2 reakcí na tento příspěvek pískání v motoru
350.632 píše: kubig79> Kolik máš najeto na tom motoru po go? Karburátor nastavit podle návodu k motorce na záběh a ne podle rad "odborníků" tady v diskuzi dávat v záběhu olej 1:25 doporučuju já v příručce bude možná 1:33 a olej TSF když chceš něco lepšího nic jinýho nedávat jsou pro vysokootáčkové motory a to 350 neni! na obalu tsf je to dokonce napsaný že je to do motorek 350 když to chceš zničit dělej to podle těch jak ti tady radí myslim že ti co to vyrobili to asi vědí líp co a jak...
Šmarja co do toho zase pleteš karburátor?a pěkná píčovina je štelovat vyběhanej starej karbec podle příručky.to se na mě nezlob.ladíš tak aby motor šel co nejlíp odspodu a nevynechával při prudkým přidání plynu na neutrál.na příručku se vyflákni
1 reakcí na tento příspěvek pískání v motoru
1 reakcí na tento příspěvek pískání v motoru
P.S. hlavně si někde přečti jak se vůbec motor zabíhá, je důležitý znát základní poučky.
1 reakcí na tento příspěvek pískání v motoru
Naposledy editováno 18.02.2011 01:36:16
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pískání v motoru
mirza píše: sakra to sem ale někteří píšou pičoviny olej do vysoko otáčkovýho motoru nemužeš dát do nísko otáčkovího, to jeko ten vysko otáčkovej motor jezdí jenom nad 10000 snad má taky volnoběh a pod. podle mně je to buď vačka nebo gufera pokud jsi je nenamazal při skládání.
Píčovina je to možná pro teba protože si to asi nevyskoušel na vlastní kůži.do mojí 350 354 sem X tisíc kiláků lil jen polosyntetiku do pil asi od husgvarny.dřív stál 170 kaček.na ten to makalo i v těch největších vedrech (samo musíš vědět jak se k 350 chovat,teplo nesnáší) pak jednou si říkám dam jí dobrůtku plnousyntetiku,ujel jsem 70 km v chladu a najednou motor stál,naštěstí se motor zastavil když jsem jel na chvíli na neutrál skopce.tak sem zastavil mator sem po chvíli zase nahodil a došoural sem se domu.doma sem dal zase vyskoušenej starej olej a jezdila vesele dál vedro nevedro.nikomu neříkám co tam má lít,já si tam liju svoje a o tom mě nikdo nepřesvědčí.lil jsem ten olej snad do 15 motorek co jsem měl od 175 - 500 Jawy, ČZ,DKW,předválka nepředválka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pískání v motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pískání v motoru
mp353 píše: lewisss> Stale se diskutuje o oleji do benzínu jezdím už 35 let na všech možných jawách teď mám 639 a vždy sem dával do benzinu motorový olej 6 nebo 7 ad co se dává do aut a nikdy sem motor nezadřel a ani nebyl zakarbonovaný tak jak od M2T. Ty sintetyky jsou jen do těch japonců do jawy jsou vyhozené peníze je to můj názor a je ověřen roky prsxe a najetýma km.
Já přece neříkám že to na obyč oleje nejede.takový TSF je prostě dobrý.já si tam liju to svoje a dál si to tam lít budu.ted jezdím na nějakej Castrol za 140 co maj u nás na benzíně a taky to funguje.a ta cena od TSF se skoro neliší.
lewisss píše: Já přece neříkám že to na obyč oleje nejede.takový TSF je prostě dobrý.já si tam liju to svoje a dál si to tam lít budu.ted jezdím na nějakej Castrol za 140 co maj u nás na benzíně a taky to funguje.a ta cena od TSF se skoro neliší.
Mam taky obdobne zkusennosti s temi "lepsimi oleji" jak uz sem psal o tom shellu co mi udelal s klikou ( cepy a loziska byli uplne zarili vsemi odstiny modre), to ale neni jediny pripad, dalsi osobni zkusennost mam z jedne cesty, kdy mi dosli zasoby z domova a musel sem koupil u benzinky to co tam zrovna meli, bylo to na slovensku u OMW a jedine co tam bylo byl nejaky olej od OMW za nekoli set tehdy sk, hned po natankovani a naredeni timto olejem se mi to zacla prehrivat a moto prestala tahnout. U dalsi benzinky sem to musel doredit benzinem a dolit jiny levnejsi olej, sice mi to pak hulilo, ale uz se to nepridiralo. Nekdy v minulosti m ito nejaky Jawar vysvetloval zjednodusene tak, ze ty moderni oleje se dokonale spalujou a nezustavaji po nich v klikove skrini a spalovacim prostoru takove stopy jako po levnem oleji, ktery se az tak nespali a nevyplachuje, takze tam tak nejak porad zustava a dobre maze. Takze zastavam, ze dnesni moderni oleje patri do modernich novych motoru, stary motor byl kontruovan na tehdejsi oleje, tak je potreba lit jim podobne a nejde o nejaky setreni na oleji... ale o to, ze mam vyzkouseno ze s klasickym TS nemam zadne problemy.
Naposledy editováno 18.02.2011 14:53:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pískání v motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pískání v motoru
mirza píše: lewisss> no ja jsem lil plně sintetickej motul do mé 350/360 najezdil sem na tom oleji 8000km a žádnej problem akorá hold si nesmíš myslet že když je ten olej dražší že ho tam mužeš dát míň. ale nechci tím nikomu říkat co tám má lit to aď si každej rozhodne sám. jo a neřešil jsem teplo nebo zimu.
Moje 354 se ve vedrech trápila.Jak si jí dával tak už bylo dost cejtit že nechce.začla zvonit atd.vždycky jsem přivíral sání.sice hulula ale nechrastila.proto sem nechtěl trápit.pak sem taky sehnal hlavy z 360 a prdnul jsem je tam.pak to bylo trochu lepší.Copa motor by vydržel větší tempo ale mě se vždycky upálili pertinaxi na kladívkách a bylo po prdeli.jak si jí pustil s kopce fakt na plnej čoud tak bylo po předstihu.takže sem to prostě nedělal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pískání v motoru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 350/638 VAPE zapojení Jawa 350/638 | pagi | 16 | 6.6.2024 v 18:02 Jirka_Kirchner |
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 | Jirka-Tajsn | 3 | 23.2.2024 v 09:17 Eddie83 |
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 | radys02 | 37 | 24.9.2023 v 18:22 krizak66 |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 | Boss.trx850 | 9 | 5.8.2023 v 17:01 pech. |