Téma: Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011
 
9.6.2011 v 08:33
Zdravím - protože většina vytrvalostníků jede teprve dneska tento závod, zakládám tohle vlákno, páč stejně bude založený
Na netu už jsou časy z volných tréninků a CSC: http://www.ivracing.cz/volne-jizdy/vysledky
I když se počasí honilo, jelo se i 2:11.423 - což je pěknej čas...
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

21.6.2011 v 10:35 | Nahoru | #91
jsem v koncich, tady nemam co delat

(reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

21.6.2011 v 12:21 | Nahoru | #92
Dawe02>

Já si stejně myslím, že tam Alino sere málo plynu...
Ono to s tím BMW není zas tak hrozné ani na Slovači... možná trošku cukne, ale nijak dramaticky... Což dokazuje i pan Prasouš, který tam letěl 2:11 na letitém Fároškovi...

2 reakcí na tento příspěvek Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

21.6.2011 v 14:07 | Nahoru | #93
Dawe02 Cakal som,že sa viac potrápiš prepočítavaním.Krapet si to odflákol.
Neva..,kašli na to..,dopočítame pri pive.

Kolda pan Prasouš kluk šikovná,ten skvelý čas spravil podla mna skor vdaka technickej pasáži.Musel tam letet ako prasa.Co čítam,jeho príspevok,po cielovke tiež nič moc rýchlost.

Člověče nevim jaký převod má Kolda, ale já 15/44 a je fakt, že to chce jít o zub míň... A podle laptimeru byla max. na cílovce 264, ale je fakt, že cca 200 metrů před brzdama cukal omezovač ...

Ja len doplním,že ak aj Prasouš zmení prevod o jeden zub,spraví to max.z terajších 264 na približne 270,viac jeden zub nespraví.
To je ale stále hrozne daleko,aby sme sa dostali od realnej rýchlosti 270 k teoretickému výpočtu rýchlosti 295.
Dost teoretizovania.Doležite je jazdit,robit si poznámky a tieto dáta vediet následne pre svoju potrebu použit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

21.6.2011 v 15:30 | Nahoru | #94

MOTOexcite píše: Dost teoretizovania.Doležite je jazdit,robit si poznámky a tieto dáta vediet následne pre svoju potrebu použit.



Teď čumím do mých poznámek na Pannonii a při časech 2:01.7 - 2:02.5 jsem ani jednou nepřesáhl tachometrovou !!! rychlost 235 km/h. Sakra, to je fakt propastný rozdíl, jestli tam Suzuki letí se 100kg pilotem 260 km/h (GPS) a BMW třeba i 265-270..
..se na to vyseru! ..nemám vás rád s těma vašema 4V překoňovanýma "pištítkama"...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

21.6.2011 v 17:07 | Nahoru | #95
MOTOexcite> jen upresnim, ze jsem nikdy netvrdil ze nekde jedes nebo bys mel jet 295km/h. Jen to, ze pri tebou uvadenem prevodu a otackach bys tolik jet musel, pokud by vsechna ta cisla byla spravne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

21.6.2011 v 18:11 | Nahoru | #96
Perňa_81> Tak ten trakař konečně prodej a kup nějakej vhodnej 4V. Pojedeš rychleji, levněji a ještě Ti zbydou nějaký prachy.... A vo tom to je, ne??

Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

21.6.2011 v 22:49 | Nahoru | #97
Když už jsme u těch převodů, co kdo a kde jezdíte za převod na GSX R 1000 K6? mám tam nově 520ku řetěz a taky stržený závit na vypouštěcím šroubu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

22.6.2011 v 11:56 | Nahoru | #98
radi5> Neprodám! Já se jen vozím a bavím...jen jsem chtěl trochu důstojně Cítím tam potenciál, jen to kurva ještě neprošlo asi těma správnýma rukama nebo co.. IDM nebo Ronald Resch - těm to pochoduje výborně (ikdyž Slovakiaring neměl Resch tak skvělej, jako třeba Pannonii).

Nepřijdou mi 4V levnější, když potřebuješ (BMW) 3 motory na sezónu A navíc, já nedal ani korunu za podvozek, dávaj tam slušnej už v základu ...
Takže kolem a kolem - RC8R z krámu je na okruhu LEPŠÍ (rychlejší), než R1 2007 nebo i BigBang z "krámu".. To by bylo dobrý brát v úvahu, než se vyřknou soudy nad "trakařem"

Hon na "dvovál"

(reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

22.6.2011 v 12:52 | Nahoru | #99
Perňa_81> No jo ale to je zaváděcí kolo
Peace

1 reakcí na tento příspěvek Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

22.6.2011 v 12:58 | Nahoru | #100
Perna81 Musí mat RC8R niečo do seba,ked sa tak po rovine "šubreš" ako sám píšeš a dáš čas 2:01!
O tom žádna..

Hošani SK-ring 8.7. pripravuje celodenne jazdenie od 9-19:30 vrátane závodu Endurance 2,5hod.
Cena na celý den 95 ewri..,čo sa mi zdá dost dobré. Hlavne vela jazdenia.

Dawe02 zobere kalkulačku,ja pozbieram všetky kolečka čo k moto mám,je ich habadej a možme ladit maximálku.
že kde sa sekol vo výpočtoch.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

22.6.2011 v 13:34 | Nahoru | #101
MOTOexcite> 95 euro je pěkná cena - ono obecně je i s agenturama ten váš nový okruh trochu levnější.. Čím to? - je vidět, že to jde

Je to tak, maximálka v tom závodě na 12 kol (fotka je z cca 10.kola) s časama, které jsem uvedl, byla tachometrových 234.7 km/h. To není moc Ale asi adekvátní výkonu 170 PS a váze motorky 185 kg s 6 litrama benzinu v nádrži s jezdcem 83kg.

Gorkin:
neseeer!! Je to ke konci závodu a naháněli mě pěkně. Vůbec žádný ohledy na bejvalýho vicepřeborníka!
Alespoň potěší, že na startu je KTM skvělá, už několikrát jsem s ní zařízl i silnější Baworáky. Tak alespoň jedno kolo jsme si společně s RC dali v čele ...než mi to dala upištěná R6!

(reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

22.6.2011 v 14:54 | Nahoru | #102
Perňa_81>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

22.6.2011 v 15:34 | Nahoru | #103

Dawe02 píše: MOTOexcite> jen upresnim, ze jsem nikdy netvrdil ze nekde jedes nebo bys mel jet 295km/h. Jen to, ze pri tebou uvadenem prevodu a otackach bys tolik jet musel, pokud by vsechna ta cisla byla spravne.



Jak si mám Dawe vysvětlit tohle?



Na Pannonce s převodem -2z vpředu a pneu 200/55 jsem dosáhl rychlosti max 235 km/h, ale přesto mi pátý převodový stupeň nestačil.. Nebo možná ano, ale úplně na hranu k omezovači (ten je podle palubovky, která zaznamenává kromě V.max i Max.RPM) 10.900 ot.! To bych ale podle Gearing Commanderu jel cca 250km/h reálných i na tu 5ku! Takže i mně tam lítá nějakých 15km/h. Prostě nějak ta realita je trochu míň "růžová", než je teoretický výpočet..
Ještě mě napadá, že otáčkoměr může trochu fixlovat, 500ot. už udělá hrozně moc..
Škoda, že nemám GPS. Ale co nejdřív vezmu motorku na silnici a podle navigace vyzkouším přesnost tachometru na 100km/h a pak na 150km/h a třeba ještě 200 km/h. Celkem tomu tachu věřím, ukazuje hodně reálný čísla, kór když mám na předku Dunlop..

Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

22.6.2011 v 18:16 | Nahoru | #104
Tak nechci se nějak plésti do odborné debaty, ale řekl bych, že v tom modulu jsou brány ideální podmínky na průměrného teoretického jezdce. Což znamená, že každé kilo váhy jezdce navíc, nebo například protivítr můžou v těchto teoretických výpočtech udělat docela paseku. Nebo ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

22.6.2011 v 19:07 | Nahoru | #105
Perňa_81> Nerikam ze pouha trojclenka je vsemocna, ale zkus to zmerit presne(jak otacky tak rychlost) a uvidis ze to zhruba sedi.
Urcite by me neprekvapila nepresnost v range +/- 3 procent. Do minusu v nizkych rychlostech a kvaltech diky spojce a faktu ze nejezdime po plnem obvodu pneu, ale po zatizenem obvodu. Do plusu hlavne ve vyssich rychlostech, kde se naopak pneu jeste roztahuje.
Zbytek je defakto velmi stabilni mechanicky prevod, pokud spojka funguje jak ma a ma maly skluz.
Skluz samotne pneu muze byt dalsich par procent, ale to je vesmes spise pri akceleraci/deceleraci.
Ale 260 a 290 je skoro -10% a tam neni neco v poradku.

Jiřina97> dynamika nehraje roli, pokud se bavime o vztahu rpm motoru, translace motorky.

Naposledy editováno 22.06.2011 19:07:41

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

22.6.2011 v 22:20 | Nahoru | #106
Dawe02 prešmyk,zlá nedostatočná trakcia je v mojom prípade určite velká a najviac ten rozdiel pripisujem práve tomuto faktoru.
Zadnu strunu sme nahradili 125-kou,namiesto standard ohlins 105.
Bola to nutnost. Zo 105-kou,mojou váhou a jazd.štýlom som devastoval každú jednu pneu.
Kolda sa mozno pamata na Lausitz,ako sa mi jeho mechanik David snažil nastavit ttx.
Halbych to samé,ale ono to jednoducho nešlo,nebolo to možné.
Zupin mi doporučil 125,naklikal mi to a viac som nemal problem.
Motorka hrozne vela získala na stabilite v zákrutách,ale je tvrdá ako betón.
Vo výjazde ked moto narovnám a dám full gas,moto sa začne zvýjat a tu vidím,že súperi mi najviac utekajú.
Niekedy sa Zuza až tak roztancuje,že musím v polke roviny zaklapnut plyn,aby sa skludnila a potom ju potáhnem za uši.
Viem o tej zlej trakcii,skusím to 8.7.na SK-ringu poriešit a dám vam info kolko to spravilo s maximálkou.
Mám kameru s pohladom na ot.a tacho,zial GPS nie je v zábere.Hlavne nech ju nezabudnem zapnut.

(reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

22.6.2011 v 22:30 | Nahoru | #107
MOTOexcite> JJ s tím zadním pérem to znám taky... loni jsem měl 95 kg "nahatej", čili nějakých 110 ve zbroji a péro to nezvládalo, bylo na max. a stejně to "žralo" gumy ... Stačilo dát pružinu o 5 kg vyšší a je to paráda ...

(reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

22.6.2011 v 22:31 | Nahoru | #108
[quote=Perňa_81]MOTOexcite> 95 euro je pěkná cena - ono obecně je i s agenturama ten váš nový okruh trochu levnější.. Čím to? - je vidět, že to jde

Ba skor asi nejde..,aspon nie tak ake boli predstavy.Chodí tam málo ludí,hlavne na jazdy pre verejnost.
Snažia sa znížovat cenu a pritiahnut takto širšiu masu.
To treba pochválit.

(reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

23.6.2011 v 10:11 | Nahoru | #109
Dawe02> Podle chytré knížky je prokluz mezi 10-20 procent braný jako normální a to jak pri akceleraci tak při brždění. Což by vysvětlovalo rozdíl GPS vs rychlost vypočítaná z rychlosti otáčení kola, který těm 10% přibližně odpovídá.

Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

23.6.2011 v 11:13 | Nahoru | #110
Reportáž z posledního závodu na Slovakiaringu ke shlédnutí ZDE

(reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

23.6.2011 v 11:50 | Nahoru | #111
Perňa_81> Trakař byl myšlen samozřejmě jako nadsázka - nemyslel jsem to jízlivě, ale spíš jako přátelské hecování . Mám pocit, že KTM v IDM + Resch, jsou motorky tovární nebo min. s tovární podporou. To je jako by jsi se divil, že R1 2007 jela Hagovi ve WSBK kurevsky jinak než nám ostatím. Máš pravdu, že R1 bigbang je v základu snad nejhorší R1 všech dob. Ty naše motorky jsou spíš podobné superstockům. Takže startovní listina FIM Superstock 1000 je tak trochu vodítkem k odpovědi na otázku co má a nemá potenciál.

Naposledy editováno 23.06.2011 13:59:17

(reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

23.6.2011 v 11:56 | Nahoru | #112
MOTOexcite> Právě nedostatečná trakce vzadu je jedním z typických příznaků příliš tvrdé zadní pružiny. Takže je to začarovanej kruh a teď babo raď........

Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

23.6.2011 v 13:39 | Nahoru | #113
Michal5

radi5 baba radit nemusí,poradíme si aj bez nej.
Povolím strunu,čo to pojde,ked tak aj kompresiu o klik a budem skúšat a skúšat až do nemlátom.
Pri najhoršom ak to bude nepostačujúce, predám 125 a 105 ku a kúpim niečo medzi.

1 reakcí na tento příspěvek Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

28.6.2011 v 10:15 | Nahoru | #114
Pozde ale prece, a myslim ze to stoji za to! ;)
video ze slovace

(reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

29.6.2011 v 10:30 | Nahoru | #115

Holy-Okruharicz píše: Pozde ale prece, a myslim ze to stoji za to! ;)
video ze slovace



Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

29.7.2011 v 11:33 | Nahoru | #116
Slúbené video z 8.7.2011

Ospravedlnujem sa,ale nie je tam vidiet otačkomer a rýchlomer.
Kameru ak umiestnim nižšie,nevidiet zasa vobec dráhu.



Skúšal som rozne šírky pneu 190,195,200,210 všetko staré,5-ročne zhruba rovnako zodraté pneu.
Nie a nie sa dostat na top speed cez 260!
Povolil som strunu,len o dve otáčky a dal som hned 263 skoro v každom kole.
Nestihol som viac toho vyskúšat.Bolo treba sa sústredit na závod a experimentovanie muselo íst bokom.
Určite som ale našiel cestu a ked v pondelok nebude pršat,pokračujem v bádaní.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist