Téma: sezona 2011 S DA racing
 
28.12.2010 v 09:29
Přátelé,
PROVIZORNI PRIHLASOVACI FORMULAR 2011
EDIT 19.1.2011 DA RACING ENDURANCE CUP = DARE CUP 2011

TERMINY:
9.5.2011 BRNO
13.7.2011 MOST
8.8.2011 MOST

KAZDA PRIHLASKA BUDE MIT 2 VERZE. PRVNI VERZE BUDE TA LEVNEJSI, TO ZNAMENA, ZE TRENINKY A KVALIFIKACE V PRISLUSNEM DNU ABSOLVUJE POUZE JEDNA MOTORKA, S TRANSPONDEREM PRO ZAVOD.
DRUHA VERZE BUDE, ZE VSECHNY TRENINKY A KVALIFIKACE ABSOLVUJI OBA JEZDCI NA OBOU MOTORKACH, OBA BUDOU MIT TRANSPONDERY, ALE POUZE NAHLASENY NA ZAVOD SE BUDE POCITAT DO KVALDY. VYJIMKA BUDE U 2.KVALIFIKACE 13.7. V MOSTE, TAM POJEDE POUZE JEDEN MOTOCYKL.

9.5.2011 BRNO
1. CENA 6.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 8.400,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

13.7.2011 MOST
1. CENA 4.800,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 180MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 6.100,-KČ, V CENĚ JE 3XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 220MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

8.8.2011 MOST
1. CENA 5.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 7.200,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI POUZE PRO JEDEN MOTOCYKL CELKOVÁ CENA BUDE 16.200,-KČ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI PRO OBA MOTOCYKLY CELKOVÁ CENA BUDE 21.700,-KČ.

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO JEDEN MOTOCYKL DO 15.2. CENA BUDE 15.000,-KČ

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO OBA MOTOCYKLY DO 15.2. CENA BUDE 20.000,-KČ
TOTO JSOU PŘEDBĚŽNÉ INFORMACE K DA RACING ENDURANCE CUPU.

konečně máme kompletní termíny pro sezonu 2011 a k ní řadu překvapení...
Podařilo se nám do termínů zahrnout víkendy, připravili jsme pro Vás jednodenní až 3-denní akce. Rozšířili vyhlašování kategorií, a hlavně jsme snížili počet jízd z 8 na 6/20min/den. Open pitlane se budeme snažit v sezoně 2011 dělat taky, ale bude to záviset od konkrétní akce a od obsazenosti.
Pro příští sezonu jsme se zaměřili na nejbližší okruhy : MOST, BRNO a SLOVAKIARING. Z letoších zkušeností víme, že tyto okruhy jsou pro drtivou většinu z Vás nejzajímavější, proto v sezoně 2011 nepojedeme na Lausitz, Pannonie je zatím otevřená, a jestli nakonec dopadne, tak to budete vědět v průběhu ledna.

Termíny:

1. 26.-27.4.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM
2. 9.-10.5.2011 BRNO ČASOVÝ HARMONOGRAM BRNO 9.-10.5.2011
3. 10.-12.6.2011 SLOVAKIARING
4. 13.7.2011 MOST
5. 29.-31.7.2011 SLOVAKIARING CASOVY HARMONOGRAM SLOVAKIARING
6. 8.-9.8.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM MOST 8.-9.8.2011
7. 29.8.2011 BRNO
8. 19.9.2011 MOST

Samozřejmostí našich akcí jsou i závody. V sezoně 2010 byly závody vypsané na 8 kol a závodilo se v obsahu do 675ccm, nad 675ccm a pořádali jsme i závod pro zbytek pole. Pro ty, kteří na okruhu ještě nemají tolik zkušeností, ale chtějí nasát atmosféru startu, projetím cíle, případně se postavit na stupně vítězů.

Tyto závody jsme vyhlašovali ještě v různých kategoriích:
1. Ladies cup, určená pro slečny, mladé paní, něžné pohlaví. Podmínka vyhodnocení je, že závodnice nesmí mít a ani v minulosti nevlastnila závodní licenci. Platné pro obě kubatury
2. Amateur cup, pro všechny amatérské jezdce, kteří nikdy nevlastnili licenci, platné pro obě kubatury
3. Pro licence cup, pro všechny jezdce, kteří vlastní, nebo vlastnili licenci. Platné pro obě kubatury
4. Rookies cup: je určen pro ty, kteří se nevejdou časem do hlavního závodu do 675ccm, nebo nad 675ccm. Tento závod je určen pro začátečníky, pomalejší jezdce.

Pro sezonu 2011 jsme připravili několik novinek, rozšíření kategorií a závodů.

V sezoně 2010 na našich akcích mohli jezdci jezdit 8x20minut/den. Ukázalo se, že pro větší část lidí je tato porce ježdění obrovská a proto v sezoně 2011 budeme mít v jeden den 6x20minut/den pro jednoho jezdce. Toto snížení minut má další výhodu a tou je další zlevnění ježdění.

Rozšířili jsme kategorie pro vyhodnocení závodů. Všechny kategorie 2010 zůstávají, jedinou změnou je vyhodnocování do 600ccm, do 750ccm, a nad 750ccm, takže majitelé 750ccm budou se prát se sobě rovnou kubaturou.
Nové kategorie 2011:
- dvouválce do 600ccm, do 750ccm a nad 750ccm,
- další kategorii jsme zaměřili na menší obsahy a to do 250ccm,
- další kategorie bude určená pro majitele naháčů do 600ccm, do 750ccm, nad 750ccm.

Závody budeme vypisovat od 8-12kol, v závislosti na okruhu.

V sezoně 2011 budeme pořádat velice prestižní závod pro majitelé strojů BMW S 1000RR. Závody se pojedou vždy na 10-12 kol, a mimo našich termínů budeme 2 víkendy závodit v polské Poznani. Celkový počet závodů pro BMW CUP je 10.
V rámci tohoto prestižního cupu změří síly borci z Polska, Čech a Německa.
Momentálně je motocykl BMW S1000RR špička ve své kategorii a jsme velice rádi, že máme možnost pořádat tyto závody. Vyhlašovaní výsledků bude podle národností jezdců. BMW CUP 2011 zatím není konečné jméno, bude doplněné o generálního sponzora.

MOTOŠKOLA:

S motoškolou na okruhu budeme pokračovat i v nové sezoně jako i s instruktáží pro začínající i velice pokročilé jezdce.

Co to vlastně znamená motoškola v podání DA RACING? Na každé akci máme ve vyhrazené skupině pro nováčky na okruhu připravených několik zkušených instruktorů, kteří tyto jezdce bezpečně provedou po trati, vysvětlí pravidla jízdy, symboly vlajek, upozorní na případné nebezpečí, ukážou ideální stopu. Jedna jízda trvá 20 minut a v každé jízdě se jezdci naučí něco jiného. Jezdí za sebou ve vláčku, a na znamení se střídají za instruktorem, aby každý jezdec měl pocit, že dokáže od zkušeného instruktora během jízdy odkoukat co nejvíce. Po každé jízdě instruktoři provádí rozbor jízdy a řeší chyby, kterých se jezdci dopouštěli.


Ještě před tím, než pustíme začátečníky na okruh, máme večer den před akcí přímo na přilehlém parkovišti okruhu instruktáž - povídání o tom co je vlastně čeká a nemine. Letos se ukázalo, že tato služba je velice cenná a informace, které předává pan Jan Halbich, majitel společnosti Halbich, která se specializuje na motocyklové podvozky jedné z nejlepších značek na trhu Öhlins a Tomáš Mikšovský, špičkový jezdec, vicemistr ČR v kategorii superstock v sezoně 2010, účastník německého IDM, nebo 24hodinového závodu v Bol D´or.

Tyto pánové jsou zárukou nesmírné kvality a zkušeností, které se samozřejmostí podávají dál. Vysvětlí, jak vlastně na motocyklu sedět, jak z něho vysedávat, jak brzdit, jakou úpravou by měl motocykl projít, když se fanda tohoto sportu chce dostávat na závodní trať pravidelně, jak na údržbu a servis.... Po skončení této cca 1,5hodinové instruktáže všechny dojmy probíráme u pivka dobrého jídla, které mají naši klienti u nás zdarma.

Další specialitou je instruktáž pro pokročilé jezdce. Tato služba je pro ty „závodníky", kteří již dosahují dobrých časů, ovládají svůj stroj velice dobře a chtějí stáhnout další vteřinky ze svých top časů. Tuto instruktáž provádí Tomáš Mikšovský a je maximálně pro 2 jezdce. Tomáš po jízdě probírá každý detail, každou chybičku, aby se tomu jezdci do budoucna vyhnuli a dokázali jezdit víc bezpečně a rychleji.

Ceny a harmonogramy uveřejníme do konce roku 2010.

Harmonogramy budou orientační a podle obsazeností akcí se budou moct změnit ( jedná se hlavně o doplnění OPEN PITLANE)

Doufáme, že Vás naše nabídka pro sezonu 2011 zaujala a že se opět potkáme na okruzích v hojném počtu jako v letošní sezoně.

Ještě jednou Vám všem děkujeme za podporu, za Vaší účast, za Vaše náměty pro zlepšení a budeme se na Vás moooooooc těšit.-)

Peter Theisz
DA RACING

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:53 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 13:54 uživatelem Jarda

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:57 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 14:16 uživatelem Jarda

Uzavřeno 06.12.2011 v 12:35 uživatelem Jarda


Naposledy editováno 19.07.2011 18:51:31

sezona 2011 S DA racing

20.4.2011 v 09:25 | Nahoru | #781
Mnojo, trava uz by chtela prvne vzit :(

Edit: Musim nastartovat Hondu

Naposledy editováno 20.04.2011 13:28:22

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.4.2011 v 09:26 | Nahoru | #782

2LEKO píše: tomiK9> ...a 6 kol pro pomalejší,tzn. méně zkušené, je i tak dost veliká porce,když to bude trochu na nervy a adrenalin a na fyzičku a touha zvítězit! ...prostě těch 6 kol je tak akorát!



Přesně tak, souhlasím. 6 kol je akorát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.4.2011 v 09:28 | Nahoru | #783
Prasouš> No počítam s tim, že nejrychlejší SBK pojede průměrně 1:45, tím závod končí a ostatní jen dojedou kolo. Tj. 105s x 12kol = 21min na závod, SSP přibližně totéž dejme tomu 21min na závod, Zbytek pole pojede nejrychlejší určitě 2minuty, po jeho odmávnutí ostatní jen dojedou do cíle a šlus, takže jestli nekdo jede o minutu hůř, tak stejně jen dojede kolo a hotovo. Tedy 120s x 6kol = 12min na závod.

Zatímco SBK 105s x 10kol = 17,5min, SSP = 17,5min, zbytek 120s x např 9kol = 18min.

Ty časy tedy vycházejí: 1) 53min závodů, 2) 54min závodů.... rozdíl téměř nulový....

Stálo by to aspoň za úvahu.... Lidi za to nemůžou, že nejezdí takovou kudlu... proto nejsou v MČR ale jdou si zajezdit s agenturou, kde mají ježdění zaručený...

Edit: Bojuju za práva nás mrdalů

Naposledy editováno 20.04.2011 09:31:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.4.2011 v 09:36 | Nahoru | #784
tomiK9> ...ale vem v úvahu,že skutečně těch 10 kol pro "pomalejší" je fakt dost fyzicky náročné a ve spojení s "nervama" je to i rizikové!..to je můj názor,a netvrdím,že to je pravda!...prostě těch 6 kol je cca tolik,aby to zvládli a skutečně jeli dle svojich možností "kudlu"!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.4.2011 v 09:56 | Nahoru | #785
2LEKO> než mě prokouknete, tak raději sám......... já se totiž bojim že těch 12kol neujedu a chcípnu vyčerpánim....

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.4.2011 v 10:13 | Nahoru | #786

tomiK9 píše: 2LEKO> než mě prokouknete, tak raději sám......... já se totiž bojim že těch 12kol neujedu a chcípnu vyčerpánim....



Já to rozseknu Koukej jet takové časy, abys mohl jet závod na 12 kol a je to A tém je to celé vyřešené..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.4.2011 v 15:59 | Nahoru | #787

biker1300 píše: pojedesssss ne?



Tak tam mas prihlasku Budu asi jedinej komu za jezdeni jeste nejaky ecka zaplatis co ?

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

20.4.2011 v 16:23 | Nahoru | #788
noo to by mě taky zajímalo jakej je kvalifikační čas do závodú pro most aby sem moh s rychlíkama ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.4.2011 v 16:39 | Nahoru | #789

poli46 píše: noo to by mě taky zajímalo jakej je kvalifikační čas do závodú pro most aby sem moh s rychlíkama ...



Když pojedeš pod 1.45...tak jedeš ve špičce....v časech 1.50 - 1.55...to je zlatý střed...od 1.55 do 2.00 konec středu a začátek "mrdalů"...a nad 2.00 - dostaneš kolo!

..takže čistě teoreticky ..musíš to jezdit pod 2.00 min.určitě ...a ještě lépe kolem 1.55!..pak se nebudeš cítit jako "hlemýžd"!

Naposledy editováno 20.04.2011 16:42:10

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.4.2011 v 17:54 | Nahoru | #790

tomiK9 píše: Koukám na časový harmonogram na MOST 27.4.2011 a mam dotaz:
Jaký je kvalifikační limit pro účast v závodě na těch 12 kol?
Vim že s tim nic neudělam, ale zdá se mi trochu nefér, že rychlíci pojedou 12 kol a ti pomalejší, kteří se nevejdou do tohoto závodu ať už kvůli času, nebo kvůli propustnosti tratě jen 6. Osobně bych přivítal, kdyby všichni jeli třeba kol 10, jak rychlí tak pomalejší závoďáci.... platí přeci všichni stejně ??? a možná i časově by to vyšlo skoro nastejno...


to co napsal Leko je hlavni duvod. Třetí zvod je určen pro lidi, kteří jsou pomalý a i 6 kol je na ně až až. Jde o to jenom si zkusit start cíl, a vydržet to.

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.4.2011 v 17:56 | Nahoru | #791

Ozzy_ píše: Tak tam mas prihlasku Budu asi jedinej komu za jezdeni jeste nejaky ecka zaplatis co ?


prihlasku mam a rozdil srovname na okruhu

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.4.2011 v 17:58 | Nahoru | #792

2LEKO píše: Když pojedeš pod 1.45...tak jedeš ve špičce....v časech 1.50 - 1.55...to je zlatý střed...od 1.55 do 2.00 konec středu a začátek "mrdalů"...a nad 2.00 - dostaneš kolo!

..takže čistě teoreticky ..musíš to jezdit pod 2.00 min.určitě ...a ještě lépe kolem 1.55!..pak se nebudeš cítit jako "hlemýžd"!



ta uroven se minuly rok hodne zvedla a pro lidi kteri jsou na okruhu po druhe a jdou do tretiho zavodu je to fakt porce az az. Po ukonceni zavodu je open pitlane, kdo bude mit jeste chut a silu, muze krouzit a krouzit a krouzit a krouzit a krouzit....

sezona 2011 S DA racing

20.4.2011 v 19:39 | Nahoru | #793
Souhlasím s LEKEM, že 12 kol "v plným tempu" je pro někoho kdo nemá dost slušnou kondici hodně velká porce, ze který můžou bejt i chyby a krizovky.
Pro méně zkušený jezdce je 6 kol tak akorát. Pro tomihoK9, tohle jsou "sprintový závody", kdy by měl jezdec jet naplno každou zatáčku a na krev každý brzdy a ne kroužit jako při endurance.

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

20.4.2011 v 22:24 | Nahoru | #794
A kyž nic jiného než-li kroužit jako endurance neumím?

sezona 2011 S DA racing

20.4.2011 v 23:18 | Nahoru | #795
2LEKO: mam v mostě 1:57 a věřim že v úterý to pude ještě níž

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

21.4.2011 v 09:38 | Nahoru | #796
tak teda "prvni" jezdeni a ja to hned prosvihnu... ch jooo.... ....

ale i tak si to tam uzijte.... pocasi ma byt fajnovy....

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

21.4.2011 v 09:44 | Nahoru | #797

Franky píše: A kyž nic jiného než-li kroužit jako endurance neumím?



Ty dostanes v sestkach nejakej hendikep Treba ti vypustime predni kolo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

21.4.2011 v 10:18 | Nahoru | #798

Hela píše: tak teda "prvni" jezdeni a ja to hned prosvihnu... ch jooo.... ....

ale i tak si to tam uzijte.... pocasi ma byt fajnovy....



Však není všem dnům konec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

21.4.2011 v 10:21 | Nahoru | #799

saly.pce píše: Však není všem dnům konec



Taktak, jezdeni je v podstate celou sezonu

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

21.4.2011 v 10:25 | Nahoru | #800

Ozzy_ píše: Taktak, jezdeni je v podstate celou sezonu



to je jasny... jen ze je tak pekny pocasi tak to uplne laka ....

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

21.4.2011 v 10:26 | Nahoru | #801
Ani mi nemluv. Myslim ze za chvili vyrazim na "vyjezdni obed"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

21.4.2011 v 10:35 | Nahoru | #802
Ozzy_> to je ale moralka :D vyjezdni obed :D....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

21.4.2011 v 10:39 | Nahoru | #803

Hela píše: Ozzy_> to je ale moralka :D vyjezdni obed :D....



Mno ne, TO jako FAKT.

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

21.4.2011 v 10:50 | Nahoru | #804
Ozzy_> jo tak takhle ty to mas wošefovany.... no slusny oddil :D

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

21.4.2011 v 13:55 | Nahoru | #805
Tak za chvilku jedu pro novou baterku. Držte palce....pevně doufám, že mi pak motorka naskočí, protože jestli ne.....tak nic a budu opravovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

21.4.2011 v 13:55 | Nahoru | #806

saly.pce píše: Tak za chvilku jedu pro novou baterku. Držte palce....pevně doufám, že mi pak motorka naskočí, protože jestli ne.....tak nic a budu opravovat



TO pujde pane !

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

21.4.2011 v 13:59 | Nahoru | #807

Ozzy_ píše: TO pujde pane !



Musí, protože jsem ještě letos neslyšel mnou tolik milovaný zvuk z mé drahé GP koncovky....a když se mě i sousedi ptají, jestli mám ještě motorku, že nic neslyšeli, tak je to špatné.

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

21.4.2011 v 14:01 | Nahoru | #808
A ptaji se radostne nebo smutne Ja mit nejake buracidlo, tak jednak pri mejch dlouhejch cestach abych si cpal spunty do usi, ale HLAVNE bych byl nepritel vesnice cislo 1.

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

21.4.2011 v 14:06 | Nahoru | #809

Ozzy_ píše: A ptaji se radostne nebo smutne Ja mit nejake buracidlo, tak jednak pri mejch dlouhejch cestach abych si cpal spunty do usi, ale HLAVNE bych byl nepritel vesnice cislo 1.



No zatím radostně Ale oni vědí, že já na silnici už moc nevlezu a proto ji vidí vždy odjíždět jen na vozíku. A hlavně je to u nás teď samé mimčo a protože jsem ohleduplný soused, tak ani netůruji

Ale upřímně, už se kurva těším, až si dneska odpoledne vrknu

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

21.4.2011 v 16:24 | Nahoru | #810
Nejkrasnejsi muzika je rachot motoru !
Téma je zamknuto


TOPlist