AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
To co taky leckdo vyplodí ukazuje na jeho velmi omezený pohled, kdy třeba ani nemá patrony na ten nadhled - nebo i neznalost "nepřítele"!
A jak říká tenhle "starší kluk" - a já mu rozumím - Bolšána nesnáším pořád stejně - ano máme náhled pořád stejný, jenže okolo nás to vypadá tak, že naše míra nesnášení je na úrovni, že vyznívá za obhájce Komanče?!!!
Měl jsem na Bolšány vždy pivku, pořád otravovali se vstupem do strany, byli děsně starostlivý, když jsem vybočoval a já vybočoval! Společně s PSVB mě doslova pronásledovali = hnus velebnosti! Také na střední i na vysokou jsem byl přes výsledky přijat až na odvolání.
K tomu ta šílená rozhodnutí na sklonku 70. tých a počátku 80. tých let také u motocyklů:
- výrobní linku na výrobu skvělé nadčasové Jawy 50 ve verzích cross, roadster a trial jedním rozhodnutím poslali k ledu=že prý by se 15-ti letí řidiči na takhle rychlých strojích zbytečně zabíjeli. S odstupem DNES UŽ DOKÁŽU POCHOPIT I TAKOVÉ ROZHODNUTÍ! Slováci však měli vždy šťávu a tak dosáhli alespoň toho, že aby se zaplatila alespoň výrobní linka narychlo navrhli a převrtali původně uvažované padesátky na finálních 90ccm a nějakou jakés takés sérii vyrobili. Jinak by Jawa 90 skončila stejně jako Jawa 500 OHC boxer!
Přitom pětikule je mnohem lepší po konstrukční stránce než-li tehdejší top boxery BMW! Žádné spodové vačky a "rozklepané" rozvodové "čínské hůlky" jako u bavorské vrtule.
Proč selhala kooperace se Sověty je v mlhách, ale mohlo to být skutečně způsobeno dohodou v rámci RVHP = jednoduše nebyl zájem objednávat série něčeho nového/neznámého i když modernějšího. Vždyť to nemoderní léta funguje a hlavně to nové pasuje na to staré a naopak.
- dále politické zastavení vývoje silničních závodních motocyklů de facto na vrcholu = Bill Ivy měl jednoznačně na to dovést Jawu 350 V4 nejméně 2x k titulu světového šampiona - škoda toho Sachsenringu.
JENŽE I KDYŽ JSEM NEBYL BOLŠÁN DOKÁŽU SI UŽ PŘIZNAT, ŽE I TAHLE ROZHODNUTÍ BYLA "NAŠE", TEDY I MOJE, VAŠICH TÁTŮ A DĚDŮ! NAKONEC ONI SE TI SKALNÍ BOLŠÁNI NIKAM po 1989 NEVYPAŘILI A LECKTERÝ CHYTROLÍN TADY MŮŽE TLACHAT S PLNÝM PUPKEM DÍKY TAŤKOVI NEBO DĚDOVI BOLŠÁNOVI, PŘÍPADNĚ ŽIJE Z PRONÁJMU BYTŮ PO BABIČKÁCH/DĚDEČCÍCH ZÍSKANÝCH DÍKY BOLŠÁNOVI ATD.!!!
Nakonec to, že vše okolo Jawy 350 ve světě nadále funguje jsem viděl v Turecku = prodejna dílů na Jawu velikosti průměrného Lied-u a pěkně roztříděno: a) Turecká výroba, b) Taivan, c) Indie a za poslední a nejdražší - Týnec. Prodavač povídal, že by doporučil Taivan ve ztahu k ceně a kvalitě = užitné hodnotě! U dílů made in Týnec - "jsou nejdražší a nespolehlivé"
Ale zpátky k Bolšánovi - druhá strana byla, že dokázali nahnat i morgoše do práce a přiznejme si na rovinu=i když z těch 8,5 hodiny makali bídně půlku-byli pod dohledem a mohli tak krást o 8,5 hodiny denně méně. Nemyslím, že je lepší variantou, aby za poměrně stejné peníze jako za Bolšána nedělali nic!
Mimochodem - myslím, že jsem se naučil dobře počítat:
a)že se lidé za Bolšána nejméně v polovině profesí nepředřeli a opravdu neodvedli plný pracovní výkon je pravdou. Ovšem druhá půlka musela jet naplno - jinak bychom chcíp..i hlady!
b) dnes půlka dře spíše na dvojnásobný výkon, ale druhá půlka leží.
Mě matematicky vychází lepší varianta a), když dělají všichni i když nikoli naplno.
Státní dluh je jen takový podtržený vykřičník.
Další myšlenka Bolšána jako postavit spekulaci mimo zákoun = to je přeci nápad! Vždyť burza je vlastně snaha jen zmanipulovat trhy / cíleně ožebračit většinu pro několik jedinců. Fakt nevidíte jak je ten dříve "civilizovaný svět" v exkrementech, ze kterých se nemá šanci vyhrabat právě díky spekulaci = snaze zmanipulováním ožebračit ty co něco produkují a vyrábějí?!
Takoví hlupáci dnes v 21. století a snadnému přístupu k informacím u nás snad už nejsou...a tady ve foru už vůbec...přece.... ?!
Jinými slovy pohled na Bolšána mám pořád stejný - bylo to na prd. Jenže = co tohle okolo nás...
Plánované hospodářství RVHP jsme vyměnili za Unijní, kdy se nám diktuje kolik můžeme vyrobit např. cukru.... To je "pěkné", ale nesmíme vyrobit tak koupíme a jejikož nevyrábíme a nemáme za co = půjčíme si. Z čeho tu půjčku splatíme? "To nás nezajímá-po nás potopa" = pro mne takové divné, nepřípustné, nestravitelné..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Prusa #94 píše: když vidím co se tam válí, tak bych brečel. Třeba ten Walter.......
To jo to by se vyplatilo zaplatit kontejner a nechat to vsecko privizt
To Franky: Rozdil je v tom ze dnes je kazdy strujce sveho stesti, dnes se nemuze stat, ze by odbornik sedel v kotelne protoze je politicky nespolehlivej atd.. A ty typy lidi ktery sedej kazdej vecer v hospode a nadavaj nad cigem a pivem, ze makaj za 14 hrubyho a nemaj prachy ty by se meli nejdriv zamyslet nad sebou co delaj spatne......
Naposledy editováno 24.02.2011 07:40:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
babajezi píše: Doly_cz> to by bylo na dlouhý vyprávění někde u piva.
To posezení u piva tady nabízíš celkem pravidelně - bude nějaké? Já bych se docela rád zůčastnil.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Endy píše: To posezení u piva tady nabízíš celkem pravidelně - bude nějaké? Já bych se docela rád zůčastnil.
Určitě něco vymyslíme. Dokonce myslím, že by bylo reálné to spojit s nějakou akcí na které budou zajímaví lidé kteří k historii motocyklů v této zemi mají opravdu hodně co říct. Zkusíme něco vymyslet. Škoda že nejbližší akce podobného typu je jen jednodenní (Benešovský sraz soutěžních motocyklů Jawa) a moc se tam u pivka posedět nedá. Tam je většinou známých tváři dost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Franky píše: Babaježi má to čemu se říká národní hrdost chlapci. To není nemoc ani vyrážka!
To co taky leckdo vyplodí ukazuje na jeho velmi omezený pohled, kdy třeba ani nemá patrony na ten nadhled - nebo i neznalost "nepřítele"!
A jak říká tenhle "starší kluk" - a já mu rozumím - Bolšána nesnáším pořád stejně - ano máme náhled pořád stejný, jenže okolo nás to vypadá tak, že naše míra nesnášení je na úrovni, že vyznívá za obhájce Komanče?!!!
Měl jsem na Bolšány vždy pivku, pořád otravovali se vstupem do strany, byli děsně starostlivý, když jsem vybočoval a já vybočoval! Společně s PSVB mě doslova pronásledovali = hnus velebnosti! Také na střední i na vysokou jsem byl přes výsledky přijat až na odvolání.
K tomu ta šílená rozhodnutí na sklonku 70. tých a počátku 80. tých let také u motocyklů:
- výrobní linku na výrobu skvělé nadčasové Jawy 50 ve verzích cross, roadster a trial jedním rozhodnutím poslali k ledu=že prý by se 15-ti letí řidiči na takhle rychlých strojích zbytečně zabíjeli. S odstupem DNES UŽ DOKÁŽU POCHOPIT I TAKOVÉ ROZHODNUTÍ! Slováci však měli vždy šťávu a tak dosáhli alespoň toho, že aby se zaplatila alespoň výrobní linka narychlo navrhli a převrtali původně uvažované padesátky na finálních 90ccm a nějakou jakés takés sérii vyrobili. Jinak by Jawa 90 skončila stejně jako Jawa 500 OHC boxer!
Přitom pětikule je mnohem lepší po konstrukční stránce než-li tehdejší top boxery BMW! Žádné spodové vačky a "rozklepané" rozvodové "čínské hůlky" jako u bavorské vrtule.
Proč selhala kooperace se Sověty je v mlhách, ale mohlo to být skutečně způsobeno dohodou v rámci RVHP = jednoduše nebyl zájem objednávat série něčeho nového/neznámého i když modernějšího. Vždyť to nemoderní léta funguje a hlavně to nové pasuje na to staré a naopak.
- dále politické zastavení vývoje silničních závodních motocyklů de facto na vrcholu = Bill Ivy měl jednoznačně na to dovést Jawu 350 V4 nejméně 2x k titulu světového šampiona - škoda toho Sachsenringu.
JENŽE I KDYŽ JSEM NEBYL BOLŠÁN DOKÁŽU SI UŽ PŘIZNAT, ŽE I TAHLE ROZHODNUTÍ BYLA "NAŠE", TEDY I MOJE, VAŠICH TÁTŮ A DĚDŮ! NAKONEC ONI SE TI SKALNÍ BOLŠÁNI NIKAM po 1989 NEVYPAŘILI A LECKTERÝ CHYTROLÍN TADY MŮŽE TLACHAT S PLNÝM PUPKEM DÍKY TAŤKOVI NEBO DĚDOVI BOLŠÁNOVI, PŘÍPADNĚ ŽIJE Z PRONÁJMU BYTŮ PO BABIČKÁCH/DĚDEČCÍCH ZÍSKANÝCH DÍKY BOLŠÁNOVI ATD.!!!
Nakonec to, že vše okolo Jawy 350 ve světě nadále funguje jsem viděl v Turecku = prodejna dílů na Jawu velikosti průměrného Lied-u a pěkně roztříděno: a) Turecká výroba, b) Taivan, c) Indie a za poslední a nejdražší - Týnec. Prodavač povídal, že by doporučil Taivan ve ztahu k ceně a kvalitě = užitné hodnotě! U dílů made in Týnec - "jsou nejdražší a nespolehlivé"
Ale zpátky k Bolšánovi - druhá strana byla, že dokázali nahnat i morgoše do práce a přiznejme si na rovinu=i když z těch 8,5 hodiny makali bídně půlku-byli pod dohledem a mohli tak krást o 8,5 hodiny denně méně. Nemyslím, že je lepší variantou, aby za poměrně stejné peníze jako za Bolšána nedělali nic!
Mimochodem - myslím, že jsem se naučil dobře počítat:
a)že se lidé za Bolšána nejméně v polovině profesí nepředřeli a opravdu neodvedli plný pracovní výkon je pravdou. Ovšem druhá půlka musela jet naplno - jinak bychom chcíp..i hlady!
b) dnes půlka dře spíše na dvojnásobný výkon, ale druhá půlka leží.
Mě matematicky vychází lepší varianta a), když dělají všichni i když nikoli naplno.
Státní dluh je jen takový podtržený vykřičník.
Další myšlenka Bolšána jako postavit spekulaci mimo zákoun = to je přeci nápad! Vždyť burza je vlastně snaha jen zmanipulovat trhy / cíleně ožebračit většinu pro několik jedinců. Fakt nevidíte jak je ten dříve "civilizovaný svět" v exkrementech, ze kterých se nemá šanci vyhrabat právě díky spekulaci = snaze zmanipulováním ožebračit ty co něco produkují a vyrábějí?!
Takoví hlupáci dnes v 21. století a snadnému přístupu k informacím u nás snad už nejsou...a tady ve foru už vůbec...přece.... ?!
Jinými slovy pohled na Bolšána mám pořád stejný - bylo to na prd. Jenže = co tohle okolo nás...
Plánované hospodářství RVHP jsme vyměnili za Unijní, kdy se nám diktuje kolik můžeme vyrobit např. cukru.... To je "pěkné", ale nesmíme vyrobit tak koupíme a jejikož nevyrábíme a nemáme za co = půjčíme si. Z čeho tu půjčku splatíme? "To nás nezajímá-po nás potopa" = pro mne takové divné, nepřípustné, nestravitelné..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Endy píše: babajezi> Já si dám sice pivko s chutí, ale v tomhle případě mi jded spíš o ten pokec, takže bych to na to nutně nevázal.
Teda Né ,že bych chtěl bejt za rejpala. Ale nevím jak si někdo -kdo chlastá KRAKONOŠE může dát pivko s chutí......1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Endy píše: bimbo750> Při příští návštěvě u nás dostaneš protekčně sklenici čisté pramenité vody!
Co můžu čekat od člověka kterej bumbá patoky a na víc má rozebranou JAWU v kuchyni. Tady se alespoň podívej jak vypadá pořádný PIVO - Tuto1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Endy píše: bimbo750> Proti Rychtářovi nic nemám, jenom nechápu, jak si našel cestu k Vám na konec světa!
Mám navigaci z bazaru. A hlavně na Mě zapůsobilo, kouzlo Tvé osobnosti.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
bimbo750 píše: Mám navigaci z bazaru. A hlavně na Mě zapůsobilo, kouzlo Tvé osobnosti.
Zase kecám.......1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
MartinED250 píše: Zajímavý článek. Jen s tou Jawou 90ccm to bylo dle mých znalostí jinak. Napřed byl objem 90 kubíků a pro rozšíření výroby stáhli objem na 50ccm. Nevole vyrábět tento obsah byla údajně v ceně motocyklu - byl dražší než klasický pionýr. Taky byl lepší a bálo se, že by se pionýr neprodával. Stejně tak dopadly funkční vzorky třírychlostních Stadionů z Budějovic, kvůli kterým by se neprodávaly pionýři. A v poslední řadě se prototyp 50ccm na spodku 90ccm potýkal se silnými detonacemi po zahřátí, které se nedařilo kloudně odstranit.
Já tedy viděl 50-tky jenom jako vyvložkované krosové speciály. Co se týče čerpání informací v Povážských strojírnách jsem byl prvně a naposledy v roce 1986 a místní povídali to co jsem uvedl.
Nejsou někde nějaké historicky věrné informace?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Babajezi> To s jakou vehemencí tady obhajuješ antikomunistickou propagandu je až úsměvné. Já jsem u nich fakt nebyl ale když čtu o českém človíčkovi zmítaném chudobou tak jsem si poprskal monitor smíchy.Bylo mi dvacet, měl jsem v Nuslích byt, jezdil jsem v R8, potápěl jsem se, skákal s padákem, lítal na větroních, závodně střílel, rodiče měli pěknou chatu kam jsem jezdil s holkama a motorky jsme neměl jen proto, že jsem si jich mohl vzít v práci kolik jsem chtěl. Třeba každej den jinou..... nějak si nemohu vzpomenout jak se mnou ta chudoba zmítala ..
Babajezi> Itall> To je pořád dokola jak u blbejch ! Na ty prototypy se nehledělo. On je mohl náhodou vidět jen někdo kdo měl to štěstí že byl někde kde na chvilku zkušební jezdec zastavil. Soutěžní Jawu si "normální člověk" nekoupil (přesto, že to přes Svazarm šlo) protože by ho zabila a po silnici by s tím stejně legálně bez licence jezdit nesměl. Když tu licenci měl tak si motorku nemusel kupovat protože mu jí dalo středisko za který jezdil.
To je fakt jak zaseklej gramofon, Kolikrát to tady budu ještě muset psát než to lidi jako ty pochopí? A že byl v ČSSR v 80 letech kvalitní(tím myslíš zřejmě kapitalistický) motocykl něco nedosažitelného???
Já se picnu
Podívej se laskavě na čem naše parta na týhle fotce jezdí !!!!
Fotka je z roku 74 z Tachlovickýho trojúhelniku kam jsme se přijeli dívat na závody.
Jestli si myslíš, že to byli jediný "japonci" v republice, tak mám takových fotek spoustu
Jo, to už říkal Goebels že stokrát opakovaná lež se stane pravdou !
A po jednadvaceti letech lhaní a propagandy horší než za komoušů už je všechno jinak.
To jenom my dědci kteří to prožili víme svý !!!
[img]
Babajezi> nebo ti mam rikat Cobra357? di mi k sipku neumis ani udrzet jednu identitu, mazes puvodni profil, abys zlikvidoval vsechny svoje historicky "zasahy" a moh zacit od zacatku prudit
Franky> jo, chapu to cos napsal, ale nemyslis, ze to, v jakym stavu je ted nas stat odrazi to jaci jsme a jaka jsme spolecnost? nemas dojem, ze to co za bolsevika fungovalo a ted za "svobody" ne je diky tomu, ze po 40letech bolsevika je kazdymu budoucnost ukradena a jde mu jen o to byt na tom dobre ted, kdyz pominuly statni regulace a narizeni? nevidim rozdil v tom, ze se na delnicky urovni fusovalo ve velkym, krad material z fabrik, smelilo s nedostatkovym zbozim a ted se ve vrcholny sfere krade na statni urovni, tohle neni o vladnouci garniture, to neni o vladnouci strane, to je o narodu, o jeho hodnotach. a tam si nejakym falesnym patriotismem opravdu nepomuzem, akorat se jen uchlacholime, poplacame po ramenou a najdem si nejaky duvod, proc to neslo tak ci onak, proc to vlastne vsechno bylo naramne dobre udelany a vymysleny tenkrat.
jo a Babajezi je hov** s prominutim vlastenec ...vlastenectvi neni o tom nekriticky, idealisticky, iracionalne obdivovat a vychvalovat vlastni narod jen proto ze jsem jeho prislusnik. vlastenectvi je o tom podporovat svuj stat jak to kazdeho pozice dovoli, reprezentovat svym chovanim dobre stat, tohle nema s nic spolecnyho s demagogii a zaslepenosti. historie je hrozne dulezita, jak jeji znalost, tak i umet se z ni poucit a to znamena rict si tohle bylo dobre, tohle spatne a udelame to lepe ...ale demagog rekne, ze jakakoli kritika je nepripustna a je to plivani na praci delniku, rolniku a pracujici inteligence...
Naposledy editováno 24.02.2011 19:31:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jednak by jsi se měl trochu orientovat v zákoně aby jsi pochopil jaký je rozdíl někam cizí fotografii vložit a nebo na ní dát odkaz.
Zařazuji tě tímto mezi "pátrače zoufalce" po bok šmudly a podobných ........ !
A teď k samé podstatě věci. Kdybys byl slušný protivník tak sem nebudeš kopírovat nějaký úryvky ale dáš odkaz na patřičné vlákno aby si mohl udělat každý svůj úsudek !!
Ovšem jsou tací kteří raději volí takovouto řekněme poněkud neseriozní formu!
Abych se přiznal tak z tvého totálního blábolu moc nechápu o co ti vlastně jde? Máš problémy vyjádřit myšlenku písemnou formou?? Možná by to šlo léčit.
Ale budiž. Když dáš odkaz na patřičné vlákno, tak se tam každý dočte, jak tam ta vaše partička vykřikuje jak to tady před r. 89 stálo za úplný hovno ve všech směrech, jak tady nikdo menohl mít zahraniční motocykl ať dělal co chtěl, jak se na Jawy spalo několik dní před Motocechnou, jak pomalu nebylo co jíst a co si na sebe obléci.
Protože mě tyhle kecy dvacetiletech "pamětníků" kteří v té době ještě nebyli na světě a nebo jako ty, si ještě srali na břicho. ponekud rozčilují, tak jsem se proti tomuto vašemu lhaní odvážil ohradit.
Pokud tady nezačneš vykřikovat že fotka je montáž (a věř mi že jich z té doby mám daleko víc) tak musíš přiznat že v té partě není jediná Jawa. Určitě bych někde vyhledal další fotografie z motorkářských srazů a tam by jsi se mohl pokochat celou řadou japonců kteří tady dle vašeho tvrzení "pamětníků" být prostě nemohli....
Takže v čem je problém? V tvé zakomplexovaností?, vypláchnutému mediálnímu mozečku ?, nebo se chceš prostě jen hádat.
Já (a zadaleka ne jenom já) jsme se vám tady snažili vysvětlit celou řadu věcí které jste nechápali- nebo spíš chápat nechtěli. Vždyť jen ten dotaz proč se v Mototechně neprodávaly soutěžní speciály Jawy jsme tu vysvětlovali tři pořád dokola.....
Výsledkem bylo, že když jsme napsali pravdu, tak jsme byli komunisti
Teď bych ještě rád upozornil na tvoji záměrnou a křivou lež ohledně mé identity tady na serveru!:
Já jsem změnu nicku nahlásil téměř 14 dnů dopředu a všichni kteří umí číst si mohli přečíst že se Cobra měni na Jezibabu!!
Takže tady veřejně prohlašuji že jsi lhář! Když jsi si dal takovou práci s vyhledáváním mých stařičkých příspěvků tak určitě víš i to, že na rozdíl od ostatních kteří si nick změnili jsem to já udělal zcela veřejně a dopředu jsem na to upozornil !!
Kromě toho je to moje volba a i kdybych to udělal bez upozornění tak je ti po tom kulový!
Ale jak říkám a každý se může přesvědčit pokud ho to bude bavit, že jsem změnu nicku hlásil předem a že ty jsi sprostý lhář! A je vás tu takových už vážně víc než je zdrávo! To o té vaší generaci dost napovídá!!
Takže mi teď můžeš vysvětlit jak jsem měl na kecy typu, "že jsme měli ta totáče holou prdel a zmítala s námi chudoba" reagovat jinak abych se nedotkl EGA dvacetiletejch, namachrovanejch,, modromozkovechj, nevychovanejch, arogantních spratků !!!!!!!
A jestli si myslíš že nadávám, tak věz, že se ještě moc krotím !!
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Naposledy editováno 24.02.2011 19:55:06
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |