paolo_novy Přidat reklamu

Téma: svíčky
28.2.2011 v 18:12
jaký svíčky na caponorda poradte koupil sem ho mel sem tam NGK nevym jestly drahý ird. nebo brisk, nebo obyč NGK Napište kdyžtak označení.dik
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek svíčky

28.2.2011 v 18:19 | Nahoru | #1

svíčky

28.2.2011 v 18:35 | Nahoru | #2
Jak píše BlueEagle DCPR9E mám je tam

Lepší odkaz

Naposledy editováno 28.02.2011 18:36:40

svíčky

28.2.2011 v 18:47 | Nahoru | #3
pak ma m dotaz mam kapa teprv první sezonu zda se my nak mekej na zadek při vjezdu do zatáčky brousym stupačky tlumič mam na hard a stejně mam tak 96 kg poradte da se to nak přitvrdit u transalpa to bylo vpoho

1 reakcí na tento příspěvek svíčky

28.2.2011 v 18:52 | Nahoru | #4
Co máš za rok?

svíčky

28.2.2011 v 19:05 | Nahoru | #5
2004 je to změna po hondičce ale příjemnázměna

(reakce na) svíčky

28.2.2011 v 19:10 | Nahoru | #6

Stewe píše: Co máš za rok?


Je to rok 2004 ma najeto 26000 dovoz italie příjde mi naká nizka jak mas vysoko sedlo?

(reakce na) svíčky

28.2.2011 v 19:11 | Nahoru | #7
louis To jen pro informaci

1 reakcí na tento příspěvek svíčky

28.2.2011 v 19:28 | Nahoru | #8
já určitě sériově, mohl to před tebou mít prcek a snížit si to na přepáčku zadního tlumiče.

takovohle sadou klik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svíčky

28.2.2011 v 19:43 | Nahoru | #9

Stewe píše: já určitě sériově, mohl to před tebou mít prcek a snížit si to na přepáčku zadního tlumiče.

takovohle sadou klik



Dole na tlumiči je štelovací šroub bude mít vliv na tuhost to přepákování tam neni tak je bud´ pružina menší nebo nevim.

svíčky

28.2.2011 v 19:48 | Nahoru | #10
Musíš tam mít "kosti", výkres
[img] 7 a frame číslo 1

Naposledy editováno 28.02.2011 19:49:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svíčky

1.3.2011 v 14:09 | Nahoru | #11

spalda píše: Dole na tlumiči je štelovací šroub bude mít vliv na tuhost to přepákování tam neni tak je bud´ pružina menší nebo nevim.



Ten šroub ti šteluje odskok tlumiče.To znamená rychlost,jakou se ten tlumič vrací. S prosednutím motorky nebo tvrdostí tlumiče to má společného jen to,že se zvyšováním předpětí pružiny musíš úměrně tomu upravit i odskok, jinak ti vystřelí těsnění a vyteče olej ze štelování předpětí.
Tvrdost můžeš nastavovat pouze předpětím pružiny (16-viz obrázek), případně výměnou pružiny.Pravděpodobně ale máš pouze vytečené štelování přepětí. Když začneš otáčet kolečkem "16" doprava měla by se ti pružina stlačit cca o 12-15mm.
Pokud máš tohle vpořádku,zjisti si, jakou máš vzdálenost mezi zadní vidlicí a podsedlovkou při vyvěšeném kole a jakou při stojící motorce a povolené pružině. Porovnej to s někým, kdo má pérování v pořádku a budeš vědět, jestli máš na motorce snižovací kit nebo jen unavený případně i vytečený zadní tlumič.
Vzhledem k najetým kilometrům by stejně byla nejlepší celková repase tlumiče.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svíčky

1.3.2011 v 18:53 | Nahoru | #12

PavelETV píše: Ten šroub ti šteluje odskok tlumiče.To znamená rychlost,jakou se ten tlumič vrací. S prosednutím motorky nebo tvrdostí tlumiče to má společného jen to,že se zvyšováním předpětí pružiny musíš úměrně tomu upravit i odskok, jinak ti vystřelí těsnění a vyteče olej ze štelování předpětí.
Tvrdost můžeš nastavovat pouze předpětím pružiny (16-viz obrázek), případně výměnou pružiny.Pravděpodobně ale máš pouze vytečené štelování přepětí. Když začneš otáčet kolečkem "16" doprava měla by se ti pružina stlačit cca o 12-15mm.
Pokud máš tohle vpořádku,zjisti si, jakou máš vzdálenost mezi zadní vidlicí a podsedlovkou při vyvěšeném kole a jakou při stojící motorce a povolené pružině. Porovnej to s někým, kdo má pérování v pořádku a budeš vědět, jestli máš na motorce snižovací kit nebo jen unavený případně i vytečený zadní tlumič.
Vzhledem k najetým kilometrům by stejně byla nejlepší celková repase tlumiče.

porad kde torepasujou ted sem na to kouk a vubec se to nehne takze je viteklej štelovák přepjetí nechá se dolejt?jakym olejem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svíčky

1.3.2011 v 19:04 | Nahoru | #13
spalda> kosti tam sou takže mam asi teda vytekli štelování nechá se to dolít a čim dik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svíčky

1.3.2011 v 19:58 | Nahoru | #14
spalda> pokud ti to vylítlo, tak nejspíš nějakým těsněním a to bude nejspíš v kelu. Ale to by si musel poznat, že motorka netlumí ale jen se houpe na pružině viz článek

Pokud nejsi zdatným mechanikem, nechej to odborníkům

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svíčky

1.3.2011 v 20:40 | Nahoru | #15

Stewe píše: spalda> pokud ti to vylítlo, tak nejspíš nějakým těsněním a to bude nejspíš v kelu. Ale to by si musel poznat, že motorka netlumí ale jen se houpe na pružině viz článek

Pokud nejsi zdatným mechanikem, nechej to odborníkům

nemaš na někoho kontakt kdo dělá repasy.za rozumno dik spalda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svíčky

2.3.2011 v 07:25 | Nahoru | #16

spalda píše: nemaš na někoho kontakt kdo dělá repasy.za rozumno dik spalda



Kontakt jsem ti poslal do mailu.
To, že vytečené předpětí patří k neduhům Caponorda je nesmysl. Je to jen důsledek neznalostí nastavení tlumičů. Každý si přitáhne jen předpětí pružiny a na nastavení odskoku si ani nevzpomene. Pak silně předepjatá pružina vystřeluje tlumič nahoru příliš rychle a dojde k deformaci těsnícího kroužku.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svíčky

2.3.2011 v 18:02 | Nahoru | #17
PavelETV> žádnej šroubek na štel odskoku jsem na tlumiči nenašel, jen kohout na štelung předpětí, na obrázku je to číslo 18.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svíčky

2.3.2011 v 20:00 | Nahoru | #18

Stewe píše: PavelETV> žádnej šroubek na štel odskoku jsem na tlumiči nenašel, jen kohout na štelung předpětí, na obrázku je to číslo 18.



Šroub by měl být zapuštěný z levé strany tělesa tlumiče pod dolní objímkou pružiny. Měl jsem alespoň za to, že spodek tlumiče je stejný pro RR i pro sériovku. Pokud to tak není, nebo pokud jej mají jen některé ročníky tak se hluboce omlouvám za mystifikaci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svíčky

3.3.2011 v 09:17 | Nahoru | #19
PavelETV> aha, zapuštěnej. Otřu bordel a podívám se znova

(reakce na) svíčky

3.3.2011 v 13:06 | Nahoru | #20
Stewe> Tady je tabulka pro nastavení útlumu a předpětí tlumiče.

Naposledy editováno 03.03.2011 13:07:53

svíčky

3.3.2011 v 13:09 | Nahoru | #21

1 reakcí na tento příspěvek svíčky

4.3.2011 v 12:37 | Nahoru | #22
tak ten šroubek co já tam mám, je pouze nějakej červík. Podle obrázku by tam měl bejt šroub jak sviň a já tam mám kulový

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svíčky

4.3.2011 v 13:23 | Nahoru | #23

Stewe píše: tak ten šroubek co já tam mám, je pouze nějakej červík. Podle obrázku by tam měl bejt šroub jak sviň a já tam mám kulový



A to kulový je právě on
Ten obrázek trochu klame, ale jinak díky za něj. Včetně té tabulky nastavení

Nestyď se pořádně ohnout, vzít do ruky hadr namočený v benzínu a pořádně to očisti. Pak šroubovákem na jednu nebo druhou stranu otáčej a pomalu to rozchoď. Měl by jsi cítit lehké lupání jak se klikají jednotlivé polohy.
Pokud se ti to nepodaří, tak začni přemýšlet o demontáži tlumiče.....

(reakce na) svíčky

4.3.2011 v 13:23 | Nahoru | #24

PavelETV píše: A to kulový je právě on
Ten obrázek trochu klame, ale jinak díky za něj. Včetně té tabulky nastavení

Nestyď se ohnout, vzít do ruky hadr namočený v benzínu a pořádně ho očisti. Pak šroubovákem na jednu nebo druhou stranu otáčej a pomalu to rozchoď. Měl by jsi cítit lehké lupání jak se klikají jednotlivé polohy.
Pokud se ti to nepodaří, tak začni přemýšlet o demontáži tlumiče.....



Hmmmm je to ňáký rozbitý.....

Naposledy editováno 04.03.2011 13:25:44

svíčky

4.3.2011 v 18:35 | Nahoru | #25
tak ja to mam taky rozbitý ale je to u servisáka zrovna je tak pekne a nechalo by se to provětrattak sem to rozebral celí když už tak už vezu i přední vídle ten šroubek je pořádnej červ aspon u mě kosti tam mam tak to snížení asi neni možná sem to pekne posral menil sem svíčky a debyl sem asi pomíchal kabely ja hlava dubová

svíčky

4.3.2011 v 18:49 | Nahoru | #26
spalda> Tak tos posral milí vole

(reakce na) svíčky

5.3.2011 v 19:26 | Nahoru | #27
PavelETV> beztak tam má hovno - opravdu, má ho tam..... šroub je přesně podle obrázku na svém místě. Přiznám, že jsem musel prvně juknout Ferymu na Capíka

svíčky

30.3.2011 v 13:30 | Nahoru | #28
Zaručeně nejlevnější svíčky jsou tady motodilyhavirov.blogspot.com/p/cenik-svicek.html

1 reakcí na tento příspěvek svíčky

30.3.2011 v 20:26 | Nahoru | #29
Zdravím pridám aj ja svoj postreh.Akurát som menil aj ja na svojom kapošovi sviečky.Boli tam NGK DCPR9E .Presne také sú tam od výroby.Ja som si doprial zmenu a trošku som to upgradol. Teraz tam mám sice tiež NGK ale iridiové NGK DCPR9EIX.Vidí sa mi že motor štartuje lepšie to sú aspoň moje pocity.Doležité je pri výmene sviečok je robit to pri studenom motore lebo pri teplom fajka rada ostáva na sviečke a neni to nič príjemné opravovat to ked sa nemusí.Dalšia vec nepopliest káble íst postupne a po jednej postupne vymienant kus za kus a potom by nemal byt problém.A nia ako ja ked som pri výmene sviečok urval rychlospojku na palivo ale čo už človek sa učí na vlastných chybách.Hodne zdaru

Naposledy editováno 31.03.2011 20:29:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svíčky

31.3.2011 v 12:36 | Nahoru | #30
kreyson79> odpověď číslo 2. Tam sem dal ten samej odkaz. Nejprve čti a pak piš
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord miki64 1 31.10.2023 v 06:53 soccer
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord Libiq 8 20.3.2023 v 12:29 Libiq
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... Kejbls 54 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord Etv1000capo 23 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord Káreo 2 24.12.2021 v 12:30 Piwell


TOPlist