globalmoto_kveten





Téma: 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
 
15.12.2010 v 12:54
Uveřejňuji obsah otevřené žádosti o vypsaní SP250:

Dobrý den, jmenuji se Richard Drešer a jsem účastníkem závodů na přírodních okruzích. Byl jsem požádán, jakožto jeden z iniciátorů vzniku třídy SP250, abych promluvil v duchu ostatních jezdců této kategorie.
Předem mého dopisu bych rád podotknul, že chápeme složitost situace při pořádání tak velkolepého podniku, kterými zatáčky bezesporu jsou.

Jsme zaskočeni informací, že možná nedojde k vypsání třídy SP250. Jistě máte jako pořadatelé své důvody, které budou ve finále respektovány. Dovolte mi ovšem uvést jen několik málo faktů z pohledu jezdců této třídy.

O vzniku této kategorie se začalo spekulovat někdy před sezónou 2009. V tomto roce bylo vypsáno několik závodu volné třídy do 250, které měly připravit živnou půdu pro vznik samostatné kategorie SP250. Je neuvěřitelné kolik jezdců tato nová kategorie, v tak krátkém čase přitáhla. V sezóně 2010 na českých přírodních okruzích tomu již bylo 31 jezdců (z toho 30 čechů), což byla druhá nejpočetnější třída z vypsaných: SP125, GP125, SP250, GP250, volná 600, volná 1000 a třídy Supermono.

Zdroj: http://files.czech-...oh%C3%A1r%202010.pdf

K dnešnímu datu je 46 licencovaných jezdců, kteří jsou majiteli motocyklu SP250 a jsou připraveni zúčastnit se jednotlivých závodů. V příloze Vám posílám seznam konkrétních jezdců s motocykly. Najdete zde známá jména a i mnohaleté účastníky závodů na přírodních okruzích.

Berte prosím v úvahu nemalou investici jezdců do pořízení těchto motocyklů, které momentálně velmi stoupají na ceně a dnes již pomalu končí v soukromých sbírkách.
Domnívám se, že plně obsazená třída se stává být i pro pořadatele zajímavou a to nejen finančně v dnešní ekonomické situaci. Nehledě na fakt, že tato třída nabídne technicky velmi vyrovnané stroje, což se jistě odrazí v divácké atraktivitě této třídy.

Velice si vážíme 300 zatáček Gustava Havla, které jsou v našich očích něco jako malé mistrovství světa. Nepochybuji, že i Vy si vážíte nás jezdců.

Na závěr mi prosím dovolte úvahu, která jiná země se dnes může pochlubit pořádáním této krásné a tak nabité dvoutaktní třídy? Charakteristika dvoutaktního stroje je srdeční záležitost. Prosím pokuste se navzdory celosvětovému trendu 4T nenechat utichnout tyto stroje. My se na druhé straně postaráme o krásné souboje.

- prosím pouze o konstruktivní názory!!!
- Ti co neznají problematiku závodění prosím o loajální přístup!!!
- Těm, co snad pochybují o výkonu SP250 a snad by chtěli srovnavat s SP125, navrhuji nahlednout do výsledků z Těrlicka pro porovnání časů (pro Veroniku)

reportáž z Kyjova 2011:



Seznam pilotů pro sezónu 2011:

1. Vysloužil Jan CZE Aprilia RS 250
2. Jančík Pavel CZE Suzuki RGV 250
3. Křen Petr CZE Aprilia RS 250
4. Kunc Petr CZE Aprilia RS 250
5. Grech Jiří CZE Suzuki RGV 250
6. Dufek Lubomír CZE Aprilia RS 250
7. Sedlák Zdeněk CZE Aprilia RS 250
8. Sedlák Martin CZE Aprilia RS 250
9. Vysloužil Alexandr CZE Suzuki RGV 250
10. Hanzalík Milan SVK Honda NSR 250
11. Vysloužil Dan CZE Suzuki RGV 250
12. Veselý Martin CZE Aprilia RS 250
13. Šobáň Milan CZE Honda NSR 250
14. Heimerle Tomáš CZE Honda NSR 250
15. Strapina Pavel CZE Honda NSR 250
16. Hanzalík David SVK Suzuki RGV 250
17. Navrátil Pavel CZE Honda NSR 250
18. Šubr Jiří CZE Aprilia RS 250
19. Vysloužil Lukáš CZE Suzuki RGV 250
20. Drešer Richard CZE Honda NSR 250
21. Linduška Tomáš CZE Honda NSR 250
22. Fojtík Zdeněk CZE Yamaha TZR 250
23. Bartoněk Jan CZE Suzuki RGV 250
24. Jurák Patrik CZE Honda NSR 250
25. Kučínský Marcel CZE Honda NSR 250
26. Vysloužil Robin CZE Suzuki RGV 250
27. Hašek Hynek CZE Yamaha TZR 250
28. Pavlovic Oleg CZE Suzuki RGV 250
29. Křen Jaroslav jun. CZE Honda NSR 250
30. Křen Jaroslav sen. CZE Suzuki RGV 250
31. Švorc Robert CZE Aprilia RS 250
32. Škarka Jan CZE Suzuki RGV 250
33. Vaníček Filip CZE Aprilia RS 250
34. Janáček Bohdan CZE Yamaha TZR 250
35. Valda Arnošt CZE Yamaha TZR 250
36. Kučerová Zdeňka CZE Suzuki RGV 250
37. Vítů Zdeněk CZE Suzuki RGV 250
38. Lefan Jiří CZE Aprilia RS 250
39. Kopecký Ondřej CZE Aprilia RS 250
40. Lukáš Martin CZE Aprilia RS 250
41. Hledík František CZE Suzuki RGV 250
42. Bátěk David CZE Kawasaki KR 250
43. Kašpařík Milan CZE Aprilia RS 250
44. Lux Rostislav CZE Suzuki RGV 250
45. Hejzlar Pavel CZE Suzuki RGV 250
46. Palata Michal CZE Honda NSR 250
47. Miroslav Medek CZE Aprilia RS 250
48. Jiří Vejroch CZE Aprilia RS 250


Naposledy editováno 10.01.2011 21:43:09

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

8.4.2011 v 00:10 | Nahoru | #301
dle meho soudu klidne at motozavody porada svaz zahradkaru - kdyz to bude mit smysl a hlavu a patu - osobne fakt nevidim duvod a opodstatneni existence ACR a VV SZM

1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

8.4.2011 v 14:55 | Nahoru | #302
Tak trošku Vás vážení jezdci a příznivci kategorie 250 SP nechápu. Máte oficiálně v národních sportovních řádech zlegalizovánu vaši kategorii (250 GP + 250 SP) a nejste schopni ani dotáhnout druhou polovinu a na základě tohoto oficiálního předpisu prosadit, aby technici vydali národní předpis pro vaše moto?
Co vlastně chcete mimo tohoto bulení na tomto vlákně, jak Vám všichni ubližují a nechtěj Vás mezi sebe. Připadá mi to, že jezdit "načerno" Vám všem vyhovuje, jinak i po technické stránce byly již 250 SP zlegalizovaný a tím i vypsaný u většiny pořadatelů.
Pokud neustále žijete v domění jak nezištně bez vaší podpory někdo něco opíše podle 125 SP tak jste hodně naivní. Zástupci VV, činovníci ani pořadatelé tyto stroje jezdit nebudou a nevlastní je. Tak proč by se měli angažovat v jejich legalizaci. To je přece vaše parketa. Ono je ale asi lépe všechno obcházet, falšovat data, aby jste se svezli s nějakou jinou kategorií i když v omezeném množství, což Vám nevadí, hlavně že dostanu pohár.
Až zaviníte kolizi, určitě Vám taky nebude vadit, že vše padne na vaši hlavu. V žádosti o licenci jste totiž svým podpisem stvrdili, že budete dodržovat řády a předpisy.
Můžete se i nadále ve svých garážích kochat z rezivějící investice.

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

8.4.2011 v 16:03 | Nahoru | #303
vazeny pane,pokud takto uvazuji i ostatni cinovnici a zastupci vv,tak se neni opravdu co divit,ze vsecko vypada tak jak vypada,myslite si opravdu,ze nas bavi furt se o neco dohadovat a doprosovat?

(reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

8.4.2011 v 16:27 | Nahoru | #304
SMS> Získejte si raději více informací.

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

8.4.2011 v 20:07 | Nahoru | #305
Blahopřeji - právě jste názorně ukázal proč je český motosport tam kde je. Pokud já vím tak VV SZM a činovníci jsou tu pro nás jezdce a ne naopak - za to jsou placeni a proto mají dané funkce. Je zřejmé že pokud budou v čele instituce lidé s názory jako vy tak není cesty jinam než do pr.....

Naposledy editováno 08.04.2011 22:49:57

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

8.4.2011 v 22:29 | Nahoru | #306
kdo je proboha SMS?

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

8.4.2011 v 22:41 | Nahoru | #307
No coment...

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

9.4.2011 v 12:53 | Nahoru | #308
Já oproti Vám pánové mám dobré informace a každý den se setkávám s nezájmem funkcionářů o tento sport. Pokud jste přesvetčeni, že pánové ve VV SZM jsou tady pro vás a nezištně prosazujou vaše zájmy, tak proč se tady dohadujeme o absenci technického předpisu 250 SP, proč vaši kategorii zatím žádný podnik nevypsal.
Protože jste jim ukradený a nikoho nezajímají vaše investice do této techniky. Chápu že Vás nebaví se stále o něco doprošovat, ale taková je realita tohoto sportu u nás. Pokud to neuděláte, nikdo to za Vás neudělá.
Komu není rady, tomu není pomoci, tak se kochejte celou sezónu pohledem na své investice postavené v garážích.

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

9.4.2011 v 18:41 | Nahoru | #309
risko SMS je Dušan Ocelík a je vedoucí střediska motociklového sportu v Hořicích a má ve všem co tady píše pravdu bez technických řádů pro 250 SP se prostě jezdit nedá. Samozdřejmě když podáme co nejdřív nějakou žádost tak by s náma pan Ocelík do toho šel a pomohl nám. tak tady neseďte u počítace a zavolej mu co je potřeba udělat,kde zažádat a podobně kontakt na Dušama je http://www.amkhorice.cz/cz/sms/ tvoje úvodní řecč je dobrá dalo by se z ní neco použít.

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

9.4.2011 v 19:10 | Nahoru | #310
jeste jedna vec byl bych rad a ne jenom ja ale spousta lidi na tomto foru kdyz tady neco napisete kdyby jste se aspon podepsali at vime o koho jde a skym si tady piseme nebo mate
chytra slova a velka ramena jen v anonimite? ty vase nick nam nic nerikaji.

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

9.4.2011 v 22:43 | Nahoru | #311
Jen takový dotaz, v roce 2005 byl při MR 250ccm vypsán i od AA reglement pro třídu 250SP a z vlastní zkušenosti vím, že s námi tehdy občas na takových motkách někdo jezdil...
Je tak nesnadné v archivu, najít technické spec. pro tuto třídu?
Nebo se to prostě nehodí, protože na trati jsem tehdy potkával jen Aprilky...

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

10.4.2011 v 09:21 | Nahoru | #312
je tady jezdci SPP250 vyčítáno směrem k pořadateli, že tuto třídu nezařadí do svého podniku

má si snad pořadatel vzít na triko, jet na ČERNO kubaturu, která nemá ofiko reglement?
má ten někdo riskovat to, že se může někdo zabít při této třídě...a co potom??
jak potom pomůžete tomu, kdo povolí jet tento závod..............??
nebo má snad pořadatel intervenovat po úřadech a zlegalizovat SPP250??

takový výkřiky, že jsou Řády ne hovno jsou jen silný a blbý kecy
jen do té doby než se stane malér

nadávat pořadateli je víc než ubohý

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

10.4.2011 v 09:27 | Nahoru | #313
Ale já si myslím, že reglement je, protože s náma jezdil tenhle maník...1. 77 Zrnko KRESIMIR HMS /CRO Aprilia... a byla to při AA v Brně ofiko vypsaná třída 250ccm Sport...

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

10.4.2011 v 09:33 | Nahoru | #314
A ve zvláštním ustanovení je kategorie 250 cc sport, samozřejmě vypsaná, takže Vám stačí vyšťourat někde Technický předpis z AA 2005 a máte to...

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

10.4.2011 v 10:10 | Nahoru | #315
A co se týče toho jak se tady řeší že se neco stane, tak pokud kazdej ví, motorka před vjezdem na trat prochází technickou prejimkou a navic by melo byt ve vkladu zaplaceno nejake pojistení.. Ale jak řekl Jzatec ty řády uz davno jsou jen je staci prevzit nebo okopirovat, myslím že závodníci podle řádu maji jezdit a ne je vymyslet a schvalovat, my mužeme maximalne pomoci s jejich upravou...

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

10.4.2011 v 10:54 | Nahoru | #316
Zdarec všichni vlastním Kawasaki KR-1S mám ji v oríginálním stavu ale přemýšlím že bych ji předělal abych sváma mohl jezdit. Ale mám otázku jestli to má smysl protože jak tady pročítám tuto i jíné diskuze k tématu tak mi příjde že této třídě není moc přáno tak jestli má smysl se do toho mám pouštět ? V mém případě to bude dost nákladné a náročné sehnat na ni potřebné věci protože jich v evropě zrovna moc není. Příjde mi ale že by bylo celkem fajn obohatit startovní pole o další značku

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

10.4.2011 v 11:07 | Nahoru | #317
tak pokud opravdu v r.2005 pri mistraku sp 250 oficialne jelo,tak ty technicke rady chte nechte jsou stale platne,protoze je urcite nikdo nezrusil,proboha,kdo by si tim z tech panu pridaval takovou praci?a to co tady napsal larry,je cisty alibismus,tecka

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

10.4.2011 v 11:33 | Nahoru | #318
Stačí se podívat do archivu výsledků na autoklubu. Jsou tam výsledky a ve zvláštních ustanoveních je to černé na bílém...
Stačí si myslim, když se o to někdo zodpovědně začne starat a ty řády z Alpeadrie vytáhne, protože to nebyla třída MČR ale AA, tady to nikdo nejel...
Při IGK se taky jede 250 sport a mají na to regule...Např. Schinky nikdy GPčko neměl a prakticky jezdil od začátku Aprilku sport a GP si pujčoval od Jense, nebo Beckera...Takže můžu zkusit Romana, jestli mi to nepošle...

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

10.4.2011 v 11:36 | Nahoru | #319
IGK má jen toto...

Die Klasse Serie

Serienmaschinen wie Yamaha TZR250, Aprilia 250 RS und Suzuki RGV 250 sind ähnlich aufgebaut wie die 250er Rennmaschinen, d.h. V – Motoren mit Membran-einlass und leisten ab Werk ca.60 PS.

A víc je nezajímá...

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

10.4.2011 v 12:35 | Nahoru | #320
no konecne to nekdo pochopil (Jezatec) rady nejsou problem udelat ale nekdo musi vzit papir a napsat zadost. bavite se tady akorat co by se melo a podobne. pro vasi info rady se uz na rychlo resi jen diky panu Ocelikovi(SMS) (ktery se do toho vlozil z vlastni iniciativy aby jsme nemuseli sedet doma v garazich a divat se na nase SP 250) a Alexandru Vyslouzilovi

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

10.4.2011 v 14:15 | Nahoru | #321
to jezatec - spravna formulace je - nekomu se to nehodi to si celkem vystihl.Ono je totiz velky problem ze lidi delaji to co chteji a ne to co si nekdo vymysli-vy jste hlava pomazana pane vašnosto. tato trida reglament ma, jde o to ho najit a nekdo to musi udelat aby byl aktualni. Je smutne ze se tim musi nekdo z vlastni iniciativy a ze Autoklub - SZM nedela to co delat ma. timto pochopitelne dekujeme panu Ocelikovi - pokud se pavlova informace zaklada na pravde.

to jarek38 - souhlas

to jezatec : igk to moc neresi - jedou to jako svuj pohar a nepotrebuji nejaky ACR - VV SZM atd. k tomu aby jezdili. my bohuzel ano protoze 90 % z nas nema penize na to abychom jezdili dromy a tak jezdime road racing ktery milujeme s firmou jmenem AČR - dal no comment

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

10.4.2011 v 15:05 | Nahoru | #322
třeba nemaj zájem rozšiřovat další třídu na přírodňákáck, když jim na mistrák skoro nikdo nejezdí......

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

10.4.2011 v 15:26 | Nahoru | #323
prusak trefil hrebicek nahlavicku

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

10.4.2011 v 15:30 | Nahoru | #324
nj ale to by prave meli polozit tu otazku proc ti lidi nejezdi "mistrak"

1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

10.4.2011 v 15:56 | Nahoru | #325
mistrák v dakšnech prý bude hodně nabušený Až tři kusy to je opravdu plnohodnotný šampionát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

10.4.2011 v 15:59 | Nahoru | #326
fotoman46> to neni ani na rozdělení bodů ne????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

10.4.2011 v 16:03 | Nahoru | #327
Prusa #94> to by nemělo být , min. snad pět nebo šest .

1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

10.4.2011 v 16:10 | Nahoru | #328
za 175 euro zavod - neber to

(reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

10.4.2011 v 16:19 | Nahoru | #329

fotoman46 píše: Prusa #94> to by nemělo být , min. snad pět nebo šest .


dyk jo

(reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

10.4.2011 v 16:19 | Nahoru | #330

bart.john píše: za 175 euro zavod - neber to


neberu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist