globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čínská ložiska
22.2.2011 v 16:15
Zdravím, kolegové!
Zajímalo by mě, zdali máte někdo nějakou zkušenost s čínskými ložisky, která se dají koupit prakticky ve všech železářstvích za pár korun (v porovnání s kvalitními, např. SKF). Máte je někdo v nějakém stroji, popř. jak vám slouží? Dělám totiž GO motoru a chlápek v železářství mi tvrdil, že se hodí i do vysokootáčkových motorů Já osobně bych se neodvážil si je tam dát, ačkoliv s nimi nemám žádnou zkušenost. Přecijenom to nedělám na týden Díky za postřehy.
Předchozí
1 2
Následující

Čínská ložiska

22.2.2011 v 21:48 | Nahoru | #31
laciné= dvakrát placené! když si nekoupíš celou motorku z číny tak proč tam dávat čínská ložiska?? ložisko = nulová položka, tak proč čínu?? jak ti tady již napsali - existuje mnoho ověřených značek...

Čínská ložiska

23.2.2011 v 06:21 | Nahoru | #32
Zrovna ložisko je součástka, kde její selhání dokáže většinou napáchat řádově větší škodu než je jeho cena, o obtížnosti výměny nemluvě. Tady se šetřit nevyplatí. A až budou čínský ložiska srovnatelný v kvalitě tak budou srovnatelný i v ceně jako třeba český. Ten vývoj bude jako u japonský výroby - v padesátých letech mělo všechno "Made in Japan" kvalitu jako dnešní čína, pak se ta kvalita začla zlepšovat a spolu s tím rostla i cena až je to jak to je dneska. U Číny to bude to samý - kvalita půjde nahoru, ale cena taky a ty šity se budou vyrábět třeba v Africe - třeba se dočkáme skutrů "Made in Gambia".

Čínská ložiska

23.2.2011 v 06:39 | Nahoru | #33
ZKL jsou taky nakoupene v Cine a u nas zabalene do krabicek. Ono nejde ani o to kde, ale spis jak je to vyrobene...
Do kola bez vahani, ale do motoru bych dal neco lepsiho.

Čínská ložiska

23.2.2011 v 07:29 | Nahoru | #34
Jj, já bych taky rád kupoval jen Czech Made ložiska, ale bohužel některý jsou atypy, který dělaj jen zahr. firmy což mě s**e, protože bych rád podpořil naši ekonomiku

Naposledy editováno 23.02.2011 07:29:33

Čínská ložiska

23.2.2011 v 07:35 | Nahoru | #35
Já bych to nedal ani do kolečka na maltu

Čínská ložiska

23.2.2011 v 08:07 | Nahoru | #36
Všichni jste dost naivní, číňan potiskne krabičku logem SKF a klidně přidá i hologram, pokud jste trochu v kontaktu s výrobci a prodejci ložisek, tak víte, že tohle je dnes největší problém. Uvědomte si taky, že číňan za to nemůže, když si u nich zadá výrobu celých motorů třeba BMW, a takhle je to dnes se vším, tak proč by nenatiskli o pár krabic víc a neprodali to na vlastní triko jako originál.

1 reakcí na tento příspěvek Čínská ložiska

23.2.2011 v 10:15 | Nahoru | #37
ty si z nás děláš prdel, že

(reakce na) Čínská ložiska

23.2.2011 v 10:54 | Nahoru | #38

seikos píše: můžeš nám říct kolik jsi jich měl v ruce, že jsi si tak jistý?



Těch českejch nespočetné množství za den vyměněnejch kolem dvaceti a tak dobře vím,že před dvaceti léty jich bylo tak 10% rovnou na vyhození.

Čínská ložiska

23.2.2011 v 11:04 | Nahoru | #39
Měnil jsem nedávno japonský ložiska v kolech, po 30 letech a 30tis. kilometrech (moped a stočenej bude určitě taky). Jedno mělo vůle asi 4mm do všech stran a ty ostatní už taky byly skoro v prdeli - prasklý klece, kuličky šišatý. Na těch jsem najezdil asi 1000km a divný mi to nepřišlo - po výměně za nový ZKL, mi to jede o 10km/h rychleji a spotřeba spadla o půl litru.
Takže za mě určitě nějáký kvalitní, který ti tam vydrží do další GO s minimálníma změnama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínská ložiska

23.2.2011 v 13:30 | Nahoru | #40

bimbo750 píše: Z Čínou nemám zkušenosti Ale když sem chtěl u nás ve speciálce v Chomutově-SKF, nebo Tinkeny(doufám, že to píšu dobře) Tak se Mě prodavač vysmál,proč zbytečně tak drahé. Že stejně dobré neli lepší sou naše ZKL. Tak že za Mě na co Čínu?????když máme své ZKL???



Nevím teda ,ale na tu moju ludru nemůžu od ZLK splašit žádné ložisko ani nikterak podobné -i za cenu že bych něco musel upravit(přepákování)!!
Konkrétně valivé jehličkové bez vnitřní klece 20-27-30

(reakce na) Čínská ložiska

23.2.2011 v 18:47 | Nahoru | #41

Android.wr píše: Nevím teda ,ale na tu moju ludru nemůžu od ZLK splašit žádné ložisko ani nikterak podobné -i za cenu že bych něco musel upravit(přepákování)!!
Konkrétně valivé jehličkové bez vnitřní klece 20-27-30



Podobnou situaci jsem kdysi řešil (rozměr a navíc P6 C3 - strojaři vědí, o co jde) a měl jsem docela problém najít výrobce.

Naposledy editováno 23.02.2011 18:49:02

(reakce na) Čínská ložiska

23.2.2011 v 20:02 | Nahoru | #42

Midloch2 píše: Zkus na to koukt i tak, že teď sice ušetříš třea kilo na ložisku, ale za pár let bude problém mít práci páč se tu bude čím dál míň vyrábět a čím dál víc dovážet. Samozřejmě je to nadsazené, ale nikoli nereálné. Pokud nebudeme kupovat věci tady z Evropy a věřit vlastní technologii, tak čím se budeme živit ?



souhlas

Čínská ložiska

23.2.2011 v 20:10 | Nahoru | #43
Za mě ZKL Kinex , sice ještě pamatuju celkem kulový, ale od pionýrá přes Simáky, až po 125tky sem jak v kolech, tak v motorech jezdil naše ložiska a nikdy sem neměl problém, navíc mi přijdou jako rozumnej kompromis cena/kvalita, tak proč bych nepodpořil země české

Čínská ložiska

Skvělá odpověď, děkuji! 23.2.2011 v 23:47 | Nahoru | #44
Asi základní problém nebude v původu v číně, ale v kvalitě a prodeji. Že ZVL kupuje v číně a ZKL kupuje v číně asi netřeba komentovat. Hromada divokých prodejců má jediné kritérium cenu, o přesnosti a vůlích popř. jiných strojařských parametrech ložisek není ani potuchy.
Takže větší firmy mají potenciál si činský nákup pohlídat, garážistům je to jedno. Na fóru je hodně poměrně naivních lidí, kteří jsou přesvědčeni o původu motorek oblečení a chráničů a jsou ochotni do krve se hádat, že to "jejich" čínu minulo obloukem. Asi by dost lidí bylo v kategorii překvapených. Mám osobní zkušenost, kdy pro lepší "image" se celá produkce vozila do Německa kde se jen olepila nálepkama "vyrobeno v Německu" a distribuovalo k zákazníkům. A není to ani pět let. A tak to bude i s čínou.
Takže celá problematika bude asi složitější, ale nákup značkových ložisek je asi sázkou na jistotu ať je dělá kdokoli.

Čínská ložiska

24.2.2011 v 23:26 | Nahoru | #45
mám CX: v míchačce, páč tam byl tak debilní rozměr, že jsem si nemohl vybírat....

mno vzhledem k jejímu využití tak na 15h ročně a opravou předloni, to zatím chodí....

když můžu dávám vždy ZKL, pokud není tak SKF/FAG ZVL už nerad....

k tomu CX, prodejce říkal, že je to něco jako koncern, něco prý dělají v číně, něco v polsku, něco v rumunsku, něco v turecku....

Naposledy editováno 24.02.2011 23:32:36

Čínská ložiska

24.2.2011 v 23:31 | Nahoru | #46
android: záleží od krámu.. tady máme jeden, kde mají hned takřka vše, většinou má standart (ZVL a čína, polsko....) a lepší (zkl, fag, skf, timken) , neobvyklé typy většinou jen lepší....

to že do tý míchačky měl jen čínu je možný tak z toho, že ta "německá GESAHA" neměcko asi nikdy neviděla...

jinak ložiska Troška

Naposledy editováno 24.02.2011 23:31:34

(reakce na) Čínská ložiska

25.2.2011 v 10:50 | Nahoru | #47

RIKORR píše: ty si z nás děláš prdel, že



To tedy nedělám, viz kix2 nahoře, nebo do googlu zadej padělky ložisek, vyjede ti SKF, existuje dokonce samostatná stránka padelkylozisek.cz. Nebo googluj padělky Zetor... vozí se sem celé sestavy, nejen díly. Krabice, hologram... není problém. Opakuju, když si do Číny zadá Motorola výrobu vysílaček pro vojáky - na svém webu mám fotku, MOTOROLA GER MANY
BMW zadá výrobu celých motorů, vyrábí tam auta pro místní trh, špičková zbrojovka Sig Sauer tam prodala originál linku na pistole Sig 226 (mám originál, ale díly z čínského kusu přesně lícují a fungují)... tak by se dalo dlouho pokračovat.
Číňan je v tom úplně nevinně. Co si evropský odběratel objedná, to dostane.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínská ložiska

25.2.2011 v 11:34 | Nahoru | #48

Dřík píše: ...Mrkni se ne výrobce jestli má certifikace dle ISO aspoň 9001...


Na certifikáty se vyser,bohužel je to v našich podmínkách jen cár papíru,který nezaručuje vůbec nic.Mluvím z vlastní zkušenosti,páč takové certifikáty nám hrdě visí v práci na zdi,ale tím to začíná i končí.Kdyby mohli,nechaj nás v rámci úspor frézovat a soustružit klidně i násadou od koštěte,nebo bezinkou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínská ložiska

25.2.2011 v 15:22 | Nahoru | #49
Krovak> no já jsem zažil vždycky to, že se to dodržuje...ISO 9001 je jen o tom, jestli máš proces. Ale ISO TS, kteoru většina výrobců ložisek musí mít (automotive norma) to už není tak, že se na tpo můžeš vykašlat...Ale to je asi jiná písnička...

Čínská ložiska

25.2.2011 v 15:51 | Nahoru | #50
Dal sem SKF do kol a zatuhly po půl roce stejně jak ty čínský, takže stejnej šmejd...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínská ložiska

25.2.2011 v 16:13 | Nahoru | #51
Dřík> No tak já to řeknu jinak,rozdíl mezi dobou,co jsme certifikát neměli a máme,není žádný
A nebo ještě jinak,z toho všeho co iso 9001 chce,my splňujeme akorát to navyšování tržeb majiteli

Naposledy editováno 25.02.2011 16:16:35

(reakce na) Čínská ložiska

25.2.2011 v 17:56 | Nahoru | #52

Krovak píše: Dřík> No tak já to řeknu jinak,rozdíl mezi dobou,co jsme certifikát neměli a máme,není žádný
A nebo ještě jinak,z toho všeho co iso 9001 chce,my splňujeme akorát to navyšování tržeb majiteli

Čínská ložiska

25.2.2011 v 18:50 | Nahoru | #53
Dej tam co v manuálu předepsáno , každé ložisko není stejné ale hlavně Čína jsi tak chudý že musíš kupovat šmejd ? www.bsaservis.zde.cz

Čínská ložiska

25.2.2011 v 20:11 | Nahoru | #54
borci, když to čtu, tak musím v mnohém souhlasit. Dělám v japonské firmě se sídlem v ČR a v Japanu v jejich firmě nestíhají vyrábět, tak jim vypomáháme my. Výrobky vyrobené v ČR se balí do krabic MADE IN JAPAN, opravdu se dostanou do Japonska a tam je zase kupuje německý obchodník a posílá do bavor... A včil mudrujte

2 reakcí na tento příspěvek Čínská ložiska

25.2.2011 v 22:24 | Nahoru | #55
už jsem sem někam psal, že tady ve strakonicích na jednej hale fičímě turbíny pro garret i pro John Deere, Volvo, Scanii, tatru, kamaze i zetora, sisu a spol....

(reakce na) Čínská ložiska

26.2.2011 v 10:13 | Nahoru | #56

pech. píše: už jsem sem někam psal, že tady ve strakonicích na jednej hale fičímě turbíny pro garret i pro John Deere, Volvo, Scanii, tatru, kamaze i zetora, sisu a spol....


...z polskech součástek...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínská ložiska

26.2.2011 v 10:35 | Nahoru | #57

pech. píše: už jsem sem někam psal, že tady ve strakonicích na jednej hale fičímě turbíny pro garret i pro John Deere, Volvo, Scanii, tatru, kamaze i zetora, sisu a spol....



A co z toho ma vyplyvat? Je to komodita, nevlastnite design, zajistujete vyrobu jako dodavatel Tier 2 podle ISO TS?! V cem je to divne?

(reakce na) Čínská ložiska

27.2.2011 v 17:58 | Nahoru | #58

Dawe02 píše: A co z toho ma vyplyvat? Je to komodita, nevlastnite design, zajistujete vyrobu jako dodavatel Tier 2 podle ISO TS?! V cem je to divne?



Divný, ale ne zase až tak moc by snad mohlo být jenom to že ČZ dělá turba svoje(takže design vlastní) i pro konkurenční Garret. Je to podobné jako v Protoolu (bývalý Narex Česká Lípa).
Taky jim tam s sjíždí z linky Hilti.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist