paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ventily a synchro
24.4.2011 v 17:14
Ahoj draci, nemáte prosím někdo postup na seřizení vůle ventilů a karbeců společně s hodnotami na vůle? Dík předem

1 reakcí na tento příspěvek ventily a synchro

24.4.2011 v 18:32 | Nahoru | #1
saci cca 0.15, vyfuk cca 0.20, oddelas si ten deklik na otaceni klikou a ten deklik nad nim, budes otacek klikovou na znacky RT a FT (pak si jeste pro jistotu zkus s obouma ventilama zahybat aby mely vuli), na motoru si oddelas vicka k ventilum (na vyfuk na prednim valci musis odmontovat chladic - nechat jen na hadicich) ale i tak to je supr prace ,u karbecu nastavis bohatost 3 otacky a podtlaky jsou 20mmHG (nebo jak to je) jen vyndat karbece a pak je tam zase dat je docela lahudka a vymontovat a zamontovat sytice ani nemluvim (pokud je nebudes cistit tak si myslim ze mozna pujde ta botatost nastavit i bez vyndani - sroubek je tusim nad plovakovou komorou)
jinak vse je popsano v hayness

Naposledy editováno 24.04.2011 18:33:18

1 reakcí na tento příspěvek ventily a synchro

24.4.2011 v 19:24 | Nahoru | #2
Dík, chtěl jsem to pro tatu, je automechanik, ale asi si to nechám udělat když to tak čtu. Čau Mirek

(reakce na) ventily a synchro

24.4.2011 v 19:52 | Nahoru | #3
T.A.> ackoliv to tak nevypada tak to neni nic slozityho, jen tam je blbej pristup k nekterym vecem

ventily a synchro

24.4.2011 v 19:54 | Nahoru | #4
a pokud ty karbece nehodlas cistit tak si myslim ze to pujde nastavit i bez jejich vyndani

1 reakcí na tento příspěvek ventily a synchro

24.4.2011 v 20:57 | Nahoru | #5
Uvidím jak se k tomu postaví a jestli se mu to bude chtít dělat. Teď to nechám na mehanikovi

(reakce na) ventily a synchro

24.4.2011 v 21:00 | Nahoru | #6
T.A.> dobra

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ventily a synchro

25.4.2011 v 18:53 | Nahoru | #7

bikes píše: saci cca 0.15, vyfuk cca 0.20, oddelas si ten deklik na otaceni klikou a ten deklik nad nim, budes otacek klikovou na znacky RT a FT (pak si jeste pro jistotu zkus s obouma ventilama zahybat aby mely vuli), na motoru si oddelas vicka k ventilum (na vyfuk na prednim valci musis odmontovat chladic - nechat jen na hadicich) ale i tak to je supr prace ,u karbecu nastavis bohatost 3 otacky a podtlaky jsou 20mmHG (nebo jak to je) jen vyndat karbece a pak je tam zase dat je docela lahudka a vymontovat a zamontovat sytice ani nemluvim (pokud je nebudes cistit tak si myslim ze mozna pujde ta botatost nastavit i bez vyndani - sroubek je tusim nad plovakovou komorou)
jinak vse je popsano v hayness



Ta bohatost je defaultne na tri otacky? Nemelo by se to pak nějak konkrétně doladit? Taky bych to snesl nastavit, ale je mi divný, že bych to jenom zkorigoval na nejakou tabulkovou hodnotu bez ohledu na opotrebeni

(reakce na) ventily a synchro

25.4.2011 v 19:07 | Nahoru | #8
vhml> rikal jsem cca hodnoty uvedene v manualu

1 reakcí na tento příspěvek ventily a synchro

25.4.2011 v 19:09 | Nahoru | #9
Jasná. Ale v reálu se opravdu nastavuje na tenhle default? Nebo jak to naladím na jetý motorce?

Taky bych to snesl zkontrolovat, ale synchro i ventily umím sám a s tou bohatostí jenom na kontrolu do servisu se mi nechce

(reakce na) ventily a synchro

25.4.2011 v 19:25 | Nahoru | #10
vhml> abych rekl pravdu tak nevim
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.


TOPlist