Za 1.Předělat jen ty stávající kocovky podle obrázku a dokumentace.Vypadá to
celkem dobře, zvuk bude určitě lepší a prý i nějaký ten krouťák nabude, ale
zadku motorky to moc neodlehčí-ty origo konce jsou težký až hrůza. Ale
stálo by mě to asi nejméně.
Za 2. Zaujala mě pak...TATO ....odlehčující varianta svedení do jednoho laďáku.Pak je asi ten zadek
motorky odlehčenej, ale nelíbí se mi ta "prázdnota" po tom origo výfuku na
druhé straně-dal by se tam ale udělat nějaký kastlík (na vestu a nějakou tu
větší lekárnu atd). Cena 6 ticek i se svodem,....jen by to poslali a já bych
to namontoval-čistá práce.
Za 3. No a pak za třetí,...bych mohl koupit nějaké dva laďáky,...snad bych je
pořídil třebas do 6 tisíc oba a kluci v dílně by mi je navařili přímo na ty
origo svody.Zatím ale nemám páru, jaké ty stejné laďáky bych pořídil koupit
a jestli bych se vůbec vešel do nějakých 6k za oba..?Asi by to pak vypadalo
jak na jiných FMX s obouma laďákama.
Trochu otázkou je pak pro mě,...jestli laďáky origo přímo na... FMX ...od nějaké značky, které ale už většinou koštujou něco nad 13 tisíc, jsou jen otevřené roury, jako většina laďáků, nebo opravdu nějak lazené konce na typ a obsah motoru?
Nějaké už obsáhlejší informace jsem se dočetl jak na Dominátor, tak FMX fóru a i u Domíků jsem viděl variantu svedení do jednoho výfuku,....ale tak nějak zatím nevím, pro co se rozhodnout z hlediska financí, provedení, zvuku a výkonu. Jestli jste si někdo toto přečetl celé a napadá vás nějaké rada, či tip na jednu z mých třech možností, budu rád za každý názor.
Naposledy editováno 04.04.2011 16:12:59
2 reakcí na tento příspěvek Co myslíte chlapi s tím laďákem na FMX?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co myslíte chlapi s tím laďákem na FMX?
2 reakcí na tento příspěvek Co myslíte chlapi s tím laďákem na FMX?
Delta píše: tak tak ...
myslim že neprohloupíme kámošovy dělal na DR800 Big, má je v galerii ty enduro s ukončením do špice (celo nerez) byl první komu tenhle tvar dělal a byly luxus,chvílema až moc hlučný
jo no ty co měl Pypa byly pěkný,ale koukám že Screptus už je dělá taky... tak možná dojde na změnu někdy časem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co myslíte chlapi s tím laďákem na FMX?
adrajz píše: At tam dáš vejfuk jakej chceš pořád to bude jen lenoch s 37kw.
dej tam karbec mikuni a uvidíš ten cirkus
1 reakcí na tento příspěvek Co myslíte chlapi s tím laďákem na FMX?
Luk8sh píše: neměl sem možnost to porovnat pač sem na seriovce nejel ale známej to říkal a píšou to taky tady fmx650.forumotion.com/t80-topic
rozdíl je že mikuni má akcelerační pumpu tudíž je reakce na plyn o dost rychlejšíNaposledy editováno 07.04.2011 15:16:32
1 reakcí na tento příspěvek Co myslíte chlapi s tím laďákem na FMX?
1 reakcí na tento příspěvek Co myslíte chlapi s tím laďákem na FMX?
Keihin FCR je právě ten karburátor co má nejlepší sportovní vlastnosti a používá se pro tuning (mají ho všechny motokrosy a ostrý endura)
Membránovej Mikuni je zase většinou v civilních "tupých" verzích
Naposledy editováno 07.04.2011 15:48:20
Vespa píše: Nezaměnili jste náhodou názvy?
Keihin FCR je právě ten karburátor co má nejlepší sportovní vlastnosti a používá se pro tuning (mají ho všechny motokrosy a ostrý endura)
Membránovej Mikuni je zase většinou v civilních "tupých" verzích
www.dkracing.cz/obsah-kategorie/produkty/mikuni/
já nevím viď ale tady píšou že membránu nemá
Naposledy editováno 07.04.2011 16:57:37
1 reakcí na tento příspěvek Co myslíte chlapi s tím laďákem na FMX?
1 reakcí na tento příspěvek Co myslíte chlapi s tím laďákem na FMX?
Naposledy editováno 08.04.2011 16:52:50
Kopriw píše: jetý FCR kolem 6000 + někoho kdo ti ho naladí
...já se ptám jen tak ze zvědavosti. Nechci to tam dávat,...nehoním výkon.FMX mám takový přibližovadlo kolem komína.Laďýáky tam dám hlavně kuli zvuku.Chci motorku pod prdelí slyšet,...no a když daj nějakej ten koník navíc, bude dobře.To svoje FMX jsem koupil za 63 ticek, tak do něj vzhledem k tak dobré koupi (když se podíváš jak vypadá) ještě něco vrazit můžu ne?