2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky s více kontakty
Dřík píše: .......Tato ji teda háže pokaždé v jiném místě a to nejoptimálnějším? Jak je to regulováno?......
Elektrický výboj jde vždy cestou nejmenšího odporu. Protože palivo není nikdy ve válci zcela ideálně rozptýleno, jsou v různých místechválce i různé elektrické podmínky. Tipuju, že čím víc směsi, tím menší el. odpor a proto je pro jiskru snazší přeskočit právě v tomto místě..
Ale jak říkám - tohle je jen moje laická úvaha..
Naposledy editováno 13.04.2011 10:29:11
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky s více kontakty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky s více kontakty
Slam píše: Elektrický výboj jde vždy cestou nejmenšího odporu. Protože palivo není nikdy ve válci zcela ideálně rozptýleno, jsou v různých místechválce i různé elektrické podmínky. Tipuju, že čím víc směsi, tím menší el. odpor a proto je pro jiskru snazší přeskočit právě v tomto místě..
Ale jak říkám - tohle je jen moje laická úvaha..
No a zrovna na takovém místě může ta směs být zrovna hůř zápalná, že tam je víc benzínu neznamená že to líp chytne ale většinou pravý opak. Copak se asi stane když se teplý motor chce někdo nastartovat se sytičem? Taky je tam víc benzínu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky s více kontakty
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky s více kontakty
Naposledy editováno 13.04.2011 19:51:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky s více kontakty
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky s více kontakty
Asi proto, že ty LGS svíčky hodně zdrojů chválí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky s více kontakty
Hugila píše: vale46kart> uvažuješ, že čím víc kontaktů, tím lepší....tak proč si tam nedáš svíčky s kruhovým jisřištěm, kde jiskra může přeskočit kdekoliv a místo přesoku není limitováno 2 nebo 4 elektrodama?
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky s více kontakty
2 reakcí na tento příspěvek Svíčky s více kontakty
Starty o poznání lepší, ale to by možná byly i s novýma "klasickýma" svíčkama.
Chod motoru v nízkých otáčkách pravidelnější. (potvrdila i nezávislá osoba)
Zdálo se mi, že šel motor na stojanu líp za plynem, ale to mohla zapříčinit hladina alkoholu potřebná pro instalaci
Zatím vše zkoušeno jen na stojanu. Až víkend ukáže, jestli se něco změnilo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky s více kontakty
vale46kart píše: Tak jsem je dneska nainstaloval.
Starty o poznání lepší, ale to by možná byly i s novýma "klasickýma" svíčkama.
Chod motoru v nízkých otáčkách pravidelnější. (potvrdila i nezávislá osoba)
Zdálo se mi, že šel motor na stojanu líp za plynem, ale to mohla zapříčinit hladina alkoholu potřebná pro instalaci
Zatím vše zkoušeno jen na stojanu. Až víkend ukáže, jestli se něco změnilo.
jsem Ti psal,že to jsou super svíčky,taď se Ti bude stavět i na trojku!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky s více kontakty
Naposledy editováno 15.04.2011 19:47:17
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 3 | 31.5.2024 v 06:04 ALFA70 |
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 0 | 30.5.2024 v 18:11 šimon474 |
Rozvody Yamaha FZ1 N | Wirri | 3 | 27.3.2024 v 13:16 ja1 |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N | ondra-krajon | 14 | 22.11.2023 v 20:56 Garides |