1 reakcí na tento příspěvek Lodní vak jako boční brašna?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lodní vak jako boční brašna?
cábek píše: Já jsem si je za tímto účelem koupil, ale nepoužívám to tak. Chce to určitě nějaký podpěry a navíc ten válec moc nedrží tvar.
A jak tedy jezdíš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lodní vak jako boční brašna?
1 reakcí na tento příspěvek Lodní vak jako boční brašna?
Na uchyceni byl držák zbytečný - dal jsem do něj hadry a tím pádem při poctivém dotažení se válec v míste popruhu (klasicke samosvorne kurtičky)zmačkl a tak kurty neměla kam utect.
kurty co mam nejraději
Jo a "zamlada" bylo řešením namontit a udělat víčko na plast barel vhodné velikosti....a byly kufry hotove:) (proste kuchneš vhodnou plast nadobu , udeláš víko a namontíš na mašinu - samozřejmě musíš zapátrat (hranaté, silnější plast, vhodná velikost)
Naposledy editováno 24.02.2011 23:10:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lodní vak jako boční brašna?
1 reakcí na tento příspěvek Lodní vak jako boční brašna?
kufr můžeš koupit tady na bazaru, tu a tu . Určitě je lepší mít kufr, než vak na plotně. Do kufru můžeš něco zamknout, ten vak asi tak dobře nezabezpečíš. Ale když ti někdo bude chtít něco ukrást, tak ho ani ten kufr nezastaví :-/
lsafric píše:
kufr můžeš koupit tady na bazaru, tu a tu . Určitě je lepší mít kufr, než vak na plotně. Do kufru můžeš něco zamknout, ten vak asi tak dobře nezabezpečíš. Ale když ti někdo bude chtít něco ukrást, tak ho ani ten kufr nezastaví :-/
Taky považuju kufr za lepší variantu (z mnoha důvodů), ale s tím zabezpečením to tak veselé není. Otevření kufru Givi=pár vteřin+šroubovák a je hotovo Otevíral jsem vlastní kufr, když jsem chytil nerva a nemohl najít klíček. Takže leda tak hliníkáč s visacím zámkem. Ale obecně bych řekl, že pro zloděje jsou lákavější brašny potažmo vaky, než kufry.
2 reakcí na tento příspěvek Lodní vak jako boční brašna?
Loďáky drží, stejně tak rolny s rolovacím uzávěrem (např louis) a dají se použít i se zipemas překryvným pásem, ale to bych si dal max na sedlo nebo na topcase - na bou po stažení vzniknou varhánky a taky to netěsní.
Výhodou vaků - brašen je že pokud s tim třískneš a nebudeš se klouzat, neprasknou a můžeš to zvednout a jet dál. Plasták ti rupne a hliníkáč se deformuje - pak záleží jak je dělaný a co si přivodíš za prusvihy (nemožnost zavřít...)
1 reakcí na tento příspěvek Lodní vak jako boční brašna?
Určitě topcase, a co největší, kde se dají zamknout cenější a drobné věci. Mám 35 litrů a je to na hranici, ale s tankvakem se dá zbalit na solo víkend s ubytováním.
Tašky mam tydlencty a není jim co vytknout. Velke, snadno a dobře se nasazuji a drži(strom ma vyhodu v laufech pod sedlem, tak že jsou tašky opřene skoro po cele ploše a neni třeba nějaky držak), nemaji problem se dotykat těch horkych laufu, maj popruhy řes ramono, tak že se dobře nosi, nemaš problem s nima někde jebnout nebo třisknout jako s kufrem , v dešti proteče voda jedině přes zipy a to i v pořádném dešti jenom pár kapek, že stačí dát věci do igelitek a šprcky už na ně nepouživam. K
1 reakcí na tento příspěvek Lodní vak jako boční brašna?
[URL= with [URL=
Ty brašny co jsem mu poslal a nějakej kufr cca 30 ltr stačí dvou lidem na vícedenní výlet naprosto v pohodě - vlastní zkušenost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lodní vak jako boční brašna?
[URL= with [URL= prašny jsem používal také. Mohu jen doporuč. Jsou prostorné a drží dobře tvar. Myslím že stáli 1200,-kč. K nim jsem dokoupil čínský kufr na aukru za 500,-kč, za dalších 500,-kč trubku a barvu na udělání nosiče a za 300,-kč lodní vaky. Suma sumarum cca 2200,-kč. a takle jsme jeli do Itálie
FishX3 píše: Brašny vs vak - jak jsem se zminoval, kamarad ma Givi (resp měl) brašny a cely efekt pláštěnek bylo že se do nich dostala voda zevnitř (od kola) následně to prosáklo - takže brašny s igelitem hovnitř(zabalit si veci do igelitu) nebo nejezdit dlouhodobě v dešti. Falší věc je objem. není problém dát na mašinu vaky cca 50l i víc, brašna zas tak velké nejsou a kufry v tomle rozměru taky zrovna nejsou standardem (měl jsem sice 48l, ae ty odkazy od lsafric jsou nanic - kdyby to byly jen topcase, daji se dpolnit zámky proti rozšklebení, ale tohle jsou navíc chcípáci na jednu helmu - nic tam nedá a ještě bude mít na mašině 2 bradavice - alepon jse domnivam z komunikace že topcase tazatel již má a řeší bočáky).
Loďáky drží, stejně tak rolny s rolovacím uzávěrem (např louis) a dají se použít i se zipemas překryvným pásem, ale to bych si dal max na sedlo nebo na topcase - na bou po stažení vzniknou varhánky a taky to netěsní.
Výhodou vaků - brašen je že pokud s tim třískneš a nebudeš se klouzat, neprasknou a můžeš to zvednout a jet dál. Plasták ti rupne a hliníkáč se deformuje - pak záleží jak je dělaný a co si přivodíš za prusvihy (nemožnost zavřít...)
Co se týče praskání těch kufru, tak bych to tak tragicky neviděl, spadnul jsem s ním dvakrát, trochu se pobrousil ale nepraskl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lodní vak jako boční brašna?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lodní vak jako boční brašna?
Prachy píše: rici> jo ta tvoje kombinace vypada docela dobre A kde se daj sehnat takhle velky obdélníkový brašny?
sehnat se dají třeba tady , ale koukám že už trochu podražili. JInak jsem byl s nima velice spokojen a mohu jen doporučit. Věci jsem si dával do velké igelitky a nikdy jsem neměl ani nic promočeného.
rici píše: sehnat se dají třeba tady , ale koukám že už trochu podražili. JInak jsem byl s nima velice spokojen a mohu jen doporučit. Věci jsem si dával do velké igelitky a nikdy jsem neměl ani nic promočeného.
Jo, tyhle brašny vozil dlouhý léta kamarád na XTZ a taky si je hodně chválil. Kufr bych zvolil nějaký středně velký a pokud máš možnost a trochu šikovné ruce, udělej si na něj ještě nosič na ten vak. Pro příklad přikládám fotku svého z Transalpa, dělaný podomácku mým kamarádem.1 reakcí na tento příspěvek Lodní vak jako boční brašna?
Ohledně položení motky na plast kufry - nekdo se vyjádřil "no problem" - bohužel nikoli. Ten materiál chvili drží a pak se rojeví fyzika . . rozmlátil jsem tímto způsobem NonFanga i GIvi, jen je otázka jak moc se rozpadnou - na topcase se prasklo dnou a pri vetsi "akci" jsem měl boční asi na 10 různě velkých ks - vyřešila to všeléčící stříbrná izolepa se tkaninou - brašny by to asi ustály a hliník také - i když kdo ví jak. Jak jsem psal, šlo o pád na bok v mini rychlosti - nikoli o klouzání po povrchu.
Číny bych klido koupil, o špatných jejichž vady jsou zdokumentovány vím jen o tomhle ale domnívám se že to je nějaké stará forma GIVI, prodávalo se to tu u různých prodejců pod názvem MAX 42L a je dost zdokumentovaných případů kdy praskalo dno, vytrhávaly se v místě kde je drží plotna a v případě použití na boku se i rády otevíraly...ale i to jsou infa cca 3roky stare, sam jsem ho tehdy za 1000 chtěl koupit a dno vyztužit hliníkem.
Kamarad te%d dotahl z číny 2 typy a ty se mi jevily OK (jeden z nich má i mladej). Jen plotny z plechu byly vyrchlatý - což se dá vyřešit za 40Kč, nebo z pár zbytků v dílně.
2 reakcí na tento příspěvek Lodní vak jako boční brašna?
Ale jsou lidi, co budou do roztrhání těla bránit kufry, asi si myslí, že v terénu ochrání motorku, ale opak je pravdou. Těm Polákům na jedné KTM praskl rám a to vyjeli na nových motorkách.... asi tolik pro ty, co si myslí, že v době, kdy praskl ocelový rám, by ještě držely pohromadě (třeba i hlínikové) kufry... houby s octem.
V terénu při pádu motorky je brašna lepší chránič mašiny, než jakýkoli kufr.