2 reakcí na tento příspěvek rozdíly Karburátor vs Stříkačka
ale doba karburátorová byla hezčí
2 reakcí na tento příspěvek rozdíly Karburátor vs Stříkačka
..jediný co mě u střiků sere, že se nedá střílet na chodce chcípákem..
Naposledy editováno 07.03.2011 20:10:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly Karburátor vs Stříkačka
Peca píše:
..jediný co mě u střiků sere, že se nedá střílet na chodce chcípákem..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly Karburátor vs Stříkačka
Naposledy editováno 07.03.2011 20:16:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly Karburátor vs Stříkačka
2 reakcí na tento příspěvek rozdíly Karburátor vs Stříkačka
Fanny píše: Peca> takže nemám mit strach z japonských zalehávaček , at je to karbec nebo střiky? a mylsim si že taková 6 stovka pojede taky dobře když to bude karbec ne? na zabiti to stačí jak řiká moje matak :-p
No vidim to tak, že sportovní šestka poletí v točkách jak kameň ať to bude střik nebo karbec. A stejnětak ať to bude cokoliv z toho, spodek to mít nebude. Nijak moc bych to neřešil, hlavně aby to byl kousek v dobrym stavu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly Karburátor vs Stříkačka
Fanny píše: jenom tak ted od tématu ..Honda CBR 900RR Fireblade.. mám si dat bacha u toho typu at je to karbec nebo střikačka? nebo oba tipy motoru byli dobrý?
K firebladu ti řeknu jen toliko, má ho kamoš (929) odešla mu přívěra, vyskakujou kvalty v převodovce a nemám fireblady rád Ale sou lidi co si ho nemužou vynachválit Prostě pokud se k tomu někdo choval jak prase, je celkem jedno jak spolehlivá ta motorka je pač zničit se dá vše..
2 reakcí na tento příspěvek rozdíly Karburátor vs Stříkačka
j
jo a nemusím nechávat seřizovat podtlaky
Naposledy editováno 07.03.2011 20:26:26
Karbec:více péče na udržbu seřizování atd. ale samotnej karburátor stojí méně
střiky: vice elektriky a to dneska býva finačně naročnější, a neuděla to každej servis? že? sice to jede ale rozdil 50 koních to určo neni,,,
Takže závěr?
1 reakcí na tento příspěvek rozdíly Karburátor vs Stříkačka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly Karburátor vs Stříkačka
bikes píše: ja osobne bych bral radeji karbec = kde vicemene nic neni tak se nema co pokazit a je celkove jednodussi - nepotrebuje cerpadlo, bez elektriky a tak ale zase to pak trochu vic zere a je nachylnejsi spotreba na styl jizdy
Není karbec jako karbec, já bych bral přímé karbce.. Kde plynovým lankem ovládáš přímo šoupátko. Navíc novější karbce mají stejně zabudovaný nějaký TPS snímač, takže už do nich elektronika vede, navíc jsou o to složitější, že do většiny vede okruh chladicí kapaliny na předehřev benzínu..
c.j. píše: Není karbec jako karbec, já bych bral přímé karbce.. Kde plynovým lankem ovládáš přímo šoupátko. Navíc novější karbce mají stejně zabudovaný nějaký TPS snímač, takže už do nich elektronika vede, navíc jsou o to složitější, že do většiny vede okruh chladicí kapaliny na předehřev benzínu..
tak ja vychazim z toho co mam u transalpa a tak o zadne elektrice a chladici nevim ale samozdrejme vyvoj jde dopredu1 reakcí na tento příspěvek rozdíly Karburátor vs Stříkačka
1 reakcí na tento příspěvek rozdíly Karburátor vs Stříkačka
1 reakcí na tento příspěvek rozdíly Karburátor vs Stříkačka
Fanny píše: jasný co se mi líbí. mě se libi všechny japonci od roku 98 do 2002 jsou i za příznivé ceny,,, a vadný karbec poznám při kolesání otáček na volnoběh? nebo to muže byt kvuli seřizení?
U karburátoru můžou hodně kolísat otáčky po studenym startu a nemusí to být závada, prostě je to vlastnost (ale asi jak u který mašiny no..)
ad. kamošův fireblade: jasně nestává se to u všech, prostě je to záchazením a štěstí/smůla hraje tež svou úlohu..
Naposledy editováno 07.03.2011 21:06:00