2 reakcí na tento příspěvek čim nejlip rozklepat spojku na rozvodaku
Ono tě to pak někde rozklepne o strom
Ale na druhou stranu musím uznat, že když ušetříš na nýtovačce nebo odborném servisu, tak ti zbyde spousta peněz na invalidní vozík.
Omlouvám se, ale některé snahy o šetření na motorce zkrátka nechápu
Asi jsem posera....
docent píše: Klidně to rozklepej kladivem
Ono tě to pak někde rozklepne o strom
Ale na druhou stranu musím uznat, že když ušetříš na nýtovačce nebo odborném servisu, tak ti zbyde spousta peněz na invalidní vozík.
Omlouvám se, ale některé snahy o šetření na motorce zkrátka nechápu
Asi jsem posera....
jo kdyz jsem to mel naposled v servise vratili mi ji s o zub posunutou vackou spatne nasazenem airboxem spatne serizenyma ventil vulema a dal jsem za to 6tis od ty doby co na ni delam sam ventilove vule simeringy na ventilech podtlaky proste pomalu vsešchno nic se nikdy neposralo a nikde me nenechala takze radsi si to pokazim sam nez abych si rozbil hubu kvuli nejakymu cur..kovi co mi to odflakne
1 reakcí na tento příspěvek čim nejlip rozklepat spojku na rozvodaku
1 reakcí na tento příspěvek čim nejlip rozklepat spojku na rozvodaku
1)V servisu pracují nadlidé,to co umí oni doma nikdo nezvládne
2)Na servis a opravy svého stroje potřebuju přípravky a nářadí z NASA jinak všechno zkurvím...
Ty čepy jdou do venkovních destiček dost natvrdo,když se ty okraje lehce rozklepnou,nemůže to nic udělat.Ten čep se prostě nemá šanci posunout.On taky nemá proč se posouvat,způsob namáhání tomu nezavdává příčinu.Když jsem takhle poprvé dělal známému rozvoďák,nabyl jsem úplně v klidu,ale po několika měsících bezproblémového ježdění jsem to přestal řešit.
Á,Dingo byl rychlejší...
Naposledy editováno 15.04.2011 22:36:49
Anti píše: Je určitá skupina lidí,kteří si myslí:
1)V servisu pracují nadlidé,to co umí oni doma nikdo nezvládne
2)Na servis a opravy svého stroje potřebuju přípravky a nářadí z NASA jinak všechno zkurvím...
Ty čepy jdou do venkovních destiček dost natvrdo,když se ty okraje lehce rozklepnou,nemůže to nic udělat.Ten čep se prostě nemá šanci posunout.On taky nemá proč se posouvat,způsob namáhání tomu nezavdává příčinu.Když jsem takhle poprvé dělal známému rozvoďák,nabyl jsem úplně v klidu,ale po několika měsících bezproblémového ježdění jsem to přestal řešit.
Á,Dingo byl rychlejší...
přesne to same treba kdyz jsem menil simering na ventilech tak jsem taky nepotreboval stahovak ventilu jak jsem si myslel poradil mi jeden pan ze staci ockovej klic a nekdo kdo bude tahat pul mesicky ven tak jsem zamestnal 7letyho brachu :D a uz to jelo za pul hodky jsme to prehazeli a pohoda
Tak už nebruč....
Já tě neodsuzoval - jen mi běhá mráz po zádech, když vidím některé "opravy" na strojcích, kterým svěřujeme svůj život.
Chtěl jsem jenom říct, že u motoru, kterej točí 14.000 je dobrý některé věci dělat tak, jak se dělat mají. A rozklepávání čepu na rozvoďáku kladivem k tomu rozhodně nepatří. To, že to někdo dělá a ono se to nerozsype na tom nic nemění. Zkus pohledat u známých, jestli někdo nemá nýtovačku. Já si jí půjčuju od kluků ze servisu, takže ti nepomůžu.
Jednu "fintičku" mám. Ale musíš mít řetěz venku. Jestli máš někoho s lisem, tak na něm to jde taky. Mezi bočnice řetězu dej planžetu kvůli vůli. Na čep dej přiměřeně velkou ložiskovou kuličku a zmáčkni.
To Anti> Servisem jsem myslel skutečný servis, ke kterému získáš důvěru. Ne nějaké samouky, co si nad garáž pověsí ceduli Motoservis. Ale hledání dobrého servisu je obehraná písnička, co se tu omílala už stokrát.
Na některé věci přípravky zkrátka potřebuješ. S tím nic nenaděláš. Pak je musíš buď koupit nebo půjčit nebo si je sám udělat.
Když řetězový čep nemá důvod utéct, tak proč se vlastě nýtuje?
Jestli to nebude tím, že jste ještě neviděli na vlastní oči řetěz při práci.
Jezdím jako mitfára sajdu a na rovinkách zalehnutej čumím na sekundár z 20cm. Takže vidím, jaké vylomeniny při jízdě řetěz dělá. Asi by to pro některé z vás byla taky dobrá zkušenost.
Pak se nedivte, že jsem zastáncem festovného a správného nýtování řetězu
Naposledy editováno 16.04.2011 10:42:50
1 reakcí na tento příspěvek čim nejlip rozklepat spojku na rozvodaku
Je jasné že některé věci neuděláš na koleni bez ničeho.Nicméně šikovný člověk si vždy pomůže.
Jeden dotaz.
Když rozvoďák nebo primár pracuje podle tebe za jednodušších podmínek, tak proč se vždy nýtuje a na sekundáru může být i spojka s pojistkou?
P.S. Rozvoďák se pohybuje obvodovou rychlostí až cca 200 km/h s ohybem přes relativně malá kola = prudké přetížení v radiálním směru. Napínák tam není jen kvůli přesné poloze vačkového hřídele, ale také kvůli zamezení rozkmitání a prasknutí. Rozvoďák pracuje za výrazně obtížnějších podmínek.
Když jsem psal o jiných podmínkách,nemyslel jsem že se rozvoďák fláká...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Plasty na motorku Kawasaki ZX-6R Ninja | Lukas93cze | 5 | 6.6.2024 v 10:02 Lukas93cze |
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja | Rutti | 8 | 24.5.2024 v 10:37 tomasWR |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 9 | 20.5.2024 v 12:49 JiriBN |
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |