1 reakcí na tento příspěvek Jawa ČZ 175 otáčkoměr
4T 4vál - 2 otáčky 4zápaly = 1otáčka 2zápaly.
Jednobuch 2T 1otáčka 1zápal.
Kapišto ;)
Takže pokud bys měl VAPE 12V, tak by ti ten otáčkoměr ukazoval přesně polovinu otáček.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa ČZ 175 otáčkoměr
1 reakcí na tento příspěvek Jawa ČZ 175 otáčkoměr
m.siemens: pokud máš dvouválec, tzn. ČZ471, ČZ472, bizona 250 nebo 350, nebo jakoukoli 12V jawu 350 (632,638 a vejš) a klasický zapalování kladívka, jde to udělat tak, aby to ukazovalo správně, a to tak, že zapojíš přes diody na kocenktro č.1 na otáčkoměru oba vývody č. 1 z cívek tak, aby závěrnej směr diod propusti impulsy k otáčkoměru, ale ne z kladiva na kladivo..., počet impulsů pak bude 2 na jednu otáčku a otáčkoměr ukazuje správně.... jestli jede na i jen 6v taky nevím, myslím si že by mohl...
pokud máš jednoválec, tak musíš buď přecejchovat otáčkoměr (hodnoty x2) nebo ho doplnit o násobič impulsů (bez záruky, jen teorie, nezkoušel jsem to). otáčkoměr by údajně měl mít seřizovací trimr, ovšem jak velkej rozsah s ním doženeš nevím, nehledě na to, že bys musel sktečný otáčky motoru odměřit například stroboskopem, porovnat případně dohnat na max rozsah a opět podle stroboskopu přecejchovat...
u vape ti neporadím, protože nevím jestli sbírá 2 impulsy na otáčku, nebo jeden a druhou jiskru hází o 180st. pomocí elektroniky...
otáčkoměr by údajně měl mít seřizovací trimr - to sem myslel, ale nevěděl jsem jak se tomu říká, jeden známej si dával na Jawu otáčkoměr z 4T Yamaha, a ukazoval mu 2x tolik, a tim trimrem se to dalo nastavit s hodně velkym rozsahem, takže u škodárny by to mohlo jít taky tak, ale jak říká pech. musíš si to synchronizovat a nějakym přesnym otáčkoměrem, kterej k tomu taky na chvíly připojíš, jinak s tim jak to dát na 350, to byl vážně dobrej nápad! *yes* ...