Vím, že ze 472 jdou nabastlit na Jawku a po odladění s nima lítá líp jak s originálníma, ale nějak je ne a ne sehnat. Ty na 477 jsou k sehnání a motory jsou si docela podobný (477 je víceméně půlka 472).
Pokud by je Sokol neměl, tak zkus Montyho, ten je má tutově a má i variantu těsněnou maticí i s vložkami. Jen jsou k dispozici pouze pravé výfuky, takže si budeš muset koupit 2 pravé a do jednoho vrtnout díry a staré díry zaslepit šrouby.
Já před rokem sehnal dokonce i levý, který sice nebyl ve chromu, ale stejně jsem je všechny přechromovával, takže mi to bylo jedno .
1 reakcí na tento příspěvek Výfuky ČZ 350/472
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuky ČZ 350/472
Enthropy píše: Myslel jsem konkrétně tyhle.
Tak to jsou ty stejné, jen nové od Hadrávka nebo Buyaka, ne ? Vzhledem k ceně, bych určitě koukl po původní výrobě.Má je třeba i Mototechnik, ale ceny jsou fakt docela šílené.
Každopádně ve výfuku 476 / 477 vs 471 / 472 není žádný rozdíl .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuky ČZ 350/472
jirin.sv píše: Tak to jsou ty stejné, jen nové od Hadrávka nebo Buyaka, ne ? Vzhledem k ceně, bych určitě koukl po původní výrobě.
Má je třeba i Mototechnik, ale ceny jsou fakt docela šílené.
Každopádně ve výfuku 476 / 477 vs 471 / 472 není žádný rozdíl .
Super - teď jenom změřit kolena a jde se objednávat
Kolena budu kupovat tak jako tak.
koleno tady bylo nějaký podivný ala pak jsem dal jawácký a v pohodě dokonce ty vejfuky držely jen za ten jeden šroub vepředu ale časem vždycky jeden z nich upad a musel jsem se pro něj vrátit když to začalo řvát a po silnici se za mnou skákal vejfuk ....
1 reakcí na tento příspěvek Výfuky ČZ 350/472
1 reakcí na tento příspěvek Výfuky ČZ 350/472
Teď už jenom počkat na kolena, někomu ukrást dílnu, ubastlit držáky a jde se prdět po okolí
není mi sice jasné, z toho co píšeš, jaká kolena budeš objednávat, ale jen doplním svou trošku do mlýna...
...nedávno jsem dělal prvně v životě čz 350/472.6 a potřeboval jsem schodit laufy od válců...sáhnu do regálu po klíči na kolena na J 634 a ejhle, nepasoval...byl menší...tak jsem začal daný problém řešit s odborníky ze Strakonic a opravdu jsou tam od originálu větší ty korunky v tom místě na klíč a v nich je veliký vývrt...dumal jsem doma proč tomu tak je, a odpověď nedala na sebe dlouho čekat...
...když jsem zkusil origo jawí, tak ty nejdou převlíct po tom koleni až k té přírubě, protože se v první zatáčce zaseknou...ono je to logický...jawí kolena mají krásný obloukový tvar, kde střednice, jak by řekl matematik , má do začátku až do konce spojité derivace výše jak prvního řádu...zatímco kolena z čízinky jsou ze třech rovných úseků spojených dvojicí ostrých ohybů...
...tedy resumé z těch předešlých blábolů je, že k čízím kolenům potřebuješ čízí matice, protože jawí tam nenavlíkneš...
P.S.: Někde bych měl mít origo katalog k 472.6, tak jestli ho najdu a bude zájem, tak můžu podat katalogový číslo...ale mezi náma, asi bude k ničemu.
Enthropy píše: Konec předního dílu u toho pravýho je tak krásně ohlodanej, že mě to málem složilo
Ony totiž ty zachovalé výfuky jsou všechny „zmetky“. Všechny mají ve stejných místech stejné škrábance, nedodělky atd. Je to vyřazená série, ale teď se o ni zájemci nacházejí.Nehledě třeba na to že i origo chrom je na nich šílený – nikdo se neotravoval s nějakým broušením a leštění. Tak jak vylezly z formy, tak šly na pokovení, ale v té době si s tím nikdo hlavu nedělal . Takže já jsem třeba z fungl nových výfuků komplet chrom, nikl, měď odstranil. Důkladně se to vyleštilo a hodila se na to nová povrchovka a jsou úplně luxusní
Sofía píše: ...když jsem zkusil origo jawí, tak ty nejdou převlíct po tom koleni až k té přírubě, protože se v první zatáčce zaseknou...ono je to logický...jawí kolena mají krásný obloukový tvar, kde střednice, jak by řekl matematik , má do začátku až do konce spojité derivace výše jak prvního řádu...zatímco kolena z čízinky jsou ze třech rovných úseků spojených dvojicí ostrých ohybů...
Matice jiné jsou, ale minimálně u 471 byly vzájemně záměnné. Jezdil jsem chvíli nově vyrobené matice na 634, ale pak jsem si ty origo matice pochromoval a šly zpět na původní místo .[img]
Po hrubém seřízení a projížďce jsem došel k závěru, že mi někdo vyměnil motor. Znatelnej rozdíl proti těm komínovejm rourám (který i tak byly zlepšení oproti originál Jawa širokejm). S indickým karbecem a velkou tryskou si to evidentně rozumí.
Poznatky:
1) Je to jakýsi točivější. Dole mrtvola, nahoře prdel.
2) V určitejch otáčkách (nemám otáčkoměr, ale je to cca 50 na dvojku) se dostavuje šílenej "turboefekt," díky kterýmu jsem při odbočování udělal nechtěnej powerslide a vyděsil pár chodců okolo.
3) V otáčkách to dělá strašnej bordel.
4) Oproti komínovejm rourám to strašně hulí.
5) Skvěle to vypadá.
Takže tenhle bastl vřele doporučuju všem majitelům 634, kteří netrvají na originálním stavu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Komaxit - jak vypadá na kapotáži [1, 2] ČZ 350/472 | kpant | 39 | 11.11.2023 v 19:17 osiris |
Upevnění hustilky ČZ 175/477, ČZ 350/472 | kpant | 2 | 1.11.2023 v 09:43 Krautkopf |
Kryt řetězu Jawa 350/634, ČZ 350/472 | honzaza | 3 | 2.8.2023 v 12:08 Zdenalbenal |
ČZ 350 4726 hlavní stojan ČZ 350/472 | Tomáš_63 | 11 | 5.2.2023 v 13:18 pech. |
Hlavní stojan ČZ 350/472 | Azymut | 15 | 2.2.2023 v 00:01 Dadajan |