paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Je čína dobrá jako první motorka?
 
26.4.2011 v 13:49
Tak jasně. Je to čína. S tim to každej kupuje a musí mu to bejt jasný. Vibruje to, nejede to, žárovky tomu praskaj a většina motorkářů je striktně odsuzuje. Kam asi všechny ty prodaný číny jdou, když jim každej nadává a nikdo je nechce. Nebo sme snad národ motorkářských srabů, který se styděj přiznat, že jezdili nebo jezdí na číně?

Skoro všichni starší motorkáři začínali na pinckovi. A dneska se tu smějou čínám. Každá čína by pinckovi natrhla pr*** (a to nemluvim o údržbě). Ty mladší určitě taky začínali na nějakejch srač***. Těch, co si jako první motorku koupí pětikilo sou plný hřbitovy. A ty co dostanou k 16. narozeninám od papínka motorku za 100 klacků jsou většinou nafoukaný blbečci.

Nejlepší motka do začátku je podle mě čínská 125. Neni to splašený, je to za pár kaček. Stejně si většina lidí koupí za pár let něco lepšího. Tak proč utrácet za Hondu nebo KTM (i když ten novej malej Duke je fakt pěknej). Když plácneš s čínou o zem, tak je škoda malá nebo nulová. Navíc číny jsou technicky hodně jednoduchý, takže není problém si jí rozebrat a zase složit. V kvalitě průměrnýho čínskýho dělníka to udělá asi každej.

Já jako student sem si vydělával po brigádách. Podle mě je lepší koupit si na začátku nějaký alespoň trochu slušný oblečení na jízdu a pošetřit na motorce, než si koupit starý GS500 a jezdit v tričku. Koupil sem 4 roky starou čínu za 21 tis. a teď s ní začínám třetí sezonu. Za ty prachy a spotřebu je to výborný poježdění.

Se svojí zkušeností můžu čínu jako první motorku jenom doporučit. Co vy na to?
Anketa: Jezdíte nebo jezdili jste na číně?
Ano, pravidelně
26%
90
Ano, ale málo
4%
15
Ano, ale jenom na půjčené
8%
28
Ne
61%
209

Je čína dobrá jako první motorka?

26.4.2011 v 18:49 | Nahoru | #31
Nechapu tuto dusevni onanii zakladatele. Chces cinu? Kup si ji. Zavidis nekomu bohaty rodice? Nebrec a vic makej. Ja z toho citim akorat zavist a to, ze mas samozrejme nejlepsi moznou volbu. Za me cina nejdriv za 20 let.

Je čína dobrá jako první motorka?

26.4.2011 v 18:55 | Nahoru | #32
Do jeté Yamahy jsem za 2 sezony naházel dvojnásob co do jeté Yukiny, a zatím jsem se na ní pořád moc nesvezl. Takže bych to neviděl tak černě kór pro mlaďocha na naučení. Náklady mnimální, a komfort nesrovnatelný když jsme začínali my.. Jen to pak poslat dál může být trochu potíž.. Ale to je u každý - čína , nečína..

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

26.4.2011 v 19:09 | Nahoru | #33
asi sem nafoukanej blbeček nebo co jsi to psal
ale až čína zajede toto tak si ju taky koupím

Je čína dobrá jako první motorka?

26.4.2011 v 19:27 | Nahoru | #34
Moc pěkný videa,ale to poslední,to nemá chybu

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

26.4.2011 v 19:29 | Nahoru | #35

Lexa999 píše: prosim?


viděls ji? víš vůbec jak vypadá čtyřkolka?

Je čína dobrá jako první motorka?

26.4.2011 v 19:38 | Nahoru | #36
drzej, Deadman, Chapadlo : máte naprostou pravdu. Já jsem dělal autoškolu na Yuki Sport a takovou mrdku bych si do baráku nikdy v životě nevzal ! Ale ono je asi lepší dát 35tis za novou Yuki, než za starší CBR Taky jsem motorku vícemeně dostal ale můžu říct že si jí vážím o dost víc než většina co si ji koupila za vlastní. Cítím z toho jen a jen závist jak už napsal Chapadlo...

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

26.4.2011 v 19:42 | Nahoru | #37
Není čína jako čína...některá se vysypala cestou z krámu, některá jezdí bez závad roky..
Záleží kde a kdo to zrovna vyráběl a hlavně, co sem překupník dovezl..A samozřejmě překupník většinou nešáhne po kvalitě ale po ceně, kvalita až na třetím místě..sem neslyšel že by byl problém s motory BMW, které číňan vyrábí pro němce či např. s malou Yamahou 125YBR, o které málokdo ví, že ji dělá Yamaha hlavně tam, atd.atd..Nakonec i já sem měl asi taky trochu smůlu. Lítám na tý svý rejžový dvoustovce už čtvrtým rokem a měnil jsem akorát olej a pneu...jinak absolutně žádnej problém a to po asfaltu jezdím minimálně.

A´t si každej koupí co chce, ale hlásat tady "necpěte prachy číňanům, jsou naším ekonomickým nepřítelem" (deadman) je úsměvné. To by svět přestal rychle fungovat, vždyt čínským zbožím jsou vycpaný regály nejen v Americe u Obamy, ale prakticky na celým světě .

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

26.4.2011 v 19:49 | Nahoru | #38
Nevím co je na tom úsměvného, kdyť je to pravda. Pokud by se podporovala tuzemská ekonomika, nemuseli by být regály vycpány činským zbožím , ale tím naším...

Je čína dobrá jako první motorka?

26.4.2011 v 20:17 | Nahoru | #39
kdyby nebylo číňanů tak není ČR zadlužená a prodávala by svoje výrobky,ale číňani to dělají za levno tak to každý koupí, většinou jenom ti blbí mě připadá a pak se jim to vysype

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

26.4.2011 v 20:22 | Nahoru | #40
Taky sem si na motorku vydělal..35 000 plus oblečení 12 000.. je to jen o tom chtít.. když se podívám zpátky co mě to stálo úsílí..v 15 byla světluška..sbírání okurek na poli, pak roznášení letáku..za jakýhokoliv počasí..pak mekáč..tesco.. A během tý doby když na mě řval nějakej manager nebo se mi někdo smál, že něco roznášim..atd sem si přál mít motorku před rokem se mi to konečně splnilo a jsem rád, že sem si na to vydělal sám, a hlavně, že můžu jezdit na nečem co jede víc jak 50 . Tím nechci říct, že všichni co dostanou motorku za 100 000 jsou blbci znám 2 co maj yzf jeden má helmu z a 10 000 a jsou v pohodě..,ale někdy potkám fakt (machýrky). At si každý koupí co se jemu líbí, hlavní je,že on je spokojenej a hlavně ,že jezdíme to je to nejhezčí na tom ne a ještě zdravení to mě hrozně baví .

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

26.4.2011 v 20:25 | Nahoru | #41
garp> Co máš za motorku?

Je čína dobrá jako první motorka?

26.4.2011 v 20:45 | Nahoru | #42
Já jsem začínal taky na číně, měl jsem takového většího dirta 200, byl to fungláč za 20 000kč. Motorově to jelo celkem slušně, po pár km jsem musel povyměnovat ložiska v kolech, silentbloky v zadní kyvce, dodělat kryty bo bahno a voda praly přímo krásně na vzduchový filtr a zadní centrál a kromě vychcaného centálu, prasklé páčce brzdy při jizdě po cestě a prasklých lanek spojky jsem jezdil celou sezonu celkem bez problému.. :)mělo to i el.starter ale ten mi vydržel 4 starty.. :) Pak jsem to raději prodal.. Takže do terénu bych čínu asi nedoporučoval a raději bych si počkal na něco kvalitnějšího, přece jen to tam dostává dost zabrat ale Když se stím jezdí po cestě tak to možná vydrží víc..

Naposledy editováno 26.04.2011 21:00:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

26.4.2011 v 20:47 | Nahoru | #43

nigga píše: Taky sem si na motorku vydělal..35 000 plus oblečení 12 000.. je to jen o tom chtít.. když se podívám zpátky co mě to stálo úsílí..v 15 byla světluška..sbírání okurek na poli, pak roznášení letáku..za jakýhokoliv počasí..pak mekáč..tesco.. A během tý doby když na mě řval nějakej manager nebo se mi někdo smál, že něco roznášim..atd sem si přál mít motorku před rokem se mi to konečně splnilo a jsem rád, že sem si na to vydělal sám, a hlavně, že můžu jezdit na nečem co jede víc jak 50 . Tím nechci říct, že všichni co dostanou motorku za 100 000 jsou blbci znám 2 co maj yzf jeden má helmu z a 10 000 a jsou v pohodě..,ale někdy potkám fakt (machýrky). At si každý koupí co se jemu líbí, hlavní je,že on je spokojenej a hlavně ,že jezdíme to je to nejhezčí na tom ne a ještě zdravení to mě hrozně baví .

mám slzu na krajíčku ale napsal si to moc hezky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

26.4.2011 v 21:06 | Nahoru | #44

Dady píše: Není čína jako čína...některá se vysypala cestou z krámu, některá jezdí bez závad roky..
Záleží kde a kdo to zrovna vyráběl a hlavně, co sem překupník dovezl..A samozřejmě překupník většinou nešáhne po kvalitě ale po ceně, kvalita až na třetím místě..sem neslyšel že by byl problém s motory BMW, které číňan vyrábí pro němce či např. s malou Yamahou 125YBR, o které málokdo ví, že ji dělá Yamaha hlavně tam, atd.atd..Nakonec i já sem měl asi taky trochu smůlu. Lítám na tý svý rejžový dvoustovce už čtvrtým rokem a měnil jsem akorát olej a pneu...jinak absolutně žádnej problém a to po asfaltu jezdím minimálně.

A´t si každej koupí co chce, ale hlásat tady "necpěte prachy číňanům, jsou naším ekonomickým nepřítelem" (deadman) je úsměvné. To by svět přestal rychle fungovat, vždyt čínským zbožím jsou vycpaný regály nejen v Americe u Obamy, ale prakticky na celým světě .



Mám stejný názor
V 16 jsem taky osedlal čínu a do dneška na ni rád vzpomínám (byla to Yuki 125 sport - varianta II = těch se u nás prodalo jen 50, měly vychytaný všechny mouchy z předešlého modelu který se sral co to šlo, za rok vývoje číňani udělali velký kus práce) byl jsem sní velice spokojený, pouze dvě drobné závady (nefungující tachometr - zaruka ho kryla) a povolené matice na svodu (pružné podložky to vyřešili). Jezdilo se na ni skvěle pro mlaďocha to na naučení stačí a ze spotřebou kolem 2 litru si nešlo nic víc přát. Nicméně jsem toho názoru, že čínu si bez problému může koupit člověk který je aspoň trochu technicky zručný - občas je totiž potřeba udělat preventivní údržbu.

S čínou jsem měl dobré zkušenosti a proto za pár dní budu mít doma další čínský kousek
Osobně jsem toho názoru, že za nějakou dobu budou některé čínské továrny s kvalitou výroby motorek na úrovni světových výrobců

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

26.4.2011 v 21:14 | Nahoru | #45
Placa> no...jenze tys mel jeden kus z padesati dovezenejch...rozumis

Je čína dobrá jako první motorka?

26.4.2011 v 21:23 | Nahoru | #46
ted bude bitka o tech 50 kusu

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

26.4.2011 v 21:25 | Nahoru | #47
Selkie: Myslíš si, že jsem jedinej člověk, který byl s čínou spokojený? Tady na fóru je takových lidí hodně akorát se k tomu nikdo veřejně a dobrovolně nehlásí, protože jediné co si vyslouží je posměch a nadávky. No nic, ale nebudem to radši pitvat, já napsal svoje zkušenosti a dál bych to už neřešil

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

26.4.2011 v 21:30 | Nahoru | #48
Placa> ale s tim ja souhlasim...jenze je tu jeste vic lidi, kteri spokojeni nebyli a v tom je kamen urazu...cina je tedko nekde tam, kde vetsina svetovejch vyrobcu pred tricety lety...ale dohani je milovymi kroky, to se zase musi nechat

Je čína dobrá jako první motorka?

26.4.2011 v 21:34 | Nahoru | #49
Selkie: Já nikde netvrdil, že všechny číny jsou kvalitní protože nejsou!!! Ono už to tu bylo omýláno hodněkrát tak jen pro připomenutí: ,,Není čína jako čína" - záleží totiž z jaké továrny pochází
To jakou rychlostí číňani dohání jiné výrobce je neuvěřitelné a proto jsou s ekonomikou tam, kde jsou.

Je čína dobrá jako první motorka?

26.4.2011 v 21:58 | Nahoru | #50
Ja som kúpil skúter v tescu pred štyrmi rokmi a bola tam bezúdržbová baterka a žiarovky Philips. Nemusel som meniť nič. Akurát plastové diely sú poddimenzované, resp. nepresne vylisované. Ale tvrdiť, že radšej novú čínu ako jazdenú hondu je blbosť, vyskúšal som a bohužiaľ 10 ročná honda skúter je stále podvozkom a motorom kvalitnejšia (silnejšia) ako čína. Ale na druhej strane tá honda ako jazdenka je drahšia ako funglovica z číny. Druhá vec je honda dizajn

Je čína dobrá jako první motorka?

26.4.2011 v 22:18 | Nahoru | #51
Mam čínskej dirtbajk, už 3 roky mu dávám v terénu čardáš a je furt v pohodě. Nějaký závady byly, ale díly sou za pár babek a vše si průměrnej motorkář udělá sám. Prostě super zábava za pár kaček

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

26.4.2011 v 23:11 | Nahoru | #52

Sojky píše: Číňani začali používat svíčky NGK a ložiska SKF. Pokrok se nikdy nezastaví a na kvalitě budou už jen stoupat a za chvíli zahltí celý trh.



Omyl, číňani dělaj mizerné NAPODOBENINY ložisek SKF (nejom SKF) a svíček NGK. Tyto napodobeniny se dají koupit i u nás a lsou s nima pro špatnou kvalitu problémy.

Je čína dobrá jako první motorka?

26.4.2011 v 23:20 | Nahoru | #53
nenavážej se do pincka jo... jak píšeš srač** je tak možná ta tvoje čína.

Je čína dobrá jako první motorka?

26.4.2011 v 23:31 | Nahoru | #54
lepší koupit starší kvalitu, než novou sračku. Měl jsem yuki sport 125... moh bych tu donekonečna jen sypat závady a opravy. Vím o čem mluvím. Je pravda, že je asi lepší začínat na yukině než na fichtlovi (já na fichtlovi začínal). Bohužel, musím konstatovat, že i můj stařičkej mustang je dílensky lépe zpracován než má bývala Yuki 125 sport. Prostě fichtl je kvalitnější než yuki, kterou jsem měl. Yukina sama sebe běžným ješděním odkazovala k záhubě. Není to stroj, který by vydržel ani desetinu co fichtl. Yukina byla opravdu dobrá na ty dva tři roky a pryč stím. Na té motorce se více opravovalo než jezdilo. A některé závady hraničily s bezpečností. Po mé zkušenosti jak s fichtlem tak s yuki bych nechtěl začínat ani s jedním. Okolo 25tis. Kč se dají sehnat pěkné starší kvalitní 125ccm a tou cestou bych šel. Fichtl je oproti číně kvalitnější, ale technologicky nespolehlivý a čína je sráč jeden nebezpečnej.

Je čína dobrá jako první motorka?

27.4.2011 v 00:09 | Nahoru | #55
Takze ja jsem si v roce 2004 rozhodoval mezi Cagivou mito 125 rok 93 cca 40 000,- a nebo novou Yuky sport za 49 000,- nakonec z duvodu vysokych cen nahradnich dilu a celkove vysich nakladu na udrzbu a jizdu cagivi, jsem se rozhodl pro yukynu.
Sam bych si cinu jako druhou motorku uz v zivote nekoupil. Ale jako prvni motorka pro studenta je uplne vyborna. Vypada pekne, Jede slusne , Spotreba minimalni, Naklady na udrzbu taky minimalni. Vsechno si clovek muze spravit doma sam. Ja na ni najel cca 35 000 Km a potom sla na prodej jen na nahradni dily. Rozpadlo se na ni snad uplne vsechno. Ale kdyz si clovek prestavi ze za tech 35000 Km clovek do ni nalejval jen benzin a udrzba vysla jen na par tisic( a trosku vice prace v garazi ) tak to je parada.
Na Cagive bych tolik Km nikdy nenajezdil protoze melo o dost vyssi spotrebu a hlavne na kazdou opravu bych musel delat cely prazdniny.

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

27.4.2011 v 00:09 | Nahoru | #56
Placa> fakt komika... dát do jedné věty slova jako ,,čína,, a ,,vývoj,, ! Číňani nic nevyvíjejí... vývoj je jedna z nejdražších položek každého modelu motocyklu. Číňani pouze degradují a kopírují dlouho vyvíjené motocykli kvalitních značek. Vezmou kvalitní věc, totálně jí zjednodušej, použijou sračkozní materiály a pak to ještě blbě vyroběj. Jen takový můj postřeh k yuki 125 sport a yamaze ybr 125! Kvíz... najdi 5 rozdílů!! PS:Tímto nikoho nechci odrazovat od číny, ale pouze nedoporučuji.

Je čína dobrá jako první motorka?

27.4.2011 v 06:03 | Nahoru | #57
Ja jsem měl Yuki 125 motarda rok 2005.
Žárovky nepraskali.Jedínej problém bylo uložení zadní kyvky.Ale to se vyřešilo při garanční prohlídce.
Prodával jsem kvuli přechodu na větší objem.
Jinak spokojenost.

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

27.4.2011 v 07:29 | Nahoru | #58

xadros píše: Nevím co je na tom úsměvného, kdyť je to pravda. Pokud by se podporovala tuzemská ekonomika, nemuseli by být regály vycpány činským zbožím , ale tím naším...



Ty a Deadman si podejte ruce, sorry kluci, ale číňan tu Yukinu vyrobí za 5 tisíc, pak stojí 5 tisíc doprava, 5 tisíc možná clo a zbytek je marže prodejce, takže 40 z 50 tisíc prodejní ceny zůstává v Čechách. A podporuje naši ekonomiku.
No a to, že neumíme nic vyrobit kvalitně a levně, to není chyba Číňanů. Vždyť z Číny vozíme už i šutry, z Německa cement a cukr, za to taky můžou Číňani? Můžou Číňani za to, že BMW sebralo výrobu jednoválců Rotaxu a zadalo ji Číňanům? Nemůže za to náhodou BMW? Nebo zákazníci, kteří chtějí levné zboží? V čechách úmyslně psáno s malým č umí být každý druhý akorát managor, přebalovač krabic, a nejsme v tom zdaleka sami.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

27.4.2011 v 07:51 | Nahoru | #59

Legolend píše: Osobně jsem jel na Yuki Sport 125 tuším to bylo, zdálo se mě to strašně vratké Na to že je to 125 tak to víc jak 90 při trápení nevytáhne... Někdo jezdí a je spokojen s čínou, někdo jezdil a vysypala se, každého věc a luck, když to vydrželo.

Asi je pravda, že čína se bude dál hůř prodávat.

Kámoš koupil tu Yukinu novou za 40, já koupil za 40 Varánka 01 výroba nakrouceno 22 tis...



Zajímavý, i já to s Yukinou přežil, vratká mi přijde stejně jako skoro káždá 125. A jestli to s tebou vytáhlo 90, tak seš buď ještě tlustější než já nebo byl někde problém, páč ta, co jsem měl doma se mnou uměla 100 docela v pohodě.

A že by se hůř prodávala? No, ani bych neřekl.

Je čína dobrá jako první motorka?

27.4.2011 v 08:12 | Nahoru | #60
Radeji bych koupil starsi overeny lety spolehlivost stroje japonskeho nez okopcenou motorku z ciny ktera vladne technickym nedostakem a nekvalitnim materialem o pochybne jakosti. Hadry a ochrane prostredky se daji koupit starsi ve slusnem stavu. Nedavno za mnou prisel kamarad ze jejo kamarad ma Yuki. Nejede mu . Jestli bych se na to nepodival. Dva roky stara motorka a najeto 500km. Stale nejezdi. Dvakrat v servisu. Po servisu najeto 200km. Nejede. Porizovaci cena 56000,- Kc. Koupis za to sice cca 10letou motorku ale kdyz budes mit stesti koupis s najetyma 30.000km
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist