidím,že súperi mi najviac utekajú.
Niekedy sa Zuza až tak roztancuje,že musím v polke roviny zaklapnut plyn,aby sa skludnila a potom ju potáhnem za uši.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Viem o tej zlej trakcii,skusím to 8.7.na SK-ringu poriešit a dám vam info kolko to spravilo s maximálkou.
Mám kameru s pohladom na ot.a tacho,zial GPS nie je v zábere.Hlavne nech ju nezabudnem zapnut.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Ba skor asi nejde..,aspon nie tak ake boli predstavy.Chodí tam málo ludí,hlavne na jazdy pre verejnost.
Snažia sa znížovat cenu a pritiahnut takto širšiu masu.
To treba pochválit.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 23.06.2011 13:59:17
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
radi5 baba radit nemusí,poradíme si aj bez nej.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Povolím strunu,čo to pojde,ked tak aj kompresiu o klik a budem skúšat a skúšat až do nemlátom.
Pri najhoršom ak to bude nepostačujúce, predám 125 a 105 ku a kúpim niečo medzi.
1 reakcí na tento příspěvek Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011
video ze slovace
Ospravedlnujem sa,ale nie je tam vidiet otačkomer a rýchlomer.
Kameru ak umiestnim nižšie,nevidiet zasa vobec dráhu.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
Skúšal som rozne šírky pneu 190,195,200,210 všetko staré,5-ročne zhruba rovnako zodraté pneu.
Nie a nie sa dostat na top speed cez 260!
Povolil som strunu,len o dve otáčky a dal som hned 263 skoro v každom kole.
Nestihol som viac toho vyskúšat.Bolo treba sa sústredit na závod a experimentovanie muselo íst bokom.
Určite som ale našiel cestu a ked v pondelok nebude pršat,pokračujem v bádaní.