tento motocykl totiž nemá olejový filtr,jen nějaké sítko a všechen bordel se prý usazuje kolem kliky ve skříni..
jde o to aby nový olej ten nános nějak nenarušil a pak se něco neucpalo,protože na půlení motoru není nálada..
Přiřadil sem diskuzi k modelu P protože tr5t tu není a jinak to asi nejde..
dík za rady
1 reakcí na tento příspěvek jaký olej do staré motorky
1 reakcí na tento příspěvek jaký olej do staré motorky
Pak se prodavajo oleje jako Castrol Classic apod.
1 reakcí na tento příspěvek jaký olej do staré motorky
1 reakcí na tento příspěvek jaký olej do staré motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký olej do staré motorky
né dělám si prdel.. sice takhle krásně nevypadá ale jednou snad bude
gsx goes to cbr>Axel> dá se tam motor z fechtla na fechtlkross :)
né dělám si prdel.. sice takhle krásně nevypadá ale jednou snad bude
tykrááávo,s tou prvni větou se mi do očí vbloudily slzy
ale naštěsti si mě uklidnil tohle se mi moc líbí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký olej do staré motorky
dr.dainese>Napiš do Triumpha, určitě ti poradí. Osobně si taky myslim že to bude nějaký minerál jako používá BMW,ale každopádně bych kontaktoval výrobce
Jedině do mateřského Triumpha v UK či pobočce ve Vídni (tam jsem svůj problém vyřešil já)...Dealeři(i autorizovaní) v ČR ví o starých Triumphech totální prd (vlastní zkušenost)...Každopádně tam patří jak je zde již několikrát napsáno..MINERÁL !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký olej do staré motorky
rupair> Jedině do mateřského Triumpha v UK či pobočce ve Vídni (tam jsem svůj problém vyřešil já)...Dealeři(i autorizovaní) v ČR ví o starých Triumphech totální prd (vlastní zkušenost)...Každopádně tam patří jak je zde již několikrát napsáno..MINERÁL !
Však píšu výrobce ne dealera, ti ví většinou hovno...třeba jako Aprilia Paskov a podobní žebráci
Jasně,ale já mám třeba s výrobcem Triumph taky špatnou zkušenost....Na odpověď na svůj opakovaný dotaz a vyjádření výrobce dle kontaktního e-mailu bych čekal dodnes....Proto jsem se obrátil na nejbližší zastoupení,které tady bylo ve Vídni a tam jsem kupodivu uspěl a ledy se hnuly....Teprve po této intervenci ze strany zastoupení značky Triumph ve Vídni mi přišlo oficiální vyjádření z UK...Jinak z novodobé historie,pokud jsem chtěl něco po "rádoby" oficiálních zastoupeních této značky v ČR,ohledně vyřízení nějakého papíru k přestavbě,tak vždy zůstalo jen u planých slibů...Ještě jediný,kdo je schopen a ochoten něco kolem Triumphů v ČR pořádně něco zařídit,opravit,sehnat či být radou nápomocen je Charlie (Nekonfekční "Triumphisti" vědí)....
Naposledy editováno 13.12.2009 14:26:19
ja jenom ze jsem ji nasel zde (treti fotka odspodu) a taky tu (druha odspodu)
jinak manual koupis treba tady
motorka se vyrabel v letech 1973 a 1974. v r. 73 mela zlutou nadrz, v r. 74 cervenou. stejny motor byl pouzivan tez v modelu Adventurer. me osobne se vice libi provedeni kde je vyfuk na leve strane vydeny nad karterama.
[img]
Za druhý - olej: Pokud nedostaneš nějaké vyjádření přímo od výrobce, zkusil bych pomocí manuálu, nebo informace o tom, co se doporučovalo když se to vyrábělo kontaktovat nějakýho schopnýho distributora olejů a ten ti najde odpovídající dnes vyráběný olej. Určitě nějaký takový existuje.
Co se týče oleje, tak minerální 15W40 pro moto (spojka) nebo něco pro HD nebo nějaký 20W50. Pokud už ti to žere olej.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|