Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Páni a dámo - moja ponuka na organizovanie stretnutia advetur platí stále.Spanie a stráženie moto zdarma.Dohodnite sa na termíne a je to.
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Ja se byl podivat na Drapak rally (mam to preci jen za barakem), ale jen s fotakem a podporit kamarady a kolegy z prace
Na motorce vice mene zacinam, takze by to ani nepripadalo v uvahu
Na sraz bych za vama klidne dojel, klidne i nejakej malej , jen se dohodnete na datumu a vpalte ho treba sem
Na motorce vice mene zacinam, takze by to ani nepripadalo v uvahu
Na sraz bych za vama klidne dojel, klidne i nejakej malej , jen se dohodnete na datumu a vpalte ho treba sem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
misterjohnny> Prý byla Drapácká pro mastodonty zrušená????
Jirka77 píše: Pegos> myslím že akcí je málo a pořadatelé se neumí domluvit na termínech . KTM festival, Drapák a Sand rallye v jednom víkendu . Malých Adv bylo v Malackách 7 - 8? Nevím přesně.
Já to spíše myslel jako sraz a poježdění vyloženě advíků tak jako je třeba sraz XTZ Teneréček a podobně.
Na XL Sand rally v Malackách nás bylo myslím celkem dost a akce to byla velice povedená. Našel jsem i nějaké video.
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Pôjde na adv nasadiť pneu š.140, vojde to tam vôbec a ako sa bude chovať Mitas E10?
Norbert> Na ADV mám v echničáku dozadu předepsanou šířku 140, tak by to tam asi mělo pásnout. Jsem něvěděl že E-10 se dělá v rozměru 18 ráfek dozadu. Jinak si ale myslím, že ta guma je nic moc. Chci příště dozadu koupit, na takové to poloasfaltové ježdění Pirelli MT-21 Rallyecros.
Na XL Sand rally v Malackách bylo super, jak parta tak poježdění
Nějaké odkazy foto:
http://www.facebook....447&l=cea9fc8018
http://www.facebook....447&l=49887f7492
Na XL Sand rally v Malackách bylo super, jak parta tak poježdění
Nějaké odkazy foto:
http://www.facebook....447&l=cea9fc8018
http://www.facebook....447&l=49887f7492
V TP síce 140pne je ale reálne oproti 130ke vyzerá dosť masívnejšie a miesto medzi pneu a krytom reťaze nieje veľké takže ak tam aj na tesno vojde tak to bude blato doslova na reťazi.
Chcel som Metzeler Karoo ostre ale jazdím aj cesty a to by asi nebolo až tak uni.
Chcel som Metzeler Karoo ostre ale jazdím aj cesty a to by asi nebolo až tak uni.
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
vim ze uz se to tu resilo nekolik druhu krat ... ale co mate ted za pneu? ... chtel bych neco jak na silnici, tak i do mokry hliny (nemyslim mazlavy bahno ) Ja to koupil s Mitaskama E-07 a vazne nevim co tam dat, tohle na trave klouze jak na lede
Poradte mi prosim
Poradte mi prosim
Já tam mám E-09 , zadek ucházející jak na silnici, tak i v terénu(dá se projet i slušný bahno, ale žádná hitparáda to není), lehce klouže na mokrý silnici, ale to asi všechny uni gumy. Další mínus je, že nemá žádný boční vedení. Předek je naprd uplně... :)
Naposledy editováno 03.05.2011 20:10:10
Naposledy editováno 03.05.2011 20:10:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
misterjohnny> Zatím nejlepší univerzální pneu co jsem zkoušel, je zadek Mitas E-09 a předek Trelleborg army speciál. Ale jak jsem psal výše chtěl bych zkusit sadu Pirelli MT-21 Rallyecross - tam vypadají ty špunty tak akorát univerzálně, zkušenost s nima ale nemám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
diky za tipy s pneu
dawka> koukal jsem na trelleborg a jen se chci jeste zeptat - delaji ho v rozmeru 3,5-21 z cehos logicky usuzuju (3,5x25,4=89,9), ze je to to same jako 90-90-21. Nebo ne?
Jinac to vidim na zadek E-09 a na predek trelleborga, na kteryho jsem videl chvalu uz i jinde, jen nevim jak s tim rozmerem...
dawka> koukal jsem na trelleborg a jen se chci jeste zeptat - delaji ho v rozmeru 3,5-21 z cehos logicky usuzuju (3,5x25,4=89,9), ze je to to same jako 90-90-21. Nebo ne?
Jinac to vidim na zadek E-09 a na predek trelleborga, na kteryho jsem videl chvalu uz i jinde, jen nevim jak s tim rozmerem...
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Nazdárek,měl bych taky jeden dotaz.O víkendu jsem jezdil a pak se mi běhěm jízdy stalo,že hraboš jel jen do 3tis.otáček a pak se začal dusit.Vzduchový filtr jsem měl vyčištěný a odkalený karburátor,kde dole v misce bylo docela dost usazenin,tak bych to tipoval na nějaký bordel v trysce.Asi mne nemine vyndat karburátor a krapet ho vyčistit
Doufám,že to bude tím,protože když jsem dal sytič,tak šel zase do otáček.Nikdy jsem ho nerozebíral a ani nevím,kolik je tam vlastně trysek.Díky za rady.
Doufám,že to bude tím,protože když jsem dal sytič,tak šel zase do otáček.Nikdy jsem ho nerozebíral a ani nevím,kolik je tam vlastně trysek.Díky za rady.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Korybut> tohle mi občas odělalo taky - vždycky byl bordel v karburátoru, obvykle pomohlo odkalit (za 2 sezony vlastnictví se mi to stalo tak 3x), ale jednou šel karbík ven. Záhadou mi byla šedobílá úsada, která byla na stěnách karbce a kousek asi skončil v trysce. Trysky jsou dvě - hlavní a volnoběžná - tož čisti.
Naposledy editováno 07.05.2011 07:46:12
Naposledy editováno 07.05.2011 07:46:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Mica> Díky.Přesně takový bordel co popisuješ na těch stěnách byl v té odkalovací misce,tak jsem to vyškrábal,ale asi se kousek dostal do trysky.Asi nepůjde ven jan tak po másle,viď-to by bylo moc jednoduchý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Korybut> hlavní trysku můžeš vytáhnout i spodem bez demontáže karbce nebo oddělání plovákové vaničky. Je to ta spodní zátka - myslím 19 ka nebo 17ka klíč, tryska je zároveň s rovinou té vaničky, takže stačí nějaký chytrý nástroj (mám navařený kus strojního pilového listu na ořech s goly a používám to na dotahování nyplů, když jsem přeplítal kolo) a když není tryska moc dorvaná, tak to jde třeba i přibroušenou velkou podložkou. Ale ten binec může být i jinde než v trysce.
Mica> Tak jsem ho vyndal celý.nabylo to ani tak zlý,jak jsem předpokládal.Nejvíc bordelu bylo v té misce,kde je ten odkalovací šroub.Je to asi špatně vyspádované,protože to byly dost velký kusy a při jízdě v lese,když jsem párkrát skočil,tak to cestovalo.Trochu jsem se potrápil s tím povolením té misky.Šrouby byly zarostlé,ale síla zvítězila.Profoukal jsem co se dalo,tak jsem zvědavý,jak to pofrčí příští víkend na NACORK.Ještě jednou dík.
Sem tam neco z drapak rally ... sice pozde, ale preci
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Kamarad se odstehoval do zahranici a zbyla mi tu po nem motorka:
LC4 Adv na prodej
Za puvod i stav rucim.
LC4 Adv na prodej
Za puvod i stav rucim.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |