paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Classický koutek
23.2.2011 v 15:22
Ahoj Classici, schválně kolik nás tu je



---------------------------------------------------------------------------------------------

--> chci sem soustředit poznatky, modifikace, poznámky, problémy.

modifikace:
možnost úpravy sériového airboxu

kvalitní zásobovač z německa

snímač teploty a tlaku vzduchu + konektor

Tunning od základu pro Ducati, od bigbore kitů po vagony carbonu

--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---

pro info servisní náklady:
řemeny, půlkroužky, ventily, olej, seřízení --> 7344Kč vč. práce a DPH - krása nesmírná

/postupně bude aktualizováno

Classický koutek

4.3.2011 v 11:29 | Nahoru | #91
Ty Zardy vypadaj jak z plastu

(reakce na) Classický koutek

4.3.2011 v 11:48 | Nahoru | #92
hollas> hod mi do pm mail ty svatá prostoto

(reakce na) Classický koutek

4.3.2011 v 23:23 | Nahoru | #93
Paul Smart v celokapotě vypadá úžasně



Sefo: Já bych to viděl na spojku. Než jsem jí dostal do ruky, taky mi 748 párkrát podobně chcípla.

Classický koutek

5.3.2011 v 10:10 | Nahoru | #94
Ahoj
Nemáte někdo fotku krovky z monoposta? Potřeboval bych vědět,jestli je zaměnitelná s bipostem.
Už jen ona...

Classický koutek

5.3.2011 v 11:30 | Nahoru | #95
mám doma jednu na motu a jednu náhradní,klidně se stav.

(reakce na) Classický koutek

5.3.2011 v 12:54 | Nahoru | #96
VlastíkPlamínek> tak doufám že te dneska potkam na kafči kdyz je tak hezky

1 reakcí na tento příspěvek Classický koutek

3.4.2011 v 12:57 | Nahoru | #97
takže kola už jsou doma, předchozí majitel prase největší, zadělaný jak jetel. Všechny ložiska vyrezlý takže ještě ložiska - kdyby někdo hledal, je to SKF 6005-2RS1/C3. Kotouče zdravý, rozeta v půlce života, řetěz už ale taky něco najel takže až umřou oba vyměníme najednou.

při demontáží zadního kola se přišlo na zmrvenej závit na zadní ose, takže ještě musím vyšpekulovat kde mi to v Praze opraví.

Plánovaný datum výjezdu - čtvrtek.

(reakce na) Classický koutek

3.4.2011 v 18:15 | Nahoru | #98
VlastíkPlamínek> to sou radost

2 reakcí na tento příspěvek Classický koutek

3.4.2011 v 19:07 | Nahoru | #99
závit na ose opraven, osa je hliníková, sehnána velká ocelová matka, trošku práce s pilníkem a prozatimně to funguje jak má

(reakce na) Classický koutek

5.4.2011 v 21:37 | Nahoru | #100
VlastíkPlamínek> goldn čék hende

(reakce na) Classický koutek

6.4.2011 v 10:14 | Nahoru | #101
VlastíkPlamínek> Už jezdíš? Jak to aktuálně vypadá teda?

1 reakcí na tento příspěvek Classický koutek

6.4.2011 v 10:23 | Nahoru | #102
teď to aktuálně vypadá, že s velkou pomocí Assassina se obě kola točí, přední se točí přesně v ose motorky. Gol je v tom, že kola z S4/M1000/SS1000 jsou užší než původní dráty takže bylo potřeba ještě udělat vymezovací podložky na osu kola.

Nyní už jen čekáme na Miloshkovi kamarády co mi řežou šrouby pro uchycení třmenů k vidlicím. Je tam závit 1,25 a u Papežíka chtěj 302kč/kus(!!!) takže snad to dneska bude a ráno budu moct jet to přihlásit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Classický koutek

6.4.2011 v 10:40 | Nahoru | #103
VlastíkPlamínek> Koukám docela takové nečekané problémky. Každopádně jsem na to zvědav, co z toho vytvoříš! A jak to pojede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Classický koutek

6.4.2011 v 10:43 | Nahoru | #104

Sefo píše: VlastíkPlamínek> Koukám docela takové nečekané problémky. Každopádně jsem na to zvědav, co z toho vytvoříš! A jak to pojede.



chybami se člověk učí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Classický koutek

6.4.2011 v 10:46 | Nahoru | #105

radar535 píše: taky přidám , je to sice mimo mísu ale.....



co k tomu dodat... to že je to starý, z toho ještě nedělá klasiku

(reakce na) Classický koutek

6.4.2011 v 10:47 | Nahoru | #106

VlastíkPlamínek píše: chybami se člověk učí



... a chytrej cizíma

(reakce na) Classický koutek

6.4.2011 v 17:54 | Nahoru | #107

FiZzeR píše: co k tomu dodat... to že je to starý, z toho ještě nedělá klasiku

mi mame v praci taky heslo chybama se clovek učí ,a ty co bolí si pamatuje

Classický koutek

6.4.2011 v 21:13 | Nahoru | #108


zitra se jede na technickou, blatník se dořeší finálně o víkendu :)

Classický koutek

6.4.2011 v 21:24 | Nahoru | #109
kuaaaa tak ta je zamlouvam si prvni jizdu

Classický koutek

6.4.2011 v 21:24 | Nahoru | #110


paráda

Milosek> tak já druhou...medved se sveze někdy jindy no

Naposledy editováno 06.04.2011 21:25:08

1 reakcí na tento příspěvek Classický koutek

6.4.2011 v 21:27 | Nahoru | #111
nový gumy, nová motorka, radiálka, brembo, to není dobrá kombinace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Classický koutek

6.4.2011 v 22:08 | Nahoru | #112

VlastíkPlamínek píše: nový gumy, nová motorka, radiálka, brembo, to není dobrá kombinace



v klidu ja uz jsem na tuhle kombinaci zvyklej

(reakce na) Classický koutek

6.4.2011 v 22:10 | Nahoru | #113

Milosek.m píše: v klidu ja uz jsem na tuhle kombinaci zvyklej



což o to, ty jsi ranař na kladivu z Noale

Classický koutek

6.4.2011 v 22:14 | Nahoru | #114
však si ho taky vyzkoušíš aby jsi vedel

Classický koutek

7.4.2011 v 06:56 | Nahoru | #115
Pěkné Další důvod těšit se za 10 dní na statek

Classický koutek

7.4.2011 v 09:08 | Nahoru | #116
mm-art > přesně tak moc hezká

Classický koutek

7.4.2011 v 09:23 | Nahoru | #117
moc pěkné !! tady v bazaru sem zrovna ten blatník viděl, pokud ho nemáš..

1 reakcí na tento příspěvek Classický koutek

7.4.2011 v 09:28 | Nahoru | #118
čau pepek!

blatník mám, jen tyhle vidle maj trošku jinak uchyty, a mezikusy co jsem udělal nepasují, takže druhý kolo o víkendu.

jo, abych shrnul první jízdu:

JE TO JAKO KDYŽ POSADÍTE PILOTA TĚŽKÉHO UTOČNÉHO BOMBARDÉRU DO AKROBATICKÉHO SPECIÁLU Neskutečný rozdíl oproti Guzzině. Tady stačí pomyslet a zatáčí to - nevím jesti mě to bude vůbec bavit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Classický koutek

7.4.2011 v 10:09 | Nahoru | #119
VlastíkPlamínek> mě vždycky udivuje když potkám Sportku na silnici jak tam ten chudák pilot je celej skrčenej, prdel vejš než hlavu, tu má zabořenou do budíků.. až je to úsměvný zrovna teď o víkendu jsem potkal jednu červenou
a co teda to pověstné "pohodlí" ? jak se na tom sedí a řídí?? Je to horší než supersport, nebo ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Classický koutek

7.4.2011 v 10:12 | Nahoru | #120

pepek9 píše: VlastíkPlamínek> mě vždycky udivuje když potkám Sportku na silnici jak tam ten chudák pilot je celej skrčenej, prdel vejš než hlavu, tu má zabořenou do budíků.. až je to úsměvný zrovna teď o víkendu jsem potkal jednu červenou
a co teda to pověstné "pohodlí" ? jak se na tom sedí a řídí?? Je to horší než supersport, nebo ne?



no... musím se zadkem něco udělat, je to pekelně tvrdý. Bundu mám vykasanou nad prdel jak jsem nahnutej dopředu, visíš tam jak opičák. Ale je to dobrý. Je to moc dobrý

je to... prostě jiný nádrž je opravdu hodně hodně dlouhá.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tuning Air boxu Ducati Sport Classic [1, 2, 3] Ducati Sport 1000 brzda80 80 5.9.2014 v 12:46 danny82
Svody Ducati Sport 1000 danny82 15 12.3.2014 v 18:27 danny82
Čerpadlo Ducati Sport1000 Ducati Sport 1000 danny82 12 20.9.2013 v 13:35 danny82
Pneu pro Ducati Sport1000 Ducati Sport 1000 danny82 14 20.9.2013 v 13:32 danny82
Kód chyby P0170 - Fuel Trim Malfunc... Ducati Paul Smart 1000, Ducati GT 1000, Ducati Sport... Horác 15 7.8.2013 v 19:02 Horác


TOPlist