Komu přijde text zdlouhavý ať si přečtě jen tučné pasáže. Díky
Jestli si pamatujete moje téma a video jak moje SXS žralo olej z převodovky, tak abych to vzal postupně.
1. V sette mi dělali celou pístní sadu, těsnění přívěry, těsnění pod válec
2. Na motorce sem vyjel a po 1 MTH díky starému těsnění pod hlavou sem jí nejspíš uvařil
3. Sám sem vyměnil těsnění pod hlavou a žralo to olej z převodovky, tím pádem kouřilo jak svině
4. Rozhodil sem si doma motor a vyměnil sem celou ojniční sadu, nechal přelisovat a vycentrovat kliku, vyměnil sem obě gufera na klice i O-kroužek, obě ložiska na klice, vyměnil sem spojkový koš (nevydržel povolování klikovky ... amatér no), vyměnil sem pro jistotu 2 ložiska převodovky, ložiska a gufero řadičky a samozřejmě těsnění mezi kartery, i pod velké spojkové víko a nějaké další drobnosti..... a stále to žralo olej z převodovky......
5. Motorka cestovala do sette, kde mi po 14 dnech zjistili a vyměnili prasklou hlavu, vyměnili znovu gufera a o-kroužek na klice, nechali znovu přelisovat kliku (prý byla špatná axiální vůle - původně mi jí dělal pan Kvítek v Písku), novou svíčku, vatu výfuku (byla plná oleje), těsnění mezi kartery, pod spojku, pod válec ... a blablaba.
Po nastartování motorka ujela tak 300metrů po zahradě a začla kouřit znovu.
6. Tak jela zpět do sette, kde mi po dalších 3 tydnech zjistili prasklý válec. Dali mi nový, opět gufera na kliku, zase všechna těsnění, zase svíčku, zase vatu výfuku. Motorku sem doma nastartoval a než sem se oblékl tak mi odešla svíčka (Uplně chcípla a nešla nastartovat). Vyměnil sem za jinou a šel se svést na místní trať (v půlce odpoledne mi odešla ještě jedna). Mimo tohle, motorka sice už nežere olej z převodovky a motor zdá se funguje mechanicky normálně, ALE!
Nejede tak jak má, čímž myslím že do cca 80% otáček vůbec netáhne, nemá výkon, sem tam zakucká a jakmile dosáhne tý hranice otáček tak vyletí jak raketa. Když na neutrál podržím plyn tak to samé, chvíli zakucká a pak štěká v omezovači ale sem tam nepravidelně.
Volal sem to kamarádovi ze sette, který mi říkal že on tu motorku sice nedělal ale matně si pamatuje že tam prý dávali nejspíš jiný zapalčo když to tam u nich projížděli, že to mám zkusit, že by mi mohlo pomoct jen nechat přemotat cívku rotoru.
Jen se divím že starý Kuklík mi neřekl o nějakém zapalču ani prd, a nechal si mě motorku zase odvést 100Km s tím že je už 100% v pořádku. Dostal sem zdarma krabičku šroubků což ho ale neomlouvá Chystám se tam v pondělí zavolat abych se dozvěděl více.
Ale nemáte někdo zkušenost že by tohle mohlo dělat zapalčo?? A mohlo by mi fakt pomoct přemotání cívky, a kde to dělají? Nejlépe Praha, jižní čechy (okres Písek-Tábor) nebo severní čechy (okres Chomutov).
Naposledy editováno 08.08.2010 15:24:47
1 reakcí na tento příspěvek SXS 250 - Nekonečná story
To nejetí se ale projevuje že motorka v nízkých otáčkách netáhne a vyloženě citelně vynechává (ne že se dusí jako když se jede se sytičem) a po dosažení cca 80% otáček vyletí jako raketa a jede. Našlápnout jde normálně krásně na brnknutí i studená. Volnoběh drží taky OK.
1 reakcí na tento příspěvek SXS 250 - Nekonečná story
Hele máš tam tu tyčinku (č.8),je to v tom zubatém vějíři na straně táhla,nahoře na válci?Hodně vypadávala,byla jen nalisovaná (2010 je již bodlá,ale jim to trvalo).Vyzkoušej chod té přívěry bez táhla po zahřátí motoru(ale fest zahřátém!)Řek bych že ti jen drhne,to tarokování je vynechávání svíčky po obalení vrstvou zapečeného nánosu(nejčastěji po vodě)přestává to po zahřátí.
1 reakcí na tento příspěvek SXS 250 - Nekonečná story
nejlepsi by bylo si pujcit karburator z funkcni motorky!!!
ja mam zkusenosti takove,ze pokud nefunguje privera, tak motorka netarokuje, ale proste nejede (bud nema spici a nebo nema spodek)
Vyzkoušej ten chod tý přívěry, nebo si sundej na levý straně víčko a mrkni se jak chodí. [img] Sorry za kvalitu je potřeba to zvětšit , ale nechtělo se mi s tím crcat
Naposledy editováno 09.08.2010 10:47:39
1 reakcí na tento příspěvek SXS 250 - Nekonečná story
Když se vrátím k tomu zásadnímu co tě trápí teď, tak vidím tři možné příčiny
1. elektrika - spodek, CDI, indučka... a s podivem - jakýkoliv drát - pamatuju si jeden podobně zlobící stroj kde byl na vině prodřený drát ke chcípák. EDIT: jo, a fajka!!!!!!!!!! - to je strašná svině! Na tu opravdu pozor! .......... pokus se někde sehnat komplet sestavu a vyzkoušej ji.
2. karburátor - tam těch příčin může být tuna - opět doporučím zkusit sehnat druhý kus a testovat.
3. přívěra - rozebrat, vyčistit a seskládat podle manuálu...
Připomínám jenom, že to číslování není pořadí! Good luck!
Naposledy editováno 09.08.2010 22:09:00
To zadření- je tam skutečně nový válec(mám doma jeden čistý ,náhradní jinak,už nepotřebuji)?
A nechápu jak může někdo udělat servis a odevzdat moto, které nejede znovu,proč si to na servise neprojel?
už mi to normálně celý tento sport začíná znechucovat
Naposledy editováno 13.03.2011 17:29:33
1 reakcí na tento příspěvek SXS 250 - Nekonečná story
Klapky byli dány taky jiné stále to samé.
Přívěra byla velmi důkladně zkontrolována od zhora dolů a je ready.
Zapalovací cívku, kabel s fajfkou jsem koupil nový, stále nic.
Motorku má ted elektrikář profík pan Král od Tábora a dnes jsem mu volal a říkal že na to zběžně koukal a říkal že v tu chvíli kdy motorka začně chcípat při přidání plynu to jiskru háže. Ještě v pondělí to bude měřit nějakým stroboskopem tak nevím co mi řekne.
Nějak si ve skrytu duše myslím že by to mohlo dělat fakt to CDI. Hlavně to mi zbývá poslední co jsem nezkusil. Myslíte že by to mohlo být můj problém? A zažil někdo někdy problém s tímto na 2T???