globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seřízení karburátorů GS 500 E
25.2.2009 v 11:36
Čistil jsem karburátory na GS500E rok 1998 a zjistil jsem že na každý hlavní trysce je jiný číslo a nastavení směsi bylo o půl otáčky taky rozdílný. Je to seškrcená verze na 25kw. Motor ale běhal bez problémů. Nemáte s tim někdo nějaké zkušenosti.


Naposledy editováno 25.02.2009 11:37:44
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů GS 500 E

19.8.2010 v 10:12 | Nahoru | #31
při přidání plynu nad 10% otvření klapky už nemá synchronizace absolutně na nic vliv.
Si představ že jedna klapka je o 0,05mm jinak než druhá a ty máš otevženou klapku na půl plynu, mezi klapkou a hrdlem jsou škvíry jak pr**

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů GS 500 E

20.8.2010 v 08:00 | Nahoru | #32

Jurawood>při přidání plynu nad 10% otvření klapky už nemá synchronizace absolutně na nic vliv.
Si představ že jedna klapka je o 0,05mm jinak než druhá a ty máš otevženou klapku na půl plynu, mezi klapkou a hrdlem jsou škvíry jak pr**


to je fakt kua a jak se včera ukázalo,tak to na vyšší otáčky opravdu nemá vliv..:) A taky se ukázalo, že su pěknej debil - aspoň jsem poučenej do budoucna - veškerý ty problémy ztráty tahu a špatnýho spalování na levým válci byly způsobený blbou svíčkou. Ale tak proč před tím,než člověk vymění takovou prkotinu nerozjebat celej karbec no alespoň je vyčištěnej

Seřízení karburátorů GS 500 E

20.8.2010 v 09:51 | Nahoru | #33
Ahoj,kdo ví, napovíNechce se mi hledat a tady se někdo najde,kolik otáček šroubku bohatosti směsi na základní nastavení?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů GS 500 E

14.9.2010 v 01:34 | Nahoru | #34

Hrbby>to je fakt kua a jak se včera ukázalo,tak to na vyšší otáčky opravdu nemá vliv..:) A taky se ukázalo, že su pěknej debil - aspoň jsem poučenej do budoucna - veškerý ty problémy ztráty tahu a špatnýho spalování na levým válci byly způsobený blbou svíčkou. Ale tak proč před tím,než člověk vymění takovou prkotinu nerozjebat celej karbec no alespoň je vyčištěnej



Tak to jsem taky zkoušel vyměnit svíčky a moc velky rozdil v tom nebyl, skoro žádnej

(reakce na) Seřízení karburátorů GS 500 E

14.9.2010 v 09:11 | Nahoru | #35

simko.zero>Tak to jsem taky zkoušel vyměnit svíčky a moc velky rozdil v tom nebyl, skoro žádnej


no mně to vyřešilo fakt veškerý problémy, jedna svíčka byla totálně v pr..
no můžu být jedině rád, že tam nebylo nic horšího, jinak motorka teď táhne a točí naprosto krásně

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů GS 500 E

20.3.2011 v 19:18 | Nahoru | #36
Zdravím :) Mám problém na svém GSku a to ten že mi nejde Z otáček. karbce jsem jsem vyčistil (ultrazvukem) měl jsem Gso seškrcene v karbci a to krátkýma jehlama a předvrtanou dírou v šoupěti. dal jsem tam jine jehly, zalepil tu dirku a motorka běží krásně, za plynem se žene jedna báseň ale nejde Z otáček, jde hrozně pomalu a to musím mít nízký volnoběžný otáčky až se to i dusí. když je zvýšim tak to z otáček nejde vúbec. nevíte o tom někdo něco??? předem dík za odpověd

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů GS 500 E

6.4.2011 v 08:25 | Nahoru | #37
Já jsem včera odzimoval a je to mr*dat (jak je psáno v motorkářském slangu.. ) nevím proč, ale přeplavuje se mně levá komora, všechno to teče do airboxu a co mně celkem zaráží, že membrána, kterou jsem měnil loni na podzim (najeto tak cca 1000km) je opět vytahaná a nesedí v té drážce..motorka poputuje na kompletní seřízení,takže se na rady ptát nebudu-spíš by mně zajímala příčina, netušíte někdo, co by mohlo být příčinou té vytahané membrány?

(reakce na) Seřízení karburátorů GS 500 E

24.5.2011 v 17:17 | Nahoru | #38
štefula> hele zkontroluj membrány jestli nejsou prasklý, a jakou máš verzi? ja mam californii dovezenou z USA a tam sraního kolem toho jejich systému... ja jsem to vyřešil aspon trochu jinejma karburátorama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů GS 500 E

24.5.2011 v 17:20 | Nahoru | #39
Hrbby> možná bohatá směs na levým karbci ?, nebo špatně nastavená hladina plováku? třeba špatně zavírá ventil na plováku

(reakce na) Seřízení karburátorů GS 500 E

26.5.2011 v 16:04 | Nahoru | #40
simko.zero>
jj byl to nakonec plovák. motorku jsem musel odvézt k mechanikovi,protože už jsem si fakt nevěděl rady..navíc díra byla zrovna v takovým místě, že když moto stála na centrálním stojanu,tak všechno šlo v pohodě,ale jakmile se naklonila na bok, tak konec..

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů GS 500 E

7.5.2017 v 21:35 | Nahoru | #41
Ahojte využijem toto vlákno s podobným problémom. Nebudem tu rozpisovať všetky problémy, ale zaujímalo by ma kde zapojiť na nastavenie podtlakov hadičky na týchto karburátoroch, pretože všade v návodoch sú iné a toto neviem čo je za zázrak...





(reakce na) Seřízení karburátorů GS 500 E

8.5.2017 v 20:25 | Nahoru | #42
Furby> Tady jsem vyšťoural video,aby tě to nezmátlo je to natočený od motoru,ale karbec bych řek ,že je stejnej:



čas 6:30

A takhle to ladim na mý Bábě

Seřízení karburátorů GS 500 E

9.5.2017 v 01:39 | Nahoru | #43
No presne to video som pozeral aj ja len ma zmiatol ten vzduchový filter bez airboxu... No budem to musieť pozrieť ešte raz ale ako kukám tak kukám tak také hadičky čo on tam ukazuje tým smerom nemám nič, iba priamo podtlakové čo idú do tých bielych bazmegov, z ktorých opačná strana je zaslepená (kde sa všade inde napája na meranie podtlakov)

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů GS 500 E

11.5.2017 v 01:44 | Nahoru | #44
Dnes som rozobral vrch karburátorov a nestíhal som sa diviť - membrány boli trochu zacviknuté do príruby karburátorov - to by som ešte bral. Ale keď som v pravom karburátore našiel takto skonštruovaný piestik so šupátkom ktoré bolo zalepené kúskom nejakej hadičky tak to už som nechápal...(vnútorný úchyt bol zlomený).










Moto nešla do otáčok, dusila pri 3000 ot/min a až potom sa rozbehla a neustále je chudobná zmes, pričom šupátko je na spodnom záreze a zmes nastavená na 2,5ot. Môže byť toto príčinou problémov?

(reakce na) Seřízení karburátorů GS 500 E

11.5.2017 v 21:54 | Nahoru | #45
Furby> Podle mě je problém s tou jehlou!Zvedá se asi málo ,na čtvrt plynu je směs moc chudá a moto se dusí. Když dáš plnej kotel,tak se to šoupě otevře naplno,jehla se alespoň trochu nadzvedne a rozjede se ti to do otáček.Nějak nechápu na co je tam to malý pérko.Nevzpomínám si ,že bych ho tam měl.Jestli tam máš prasklý úchyt,tak bych se sháněl raději po jiném šoupěti-ale asi to bude docela problém.Ty membrány taky nevypadají nejlíp,jsou celý pomuchlaný....Nebo sehnat celej karbec v lepším stavu,tady jsem něco našel: https://www.sbazar....19973-suzuki-gs-500e

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů GS 500 E

12.5.2017 v 01:17 | Nahoru | #46
No to neviem, ale môže to byť príčinou problému, na ihle je na spodnom záreze a to je najbohatšia zmes alebo sa mýlim? A napriek tomu sú sviečky stále biele a má problémy ako som vyššie písal aj keď sa to už zlepšilo po prečistení všetkých trysiek. Ten piestik chcem vymeniť len nový stojí 65€ http://www.partsdep.../40977/?currency=eur a membrána jedna 32€, ale to by ešte dúfam mohlo niečo vydržať neviem ako vyzerajú nové. Ďakujem aj za inzerát písal som naň, neviem či sú to až také spoľahlivé stroje lebo je dosť problém nájsť na ne nejaké diely :)

(reakce na) Seřízení karburátorů GS 500 E

13.5.2017 v 22:39 | Nahoru | #47
Furby> Máš pravdu,jehla na spodním zářezu je na nejbohatší směs,ale jestli v tom šoupěti lítá,tak je to špatný...Píšeš ,že svíčky jsou bílý.Příčin může být víc:špatný
nebo nevhodný svíčky,přisávání falešnýho vzduchu mezi karburátorem a válcem,nízká hladina v karburátoru,ucpaný přívod benzínu.Doporučuji kouknout zde:
http://suzuki-dr-big...z.cz/mikuniBST33.php

Seřízení karburátorů GS 500 E

14.5.2017 v 21:57 | Nahoru | #48
Sviečky sú nové, tým to nebude. Inak dnes som zohnal druhé karburátory tak niečo vyskladám, len by ma zaujímala jedna vec. Staré šupátko je škrtené, okrem diery na ihlu má 2 ďalšie diery. Na druhých karburátoroch je tá diera okrem ihly iba jedna - pri odškrcovaní sa tie diery zvyknú upchať - to akože obe alebo iba jedna a druhá tam má stále zostať? Lebo na tých neškrtených karburátoroch tá jedna diera stále je

Seřízení karburátorů GS 500 E

14.5.2017 v 23:47 | Nahoru | #49
Zdarec, když jsem moto vytáhl po zimě, nešla nastartovat. Dnes jsem vyčistil karbce. V plovákové komoře bylo trochu bordelu a v karbcích obecně všude tenký nános Babiše (zeleného hnusu z bio složky), ale trysky a kanálky se zdály být ok. Bohatost volnoběhu jsem vrátil do původní polohy (bylo tam 3 a 1/4 otáčky), na synchronizaci a doraz klapek jsem nechytal. Membrány nebyly ztvrdlé ani protržené, ale jedna byla dost vytahaná. Nešla pořádně zasadit do vybrání, musel jsem ji tam opatrně nastrkat plochým šroubovákem. O kroužky mezi karbcema a plastovými krytkami membrán (kanálek co vede podtlaky k náustkům na připojení buďíků) byly ztvrdlé, tak jsem je vyměnil za jiné stejného rozměru. Po smontování moto hned chytla a na neutrál se sytičem se chovala normálně. Motor šel do otáček, nehádal se a nechcípal, měl dobrý zvuk. Ani po zahřátí ale nedržel volnoběh bez sytiče a když jsem se zkusil rozjet, naprosto ztratil výkon. Na jedničku se dalo rozjet, na dvojku už jel jen s těží. Nehádá se, jen prostě nemá výkon. Jako kdyby mu docházel dech. Má hluboký zvuk, detonuje, jako kdyby byl podtočený. Napadá vás prosím, na co bych se mohl zaměřit? Může to být falešný vzduch kolem nových O kroužků/kolem vytahané membrány? Nevěděl jsem to s hlavními tryskami, že je na každém válci jiná, takže jsem je mohl prohodit. Je možné, že by to udělalo takovýto znatelný bordel?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist