1 reakcí na tento příspěvek brzdy na GSX-R 750 r.v. 2001 (K1)
1 reakcí na tento příspěvek brzdy na GSX-R 750 r.v. 2001 (K1)
Jestli mas poradnou pumpu,tak to zkus opravdu poradne odvzdusnit a kdyz ani s tim nebudes spokojen, pak jedine brzdice z Yamahy R6/R1 nebo aftermarket Brembo/PVM apod..
Naposledy editováno 11.06.2011 20:48:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy na GSX-R 750 r.v. 2001 (K1)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy na GSX-R 750 r.v. 2001 (K1)
Ty R1/R6 axialne montovane maji 100 mm a daji se snadno adaptovat pro SRADa ktery mel 90mm. Pro tvou pujdou ale taky, musel by sis udelat vhodny mezikus...podobne jako tady.
Nebo rovnou vymenit cele vidle treba z K6 a posadit tam ty modre radialni monobloky z R1... to je ultimatni reseni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy na GSX-R 750 r.v. 2001 (K1)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy na GSX-R 750 r.v. 2001 (K1)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy na GSX-R 750 r.v. 2001 (K1)
Dawe02 píše: jirin.sv> takze jsi je tam nakonec dal? Ja mel za to zes skoncil u tech zlatych Tokic
Mám to spasované (z každého sebráno 5 mm), jen se ještě budu muset dokopat a zajet do PP Tuningu pro jednu hadici, ale do 14 dnů je tam mám. Spolu s novými deskami Carbone Lorraine XBK5 budou na SV brzdy až krapet předimenzované .1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy na GSX-R 750 r.v. 2001 (K1)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy na GSX-R 750 r.v. 2001 (K1)
Dawe02 píše: jirin.sv> ty magore, az ti dojde jak moc predimenzovane to je, tak mi dej vedet a ja si je od tebe vezmu, jo?
Aspoň si to prvně ozkouším , je fakt, že tohle už tak trošku přeháním, ale za 800 Kč za třmen jim fakt nešlo odolat . No a když se k tomu přihodí Brembo RCS, tak už na tom fakt nebude co tunit .1 reakcí na tento příspěvek brzdy na GSX-R 750 r.v. 2001 (K1)
Na ně potom dát ty R1 monobloky nebo radiální brzdiče z novějších GSX-R (tuším že se tam dávaly TOKICO) tam by měla být rozteč šroubů 108 mm stejně jako na R1. Jak to potom bude s kolem a kotoučem??? Pasují tam staré - i když kotouče by to chtělo vyměnit potom taky. Ale co kolo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy na GSX-R 750 r.v. 2001 (K1)
vava píše: Na ně potom dát ty R1 monobloky nebo radiální brzdiče z novějších GSX-R (tuším že se tam dávaly TOKICO) tam by měla být rozteč šroubů 108 mm stejně jako na R1. Jak to potom bude s kolem a kotoučem??? Pasují tam staré - i když kotouče by to chtělo vyměnit potom taky. Ale co kolo?
Kolo je stejné (od K0 750) až minimálně po K8 (možná i dále). Jen se od K5 1000 a K6 600/750 změnilo uchycení kotouče (ty nejsou záměnné) a je jiná oska kola (ta se odvíjí od použitých spodků vidlic). Předpokládám, že bys nechal původní kotouče 320 mm a i původní kolo. Brzdiče záleží jaké bys použil a také na jaké vidlice – u radiálních Gixxer vidlic jsou 2 druhy uchycení (GSX-R 1000 K3–K4 + 600/750 K4–K5, a pak dále):Ale jak je zřejmé podložky pořeší leccos .
To jestli jdou vyměnit spodky vidlic ti nepovím, velmi podobné ty vidle budou, ale otázka, jestli tam bude pasovat přesně vše, pokud bys sehnal komplet nohy se spodky, tak to sedne určitě .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy na GSX-R 750 r.v. 2001 (K1)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy na GSX-R 750 r.v. 2001 (K1)
vava píše: jirin.sv> Takže jestli to chápu dobře, nechal bych kolo + kotouče, vyměnil bych osu kola a bylo by nevím jak moc dobře brzdí ty Tokica, ale určitě líp než ty moje.
Ano, přesně tak, s tím, že budeš potřebovat vytočit 5mm podložky pod třmeny. Třmeny si vyzkoušej, když to stačit nebude, tak si seženeš ty třmeny z R1 / R6 .Naposledy editováno 12.06.2011 17:10:13
1 reakcí na tento příspěvek brzdy na GSX-R 750 r.v. 2001 (K1)
Musel jsem koupit ještě osu předního kola. Kolo pasovalo staré, musel jsem nechat vytočit podložky 5 mm (podle tabulky výše)s osazeními, aby byly brzdiče vystředěné a spojení s vidlicemi pevnější. Dále jsem koupil delší šrouby (vysokopevnostní) s imbusovou hlavou. Brzdí to o mnoho lépe a to jsem tam nechal původní destičky Tokico. Až se to zajede, dám tam jiné. Celkově to vyšlo na vidlice s brzdiči (10.000,-) + osa předního kola GSX-R 1000 K6 (640,-) + šrouby (4x250,-) + podložky (200,-Kč) + nová delší pancéřová hadice (díky jinému umístění šroubení tam stará 60 cm jen těsně nešla - 500,-) + 2x45st banjo (250,-) + brzdovka (500,-) na 13.090,-Kč.
Díky všem za rady, zvláště jirin.sv a Dawe02
1 reakcí na tento příspěvek brzdy na GSX-R 750 r.v. 2001 (K1)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdy na GSX-R 750 r.v. 2001 (K1)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |