1 reakcí na tento příspěvek 4T-2T co je vhodnější?
1 reakcí na tento příspěvek 4T-2T co je vhodnější?
KTM to není,ale je to podobné a podle mě lepší
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
Na EXC 200 jsem jel a musím říct,že po 4T už nikdy 2T (můj názor).
Údržba... Co 16mth olej... 1,6l Agip 20W-60 1l stojí 360-390 + filtr 90 nebo K&N 160 a co 32mth seřízení ventilů... To ji vozim ke Gelnarovi a ten si vždycky vezme kolem 450Kč a hromada náplní(hlavně čištění vzduch. filtru),ale jak to jednou koupíš,tak je to ok
A spolehlivost je 100%. Úplně bez problémů
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T-2T co je vhodnější?
seikos píše: na provoz je rozhodně 4T levnější. Na údržbu je zase výrazně levnější 2T. Jestli jsi začínal na DT125, tak 2T 200 je dost velkej výkonovej rozdíl. 250 4T zase hmotnostní. Já osobně bych šel do KTM 2T 125. Oproti DT tam je téměř 2x víc výkonu a hmotnost stejná
2x víc výkonu než DT mi příde jako volovina.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T-2T co je vhodnější?
a já furt nemám prachy...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/9.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T-2T co je vhodnější?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T-2T co je vhodnější?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
ach jo.
Daniel_cz píše: 2x víc výkonu než DT mi příde jako volovina.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Daniel_cz píše: 2x víc výkonu než DT mi příde jako volovina.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek 4T-2T co je vhodnější?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T-2T co je vhodnější?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T-2T co je vhodnější?
drevak píše: trawex> moc dekuju ten odkaz mi odpovedel asi na vsechno dik
jenže tyhle hodnoty nemaji ale s hobíkama nic společnýho. U tý dvoustovky vyměníš píst po 100 mth a ne po 25, u 4T klidně později. Další výměny jsou na tom podobně, třeba olej v převodovce u 2T po 10 mth? (já měnil za rok 2x) Ve finále jsou náklady poloviční a 2T a 4T jsou na tom stejně.
Otázka je, jak starou motorku chceš kupovat a za kolik. Jestli něco staršího (třeba 07 a dolu), tak jdi do 2T - ze čtyřtaktu může být pěkná kasička!
1 reakcí na tento příspěvek 4T-2T co je vhodnější?
drevak píše: Rozhodl sem se pro 2T protoze sem si psal s kamosem kterej je v enduru od malicka ma za sebou spostu zavodu dobre umistenej a mel 125,250,300 ve 2T ted presel na 450 4T a rekl mi ze na 2T se naucim ovladat motorku a pak at si koupim co chci. Kdybych si koupil 4T tak na tom budu jezdit ale nenaucim se techniku. Tomu klukoj verim a proto se vidam cestou 2T
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
_JJ_ píše: jenže tyhle hodnoty nemaji ale s hobíkama nic společnýho. U tý dvoustovky vyměníš píst po 100 mth a ne po 25, u 4T klidně později. Další výměny jsou na tom podobně, třeba olej v převodovce u 2T po 10 mth? (já měnil za rok 2x) Ve finále jsou náklady poloviční a 2T a 4T jsou na tom stejně.
Otázka je, jak starou motorku chceš kupovat a za kolik. Jestli něco staršího (třeba 07 a dolu), tak jdi do 2T - ze čtyřtaktu může být pěkná kasička!
Souhlas
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Důkaz:
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
[img]
[img]
[img]
...tyhle to dokázaly
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
1 reakcí na tento příspěvek 4T-2T co je vhodnější?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T-2T co je vhodnější?
Edit: jo a taky stojánek se docela hodí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Ber dvoustovku, budeš spokojenej
Kolik na to máš cca peněz? jestli nemáš boty, chrániče..., tak bych jsi měl myslet i na to.
Naposledy editováno 17.02.2011 17:33:48
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T-2T co je vhodnější?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek 4T-2T co je vhodnější?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T-2T co je vhodnější?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
světlo ktm exc KTM EXC 200 | guzzista | 1 | 28.5.2024 v 10:09 assassin |
KTM exc-f 2009 chlazení+startování KTM EXC 250 F | Peťkooo | 10 | 3.4.2024 v 13:27 Pedl |
Cena za Ktm exc-f 250 KTM EXC 250 F | Palucha | 8 | 16.3.2024 v 06:14 Palo-1 |
Co mazat na enduru a čím KTM EXC 250, KTM EXC 300, KTM EXC 200, KTM EXC 300 E... | KO_IN | 4 | 26.11.2023 v 18:13 Zdenalbenal |
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 5 | 9.11.2023 v 10:56 Tadeas. |