chtěl bych se zeptat zda li nevíte jestli se uchytil v enduro a dálkových soutěžích náhon předního kola. Myslím principi např od yamahy http://www.autorevu...mozna-pujde-do-serie
Letos jsem pečlivě sledoval Dakar a nespatřil jsem žádnou motorku která by to měla.
díky za odpovědi a postřehy.
1 reakcí na tento příspěvek Náhon přeního kola
1 reakcí na tento příspěvek Náhon přeního kola
www.christini.com/
Naposledy editováno 18.02.2011 16:59:31
1 reakcí na tento příspěvek Náhon přeního kola
sice má najeto teprve pár motohodin a celkem 158km, ale moje bolavý koleno už mi nedovolí ve stupačkách ani pár minut... škoda, navíc je celá komplet s Ohlinsama...
www.youtube.com/watch
1 reakcí na tento příspěvek Náhon přeního kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhon přeního kola
MartasUS píše: Docela bych se na tom chtel svezt off. Kolikrat si musime s kamosema v terenu pomahat kdyz zapadnem a tohle by ten problem urcite vyresilo prinejmensim aspon pomohlo. spickovej vynalez
Pro případ zapadnutí by bylo mnohem praktičtější a konstrukčně jednodušší, kdyby měla motorka naviják
je to článek z roku 2006 a píšou tam:
"Z Yamahy prosakují spekulace, že se pracuje na silničním motocyklu, který by měl mít náhon na obě kola. Mělo by se jednat o cestovní stroj na bázi Yamahy TDM a pohonnou jednotou by měl být litrový agregát o výkonu 110 kW (150k) z FZ1 Fazer."
Takže nejen že Yamaha žádnou silniční motorku 2x2 nezačala vyrábět, ale ani TDM se nedočkala motorku z Fazeru, ne?
edit:
A navíc v diskusi pod tím článkem někdo napsal, že takové informace z Yamahy prosakují už 4-5 let, dnes tedy 10 let a furt nic....
Myslím si že na silnici je to naprosto zbytečné... ABS a různá jiná elektornická kontrola brždění a přenosu výkonu na kola to chápu, ale náhon předního kola u silniční motorky ne.
Naposledy editováno 21.02.2011 13:28:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhon přeního kola
oxygen píše: assassin> no to píšeš opravdu čistě teoreticky v praxi to (v tom terénu) vypadá tak, že když si zatočíš smykem (protočením) zadního kola, zabere ti i to přední a podjede ti - je to, jako by ti ho někdo podkopnul při normální jízdě se na to dá sice zvykmout a přizpůsobit se, ale ve fofru na motokrosu je to pořád PRŮSER ... zato skáče se s tim úplně normálně a bezvadně se plynem zvedá předek, když se ve vzduchu překlápíš na ksicht
cece ale piloti toho christini systemu to popisuji ze to funguje tak jak by teoreticky melo
assassin píše: cece ale piloti toho christini systemu to popisuji ze to funguje tak jak by teoreticky melo
ale on i tenhle yamaží Ohlins funguje přesně tak, jak by teoreticky měl na enduru je to supr, i rychlá jízda
ale na motokrosu, v těch rychlejch zatáčkách, kde v náklonu projíždíš a řídíš směr motorky ne řidítkama, nýbrž smykem zadku - tam jsem měl nečekaně párkrát těžce namále