Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Je to anglicky, ale systém jde pochopit z obrázků, na překlad si netroufám.
Také je ale klidně možné, že honda používá úplně jiný systém pro dosažení téhož efektu. Nicméně použítí tohoto si v motorce dokážu představit.
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Ivy na inom štvorvalci...
[img]
3 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
skarel píše: JV> Rakousko 1971sekl jsem se, Staša až do vypadnutí vlivem obyčejné závady jezdil na 8. místě. Měl jsi pravdu, 8.neskončil. Mě se to taky nezdálo, ale ve škole mě učili, že socialistickému tisku musíme věřit
já jsem pro jistotu ještě mrknul do toho "zákeřnýho" kapitalistickýho tisku a objevil v Motorradu ročník 1971 číslo 11 strana 34 za lidovejch 1,50 DM v Ergebnisse z Grosse Preis von Österreich, že ve třídě 350 ccm se 3-mi koly ztráty na 11. místě dojel jakýsi B.Stasa na stroji CZ.
a pak věř novinářům