Skoro všichni starší motorkáři začínali na pinckovi. A dneska se tu smějou čínám. Každá čína by pinckovi natrhla pr*** (a to nemluvim o údržbě). Ty mladší určitě taky začínali na nějakejch srač***. Těch, co si jako první motorku koupí pětikilo sou plný hřbitovy. A ty co dostanou k 16. narozeninám od papínka motorku za 100 klacků jsou většinou nafoukaný blbečci.
Nejlepší motka do začátku je podle mě čínská 125. Neni to splašený, je to za pár kaček. Stejně si většina lidí koupí za pár let něco lepšího. Tak proč utrácet za Hondu nebo KTM (i když ten novej malej Duke je fakt pěknej). Když plácneš s čínou o zem, tak je škoda malá nebo nulová. Navíc číny jsou technicky hodně jednoduchý, takže není problém si jí rozebrat a zase složit. V kvalitě průměrnýho čínskýho dělníka to udělá asi každej.
Já jako student sem si vydělával po brigádách. Podle mě je lepší koupit si na začátku nějaký alespoň trochu slušný oblečení na jízdu a pošetřit na motorce, než si koupit starý GS500 a jezdit v tričku. Koupil sem 4 roky starou čínu za 21 tis. a teď s ní začínám třetí sezonu. Za ty prachy a spotřebu je to výborný poježdění.
Se svojí zkušeností můžu čínu jako první motorku jenom doporučit. Co vy na to?
1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
ale až čína zajede toto tak si ju taky koupím
1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
Záleží kde a kdo to zrovna vyráběl a hlavně, co sem překupník dovezl..A samozřejmě překupník většinou nešáhne po kvalitě ale po ceně, kvalita až na třetím místě..sem neslyšel že by byl problém s motory BMW, které číňan vyrábí pro němce či např. s malou Yamahou 125YBR, o které málokdo ví, že ji dělá Yamaha hlavně tam, atd.atd..Nakonec i já sem měl asi taky trochu smůlu. Lítám na tý svý rejžový dvoustovce už čtvrtým rokem a měnil jsem akorát olej a pneu...jinak absolutně žádnej problém a to po asfaltu jezdím minimálně.
A´t si každej koupí co chce, ale hlásat tady "necpěte prachy číňanům, jsou naším ekonomickým nepřítelem" (deadman) je úsměvné. To by svět přestal rychle fungovat, vždyt čínským zbožím jsou vycpaný regály nejen v Americe u Obamy, ale prakticky na celým světě .
1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
Naposledy editováno 26.04.2011 21:00:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
nigga píše: Taky sem si na motorku vydělal..35 000 plus oblečení 12 000.. je to jen o tom chtít.. když se podívám zpátky co mě to stálo úsílí..v 15 byla světluška..sbírání okurek na poli, pak roznášení letáku..za jakýhokoliv počasí..pak mekáč..tesco.. A během tý doby když na mě řval nějakej manager nebo se mi někdo smál, že něco roznášim..atd sem si přál mít motorku před rokem se mi to konečně splnilo a jsem rád, že sem si na to vydělal sám, a hlavně, že můžu jezdit na nečem co jede víc jak 50 . Tím nechci říct, že všichni co dostanou motorku za 100 000 jsou blbci znám 2 co maj yzf jeden má helmu z a 10 000 a jsou v pohodě..,ale někdy potkám fakt (machýrky). At si každý koupí co se jemu líbí, hlavní je,že on je spokojenej a hlavně ,že jezdíme to je to nejhezčí na tom ne a ještě zdravení to mě hrozně baví .
mám slzu na krajíčku ale napsal si to moc hezky.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
Dady píše: Není čína jako čína...některá se vysypala cestou z krámu, některá jezdí bez závad roky..
Záleží kde a kdo to zrovna vyráběl a hlavně, co sem překupník dovezl..A samozřejmě překupník většinou nešáhne po kvalitě ale po ceně, kvalita až na třetím místě..sem neslyšel že by byl problém s motory BMW, které číňan vyrábí pro němce či např. s malou Yamahou 125YBR, o které málokdo ví, že ji dělá Yamaha hlavně tam, atd.atd..Nakonec i já sem měl asi taky trochu smůlu. Lítám na tý svý rejžový dvoustovce už čtvrtým rokem a měnil jsem akorát olej a pneu...jinak absolutně žádnej problém a to po asfaltu jezdím minimálně.
A´t si každej koupí co chce, ale hlásat tady "necpěte prachy číňanům, jsou naším ekonomickým nepřítelem" (deadman) je úsměvné. To by svět přestal rychle fungovat, vždyt čínským zbožím jsou vycpaný regály nejen v Americe u Obamy, ale prakticky na celým světě .
Mám stejný názor
V 16 jsem taky osedlal čínu a do dneška na ni rád vzpomínám (byla to Yuki 125 sport - varianta II = těch se u nás prodalo jen 50, měly vychytaný všechny mouchy z předešlého modelu který se sral co to šlo, za rok vývoje číňani udělali velký kus práce) byl jsem sní velice spokojený, pouze dvě drobné závady (nefungující tachometr - zaruka ho kryla) a povolené matice na svodu (pružné podložky to vyřešili). Jezdilo se na ni skvěle pro mlaďocha to na naučení stačí a ze spotřebou kolem 2 litru si nešlo nic víc přát. Nicméně jsem toho názoru, že čínu si bez problému může koupit člověk který je aspoň trochu technicky zručný - občas je totiž potřeba udělat preventivní údržbu.
S čínou jsem měl dobré zkušenosti a proto za pár dní budu mít doma další čínský kousek
Osobně jsem toho názoru, že za nějakou dobu budou některé čínské továrny s kvalitou výroby motorek na úrovni světových výrobců
1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
To jakou rychlostí číňani dohání jiné výrobce je neuvěřitelné a proto jsou s ekonomikou tam, kde jsou.
Sojky píše: Číňani začali používat svíčky NGK a ložiska SKF. Pokrok se nikdy nezastaví a na kvalitě budou už jen stoupat a za chvíli zahltí celý trh.
Omyl, číňani dělaj mizerné NAPODOBENINY ložisek SKF (nejom SKF) a svíček NGK. Tyto napodobeniny se dají koupit i u nás a lsou s nima pro špatnou kvalitu problémy.
Sam bych si cinu jako druhou motorku uz v zivote nekoupil. Ale jako prvni motorka pro studenta je uplne vyborna. Vypada pekne, Jede slusne , Spotreba minimalni, Naklady na udrzbu taky minimalni. Vsechno si clovek muze spravit doma sam. Ja na ni najel cca 35 000 Km a potom sla na prodej jen na nahradni dily. Rozpadlo se na ni snad uplne vsechno. Ale kdyz si clovek prestavi ze za tech 35000 Km clovek do ni nalejval jen benzin a udrzba vysla jen na par tisic( a trosku vice prace v garazi ) tak to je parada.
Na Cagive bych tolik Km nikdy nenajezdil protoze melo o dost vyssi spotrebu a hlavne na kazdou opravu bych musel delat cely prazdniny.
1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
xadros píše: Nevím co je na tom úsměvného, kdyť je to pravda. Pokud by se podporovala tuzemská ekonomika, nemuseli by být regály vycpány činským zbožím , ale tím naším...
Ty a Deadman si podejte ruce, sorry kluci, ale číňan tu Yukinu vyrobí za 5 tisíc, pak stojí 5 tisíc doprava, 5 tisíc možná clo a zbytek je marže prodejce, takže 40 z 50 tisíc prodejní ceny zůstává v Čechách. A podporuje naši ekonomiku.
No a to, že neumíme nic vyrobit kvalitně a levně, to není chyba Číňanů. Vždyť z Číny vozíme už i šutry, z Německa cement a cukr, za to taky můžou Číňani? Můžou Číňani za to, že BMW sebralo výrobu jednoválců Rotaxu a zadalo ji Číňanům? Nemůže za to náhodou BMW? Nebo zákazníci, kteří chtějí levné zboží? V čechách úmyslně psáno s malým č umí být každý druhý akorát managor, přebalovač krabic, a nejsme v tom zdaleka sami.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
Legolend píše: Osobně jsem jel na Yuki Sport 125 tuším to bylo, zdálo se mě to strašně vratké Na to že je to 125 tak to víc jak 90 při trápení nevytáhne... Někdo jezdí a je spokojen s čínou, někdo jezdil a vysypala se, každého věc a luck, když to vydrželo.
Asi je pravda, že čína se bude dál hůř prodávat.
Kámoš koupil tu Yukinu novou za 40, já koupil za 40 Varánka 01 výroba nakrouceno 22 tis...
Zajímavý, i já to s Yukinou přežil, vratká mi přijde stejně jako skoro káždá 125. A jestli to s tebou vytáhlo 90, tak seš buď ještě tlustější než já nebo byl někde problém, páč ta, co jsem měl doma se mnou uměla 100 docela v pohodě.
A že by se hůř prodávala? No, ani bych neřekl.