Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
Jestli jsi s tím byl v servise tak to klidně zajeď znova reklamovat co to dělá, nestyď se Hlavně ale v klidu popiš a případně ukaž vše co to dělá, jak se chová a co se Ti nelíbí, každý si toho nemusí hned všimnout nebo tak. Sepiš si to v bodech předem, ať pak na něco nezapomeneš. Předpokládám, že se rozumně domluvíte
Edit: Jen pro informaci, motor je specifikován pro benzín oktanové číslo 85 a vyšší, max. 10% podíl lihu, z toho do 5% metanolu. Jinými slovy to požere jednoduše vše, co do něj naliješ od eméru po Kamčatku N95 je naprosto dostačující
Naposledy editováno 13.06.2011 10:48:43
Povolíš zadní šrouby nádrže, nádrž lehce přizvedneš a šroubovákem uzavřeš kohout na nádrži, abys zastavil přívod benzínu. Odpojíš hadičky a nádrž sejmeš.
Karburátory jsou dva, oba dva mají plastová černá víka, kt. drží šrouby, ty křížovým šroubovákem povolíš a víčka sundáš. Vevnitř bude kruhová černá guma - membrána, která bude připevněna na černém plastovém dílu - šoupátku. Šoupátko i s gumou vytáhneš a prohlídneš. Membrána musí být po celé ploše celistvá, nesmí být nikde zesláblá, nebo poškozená. Pak se podívej na šoupátko (opatrně se dá i z membrány sejmout, membr. je normální guma, takže se dá natáhnout). Šoupátko by mělo být v pořádku, ale prohlídni si jej na plocho, jestli nemá díru vedoucí skrz přední část do zadní. Pokud má, máš škrcenou verzi a musí být oba šoupátka stejná. Pokud v šoupátku nemáš díru, tak máš odškrceno.
Asi bych to ale řešil prvně s tím servisem, je škoda vyhodit peníze za sevis a pak si to, co neudělali/pokazili opravovat sám. Takže buď ti motorku třeba během dvou dnů dají dopořádku, nebo chtěj vrátit peníze, ať se vyhneš tomu, že by u nich zase týden ležela.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Nechceš se na to vysrat a koupit normální motorku? To co popisuješ se řešil po změne režimu, kdy se tady vozily podobné sračky a podobně se zprovozňovaly, protože na ND nikdo neměl. Neměj to ve zlém, ale děsím se okamžiku, až se to rozhodneš prodat
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jinak důvod,proč sháním celý karburátor radši nebudu moc rozvádět, jinak se zas akorát nase*u..
díky za jakoukoli pomoc
inac cena ale to je silene predrazene, stejne jako vsechny jeho dalsi dily..
dj_hroch:
Klasicky tam je na hřídelce jen jeden palec a dva snímače. Pokud je tam už růžice, ke které je jeden snímač, tak to se dávalo do modelů E-04 od '98. Každopádně růžice je k jinému zapalování, které má navíc plyn s dvěma lankama, jiné karburátory už s TPS a též navíc lift control system. Prohodit pouze generátor určitě fungovat nebude. A bez dalších úprav nebude fungovat optimálně ani generátor se zápalkem bez ostatního zbytku. To už bys pomalu k tomu mohl vyměnit rovnou celou mašinu
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
To že zatáčí může mít víc příčin - kola nejsou v zákrytu - omrkni si na měrkách z obou stran zadní kolo jestli je dobře doplé, já to když napínám mrknu na měrky, dotáhnu a ukontroluju, oměřím vzdálenost kotouče od kyvky a též štelovacích šroubků od konce, plus minus sedí a projedu ještě. Kola nejsou v ose - za předpokladu, že žádná součástka nechybí, nepřebývá, není špatně nasazena či nevhodný rozměr, tak je zkřivený rám. Další že je špatné ložisko v krku řízení - klasicky si nadzvedni přední kolo (stačí na hlavní stojan a zatížit zadek) a zkontroluj si jak vůle na kole, tak i jak chodí řízení. No a též se podívej, jestli jsou obě vidle stejně.
Co se kotouče a třmenu týče tak na chování nemáš šanci poznat jestli je tam jeden nebo dva, to bys měl jinak už hodně v rukách Tímhle to nebude.
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Naposledy editováno 17.06.2011 17:14:35
Ventily by spíš cvakaly, což teda po seřízení můžou také - vůle se udržuje někde v toleranci a podložky máš odstupňované po jistém kroku, seřídíš jak má být a hned má motor trochu jiný zvuk. Ne vždy to ale znamená, že je něco špatně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
xsnakex> jo to je dobrá úvaha, mi to dělalo se starým řetězem před výměnou taky randál ale teďka mám najeto na té nové řetězovce něco přes 12000 km tak by snad měla ještě vydržet... no a když tam mám neutrál nebo vymáčknutou spojku a jedu tak to třeba vůbec nedělá
Podle mě to může být ten řetěz, vždycky když to brzdí motorem třeba v nízkým otáčkách tak to začne být slyšet a nebo by to mohlo být snad i nějaké ložisko díval jsem se na partsdepot kde to tam přesně je a pročetl jsem i nějaké vlákna na fóru a taky by to mohla být možnost. Ještě to trochu prozkoumám, abych vyloučil ten řetěz a pak se asi zkusím poptat v servise.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jde tam jen o to, aby do obou válců šlo stejně směsi a aby oba chodily stejně - karburátory jsou ovládány podtlakem a když změníš podmínky, což může nastat i výměnou podložky - budou se pak trochu jinak otvírat ventily - tak aby zase v obou byl stejný podtlak a chodily tak stejně. Poznáš to hlavně na volnoběhu a za studena, pokud chodí pravidelně, nemá tendenci zrychlovat a spomalovat a jakoby "kopat", dobře startuje a blafká si i studená, tak je to v pohodě S otáčkama a zahřátá už se pak vliv projevuje jen míň.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |