Jedou:
Pabol
Alenka
Šťovík
Kmaciček
Fonďák
Pavla
Hrobař
Wendy
Nevyjádřili se:
Raptík
XT550
44822Tom
Radisx nepřijede.
Takže pánove 28.9.2012 sraz majitelu a fandů FJ se uskuteční v arealu byvaleho SVAZARMU
Paskov .Je to mezi Ostravou a Frydkem Místkem očekavani budetev odpolednich hodinach. Bližši informace dodam přes PM .Počasí by mohlo klapnout
http://wwwendy.rajce....cz/2012-09_FJ_sraz/
http://hrobar75.rajc...54fb5f67b071cc84c/cs
Problemy radosti a jine ..............
nechť niť slouži k vzajemne pomoci všem fandům tohoto stroje
Yamaha FJ 1200 je příkladem motocyklu,který aniž by se sám změnil,postoupil během času ze superbiku ke sportovnimu motocyklu.Dynamický vývoj a skutečnost,že vzduchem chlazeny řadový čtyřvalec v dvojitém kolébkovem rámu zůstal po dobu 6ti let téměř stejný,vedly ke změně názoru a postojů.
Firmou Ymaha prakraktikovaná stálost modelů,ale i zdařilý koncept FJ 1200,který býl dlouho téměř bez konkurence,vedly k tomu,že se stal jedním z nejúspěšnějších motocyklů obsahové třídy.FJ 1200 z dnešního hlediska přirozeně nikdy nebyl sportovním motocyklem.Ostatně s hmotnosti 259kg je příliš těžký a poloha,kterou při jízdě zujímá řidič,rozhodně není sportovní.Ale mohutný kroutící moment velkého čtyřventilového motoru s miskovitými zdvihátky o objemu 1188cm3,stejně jako vynikajicí ochra♥nou proti větru a pohodlné sedlo i pro spolujzdce mu propůjčuji nejlepší kvality cestovního vozidla,které mezitím využili jiní výrobci .Když se motocyklu dostalo statutu rychlého cestovního stroje,pěstovala jej firma Yamaha dlouhou dobu .začalo to v roce 1986 zvětšením zdvihového objemuz 1079cm3 na 1188cm3 a skončilo roku 1988 větší kapotaží,komfornějším sedlem ,novým designem ráfku předního kola,zvětšeným ze 16" na 17",silnějšími brzdovými čelistmi i kotouči a digitálním zapalováním.Motor je výhodný a úsporný.Při obsahu nádrže (22l) se maximální dojezd pohybuje mezi 200 až 350km.Na nastavení pérování a volbu pneumatik reaguje podvozek různě.Při optimálním vyladění je stejnou měrou zajištěna stabilita na rychlých dálnicích i snadná ovladatelnost na silnicích s mnoha zatáčkami .Vysoká hmotnost je jedním z charakteristických rysů stroje.Ale čtyřpístové brzdové čelisti jsou zárukou bezpečné jízdy i při vysokých výkonech.
Čtyřválcový a čtyřtakt,řadový
1188cm3,74kW(100k)při
8500/min,259kg.
Výška sedla 78cm
208km/h
15850DM.
Testovací hodnoty
0-100km/h:3,4s
5.rychlostní stupeň 60-140km/h:8,2s.
Spotřeba:6,8l/100km
Palivo:Normal.Akční radius 323km.
To vše psal katalog-MOTOR roku 1990
Uzavřeno 30.01.2012 v 19:19 uživatelem Šťovik
Otevřeno 30.01.2012 v 19:19 uživatelem Šťovik
4.5.2013 SE KONA DRUHY ROČNÍK SRAZU MAJITELU FJ
http://www.mapy.cz/#...8.349696_49.995028_7
Zde místo dane udalosti letošni hostitel Radisx
k pití místni zlatavy mok Šerak
Bližši info aktualně na teto niti!!!!
Naposledy editováno 18.09.2013 18:08:25
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
jak to tu dneska ctu tak jsou tu problemy, ktere jsem resil za dobu co ji mam (10let)...ohledne toho jak se ulejva jeden valec a pak to jede jako zebrinak nejni v civkach ani v nicem jinem....prvni moznost je v tom jake svicky tam jsou ...NGk jsou naprd a jsou s nima jen same problemy jsou hrozne nachylny navsechno a ted k tomu druhemu problemu tady to spis vypada na karburatory...sundej nafuk od vzduchoveho filtru a sahni dovnitr jestli je tam mokro a srmdi to benzinem tak se ulejva a to je naprd, protoze musis vyndat karburatory a to je siiiiiiiiiiiiilena prace a dat je spravit, protoze uvnitr jsou gumicky a ty holt odesli do vecnych lovist. me se ulejvali 3 valce a jeden to chudak tahnul sam a hlavne starty byly sileny strilelo to jako u Verdunu....ted uz je mam spraveny a je to OK ale stejnak mi kamarad rikal ze je potreba ty karburatory jeste seridit ale vsechny 4 najednou neumi tak misim jinam.....
jean192 píše: Hoši ide to tadiaľto, ale z ľavej strany. Ale len ked sa napr. stojí v kolone, alebo tak.
Hezka fotka meho milacka, akorat z moji nejde ten kour podle me jsou tu opet dve moznosti a to ze ti odkapava olej ( nevim jestli se ti pomalinku straci tot otazka ) a kape ti na svody pod motorkou a kdyz stojis tak to jde nahoru ale pri jizde to nejni videt protoze to bere vitr a nebo mas praskli svod od vyfuku .....az se z toho bude zase kourit tak si k tomu cuchni a napis jak to smrdelo podle toho se pozna o co jde....( i podle nosu poznas co se deje )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
NO UVIDIM VE ČTVRTEK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
no jemi to divne nechal jsem u kolegy ktery se tím zabívá udělat ventily řetězovku podtlaky
Naposledy editováno 22.03.2011 20:03:37
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
jean192 píše: Askyba, foto tvojej bola po ruke . Od výfuku to zrejme nejde, neukapáva nič, skoro sme ju v servise upálili, ked sme to hľadali a motor je suchý. Asi to nechám tak, nech si odfukne, ked jej to robí dobre :)
něco ale asi nebude tak jak ma byt
ty nemaš foto svoji motky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
jinak chvalim pjekny kousek
jo a diky za pochvalu....vsechno sam je to hobby
Naposledy editováno 22.03.2011 20:51:10
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
Pabol píše: Šťovik: pokud máš kohout na on a ne na pri, tak by tam nemělo týct pokud není motor v chodu nic
no ON a PRI to tak že na ON je v činosti podtlakovy nentilek je to tak spravně? to znači když neni podtlak tak je uzavřen
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
Naposledy editováno 22.03.2011 21:17:27
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
Pabol píše: ty karbeci jdou dolu celkem dobře, akorát se tam dost blbě cpou ty gumy mezi karby a filtrboxem, pokud jsou ztvrdlý . Příjemnou zábavu
už jsem se stim dupčil to byly nervy furt to nešlo na přiruby a td
Šťovik píše: už jsem se stim dupčil to byly nervy furt to nešlo na přiruby a td
no ale jsou motorky, u kterých je to daleko větší porod to tam dostat .
Trochu pomáhá hodit ty gumy do kýble s horkou vodou a ohřát. Pak to tam jde trochu líp, protože ty gumy změknou