edit a borci se stříkačkama ať jsem radši ani nechodí
Naposledy editováno 02.02.2011 12:23:56
Ale kdyz nad tim tak premejslim tak asi jak kdy. nekdy sem uz pozapinanej kdyz vylejzam z baraku a nekdy se zapinam az u nastartovany motorky.
Naposledy editováno 30.01.2011 23:22:02
1 reakcí na tento příspěvek Sytič - ohřejvání
1 reakcí na tento příspěvek Sytič - ohřejvání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič - ohřejvání
jen bych rád podotkl, že tohle vlákno vzniklo (pravděpodobně) z popudu jiného vlákna, kde se řeší dvoutakt dváca, u nich nevim jak to je, jestli je to schopný fungovat i za studena..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič - ohřejvání
1 reakcí na tento příspěvek Sytič - ohřejvání
Jinak teď u šestky to už neřeším, tam je sitič řešen elektronicky nebo jak, prostě automaticky
2 reakcí na tento příspěvek Sytič - ohřejvání
1 reakcí na tento příspěvek Sytič - ohřejvání
Flašek.Lee píše: Zbytečný,sytič oužívám opravdu jen na studený start a to né na plno,hned když to chytne tak to stáhnu na nezbytný minimum .Vypínám ho ještě před tím než se rozjíždím.
no tak ty jsi jedna mala soudruhu co to chape.
PS:Na klidnou jizdu ohrejvanim se muzu vysrat...tomuzu vedle mrdky stat a hulit a nechat ji vohrejvat a pak jedu jak jsem zvyklej.
A vždy jsem jí šestřil,měl jsem trochu lufta z generálky,naštěstí mě to nikdy neposthlo-šlapala hezky.
Naposledy editováno 31.01.2011 14:46:50
1 reakcí na tento příspěvek Sytič - ohřejvání
1 reakcí na tento příspěvek Sytič - ohřejvání
Komfort ovládání a reakce plynu : nechat zahřát se sytičem
Životnost motoru: nabrnknout, ihned jakmile je to možné cca 10-20 vteřin vyřadit sytič a lehce zatěžovat motor. Tím se zamezí kondenzace paliva a smývání olejového filmu.
Ano motor se nejvíce opotřebí, nastartovat, sytič, cigáro obleču se...
Takže kdo šetří má za 3.. vč. spotřebovanýho paliva samozřejmě
Jurawood píše: Ptáš se co je lepší, lepší na co?
Komfort ovládání a reakce plynu : nechat zahřát se sytičem
Životnost motoru: nabrnknout, ihned jakmile je to možné cca 10-20 vteřin vyřadit sytič a lehce zatěžovat motor. Tím se zamezí kondenzace paliva a smývání olejového filmu.
Ano motor se nejvíce opotřebí, nastartovat, sytič, cigáro obleču se...
Takže kdo šetří má za 3.. vč. spotřebovanýho paliva samozřejmě
Ja bych rekl zem motor se nejvice opotrebi:
sytic nastartova a valim...
Jinak na volnobehu na miste se syticem po chvilce jak se trochu zmatori otacky vyleti tedy te to stejne donuti sytic ztahnout.
Naposledy editováno 31.01.2011 17:00:13
Prvně musím otočit starterem a dát tam normál bez sitiče, zdechne hned. Potom sitič na plného a už si přede. Můžu mít sitič zaplý jak dlouho chci a otáčky jsou furt stejné. Po 5 minutách se kouří z výfuku jak ze zweitaktu a když přidám prudce plyn tak chípne, ale do 5 minut si mužu točit kolik chci No a občas ho zapomenu stahnout a jednou jsem jezdil s plným sitičem celý den a nic sem nepoznal