globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
27.5.2011 v 08:56
Tak mě to taky potkalo.
12500km cca, při předjíždění, jako by mě někdo chytnul zezadu, pulka koní umřela. zacinkalo v tom a bylo.
Jak to vypadalo po rozborce, viz fotky,
paseka docela )

http://mikro-rc.rajc...cz/Hyo_GT_650-ventil

No stalo se .


Kdyby jste někdo věděl o hlavě na přední válec.
Origo stojí cca 10tku, ale za velkou louží..
Rozhodil sem sítě a moc dílů není.

Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

27.5.2011 v 21:20 | Nahoru | #31
Díky moc, zkusím jim zavolat, poslat fotky a uvidíme jestlise domluvíme
. Dík

(reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

28.5.2011 v 10:50 | Nahoru | #32

mikro píše: 2005a vejs



přiznávám, že tohle byl hlavní důvod, proč jsem měnil svoje GT650 naked 2004 za GT650R 2005 (rok skutečné výroby je tam poznat z 10.místa VIN).

Když jsem Leni kdysi upozorňoval, že má podle VIN rizikový rok 2004 a ne 2006, jak jí řekli při prodeji, byla hodně nasraná a to jsem netušil, že ji to vážně brzy taky potká

(reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

28.5.2011 v 11:12 | Nahoru | #33

MM250 píše: z korideru
Bad engines
od KM4MP51A??1100000 do KM4MP51A??1103538 650 GT S
od KM4MP51B??1100000 do KM4MP51B??1100863 650 GT R
od KM4MP51C??1100000 do KM4MP51C??1101196 650 GT N

ja spadam pod prvu skupinu , mam 34000km a zatial ok


australani tam asi popletli modelové označení, podle VIN mého bývalého N a současného R je to takto:

od KM4MP51A??1100000 do KM4MP51A??1103538 650 GT N
od KM4MP51B??1100000 do KM4MP51B??1100863 650 GT S
od KM4MP51C??1100000 do KM4MP51C??1101196 650 GT R

(osmé místo VIN označuje model v pořadí A - N, B- S, C - R)

což znamená, že ani rok 2005 nemusí být bezpečný a možná mě to taky čeká ... zatím mám najeto 21000 km a OK, ale pokud mě motor a ventily vydrží až do tvých 34000 km a pak to klekne, klidně ji hodím do šrotu a nebudu ani opravovat ... s ohledem na ujeté km a pořizovací cenu bude zaplacená

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

28.5.2011 v 11:44 | Nahoru | #34

mikro píše: nenenn začne se přidírat ventil, nestačí se vrátit a pist jej postupne dotukava, az upadne u talířku



takže preventivně vyměnit vodítka, to snad není taková investice ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

28.5.2011 v 12:59 | Nahoru | #35

VlastíkPlamínek píše: takže preventivně vyměnit vodítka, to snad není taková investice ne?


Bylo to spojene aj s vodní pumpou, netěsnící. Takže nedostatečné chlazení. No udržba to nezachránila.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

28.5.2011 v 22:43 | Nahoru | #36

SirIndy píše: Ze si nekoupite osvedcene SV 650...


po bitve kazdej general

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

29.5.2011 v 13:05 | Nahoru | #37

DRN píše: po bitve kazdej general


Jenže ti generálové tohle říkají od začátku kdy se GT650 ukázalo

(reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

29.5.2011 v 13:21 | Nahoru | #38

karf píše: Jenže ti generálové tohle říkají od začátku kdy se GT650 ukázalo


no to ja nevim, co si pamatuju tak strasny bomba kdyz to prislo, pak zacly problemy, pompy, ventily...

(reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

29.5.2011 v 14:07 | Nahoru | #39

mikro píše: Bylo to spojene aj s vodní pumpou, netěsnící. Takže nedostatečné chlazení. No udržba to nezachránila.



jojo, hlavně bez demontáže hlavy přidírající se vodítko blbě poznáš taky jsem měnil... i s ventilama.

1 reakcí na tento příspěvek Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

29.5.2011 v 23:00 | Nahoru | #40
Ty bláho. Vždyť Hyosung vyrábí skoro celé SV v Korei! Motor byl zpočátku stejný na SV i na Comet. Novější modely mají větší výkon, takže to už bude asi jinak....

Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

29.5.2011 v 23:02 | Nahoru | #41
Zeptám se blbě. Není to náhodou tím, že se Hyosungy k nám vozí jeté z Německa, kde si stroje užily 1-3sezony v Hyosung Cupu, kde dostávaly kapky?! Udělat z SV závodní cupovou sérii, tak to taky nebudou takové držáky.

Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

29.5.2011 v 23:38 | Nahoru | #42
Hmmm, tak to je smutný příběh...njn, holt Hydroskunk...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

29.5.2011 v 23:42 | Nahoru | #43

Marex píše: Ty bláho. Vždyť Hyosung vyrábí skoro celé SV v Korei! Motor byl zpočátku stejný na SV i na Comet. Novější modely mají větší výkon, takže to už bude asi jinak....

Ale kulovy to ma stejny. Ty motory nemaj vubec nic spolecnyho krome toho ze jsou to V2. Pokud neco z jednoho pasuje na druhej tak v tom rozhodne Suzuki prsty nema. Uz kdyz se podivate na ten blok motoru tak zjistite ze ma spoustu veci uplne jinde. To ze ty motory jsou stejny je jedna velika fama.

Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

29.5.2011 v 23:50 | Nahoru | #44
Přesně to se kámošovi stalo taky. Hyosunga bych domů nechtěl.

Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

30.5.2011 v 13:56 | Nahoru | #45
mne sa to stalov asi v 9000km, tiez predny valec, uz ju mam opravenu stalo to spolu cez 1000eur ,teraz som odpojil AIS a uz iba dufam ze sa to nebude opakovat.

Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

30.5.2011 v 16:42 | Nahoru | #46
není lepší ji prodat jako nepadnou, skoro nejetou, bezproblémovou, v původním stavu a bez závad, a koupit pořádnou motorku ?

Naposledy editováno 30.05.2011 16:43:03

Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

1.6.2011 v 11:17 | Nahoru | #47
pravaze som stihol aj padnut takze je to problematicke

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

1.6.2011 v 21:45 | Nahoru | #48

pylot píše: Ale kulovy to ma stejny. Ty motory nemaj vubec nic spolecnyho krome toho ze jsou to V2. Pokud neco z jednoho pasuje na druhej tak v tom rozhodne Suzuki prsty nema. Uz kdyz se podivate na ten blok motoru tak zjistite ze ma spoustu veci uplne jinde. To ze ty motory jsou stejny je jedna velika fama.


První Hyosungy 650 měly motor Suzuki.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

1.6.2011 v 22:03 | Nahoru | #49

Marex píše: První Hyosungy 650 měly motor Suzuki.

Ukaz mi aspon na jednom jedinym obrazku hyosunga s motorem ze suzuki. Pak budu verit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

1.6.2011 v 22:36 | Nahoru | #50

(reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

1.6.2011 v 23:05 | Nahoru | #51
PavelGT> hmm. koncepčně shodný s SV650...takže má 2 válce do V, 6 kvaltů...

Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

1.6.2011 v 23:17 | Nahoru | #52
"s přivřenýma očima se i tady dá najít spojitost s první generací suzučího SV"

to je urcite zaruka ze vsechno pasuje stejne

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

1.6.2011 v 23:30 | Nahoru | #53
PavelGT> Jestli v tom clanku neco takovyho pisou tak je to chujovina. Ma to jiny vrtani, jinej zdvih, jinak umistenej starter, cerpadlo chladici kapaliny je jinde, olejovej filtr je taky jinde.... Ten motor je poskladanej uplne jinak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

2.6.2011 v 09:19 | Nahoru | #54
pylot> já vím dobře, jak ten motor vypadá a čím se liší, jezdím na tom šestou sezonu (celkem už přes 30tis km), měl jsem taky pár závad a oprav má to svoje mouchy, nepopírám - ale když to tady začínalo (a my to v roce 2005 kupovali), tak s tím ještě nebyly žádný zkušenosti a jediné dostupné informace vypadaly jako ten článek na MOTOR SPORT nebo z katalogu MOTOHOUSE:
[img]

(reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

2.6.2011 v 09:38 | Nahoru | #55
PavelGT> Ja nerikam ze to je spatna motorka. Kdyby tou neumiraly motory tak by to mohlo bejt fajn svezeni. Nicmene motor z SVcka v tom vazne netluce...

Naposledy editováno 02.06.2011 09:38:27

(reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

2.6.2011 v 10:14 | Nahoru | #56

pylot píše: PavelGT> Jestli v tom clanku neco takovyho pisou tak je to chujovina. Ma to jiny vrtani, jinej zdvih, jinak umistenej starter, cerpadlo chladici kapaliny je jinde, olejovej filtr je taky jinde.... Ten motor je poskladanej uplne jinak.


Lisovana lika ma valivych loziskach a jine nepodstatne detaily

1 reakcí na tento příspěvek Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

2.6.2011 v 21:04 | Nahoru | #57
První Comet. Měl motor z SV. Nikdy jsem neřekl, že to u nás (v Evropě) někdy jezdilo. Naopak SV motory byly donedávna Hyosungem vyráběny....nejsou-li dodnes.
Neplést si prosím dojmy s pojmy.
Pokud mají problém stroje ojeté- zakoupené z Německa, jde nejspíše o mašiny trápené Hyosung-Cupem, který měl před pár lety obrovský vzestup.

(reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

2.6.2011 v 21:08 | Nahoru | #58

pylot píše: Ukaz mi aspon na jednom jedinym obrazku hyosunga s motorem ze suzuki. Pak budu verit.


Zrovna jak na potvoru doma tenhle motor nemám. Kámoš potřeboval novej do svojeho SV
Ty bláho, jestli by jsem se tu měl kvůli tomu hádat, tak radši řeknu: "Ne! SV nemá motor z Hyosungu a naopak." Beztak se motory pro SV už dávno vyrábějí někde v číně, pže Korea už je nejspíš moc drahá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

3.6.2011 v 08:20 | Nahoru | #59

Marex píše: Pokud mají problém stroje ojeté- zakoupené z Německa, jde nejspíše o mašiny trápené Hyosung-Cupem, který měl před pár lety obrovský vzestup.


Jenže ten "problém" mají i stroje koupené jako nové u nás v čr
A co myslíš tím šalamounským "První Comet. Měl motor z SV" jakože prototyp jezdící po továrně hyosungu postavili nejdřív kolem motoru z SVčka? jestli ten motor vyrábí, tak to bylo samozřejmě dost dobře možné. ale nedovedu si představit, že by bez zakoupení licence od suzuki něco takového pustili na trh! se koukni do svýho rámu Cagivy. TO je motor z SVčka. liší se maximálně převodem a svodem+koncovkama. jinak je to 100% motor od suzuki. jaktože motor v hyosungu nevypadá stejně?

1 reakcí na tento příspěvek Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off

3.6.2011 v 10:51 | Nahoru | #60
Kluci, nehadejte se.
Gt motor ma určité díly společné. regler-stator+rotor-altik. prostě pasují.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hyosung GT650 Comet - a chyba F1 Hyosung GT 650 Comet michalides999 4 3.12.2020 v 19:53 michalides999
Hyosung gt 650 [1, 2] Hyosung GT 650 Comet pajachovancu 40 24.11.2016 v 18:25 Grizzlicek
Naháček s motorem do Včka Hyosung GT 650 Comet Stigmajstr 21 30.10.2016 v 12:30 Stigmajstr
Hyosung GT 125 R - problém s elektr... Hyosung GT 650 Comet, Hyosung GT 125 Comet, Hyosung ... TKH 1 19.11.2015 v 00:53 ST-M
Hajda 650 comet - motor Hyosung GT 650 Comet chfox 8 12.7.2010 v 22:50 Haesty


TOPlist