Takže jde nějakym zpusobem ověřit jestli je OK, krome toho dávat ho na motorku a obědnávat do něj píst. Okem žádná prasklina nikde není, musela by být někde skrytá právě ale stejně tomu moc nevěřim.
1 reakcí na tento příspěvek Lze nějak zkontrolovat válec 2T??
2 reakcí na tento příspěvek Lze nějak zkontrolovat válec 2T??
1 reakcí na tento příspěvek Lze nějak zkontrolovat válec 2T??
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
Jestli je ta vada tak skrytá, že to nikdy nikdo neviděl, tak jak došli v servisu k verdiktu, že je poškozený? Říkali ti vůbec, že je poškozený? Nebo jen obecně doporučili výměnu válce?
Co ti teda vlastně v tom servisu řekli?
Pokud nemají defektoskopii (což nejspíš nemají) a žádné mechanické poškození není vidět, tak je válec buď vyběhaný nebo tě šulili. Jiná možnost mě fakt nenapadá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lze nějak zkontrolovat válec 2T??
docent píše: plesounek> Moc mi to hlava nebere
Jestli je ta vada tak skrytá, že to nikdy nikdo neviděl, tak jak došli v servisu k verdiktu, že je poškozený? Říkali ti vůbec, že je poškozený? Nebo jen obecně doporučili výměnu válce?
Co ti teda vlastně v tom servisu řekli?
Pokud nemají defektoskopii (což nejspíš nemají) a žádné mechanické poškození není vidět, tak je válec buď vyběhaný nebo tě šulili. Jiná možnost mě fakt nenapadá.
tak.....
Hlava byla prasklá, tam je vidět prasklinka normálně, to beru... ale potom se v motorce různě vrtali a hledali závadu a vyměnili válec a zrovna se jim to přestalo trošku v tu chvíli kravit tak mi ho tam nechali ... ale vzhledem k tomu že si ta motorka občas dělala co chtěla to nemuselo mít souvislost s válcem .... okem se zdá normální, nikde žádnou prasklinu jsem nenašel a prohlížel jsem ho pečlivě několikrát ... což znamená že by závada musela být vážně nedohledatelná pokud by tomu tak bylo ... vnitřek je rozhodně v pořádku, běhal v něm nový píst v poslední chvíli. Právě proto by mě zajímalo jestli by byl někdo schopen nějakým způsobem ověřit jestli s tím válcem něco takového (skrytého) vážně je nebo to byla jenom náhoda a mám doma normálně funkční hezký válec v krabici.
1 reakcí na tento příspěvek Lze nějak zkontrolovat válec 2T??
navíc při prasklém válci bývá zase v 99% problém s vodou-buď se ztrácí,nebo motorka vaří a pod.
aby to vyloženě nejelo,to už by musela bát fakt velká prasklina.
navíc chování motoru ve smyslu někdy jede a někdy né-no tak to bych nějaké mikro prasklince asi nepřisuzoval-když už je něco prasklé-tak to dělá bordel pořád.(válec není gumová hadice-aby se někdy prasklina otevřela víc a někdy míň)
pokud je po mechanické stránce motor v pořádku,tak bych šel po elektrice-ta dokáže dělat až neuvěřitelné věci a to počívaje snímačem otáček na klice,přes CDI,indučku,káblík,fajfku,svíčku atd..
Naposledy editováno 29.03.2011 19:18:25
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Ja měl praskliny ve valci 2, okem viditelne - jelo to "normalně"
Jina story, na jedne TM nebyla pulka nikasilu, ryha ve valci od zlomeneho kroužku, kompres skoro žaden (125ccm) a motorka chytala na prvni šup a jela taky...
V servise na tobě vydělali
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
Naposledy editováno 29.03.2011 21:12:21
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
Četl jsem si cos o tom psal v tom prvním vlákně-a prasklinu píšeš že tam našli,Tak nevím co řešíš..
(6. Tak jela zpět do sette, kde mi po dalších 3 tydnech zjistili prasklý válec. Dali mi nový, opět gufera na kliku, zase všechna těsnění, zase svíčku, zase vatu výfuku. Motorku sem)
Tak to strč někomu pod ultrazvuk jestli máš možnost.. tím se zjišťují praskliny..
Ale stejně si myslím že je to blbost...
Naposledy editováno 30.03.2011 16:52:43