Téma: Česká TT Hořice
 
13.3.2011 v 14:48
Zajímá mě váš názor na ukončení 20 leté tradice TT v Hořicích a omezení klasiků při 300 zatáčkách.

Česká TT Hořice

17.3.2011 v 17:14 | Nahoru | #91
tam nesmim chybet!!!

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

17.3.2011 v 17:15 | Nahoru | #92
Ještě by mě zajímalo, v čem jsou jiné podmínky pro závody historických motocyklů jiné u ás, na slovensku, či v nemecku? Kdyby se stát nerozdělil, byl by v čele veteránského hnutí Baláž a Prokopy a jiné vyžírky by hnal z depa bičem, jako v Novém mestě vyhnal starého Loučku,když mu chtěl žvanit do závodů, které Baláž platil

Česká TT Hořice

17.3.2011 v 17:54 | Nahoru | #93
O situaci v českém veteránském hnutí hovoří zcela jasně jedna věc.

Požádal nějaký slovenský jezdec o českou licenci? Nepožádal

Požádal nějaký čech o slovenskou licenci? Ano, je jich hodně

To znamená, že na slovensku je situace lepší, je tam větší pohoda. U nás je situace kritická a řada lidí přestává veterány jezdit. A tuto atmosféru bohužel dělá pár samozvanců, kteří si ve funkcích, do kterých je nikdo nezvolil léčí své komplexy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

17.3.2011 v 17:57 | Nahoru | #94
argoseg> tahle story mi unikla

2 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

17.3.2011 v 18:16 | Nahoru | #95
Loučka, který se taky pasuje na chytrolína, přitom je to učitel a jak všichni víme, na učitele chodí jen ty největší blbci - kdo neumí - učí - , tak chtěl Balážovi kafrat do technické přejímky, takovým tím stylem Loučka - prokop - my jsme chytří, vy blbci. Ale tady se se zlou potázal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

17.3.2011 v 19:07 | Nahoru | #96
argoseg> To co tu píšeš je sice super,ale neřeší to konání nebo nekonání závodu v Hořicích.Pochybuju,že změna pravidel přivede víc diváků.

(reakce na) Česká TT Hořice

17.3.2011 v 19:32 | Nahoru | #97

argoseg píše: Loučka, který se taky pasuje na chytrolína, přitom je to učitel a jak všichni víme, na učitele chodí jen ty největší blbci - kdo neumí - učí - , tak chtěl Balážovi kafrat do technické přejímky, takovým tím stylem Loučka - prokop - my jsme chytří, vy blbci. Ale tady se se zlou potázal


No já byl na Slovensku zatím jen v Novém Městě ale třeba co se týče zabezpečení, pořadatelské služby a dalších dost podstatných věcí je to tam jak ty říkáš v pohodě ale asi jen dokud se něco nestane pak bych to nechtěl vidět.

(reakce na) Česká TT Hořice

17.3.2011 v 20:01 | Nahoru | #98

klasikracer píše: argoseg> To co tu píšeš je sice super,ale neřeší to konání nebo nekonání závodu v Hořicích.Pochybuju,že změna pravidel přivede víc diváků.


Víc lidí by třeba nepřišlo, ale dát k nám třeba SP250 by už jenom na startovném něco hodilo. Už to tady někdo psal a byla by to jedna z možností.

Česká TT Hořice

17.3.2011 v 22:58 | Nahoru | #99
Závody v čechách jsou mnohem lépe zabezpečeny a mají lepší pořadatelskou službu, než na slovensku. Ale jde o přístup k jezdcům, třeba na technické přejímce, snaží se najít řešení, aby se každý svezl, vše je mnohem přátelštější a nikdo nikoho nebuzeruje kvůli blbostem. Pan Rathouský je nějaká osobnost a říkal, jak ho buzerovali kvuli karburátoru. Ríkal, já ten původní mám, ale pořád se to zadíralo, to se nám v osmdesáti zabít? Místo aby si vážili, že je na závodech. Nebo Tonda Kružík a jeho Jawa 350 4V. Je jedno, zda uplná či částečná replika, ale prostě stroj snů, ve světě se mu klaní a tady jen buzerace, zda je to kategorie S nebo J. Pitomost. Tak se na to vykašlal a nejezdí v čechách, jen venku.

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

17.3.2011 v 23:23 | Nahoru | #100
Komu se líbí to roztlačování,že by divákum,jen se podívejte na ty krizovky na startu v HOŘICÍCH a jinde kde se startuje s rostlačením. Pan Kamenický se neustále vymlouvá na kuličky u spojek Zetek, kuličky mají i Yamahy. Němci i jiní startují i r. 1920 s motorem v chodu.Unás je to prostě Spartakiáda-značně nebezpečná.Pan Křovina dělá závody z Balážem tak musí vědet že je to lepší.A ty funkcionáře na těch přejímkách platí pořadatel to Buz---Í

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

17.3.2011 v 23:26 | Nahoru | #101
S tímto nezbývá než souhlasit . Jak je možné jezdit podle vlastních řádů mezinárodní závod ?
Česká TT v Hořicích je UEM Cup . Tak kde je chyba ? Larry znáš mě a víš, že to není nic proti Tobě. Ty jedinej zas odpovíš , toho si cením. Je to mířený proti zkostnatělýmu vedení na Autoklubu . Když jsme v EU tak se něčím musíme řídit , když UEM tak samozřejmě dle jejich platných řádů !

(reakce na) Česká TT Hořice

17.3.2011 v 23:29 | Nahoru | #102
Veronika-Suzuki> Já byl kousek od toho , dobrý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

17.3.2011 v 23:47 | Nahoru | #103

imoladu píše: Komu se líbí to roztlačování,že by divákum,jen se podívejte na ty krizovky na startu v HOŘICÍCH a jinde kde se startuje s rostlačením. Pan Kamenický se neustále vymlouvá na kuličky u spojek Zetek, kuličky mají i Yamahy. Němci i jiní startují i r. 1920 s motorem v chodu.Unás je to prostě Spartakiáda-značně nebezpečná.Pan Křovina dělá závody z Balážem tak musí vědet že je to lepší.A ty funkcionáře na těch přejímkách platí pořadatel to Buz---Í


Na klasikách startujou zetky s motorem v chodu a nikomu to nevadí.
Spojku musíš nechat klouznout tak jako tak......

Česká TT Hořice

18.3.2011 v 00:25 | Nahoru | #104
Minulí rok se zkoušelo starty s motorem v chodu... mám zkušenost jen ze Side ... ale Starák bez problému .. Hořice taky... Radvanice taky... Branná tam si teď nejsu jistý splívá mě to... sakra dyť jde o naše nohy... dva nebo tři roky zpátky mě málem urazily nohu na startu v Hořicí páč nám to nechytno na první pokus od té doby co sem začal tohle jezdit snad na všech závodech byla písemná žádost aby se startovalo s motorem v chodu a furt se oháněli řádama... a loni to najednou šlo je v tom pěkný bordel... a vždy záleží na řediteli závodů a zvlášním ustanovení...

(reakce na) Česká TT Hořice

18.3.2011 v 08:21 | Nahoru | #105

fotoman46 píše: S tímto nezbývá než souhlasit . Jak je možné jezdit podle vlastních řádů mezinárodní závod ?
Česká TT v Hořicích je UEM Cup . Tak kde je chyba ? Larry znáš mě a víš, že to není nic proti Tobě. Ty jedinej zas odpovíš , toho si cením. Je to mířený proti zkostnatělýmu vedení na Autoklubu . Když jsme v EU tak se něčím musíme řídit , když UEM tak samozřejmě dle jejich platných řádů !



já vím
už jsem řekl,já se v Řádech nehrabal a proč taky
na to jsou jiní
ti jsou proškolení, mají licence
takže s nikým nepolemizuju jestli to je .íčovina nebo ne
pravda je že jsme kolem toho i na půdě AMK několikrát poštěkali

mluvíš o Řádech UEM
ale ty podle mýho nemůžou bejt na 100% směrodatný
přece každej pořadatelmá svoje specifický podmínky
a ty musej bejt upravený dle Řádu ale do těchto podmínek

dle toho všeho se vypracuje Zvláštní ustanovení
a to pak schvaluje AAČR

a pokud někdo něco vošulí,tak je to pouze a jenom na jeho triko
je pohoda,když se nic nestane
nevím,jen si myslím,že kdyby někdo jel něco co dle Řádů nelze
a při tom závoděš se někdo zabil
asi by z toho byl velkej malér pro toho kdo to povolil

to jsou jen ,moje úvahy
jak jsem řekl
nejsem školenej a licencovanej činovník

Naposledy editováno 18.03.2011 08:21:28

Česká TT Hořice

18.3.2011 v 09:07 | Nahoru | #106
LARRY píše, že řády UEM nemohou bý směrodatné a platit pro všechny stejně. Takže tím pádem řády UEFA taky nemohou být směrodatné a fotbal si každá země upraví podle svých potřeb. No to by lidi koukali...

Pokud závod uspořádá soukromá agentura a pronajme si okruh, muže si upravit co chce- ale AMK, které je šlenem autoklubu a ten členem UEM si nemůže upravovat nic. Maximálně písemně požádat o vyjímku. Takže Hořice určitě žádali UEM a tuto potvrzenou vyjímku zcela určitě nám předloží...

Pak nechápu, když se tedy mají řády upravovat pro místní podmínky, proč se u nás upravily do roku 1972.

Duvod - aby nemohly jezdit motorky s koutoučovými brzdami, ale musely mít bubnové, které prokop v replice vyrábí. To je celé kouzlo našich řádů.

Česká TT Hořice

18.3.2011 v 09:10 | Nahoru | #107
A pak - všude, v každém sportu, se vedení volí. U motorek nikdo zvolený nebyl. Já si myslím, že řády by měli dělat lidé, kteří jsou do funkcí zvoleni.A mají podporu a důvěru.Ale pořád nevím, kdo vypracoval řády klasik do roku 1972, prostě to konkrétní jméno.

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

18.3.2011 v 09:19 | Nahoru | #108
hele...nechytej mě za slovo
já fakt Řády nestudoval
maximálně si přečtu ZÚ 300 ZGH a ČTT a tím to pro mě končí
souhlsím že by mohla být řada věcí jinak
i tak jak píšeš

jestli tam jsou nějaký lobby
nebo nějaký jiný důvody,to fakt nevím

za sebe jako fandy,kterej pamatuje ty zlatý časy
bych taky rád viděl "veterány"
o dost mladší než je r.1972

já se určitě nezastávám starejch věcí

a z určitejch důvodů jsem nikdy neměl ani ambice
aby se ze mě stal nějakej licencovanej činovník

argosegu
až se potkáme tak ti to řeknu ústně
sem raději psát nic nebudu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

18.3.2011 v 11:47 | Nahoru | #109
Larry> Tak to vypadá, že ČTT se dostává na slepou kolej . A co 300 zatáček? Kolikrát jsi tady psal, že je pro Hořičáky magický příští ročník, tj. padesátý. A pak, že se uvidí, co bude dál...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

18.3.2011 v 12:00 | Nahoru | #110
Kendoo> 300 ZATÁČEK SE MUSÍ ZACHOVAT, PROFIL TRATĚ JE UNIKÁTNÍ, TAKOVÁ TRAŤ TU JINÁ NENÍ. JE TO SVÁTEK PRO DIVÁKY A TROUFÁM SI ŘÍCT, ŽE I PRO JEZDCE. VRCHOLNÝ ZÁVOD SEZONY PŘÍRODNÍCH OKRUHŮ.

(reakce na) Česká TT Hořice

18.3.2011 v 12:13 | Nahoru | #111

Kendoo píše: Larry> Tak to vypadá, že ČTT se dostává na slepou kolej . A co 300 zatáček? Kolikrát jsi tady psal, že je pro Hořičáky magický příští ročník, tj. padesátý. A pak, že se uvidí, co bude dál...



na tom se nic nemění

(reakce na) Česká TT Hořice

18.3.2011 v 12:19 | Nahoru | #112

skarel píše: Kendoo> 300 ZATÁČEK SE MUSÍ ZACHOVAT, PROFIL TRATĚ JE UNIKÁTNÍ, TAKOVÁ TRAŤ TU JINÁ NENÍ. JE TO SVÁTEK PRO DIVÁKY A TROUFÁM SI ŘÍCT, ŽE I PRO JEZDCE. VRCHOLNÝ ZÁVOD SEZONY PŘÍRODNÍCH OKRUHŮ.



Amen

Česká TT Hořice

18.3.2011 v 12:29 | Nahoru | #113
300 zatáček je nej nej nej!!! Ale to sem, asi nepatří. Tohle je vlákno na ČTT.

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

18.3.2011 v 21:19 | Nahoru | #114
jsem rád že jsem zažil rozmach závodu veteránu okolo roku 2000. jezdili jsme pobavit.Jak stoupala moc samozvaných vládcu,ubývalo brzd.kotouču a jezdcu .Pak začaly i protesty a žalování.

(reakce na) Česká TT Hořice

18.3.2011 v 21:31 | Nahoru | #115
[quote=imoladu]jsem rád že jsem zažil rozmach závodu veteránu okolo roku 2000. jezdili jsme pobavit.Jak stoupala moc samozvaných vládcu,ubývalo brzd.kotouču a jezdcu .Pak začaly i protesty a žalování.[/quote

Ještě by se dali ti jak píšeš samozvaní vládci s rozběhem nakopnout!

(reakce na) Česká TT Hořice

18.3.2011 v 21:36 | Nahoru | #116
Prusa #94> každý,kdo se rozjíždel nakřižovatce nebo na závodech ví,že 3-5 vteřin než padne světlo,tak zařadíš a pres spojku se rozjedeš.jen ti co o tom rozhoduji si myslí,že to držíš celou start.proceduru.A u sajd kde jezdí i ženy tak musí tlačit těch 300kg sama

Česká TT Hořice

19.3.2011 v 09:00 | Nahoru | #117
argoseg

tak jsme včera mimo jiné v Radě AMK mluvuili i na téma Řády a "neřády"

to že veteránskej sport je u nás limitiovanej r72
ä jinde jezděj mladší motorky
to není snad žádný lobby
nebo zkostnatění někoho

je to spíš o tom, že v týhle republice není člověk
kterej by si dal za úkol to všechno rozpitvat
vychytat...a aplikovat

pak jistě víš sám, že mezi odborníky veteránskýho sportu
ale i mezi jezdci je neustálej boj mezi tím
co je opravdu bejvalej ostrej závoďák
a co je nějaká stavba, nebo samodomo udělátor

mě osobně to nevadí, protože já se podívám a poslechnu si
i repliku , nebo nějakou stavbu Hondy, Kawasaki ...mě to to je vcelku jedno

takže musel by NĚKDO mít chuť
UEM Řády zakomponovat do Řádu českých

aby dal těmto Řádům jasnej ŘÁD
aby nebylo dohadů kdo co může nemůže
co to je za stroj

pokud by někdo měl schopnost to vychytat
a dám tomu hlavu a patu
tak at to udělá

ale myslím to je téměř nadlidský úkol
protože pokud by se rozjela diskuze na téma
repliky...stavby atd

skončilo by to jenom u dohadů

takže ano aplikujme UEM Řády do Řádů ČR
ale to by musel TEN NĚKDO někde bejt a udělat to

takže asi tak

Česká TT Hořice

19.3.2011 v 09:31 | Nahoru | #118
Ono je to tak. Veteránské hnutí u nás založil Libor Kamenický a má na všem velkou zásluhu. Ale dnes je situace jiná. Je mu cca 70 a to už je moc na to, aby člověk něco řídil. Navíc se stará hlavně o syna, tím pádem na mnohé veteránké závody nejezdí, myslím, že už je mimo realitu. Ovšem také je zaměstnán u Prokopa a tudíž ten přes něj, jako přes osobnost, prosazuje co chce a co se mu hodí. Vědí to uplně všichni, ale je logické, že to nikdo nepřizná na schůzi veřejně.

Řešení je jedno. Je asi 250 - 300 veteránských licencí - nevím, odhaduji. Tito lidé by si měli zvolit vedení, třeba 3 členné. A tito lidé by dali vše do patřičných rovin. Myslím, že by o to zájem měli a těžké by to nebylo vůbec. Řády UEM totiž přesně určují, co je originál stroj a co jede replika a jakou kategorii pak má jet. Lidé ve vedení by neměli mít nic společného s výrobou nějakých dílů, aby nedošlo ke střetu zájmů. Spadali by pod ně i techničtí komisaři. Pokud by došlo ke sporu mezi jezdcem a komisařem, vedení by rozhodlo. Určilo by také specialisty na určité značky, kterí by určili právě co je jaký rok v případě nějakého sporu. Vedení by bylo zodpovědné za kontrolu tratě se zástupci jezdců, řešili by termínovou listinu, prostě ty věci, které u náš jdou tak nějak samospádem. Meli by mandát na určitou dobu a pak by byly další volby.
Techničtí komisaři by rešili stejně jako v nemecku způsobilost stroje k závodu vzhledem k bezpečnosti, ale neměli by právo určovat, do jaké kategorie stoj náleží. To by byla věc vedení veteránského sportu.

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

20.3.2011 v 14:45 | Nahoru | #119
zdar trosku tady taky k tem veteranskym zavodum pridam : ve zlechove jak se delaly licence tak tam pan Prokop rikal k side ,ze zadna side nesmi mit starter tzn ze ani kdyz je odpojeny ,proste zavodni stroje je tam nemeli tak oni to mit taky nebudou, kdo bude mit namontovany tak nebude pripusten k zavodum ale je tady jedna vyjimka a to engelhart ten starter muze mit a jak se lidi ptali proc ? pac ze pry je hvezda ....
a dalsi: vcera se tam nekteri starsi panove snazili presvedcit pana prokopa at se zasadi o to ,aby na klasikovi mohli jezdit jezdci az od 45 let!!!proste at se do radu da nejnizsi vekova hranice....... taky podle mne pekna blbost! co vy na to??

Česká TT Hořice

20.3.2011 v 15:02 | Nahoru | #120
Koukám, že pan Prokop je zřejmě diktátor!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist