globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?
17.4.2011 v 20:37
Ahoj,nevíta jak se tohle může stát,kámoš mě to přeposlal a řešíme spolu jak může k tomuhle dojít.Od starteru vede ozubené kolo,které vede na dvojité ozubené kolo ,které pohání toto velké ozubené.No najednou nešlo nastartovat schodil to a pak tohle....co to muze byt za tak velkou sílu ,co toto dokáže???Posílám foto pro ilustraci...

vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

17.4.2011 v 20:44 | Nahoru | #1
To je síla samotného Mao-ce Tunga

vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

17.4.2011 v 20:45 | Nahoru | #2
Soudruzi z Číny asi zvolili nevhodné tepelné zpracování ozubeného kola. Nebo prostě vada materiálu

1 reakcí na tento příspěvek vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

17.4.2011 v 20:47 | Nahoru | #3
síla žádná, jen materiál na piču, nebo dost divnej proces cementace a taky silně
pochybuju že to někdo kontroluje na trhliny při výrobě

(reakce na) vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

17.4.2011 v 20:50 | Nahoru | #4

Dominik-Duka píše: síla žádná, jen materiál na piču, nebo dost divnej proces cementace a taky silně
pochybuju že to někdo kontroluje na trhliny při výrobě



Cementace nee... to je prostě nevhodnej materiál.

vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

17.4.2011 v 21:01 | Nahoru | #5
Když si pletou ocel s blátem tak se není čemu divit.
Jedna věc je okopírovat něco ale pokud tu kopii vyrobí z hovna tak je jasný že to nic nevydrží..

Naposledy editováno 17.04.2011 21:02:48

vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

17.4.2011 v 21:09 | Nahoru | #6
Tohle není problém vyrobit a pořádně .

2 reakcí na tento příspěvek vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

17.4.2011 v 21:13 | Nahoru | #7
vsimnete si jak je ožvejkane to malé kolečko...nemuze to byt treba ze dlouho startoval i když už motor běžel...nebo nějaka protisíla?

(reakce na) vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

17.4.2011 v 21:20 | Nahoru | #8

kawasaki-man píše: vsimnete si jak je ožvejkane to malé kolečko...nemuze to byt treba ze dlouho startoval i když už motor běžel...nebo nějaka protisíla?



Podle mě je větší kolo ze špatného materiálu = vylámané zuby. Malé kolo taktéž, naběhá se více, proto znatelnější opotřebení.

Naposledy editováno 17.04.2011 21:20:39

vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

17.4.2011 v 21:37 | Nahoru | #9
To sem ani nedávej, jestli se nechceš stát terčem posměchu ...prostě čínské motorky jsou k ničemu, stará známá věc..vždyť ty mrdky stojí pár korun, tak na co to opravovat ...až se Číňani naučí konečně zpracovávat kovy, možná si od nich nějakou motorku i koupím, ale do té doby to budou jenom mrdky...

1 reakcí na tento příspěvek vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

17.4.2011 v 21:52 | Nahoru | #10
ale jak je to malé kolo ožvejkané...to je divné....myslím že problém bude v něčem jiném než materiálu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

17.4.2011 v 21:57 | Nahoru | #11

kawasaki-man píše: ale jak je to malé kolo ožvejkané...to je divné....myslím že problém bude v něčem jiném než materiálu....



jo, to bude asi tou radioaktivitou z Japonska vole

vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

17.4.2011 v 21:58 | Nahoru | #12
Soudruzi z Ćíny udělali někde chybu.

(reakce na) vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

17.4.2011 v 22:02 | Nahoru | #13

Dominik-Duka píše: jo, to bude asi tou radioaktivitou z Japonska vole



tk tak, už to začínám pociťovat...někteří lidi si kvůli tomu začínají myslet, že Čína něco vydrží a není jenom na koukání

2 reakcí na tento příspěvek vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

17.4.2011 v 22:18 | Nahoru | #14
jak ono to vlastne je?U auta se vysouvá pastorek ,ale u motorky je to zpřevodované na pevno....tedy kliková hřídel se startérem roztočí přes tyto ozubené kola a co potom když to nastartuje...tomu nejak nerozumím...

(reakce na) vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

17.4.2011 v 22:21 | Nahoru | #15

kawasaki-man píše: jak ono to vlastne je?U auta se vysouvá pastorek ,ale u motorky je to zpřevodované na pevno....tedy kliková hřídel se startérem roztočí přes tyto ozubené kola a co potom když to nastartuje...tomu nejak nerozumím...

potom se volnobezka mazaná olejem krasne protáči

(reakce na) vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

17.4.2011 v 22:21 | Nahoru | #16

kawasaki-man píše: jak ono to vlastne je?U auta se vysouvá pastorek ,ale u motorky je to zpřevodované na pevno....tedy kliková hřídel se startérem roztočí přes tyto ozubené kola a co potom když to nastartuje...tomu nejak nerozumím...



Tak je to snad volnoběžka ne? Od toho je to odvozeno - pastorek alternatoru s ozubeným kolečkem stojí, stejně tak velké ozubené kolo, otačí se jenom vnitřek - funguje to stejně (no podobně) jako zadní brzda na starém kole...

1 reakcí na tento příspěvek vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

17.4.2011 v 22:33 | Nahoru | #17
takže vlastně ozubené kolo se točí pouze v jednom směru když to pohaní starter tak roztáčí klikovou hřídel,jakmile motor naskočí tak se přestane točit...jeto tak?V tom připade ale nechapu jak se toto muze stat ,když je to třeba pouze nastartováno po 100.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

17.4.2011 v 22:47 | Nahoru | #18

kawasaki-man píše: takže vlastně ozubené kolo se točí pouze v jednom směru když to pohaní starter tak roztáčí klikovou hřídel,jakmile motor naskočí tak se přestane točit...jeto tak?V tom připade ale nechapu jak se toto muze stat ,když je to třeba pouze nastartováno po 100.

vada materiálu,vyrobní nepřesnost,špatné zušlechtení ozubení,, u techto verglů klasika, delal jsem čísnké 4 kolky kde se ty startery sraly .. je to bezná blato ocel, překalená, sežen nekoho kdo ti udelá Brinell test na tvrdost a uvidí se http://cs.wikipedia.org/wiki/Zkou%C5%A1ka_tvrdosti_podle_Brinella

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

17.4.2011 v 22:51 | Nahoru | #19
Mirek12> stejně v tom bude hledat nějaký ufony nebo wodo

příčiny tu má napsaný už dávno

(reakce na) vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

17.4.2011 v 22:59 | Nahoru | #20

Dominik-Duka píše: Mirek12> stejně v tom bude hledat nějaký ufony nebo wodo

příčiny tu má napsaný už dávno

já bych to vyvyřil Co.čkem a dobrousil podle toho protikusu a zdarec

vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

17.4.2011 v 23:08 | Nahoru | #21
a dá se to nějak opravit?nebo se musí sehnat nový díl...s čím bude asi problém...je to dovezené z nějaké tramtárie....další problém je ...že ty zuby se vylámaly a jsou k nenalezeni...asi nekde se nyní válejí v olejové vaně...snad nezk.r.í olejové čerpadlo....

vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

17.4.2011 v 23:12 | Nahoru | #22

vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

17.4.2011 v 23:17 | Nahoru | #23
Teď otázka, jestli to má vůbec smysl opravovat, protože se na tom za chvilku zase něco podělá...moje rada, ten motor z toho vyhoďte na hnůj a namontujte tam motor z Jawy 250...výkonostně nebude rozdíl, no spíše to pojede lépe a hlavně se na tom nebude nic srát...

vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

18.4.2011 v 03:46 | Nahoru | #24
nez Cinu tak bych si dal tuhle Asiatku http://www.zvraceny...39790-kratky-proces/

(reakce na) vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

22.5.2011 v 22:24 | Nahoru | #25

kawasaki-man píše: vsimnete si jak je ožvejkane to malé kolečko...nemuze to byt treba ze dlouho startoval i když už motor běžel...nebo nějaka protisíla?



Něco na Tvém postřehu bude a skoro bych Ti dal za pravdu že někdo do roztočenýho motoru napral starter a než se to povedlo sjelo to ze strany ozubení na malém kole. Na velkém to vylomilo zuby a malé kolo to vystřelilo pryč a asi proto že start tlačítko bylo stále drženo, zákus do velkého kola se povedl i podruhé se stejným destruktivním účinkem. Je možná situace kdy při kontaktu ozubených kol a jejich poškození v náběhu a deformaci nebo odlomenému materiálu v soukolí nemusí pomoci ani volnoběžka a zuby se vylámou. Jen ta příčina a okolnost k tomu vedoucí je pouhá domněnka

vylámané zuby na volnoběžce-jak se to mohlo stát?

20.6.2011 v 08:23 | Nahoru | #26
Ahoj,nevíte náhodou co bych mohl udělat s pitbike,který se zadusí když mu uberu a po chviličce zase přidám.Já už si s tím nevím rady karburátor je vyčištěn,a stejně se to dusí.Je to jen taková malá muška-dá se na tom jezdit,ale po přidání dostanu výkon až po chviličce,děkuji za rady
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Montáž zapalování Čína Pitbike trewis 4 18.5.2024 v 19:24 trewis
Pitbike 125 dušení a střílení Čína Pitbike Rider372 9 10.5.2024 v 14:10 Slávek-TDM
pitbike 125 zvýšení vykonu Čína Pitbike pitbikeros 1 14.4.2024 v 14:47 karavanista
Mikilon RMZ 250 nebo WPB 190 Beast Čína Pitbike Drak-09 5 8.12.2023 v 14:05 Jaster
Skúsenosti s pitbikom Čína Pitbike PretekárX 2 27.10.2023 v 14:39 tomrich1


TOPlist