Motorku chci na běžné výlety po republice, max. nějaký Alpy apod.Nicméně chci aby se s motorkou dala občas jet i střelba a nechci žádnou turistickou machnu vážící čtvrt tuny. Dost podstatné je pro mě pohodlí (je mi jasný že jsou to SS ale...)a nezanedbatelná je spotřeba protože jezdím téměř denně.Motocykl bych kupoval nový.
Z té trojice jsem jezdil jen na GSXR 1000. Z té mě záda nebolely a dost se mi líbila.
Nicméně výkon samozřejmě moc nevyužiji.
Nebráním se ani jiným motorkám ale výběr je velmi mizerný
Každou rozumnou připománku zařadím do "rozhodčího listu"
1 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?
mel sem sice K1 ale na to co popisujes mi sedla, jedina nevyhoda mi u ni prijde (a soucasnej model si tu vlastnost urcite ponechal) ze ten mazec co se del nad 8tis byl navykovej a jezdil sem jako debil ikdyz jsem nechtel, protoze sem proste musel takze u sebe bych se bal ze z toho udelam barevny trsatka
jinak predpokladam ze chces novou moto.. nejspis lonskej model... jeste bych zkusil zx10 ...
Naposledy editováno 03.02.2011 16:01:44
2 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
naháče nechci. Mám dvě endura a ještě skútr
Naposledy editováno 03.02.2011 16:08:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
babajezi píše: ...Spíš bych věnoval pozornost pohodlí a hlavně spotřebě. Najezdím toho za sezonu hodně....
Zrovna tve pozadavky, hlavne to pohodli, se vubec neslucuje se SS motorkami.
Uroven ovladatelnosti, jizdni pozice, komfort... to neni na dlouhe pohodlne cesty.
babajezi píše: burak> Výkon mi nevadí. Mám dost naježdíno abych už měl v mých letech rozum Spíš bych věnoval pozornost pohodlí a hlavně spotřebě. Najezdím toho za sezonu hodně.
naháče nechci. Mám dvě endura a ještě skútr
zrat to bude vsechno podobne... jakoze litrovej gixxer jako sestka.. ja s tim jezdil ve vsech rezimech cca o litr min nez s TL, tzn klidny cestovni tempo solo kolem 6ti litru.. ale to je spis teoreticka hodnota, to turixticky tempo se mi nikdy nepodarilo udrzet:)
no s tim nahacem nevim, jediny co to umi hur nez cistej sport je rychlost nad 180 .. a to v cechach zrovna moc nehrozi na tech tankodromech a pri tom provozu.. enduro riditka jsou na ovladatelnost velky plus....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
Dawe02 píše: Zrovna tve pozadavky, hlavne to pohodli, se vubec neslucuje se SS motorkami.
Uroven ovladatelnosti, jizdni pozice, komfort... to neni na dlouhe pohodlne cesty.
cece me tyhle moderni sporty prisly proti tem starejm i celkem pohodlny.. ty vylozene cestovni stroje ala FJR jsou hrozny parniky.. takze v tomhle ho docela chapu... navic jestli je mensi jak pise tak na sportu nema tak nalamany nohy a vahu na riditkach.. takze to muze bejt i pohodlnejsi nez se nekomu se 190cm muze zdat
2 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?
Creck píše: Vsecko to zere i travu kolem cesty Trosku ostrejsi jizda a je 8-9 litru v tahu. Tudiz tohle na spotrebu nebrat
a co pri stejne "ostre" jizde bude zrat min? cokoliv co se te v tu chvili bude drzet bude zrat minimalne stejne...
aspon co jsme kdy jezdili ve vice lidech, ruzny motorky V2 litry, busa, motardy, 600 SS vzdy plus minus stejny spotreby (+- litr)
1 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?
Já tedy teď jezdím K7, ale v porovnání s CBR a R1 před tím, je GSXR i na cestování uživatelsky nejpříjemnější a nejpohodlnější. Já mám 193cm a hodně jsem ocenil nastavitelnou výšku stupaček. Dobrá je volba jízdních režimů. Např. za mokra stačí přecvakat na "C" a ze vzteklý hyeny je rázem jen 130 koňový beránek
Spotřebu neřeším, tak v tom ti neporadím
Každopádně bych uvažoval jednoznačně o litru, šestka se musí točit a točit a točit...
1 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
rezetka píše: co kawa Z1000SX ... je sice o fous težší
Teˇjsem se jedný takhle těžký putny zbavil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
babajezi píše: Teˇjsem se jedný takhle těžký putny zbavil
jenže váha je i otázkou těžiště a celé konstrukce motorky, takže není putna jako putna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
rezetka píše: jenže váha je i otázkou těžiště a celé konstrukce motorky, takže není putna jako putna
Váha (hmotnost) není otázkou těžiště.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
Danielos píše: Váha (hmotnost) není otázkou těžiště.
Z fyzikalniho hlediska ne ale kdyz to mas drzet nebo st im manipulovat tak to teziste sakra poznas.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
pylot píše: Z fyzikalniho hlediska ne ale kdyz to mas drzet nebo st im manipulovat tak to teziste sakra poznas.
Ale hmotnost není otázkou těžiště. Ovladatelnost jo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
Danielos píše: Ale hmotnost není otázkou těžiště. Ovladatelnost jo.
Tak predpokladam ze jsi pochopil co tim basnik chtel rict a tak slovickareni je zbytecny. Ja bych to uvedl na prikladu. Ja jezdim na SV coz rozhodne neni tezka motorka a mel jsem moznost pohrat si se ZX6R rok nejakejch 99 tusim takze vaha podobne mozna i vic a bylo to pocitove vyrazne lehci prave proto ze to melo teziste o kus niz. Poznas to na vsem. Na ovladani, pri strkani to nema tendenci se porad prevracet na nejaou stranu, kdyz na tom sedis tak se to snaz drzi... proste na manipulaci je to znat.E: Ale to jsme dost OT takze bych to nechal.
Naposledy editováno 03.02.2011 17:09:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
1 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?
edit: Jen nevím jak to bude s pohodlím. To asi nebude úplně "cesťák".
Naposledy editováno 03.02.2011 17:20:29
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 604 | Dnes v 09:37 IvanDvoutakťák |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35891 | Včera v 23:31 oxygen |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |