Motorku chci na běžné výlety po republice, max. nějaký Alpy apod.Nicméně chci aby se s motorkou dala občas jet i střelba a nechci žádnou turistickou machnu vážící čtvrt tuny. Dost podstatné je pro mě pohodlí (je mi jasný že jsou to SS ale...)a nezanedbatelná je spotřeba protože jezdím téměř denně.Motocykl bych kupoval nový.
Z té trojice jsem jezdil jen na GSXR 1000. Z té mě záda nebolely a dost se mi líbila.
Nicméně výkon samozřejmě moc nevyužiji.
Nebráním se ani jiným motorkám ale výběr je velmi mizerný
Každou rozumnou připománku zařadím do "rozhodčího listu"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
To pohodlí jsem pak dopsal do editu. Jen že F4 je takovej můj sen a tak jsem hodil do placu další možnost.
edit. Jo ještě jsem si vzpomněl. V ČB v Suzuki byla jako předváděčka GSX-R 750. Možná jí ještě mají a byla by možná zkušební jízda.
Naposledy editováno 03.02.2011 17:26:15
1 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?
jezdí se na ní supr.eletrohydraulickej tlumič supr a výkon mi nikde nikdy nechybí.
dobrej posed a cestoval se dá celkem dobře.
RoadRunner píše: Na to co si psal že chceš jezdit bych ti radil CBR1000RR 2006 -atd.
jezdí se na ní supr.eletrohydraulickej tlumič supr a výkon mi nikde nikdy nechybí.
dobrej posed a cestoval se dá celkem dobře.
2006 uz novou nekoupi.. a lonskej model asi z urcitejch duvodu nezapada do jeho pozadavku...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
S pozadavky Cobry (vcetne odmitani nahacu a endur) bych se rozhlizel nejspise po litrovem Fazerovi.
Dawe02 píše: assassin> mne ten rozdil pripadne propastny ... stridam nahace se SS a neni to jednoduse stejna trida...
S pozadavky Cobry (vcetne odmitani nahacu a endur) bych se rozhlizel nejspise po litrovem Fazerovi.
To není řešení.Fazer má posaz stejnej jako naháč. Je to pořád cesťák a s ohledem na to že bych radši koupil novou motorku tak poněkud už OUT Endura neodmítám, mám v garáži dvě
1 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?
nechápu lidi, co říkaj,že šestka nejede.
Jede, jenom záleží na tom, jak si hraješ s plynem a převodovkou.
A máš lepší pocit předjíždět ty připosránky na litrech.
Na 130 stačí bohatě půlka převodovky
Ta spotřeba je plus mínus 2 litry a je jedno s čím jezdíš(teda pokud to je dobře seřízený).
Za mě GSXR 600 a nebo KTM RC8.
Ještě není špatná CBF600,1000, samozřejmě s polokapotou.
1 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?
Postrehy jsou u me v profilu. Honda me nebavila. Nevim proc. A ani se mi na ni nejelo nejpohodlnejs, i kdyz vsude tvrdej ze je to jeden z nejpohodlnejsich a nejuniverzalnejsich supersportu.
R6 je urcite nejsportovnejsi, minimalne motorem. Pod 10 tisic nic, nad tim peklo. To cebro tak od tech sedmi uz jede. A i pod tim to nejak zabira, ta yamaha proste UPLNE NIC a pak UPLNE VSECHNO. 2010ka uz snad motorove bliz cebru, malinko orizli spicku a pridali dole ... asi uz to moc radikalni prislo prilis velky skupine zakazniku Na okruh bych bral 09ku
No a daytona je posezem bliz R6ce (i kdyz me se na ni jezdi pohodlne, skoro bych i rekl ze pohodlneji na FZ6ce. Zapesti me neboli, na dlouhjch nudnejch rovinach si pozozim hlavu na tankvacek a frcim v tunelu, a neboli me zadek jako me bolival na Fazeru. Proste hmotnost mam idealne rozlozenou mezi zadek, ruce a nohy a jsem krapet odlehcovanej vzduchem.
Ale motorem, minimalne na beznou silnici, je Daytona proste skvela, To co cebro dela v 7-8 tisicich, daytona dela uz ve ctyrech, a pritom spicku ma stejnou jako cebro. R6 je o par koni dal, ale to jsou podle me zcela nepodstatne rozdily, protoze stejne na okruhu desitky vterin delaji pazoury a desetinky vterin tech 5 kobyl navrch :)
Krize snad uz pominula tak snad budou predvadecky, zkus si to pujcit. Kdyz zachrestis mescem, meli by byt prodejci ochotni.
Jop to cebro jsem si pujcil jeste jednou (08ku) kdyz jsem uz mel neco najeto na Daytone, a pocity byli stejny jako tenkrat prvne. Nuda, ani podvozek mi moc nesedel, takovej hrozne houpavej. I kdyz kluk co mi to pyujcil me vymet kdy si vzpomel ... proste umel
Ale me se na tom hezky nejelo.
Naposledy editováno 03.02.2011 19:21:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
dejfmoto píše: A
Za mě GSXR 600 a nebo KTM RC8.
Ještě není špatná CBF600,1000, samozřejmě s polokapotou.
KTM nechci. Na CBF jsem se svezl a kromě toho že to je přesně taková putna o který píši tak to je neuvěřitelnej chcípák kterej vůbec nejede.
1 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?
Vím že se s tím dá jet střelba v zatáčkách, a dají se na ní i krásně hltat stovky kilometrů aniž by měco bolelo.Navíc spotřeba paradoxně velice libová
babajezi píše: KTM nechci. Na CBF jsem se svezl a kromě toho že to je přesně taková putna o který píši tak to je neuvěřitelnej chcípák kterej vůbec nejede.
Angláni dělali minulej rok zajímavej test ss v provozu (okresky) a vyšlo jim že zdaleka nejpohldlnější je právě ta RC8 (model 2010). Srovnávali jen srdcovky HP2 sport, 1198, 848 a RC8
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 603 | Dnes v 08:09 Ariete |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35891 | Včera v 23:31 oxygen |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |