1 reakcí na tento příspěvek R1 ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...
4star píše: Koho zajma nejakej metr na sprintu? Kdyz s tim clovek umi tak neni problem pojezdit moderni litry na zatackovite trati
to samozřejmě nikdo nepopírá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...
ve 100kmh už nejseš ve spodku otáček.
1 reakcí na tento příspěvek R1 ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...
Osobně mám karburátorovku Y2K celkově má nalítáno už 73K z toho mejch je 20K.Normálně olej moc nechlastá,ale pokud ji často beru po dálnici na topspeed,tak to si pak veme někde 0.3-0.4l/1000km,což je celkem pochopitelné.Rok 02-03 měl lépe udělanej povrch válců,takže spotřebou oleje moc netrpí.Spotřeba taky není hrozná normální svižnou jízdou (do 220) běžně 6.5, na dálnici se s ní dá jet i za 5.5.Co se v porovnánítýče,jel sem na kámošové 04ce a oproti tomuhle to je odspododa lempra.Tahle plynule zrychluje už od 2500 až do červenýho,pěknej lineární nástup.Dá se s tím jet i normální pohodovka (pokud tam nedáte komplet racing svody nebo vyhodíte EXUP).Loni jsem ji dopřál radikání upgrade,takže sportovní jízda na ní je ještě lepší :)
technasia píše: měl jsem 98čku,04ku a ted 08čku a ani jedna olej nežrala a to jsem jezdil jak prase.na silnici jsem pod 250 nešel a kombinace s okruhovými dny.model 2000 je dobrá volba.jestli je zachovalá tak neváhej.budeš spokojenej.nevim proč furt Grassel preferuje k2 krom silnějšího motoru to je mrdka.design,brzdy
ano - pokud bude zachovalá, pokud zachovalá nebude tzv: navrch huj uvnitř fuj - tak z toho bude nešťastnej
1 reakcí na tento příspěvek R1 ...
Nevím co bych víc k R1 dodal.Co se týče K1 tak na ní mám tak 5km měl jsem ji na kousek pučenou.Zdála se mi jako bych seděl na 1000rr ale ještě namačkanější.Byla po bouračce takže se už chovala taky divně.Radši jsem ji vrátil
Tak kup dobře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...
šmudla píše: tjn - 5 ventil má velice rád olej
pokud se nepletu R1 je normálka 16 ventil, 20 ventil byl ace
Naposledy editováno 18.02.2011 14:57:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...
pylot píše: GRASSEL> Na jednicku? Ja myslel ze kdyz das na jednicku plnej tak te to schodi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...
Majklos píše: pokud se nepletu R1 je normálka 16 ventil, 20 ventil byl ace
Pletes se je to 20V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...
1 reakcí na tento příspěvek R1 ...
2 reakcí na tento příspěvek R1 ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...
Petr_F píše: Tak ti taky řeknu názor na olej ,na okruhu nejezdím a v normálním provozu si má R1 nevezme nic,kámoš je měl taky a stejně jako já nemusel dolévat.Tak přeju dobrej kup
R1 olej zere a ten kdo rika ze ne tak te ma motor po smrti a krmi nas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...
pylot píše: GRASSEL> Na jednicku? Ja myslel ze kdyz das na jednicku plnej tak te to schodi.
Ani nevím jestli na tohle mám reagovat ano, pokud budeš chtít tak tě schodí......
Když budu chtít tak mě schodí i tvoje esvéšestpáďo
Naposledy editováno 18.02.2011 18:30:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...
technasia píše: Grassel.kámo R1 2004 má moderní motor tj.spodek nic moc a výkon až ve vršku.podobně je postavený i veleúspěšný báwo S1000R.s tímhle prostě budeš na dromu rychlejší.k čemu je ti na dromu dobrej spodek K1.když po 6000otáček nejdeš.navíc s točivější yamahou nemusíš tolik řešit převody.jasně na normálních silnicích je to obráceně tam je dobrej spodek k nezaplacení.né kvůli rychlosti ale kvůli nutosti víc řadit.
čéče a kdo se tu baví o spodku?! Já tu mluvím celkově o motoru ve 100kmh nemáš otáčky ve spod ani u jedný. A nemyslím co že by to že když motor víc točí tak budeš na dromu zákonitě rychlejší. Pokud jiná motorka má v celým spektru sílu větší nebo ve spod větší a ve vrchu třeba stejnou tak bude zákonitě rychlejší a nebo pokud jí budeš držet u držky tak pojedou stejně.
1 reakcí na tento příspěvek R1 ...
To je asi jako Honda s regulátorem, všeobecně známý ale každej majitel napíše že ten jeho je ok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...
GRASSEL píše: Jen tak mezi řečí by mě zajímalo kde se teda ta všeobecná známá věc s olejem u yamahy vzala když nikomu nežere olej
To je asi jako Honda s regulátorem, všeobecně známý ale každej majitel napíše že ten jeho je ok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...
GRASSEL píše: čéče a kdo se tu baví o spodku?! Já tu mluvím celkově o motoru ve 100kmh nemáš otáčky ve spod ani u jedný.
já jo, ale ten vršek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35866 | Dnes v 21:16 Veverčák |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |