Zajímalo by mě, zdali máte někdo nějakou zkušenost s čínskými ložisky, která se dají koupit prakticky ve všech železářstvích za pár korun (v porovnání s kvalitními, např. SKF). Máte je někdo v nějakém stroji, popř. jak vám slouží? Dělám totiž GO motoru a chlápek v železářství mi tvrdil, že se hodí i do vysokootáčkových motorů Já osobně bych se neodvážil si je tam dát, ačkoliv s nimi nemám žádnou zkušenost. Přecijenom to nedělám na týden Díky za postřehy.
1 reakcí na tento příspěvek Čínská ložiska
Takže za mě určitě nějáký kvalitní, který ti tam vydrží do další GO s minimálníma změnama.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínská ložiska
bimbo750 píše: Z Čínou nemám zkušenosti Ale když sem chtěl u nás ve speciálce v Chomutově-SKF, nebo Tinkeny(doufám, že to píšu dobře) Tak se Mě prodavač vysmál,proč zbytečně tak drahé. Že stejně dobré neli lepší sou naše ZKL. Tak že za Mě na co Čínu?????když máme své ZKL???
Nevím teda ,ale na tu moju ludru nemůžu od ZLK splašit žádné ložisko ani nikterak podobné -i za cenu že bych něco musel upravit(přepákování)!!
Konkrétně valivé jehličkové bez vnitřní klece 20-27-30
Android.wr píše: Nevím teda ,ale na tu moju ludru nemůžu od ZLK splašit žádné ložisko ani nikterak podobné -i za cenu že bych něco musel upravit(přepákování)!!
Konkrétně valivé jehličkové bez vnitřní klece 20-27-30
Podobnou situaci jsem kdysi řešil (rozměr a navíc P6 C3 - strojaři vědí, o co jde) a měl jsem docela problém najít výrobce.
Naposledy editováno 23.02.2011 18:49:02
Midloch2 píše: Zkus na to koukt i tak, že teď sice ušetříš třea kilo na ložisku, ale za pár let bude problém mít práci páč se tu bude čím dál míň vyrábět a čím dál víc dovážet. Samozřejmě je to nadsazené, ale nikoli nereálné. Pokud nebudeme kupovat věci tady z Evropy a věřit vlastní technologii, tak čím se budeme živit ?
souhlas
Takže větší firmy mají potenciál si činský nákup pohlídat, garážistům je to jedno. Na fóru je hodně poměrně naivních lidí, kteří jsou přesvědčeni o původu motorek oblečení a chráničů a jsou ochotni do krve se hádat, že to "jejich" čínu minulo obloukem. Asi by dost lidí bylo v kategorii překvapených. Mám osobní zkušenost, kdy pro lepší "image" se celá produkce vozila do Německa kde se jen olepila nálepkama "vyrobeno v Německu" a distribuovalo k zákazníkům. A není to ani pět let. A tak to bude i s čínou.
Takže celá problematika bude asi složitější, ale nákup značkových ložisek je asi sázkou na jistotu ať je dělá kdokoli.
mno vzhledem k jejímu využití tak na 15h ročně a opravou předloni, to zatím chodí....
když můžu dávám vždy ZKL, pokud není tak SKF/FAG ZVL už nerad....
k tomu CX, prodejce říkal, že je to něco jako koncern, něco prý dělají v číně, něco v polsku, něco v rumunsku, něco v turecku....
Naposledy editováno 24.02.2011 23:32:36
to že do tý míchačky měl jen čínu je možný tak z toho, že ta "německá GESAHA" neměcko asi nikdy neviděla...
jinak ložiska Troška
Naposledy editováno 24.02.2011 23:31:34
RIKORR píše: ty si z nás děláš prdel, že
To tedy nedělám, viz kix2 nahoře, nebo do googlu zadej padělky ložisek, vyjede ti SKF, existuje dokonce samostatná stránka padelkylozisek.cz. Nebo googluj padělky Zetor... vozí se sem celé sestavy, nejen díly. Krabice, hologram... není problém. Opakuju, když si do Číny zadá Motorola výrobu vysílaček pro vojáky - na svém webu mám fotku, MOTOROLA GER MANY
BMW zadá výrobu celých motorů, vyrábí tam auta pro místní trh, špičková zbrojovka Sig Sauer tam prodala originál linku na pistole Sig 226 (mám originál, ale díly z čínského kusu přesně lícují a fungují)... tak by se dalo dlouho pokračovat.
Číňan je v tom úplně nevinně. Co si evropský odběratel objedná, to dostane.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínská ložiska
Dřík píše: ...Mrkni se ne výrobce jestli má certifikace dle ISO aspoň 9001...
Na certifikáty se vyser,bohužel je to v našich podmínkách jen cár papíru,který nezaručuje vůbec nic.Mluvím z vlastní zkušenosti,páč takové certifikáty nám hrdě visí v práci na zdi,ale tím to začíná i končí.Kdyby mohli,nechaj nás v rámci úspor frézovat a soustružit klidně i násadou od koštěte,nebo bezinkou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínská ložiska
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínská ložiska
A nebo ještě jinak,z toho všeho co iso 9001 chce,my splňujeme akorát to navyšování tržeb majiteli
Naposledy editováno 25.02.2011 16:16:35
2 reakcí na tento příspěvek Čínská ložiska
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínská ložiska
pech. píše: už jsem sem někam psal, že tady ve strakonicích na jednej hale fičímě turbíny pro garret i pro John Deere, Volvo, Scanii, tatru, kamaze i zetora, sisu a spol....
A co z toho ma vyplyvat? Je to komodita, nevlastnite design, zajistujete vyrobu jako dodavatel Tier 2 podle ISO TS?! V cem je to divne?
Dawe02 píše: A co z toho ma vyplyvat? Je to komodita, nevlastnite design, zajistujete vyrobu jako dodavatel Tier 2 podle ISO TS?! V cem je to divne?
Divný, ale ne zase až tak moc by snad mohlo být jenom to že ČZ dělá turba svoje(takže design vlastní) i pro konkurenční Garret. Je to podobné jako v Protoolu (bývalý Narex Česká Lípa).
Taky jim tam s sjíždí z linky Hilti.