Poraďte, jak na to a co s tím. Žil v názoru že Triumph má na své motorky mezinárodní záruku
1 reakcí na tento příspěvek Záruka na motocykly Triumph
1 reakcí na tento příspěvek Záruka na motocykly Triumph
Naposledy editováno 05.04.2011 16:29:40
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph
To máš samozřejmě pravdu. A naprosto chápu jeho jako zákazníka. Ale je potřeba na to koukat i z pohledu prodejce. On si u mě auto (nebo motorku) nekoupil a nedal mi vydělat. Na záruční opravě taky nevydělám. Takže se mi do toho logicky moc nechce....Nemůžu čekat super služby zdarma. Vždycky říkám, že můžeš vymrdávat při nákupu, nebo při servisu. Ale nejde vymrdávat pořád
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph
Horten píše: A jako oficiální zástupce automobilové značky se jim ani moc nedivím, kdybych mohl, tak to dělám taky
To mi vysvětli. Podle mě je to ukázka demence a nezájmu o zákazníka. Dejme tomu, že záruční servis není kdovíjaký obchod. Ale spokojený zákazník přijde zas a třeba si časem i koupí motorku. Zákazník, kterého pošleš do háje se záručním servisem se už patrně nikdy neukáže.
Naposledy editováno 05.04.2011 16:37:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph
Horten píše: tigerbou>
To máš samozřejmě pravdu. A naprosto chápu jeho jako zákazníka. Ale je potřeba na to koukat i z pohledu prodejce. On si u mě auto (nebo motorku) nekoupil a nedal mi vydělat. Na záruční opravě taky nevydělám. Takže se mi do toho logicky moc nechce....Nemůžu čekat super služby zdarma. Vždycky říkám, že můžeš vymrdávat při nákupu, nebo při servisu. Ale nejde vymrdávat pořád
chceš tím říct že ty děláš záruky zcela zdarma a že tě výrobce za ten servis nijak neplatí? K neuvěření. Cože to prodáváš za auta?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph
Já to beru z pohledu prodejce aut. Pokud si někdo jednou koupí auto ve státech, protože ho tam vyjde o tři kila levněji (a opravdu to není tím, že bych měl takovou marži), tak si tam koupí i příští auto. A navíc nevydělám ani na standardním servisu, protože ten je na pět let zdarma....A z vlastní dlouholeté zkušenosti můžu potvrdit, že tihle zákazníci jsou opravdu nejhorší prudiči ze všech. Samozřejmě je nemůžu vyhodit, ale nikdo mi nemůže určit, na kdy ho objednám...Už se to tady nejednou řešilo a vždycky to dopadlo tak, že jsem byl za zmrda, ale já to fakt dělám pro peníze a nejen pro radost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph
Víš co je např. docela běžné v USA? Že když přijdeš do krámu, a oni nemají, co chceš, klidně tě pošlou ke konkurenci, protože doufají, že na tebe udělají dobrý dojem a ty to příště zase zkusíš u nich.
Naposledy editováno 05.04.2011 16:49:18
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph
Hele, nechci se rozčilovat. Jsme nejstarší autorizovaný prodejce BMW v ČR, takže jisté zkušenosti máme. A zcela běžně pošlu zákazníka pro náhradní díl ke konkurenci, když ho nemáme skladem. Ale věř mi, že tyhle lidi jsou opravdu jiná sorta. Jezdí ke mně na servis lidé, kteří si koupili auto v Německu a nebo ve státech, protože tam pracovali. Nemáme s tím sebemenší problém. Ale když měsíc řešíš zákazníka, děláš mu kalkulace, půjčuješ mu auto zadarmo na vyzkoušení a on to pak koupí v Německu, ale očekává stejně prémiové služby jako ostatní, tak to se na mě nezlob, to ho pošlu do prdele.
1 reakcí na tento příspěvek Záruka na motocykly Triumph
Jestli menil predni svetlo, ktere stoji balik. Nebo prihlaseni bylo na oko.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph
Hyene píše: Jenom by me zajimalo kolik usetril.
Jestli menil predni svetlo, ktere stoji balik. Nebo prihlaseni bylo na oko.
Byl tam téměř 100 tis. rozdílu. Nicméně kolik ušetřil není důležitý. Triumph tvrdil že má mezinárodní záruku a teď se ukazuje že český zástupce (DK moto) si asi pravidla vysvětluje po svém. Tedy pokud není výrobce schopen dodržet to co slibuje (skrze svého dealera), pak je to asi problém výrobce, protože si odhání zákazníky.
Asi to bude řešit oficiální cestou stížností do Triumphu UK, protože podle jeho názoru si dělá DK co chce a doufá že se to Triumph nijak nedozví
seikos píše: Byl tam téměř 100 tis. rozdílu. Nicméně kolik ušetřil není důležitý. Triumph tvrdil že má mezinárodní záruku a teď se ukazuje že český zástupce (DK moto) si asi pravidla vysvětluje po svém. Tedy pokud není výrobce schopen dodržet to co slibuje (skrze svého dealera), pak je to asi problém výrobce, protože si odhání zákazníky.
Asi to bude řešit oficiální cestou stížností do Triumphu UK, protože podle jeho názoru si dělá DK co chce a doufá že se to Triumph nijak nedozví
No pak napis jak to dopadlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph
jinak se nedivím že někdo ušetří 100tis. pokud má možnost je ušetřit..
pro někoho to jsou celkem velký peníze..
a praxe, že někdo v kamenném krámku běhá okolo zákazníka, aby si zákazník nakonec koupil zboží na netu nebo v zahraničí, ptž ušetří je bohužel taková..
holt jiná doba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph
Horten píše: Ale když měsíc řešíš zákazníka, děláš mu kalkulace, půjčuješ mu auto zadarmo na vyzkoušení a on to pak koupí v Německu, ale očekává stejně prémiové služby jako ostatní, tak to se na mě nezlob, to ho pošlu do prdele.
Tak to je něco jiného. Pokud toho zákazníka už znáš, a víš, že je to "zákazník s nulovou hodnotou", tak toho je třeba se šikovně zbavit. Ale tvůj úvodní příspěvek i ten další vyzněly tak, že pošleš do prdele každého, kdo si nekoupil auto u tebe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph
Repulsion píše: To mi vysvětli. Podle mě je to ukázka demence a nezájmu o zákazníka. Dejme tomu, že záruční servis není kdovíjaký obchod. Ale spokojený zákazník přijde zas a třeba si časem i koupí motorku. Zákazník, kterého pošleš do háje se záručním servisem se už patrně nikdy neukáže.
A spolehni se,že když toho zákazníka pošlou do háje se záručním servisem,že taky neudělá dobrou reklamu
1 reakcí na tento příspěvek Záruka na motocykly Triumph
To co tu popisujete kolem aut se v mobilech děje uplně v extrémním množství."Zákazník" příde na krám ,nechá si dát přednášku o tarifech,ukázat hezky telefon,vš pěkně podrobně vysvětlit a po 20 minutový přednášce se odporoučí se slovy že si to rozmyslí.Hned jak dovalí domu tak si střihne objednávku na webu operátora kde dostane slevu na paušál a dodatečnou na telefon - tu mu já dát nemužu,operátoři ale zcela v pohodě (to je stejný jak koupit auto nebo motku venku,taky se ušetří).
Jakmile se ale telefon podělá tak první kam míří je ke mě do krámu.Takový lidi nesnáším takže než dopoví "B" je nasměrován tam kde si koupil.Jelikož přes web tak na značkovku opa - udělá si výlet 20km.A to, že ten člověk pindá a udělá mi špatnou reklamu vím na 100%. Takovej člověk si ale telefon na krámě nekoupí,jeho další bude zase přes e-shop protože mu operátor dá opět slevu kterou já nemužu.
Oprava je sice záruční a zdarma,ale je kolem toho celkem práce - telefonování,objednávání svozu,papírování atd.A to vše zdarma,tedy bez efektu pro mě.Tenhle trend už je v týhle zemi několik let a je to stále horší.V mobilech o to víc, že tohle v zákoších podporujou sami operátoři
Takže velice dobře chápu o čem Horten a jiní mluví.Kdo nedělá ve kšeftě tak tohle nikdy nepochopí.
Hold si lidi musej vybrat jestli chtěj i to že se o ně v případě problému někdo postará nebo si kvuli levnějším nákupům pak komplikovat život.
Tohle téma je dost složitý a je to na delší povídání.Sry za OT a za slohovku.