paolo_novy Přidat reklamu

Téma: FGR koštéřina
 
14.1.2011 v 19:52
za mě zajímavý krasavec narozdíl od diavelu a Vmaxu


Naposledy editováno 14.01.2011 19:53:39

FGR koštéřina

14.1.2011 v 21:46 | Nahoru | #31
Tak už by pomalu mohla nastoupit i Jawa s tou svou 1000ccm,že...Nebo je to s tím tak jak píše NitroTT

Naposledy editováno 14.01.2011 21:46:32

FGR koštéřina

14.1.2011 v 21:56 | Nahoru | #32
no tak me teda nechava v klidu ,zvlast kdyz to nebude v seriovy vyrobe,bude z toho jen stek do tmy co za x let bude sberatelsky kousek...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina

14.1.2011 v 22:15 | Nahoru | #33

pylot píše: seikos> Posad na to 80 kilovyho chlapa a pak to prepocitej i s nim. I kdyby mel "jen 200" koni tak s ridicem ma lepsi pomer.


přesně tak
zkusil jsem to hodit do grafu
od 62kg navíc k váze samotný motorky už je lepší poměr u tý těžký
[img]

(reakce na) FGR koštéřina

14.1.2011 v 22:35 | Nahoru | #34
[quote=Marst]přesně tak
zkusil jsem to hodit do grafu
od 62kg navíc k váze samotný motorky už je lepší poměr u tý těžký
[img] pravdu máš

Nicméně druhý fakt je ten že Diavel je tu teď hned, za poloviční, ne-li třetinovou cenu než bude za 2 roky FGR

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina

14.1.2011 v 22:38 | Nahoru | #35
seikos> Myslím že FGR přišlo s V6 (motocyklovým) motorem o obsahu 2500ccm v rámci motocyklu v kategorii naháč, tzn ve velmi populární kategorii.

Pořád postrádám tu pointu přínosu Vědy a výzkumu provedeného FGR na projektu V6 pro široké masy motorkářů . Je to prostě jeden z debilních megalomanskejch projektů, na kterej se vynaložilo mraky peněz a vcelku zbytečně. On čas ukáže.
Jak píšeš: "..všude kde jsou peníze to smrdí". Tak proč by to nemělo smrdět i u FGR. Je mi to úplně jedno a klidně si tenhle nesmysl V6 jabadabadů 2500 obhajuj. Tahle motorka stejně nikdy nedosáhne ani zdaleka kultu, jako dosahuje třeba Jawa 05. Toť můj názor.

(reakce na) FGR koštéřina

14.1.2011 v 22:46 | Nahoru | #36
Nori> znám Tě z GS fora a mluvili jsme spolu zběžně o možnosti Rizly na BiPro ježdění v Brně, někdy v létě, tak nebuď paranodní
i když v dnešní době je možné všechno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina

14.1.2011 v 22:50 | Nahoru | #37
NitroTT> jenže bohudík, svět okolo motorek není jen o vyvíjení techniky a motorů pro masy...
já taky neuznávám hodně věcí, ale technický košt mi nedá a prostě se mi líbí, a kdoví, co jednou bude mít opodstatnění, nebýt zvídavých a ve své době revolučních lidí, tak máš v avataru tak tu 05ku... nakolik jsem na ní začínal, natolik su rád, že teď nejezdím na ní, ale na tom na čem jezdím...ty maso

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina

14.1.2011 v 22:52 | Nahoru | #38

NitroTT píše: seikos> Myslím že FGR přišlo s V6 (motocyklovým) motorem o obsahu 2500ccm v rámci motocyklu v kategorii naháč, tzn ve velmi populární kategorii.

Pořád postrádám tu pointu přínosu Vědy a výzkumu provedeného FGR na projektu V6 pro široké masy motorkářů . Je to prostě jeden z debilních megalomanskejch projektů, na kterej se vynaložilo mraky peněz a vcelku zbytečně. On čas ukáže.
Jak píšeš: "..všude kde jsou peníze to smrdí". Tak proč by to nemělo smrdět i u FGR. Je mi to úplně jedno a klidně si tenhle nesmysl V6 jabadabadů 2500 obhajuj. Tahle motorka stejně nikdy nedosáhne ani zdaleka kultu, jako dosahuje třeba Jawa 05. Toť můj názor.



mícháš barvu hrušek s chutí jablek.

Nicméně dotace byla jako 40 metrů dálnice. V týhle zemi utíkaj peníze úplně jinudy a úplně v jiných řádech, takže i kdyby to bylo tak jak ty říkáš, tak je zbytečný hysterčit.
A asi netušíš co stojí peněz třeba jen modely na lití do písku (bloky motoru apod.). Takže jestli byla dotace kolem 40M, je to velmi hmatatelně a pěkně vynaložená dotace.
A na kult ti sere Bílej tesák

Naposledy editováno 14.01.2011 22:54:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina

14.1.2011 v 23:07 | Nahoru | #39

Lazyfucker píše: NitroTT> jenže bohudík, svět okolo motorek není jen o vyvíjení techniky a motorů pro masy...
já taky neuznávám hodně věcí, ale technický košt mi nedá a prostě se mi líbí, a kdoví, co jednou bude mít opodstatnění, nebýt zvídavých a ve své době revolučních lidí, tak máš v avataru tak tu 05ku... nakolik jsem na ní začínal, natolik su rád, že teď nejezdím na ní, ale na tom na čem jezdím...ty maso



Jen doufám, že tvůj život bude taky někdy obohacen o zážitky ze svezení na FGR.
Nevím, ale ani se na to neptám, co je to za "revoluční myšlenku" cpát motor V6 jabadabadů 2500 do motocyklu? Tvůj názor ti neberu.

(reakce na) FGR koštéřina

14.1.2011 v 23:10 | Nahoru | #40
seikos> A na kult ti sere Bílej tesák

Hlavně aby po tom FGR za pár let štěknul obyčejnej Puňťa.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina

14.1.2011 v 23:11 | Nahoru | #41

NitroTT píše: Jen doufám, že tvůj život bude taky někdy obohacen o zážitky ze svezení na FGR.
Nevím, ale ani se na to neptám, co je to za "revoluční myšlenku" cpát motor V6 jabadabadů 2500 do motocyklu? Tvůj názor ti neberu.



A jaký smysl má cpát motor 2500 do auta? Když i s 1300 to jede? Už běž spát. Meleš ptákoviny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR koštéřina

14.1.2011 v 23:26 | Nahoru | #42

seikos píše: A jaký smysl má cpát motor 2500 do auta? Když i s 1300 to jede? Už běž spát. Meleš ptákoviny



Už je tu zase ta fráze: "A jaký má smysl......."
Už podruhý mi říkáš, co mám nebo nemám dělat. Si snad nějakej zasranej despota nebo ti to tu patří? Nemůžu tu vyjádřit názor, protože tobě se to nelíbí? Už mě ty hrdino nech napokoji.

Naposledy editováno 14.01.2011 23:38:23

(reakce na) FGR koštéřina

14.1.2011 v 23:34 | Nahoru | #43

NitroTT píše: Už podruhý mi říkáš, co mám nebo nemám dělat. Si snad nějakej zasranej despota nebo ti to tu patří? Nemůžu tu vyjádřit názor, protože tobě se to nelíbí? Už mě ty hrdino nech napokoji.




Samozřejmě, protože ty tvoje komunistický kecy se nedaj číst.
Jdu spát. Můžeš si teď v klidu kopat do mýho profilu

Naposledy editováno 14.01.2011 23:35:31

1 reakcí na tento příspěvek FGR koštéřina

14.1.2011 v 23:38 | Nahoru | #44
ty bláho tak na tohle potřebovali designera? bliju kdyby tam nedali ty hezký kola a celkem povdený laufy tak je to hnus, co ta přední maska? to je vtip?????

(reakce na) FGR koštéřina

14.1.2011 v 23:40 | Nahoru | #45

teamwhd píše: ty bláho tak na tohle potřebovali designera? bliju kdyby tam nedali ty hezký kola a celkem povdený laufy tak je to hnus, co ta přední maska? to je vtip?????



Ale maj tam unijní motor V6 jabadabadů 2500 - vrchol evoluce.

FGR koštéřina

14.1.2011 v 23:54 | Nahoru | #46
naprostej souhlas s NitremTT, navíc jak to tu čtu vlastně ani není žádnej argument proti, protože to, že se promrdá daleko víc peněz jinde není argument A jestli to nepůjde do prodeje Co se týče moto docela mě překvapuje to uchycení přední řady válců.

FGR koštéřina

15.1.2011 v 00:25 | Nahoru | #47
No je to teda kus motorky. Kdyby přišla na svět jako na trh před druhým Vmaxem a Duc Diavel tak maj asi šanci ale teď by měli dost velkou konkurenci v podobě zavedených značek.
240 koní a rychlost přes 300? s tak šílenou aerodynamikou, jakou naháč může mít?

FGR koštéřina

15.1.2011 v 00:34 | Nahoru | #48
Heh panove... Pred par tejdnama tu byla kauza ze nekdo ukradnul pul miliardy a dneska je po tom ticho po pesine a jediny co tak odvolali jednoho ministra a vy tu ted kdakate kvuli par melounum ze kterejch vzeslo neco opravdu peknyho a kdyz uz nic jinyho tak se na to aspon hezky diva. Ja bych si teda radsi koupil tohle nez diavela nebo vmaxe. Samo ze nemam ani na jedno a kdybych mel tak si koupim RSV4 ale i tak se mi to libi. Svy kupce si to rozhodne najde.

1 reakcí na tento příspěvek FGR koštéřina

15.1.2011 v 06:32 | Nahoru | #49
Mě to přijde povšimnutí hodné, ale za ty prachy by si mohl z hliníku a karbonu vysochat kdekdo kdeco. A že je to vymakaný... Když to bude někomu stát ve vile a v létě to jednou za měsíc to vytahne na slunko a přeleští to.

FGR koštéřina

15.1.2011 v 09:12 | Nahoru | #50
kurnik, přijde mi to divné.
každopádně, design je věc krajně subjektivní, tudíž toto bych tu pomalu ani nepsal, nemá to žádnou hodnotu, jen to čeří vodu.
a když to nemá smysl, tak si všeci nakupte 05ky a stůjte si za svým, smysluplným názorem.
to, že to nepůjde do prodeje si mysím je blbost.
pokud si to financoval jeden chlapa a do prodeje to nedá, jeho prodělek a drahá hračka
pokud to financovalo lidí víc, prodají toho tolik, aby z toho neco měli.
a pokud si ty prachy ukradli nám poplatníkům, tak sou to kurvy, ale aspoň udělali pěknou motorku (dle mého,by(t jdu teď sám proti sobě, viz výše )
každopádně nadávat na to, jaký to má smysl a proč a kdesi cosi, tento postoj nechápu.
prostě ojedinělá, technicky zdatná a zajímavá motorka pro ty,co na to mají (na takových jezdí jen jedničkáři).

1 reakcí na tento příspěvek FGR koštéřina

15.1.2011 v 09:54 | Nahoru | #51
motka je to fakt pekna ale ma smysl tahat tak tezkou a silnou motorku na nase znicene silnice....navic ta cena ja fakt prestrelena jako vse v nasi republice...

(reakce na) FGR koštéřina

15.1.2011 v 09:59 | Nahoru | #52

GeorgePanek píše: motka je to fakt pekna ale ma smysl tahat tak tezkou a silnou motorku na nase znicene silnice....navic ta cena ja fakt prestrelena jako vse v nasi republice...



nikdo z FGR vlastně neupřesnil kolik to bude stát, takže mluvit o nějaké přestřelené ceně je blbost

1 reakcí na tento příspěvek FGR koštéřina

15.1.2011 v 10:08 | Nahoru | #53
Proč bych nehodnotil design? Když vidim že tahle motorka je vzhledově poplatná 15 let starýmu monsterovy? A motor jak jsem se doslechl má co do činění s dvěma spojenými tříválci z fabie HTP No nevím, když se řekne podpora výzkumu a vývoje za 40 a víc milionů tak si holt představim něco jinýho než garážovou stavbu. To třeba Vašek Vávra z Pardubic co staví kustomy (just bike) má na svojí stavbě mnohem víc zajímavejch řešení než tohle, a že to má prézovaný pěkný díly? CNCčko má v USA každá druhá kustom dílna....

FGR koštéřina

15.1.2011 v 10:28 | Nahoru | #54
Cena je přibližně stanovena, cca 2,5 mil korun

FGR koštéřina

15.1.2011 v 11:03 | Nahoru | #55
jj, klasické české závistivé hlášky.. hold v čechách se úspěch neodpouští v tom, že jim unie dala 40 mega nevidím žáden problém, kdo v tom umí chodit, dostane prachy na cokoliv. Už vás tady chytráky vidím, jak máte možnost sosnout unii nebo stát o nějaké prachy na svůj projekt a vy si řeknete, "ne děkuji, já si na to raději vydělám ve fabrice na přesčasech"
A jinak mi se to celkem líbí..

Naposledy editováno 15.01.2011 11:04:16

FGR koštéřina

15.1.2011 v 11:06 | Nahoru | #56
Má pěkný přední světlo. Aspoň něco si zachovalo nádech naháče a nemá tam šikmou Japanese a Italian vosu. A když vezmu v úvahu, že to je česká motorka tak zaslouží ty největší možné ovace. Designově se hodně blíží Itálii. Stačí, aby tam místo nápisu FGR bylo MV Augusta a je to podle vás ta designově nejhezčí motorka pod sluncem s nádherným šarmem kdo ví čeho. Podle mě hezčí než většina nových strojů. I než nový Brutale atd.

(reakce na) FGR koštéřina

15.1.2011 v 11:13 | Nahoru | #57

hiffson píše: Mě to přijde povšimnutí hodné, ale za ty prachy by si mohl z hliníku a karbonu vysochat kdekdo kdeco. A že je to vymakaný... Když to bude někomu stát ve vile a v létě to jednou za měsíc to vytahne na slunko a přeleští to.



Tak nějak si to vystihnul - povšivmnutí hodné - pokud to nebude přístupné většině, bude to tu většinu, a myslím že oprávněně, iritovat. Každej nemusí být hned nasranej, že na takovou mášu nemá, ale může ho dráždit i spousta těch "nejasností" okolo - proč, jak, kdy, kde, kdo, za kolik,...
Včera ukážou národu (pokud to tak bylo prezentováno i pro svět, tak je to trapnost) chloubu českého kumštu a zas bez podrobností. Je v tom spousta otázek a ty oprávněně vzbuzují touhu po odpovědích. Pár detailů je uvedeno na stránkách FGR. Předpoklad na určitou korupci je dán hned od začátku - kmotrem projektu motoru se stal pan tehdejší starosta Ústí n. O. Že by byl pan starosta takovej fundovanej člověk (jakej tu má asi nick )nebo jen pomohl se získáním peněz a trocha té hromádky se "přesunula" do něčí kapsy? Je to jen myšlenka, kterou si dovolím vyslovit. Nic víc, nic míň. Mně to prostě smrdí, ale nikomu to nevnucuju.
Další skutečnost je, že se celý projekt plánoval v době, kdy snad nikdo nepředpokládal, v jaké krizi/recesi se svět za pár let ocitne. Do 2008 se skutečně utrácelo neuvěřitelným tempem a pokud by se ten trend nezastavil, určitě by se to prodávalo o stovky procent lépe, ale ta krize s sebou přinesla mimo jiný i "transformaci" myšlení lidí a už hodně přemýšlí, za co svoje peníze utratí. Je to dva dny, kdy si redakce dala tu práci a zveřejnila prodejní statistiky motocyklů a quadů.
Je to prostě jeden z projektů, který vznikal v době, která se dramaticky změnila a dnes podle mě nemá opodstatnění. Motor 2500 v době, kdy chtěl každý všechno větší, výkonnější, dokonalejší,...ano. Dnes je spíš poptávka po užitných vlastnostech, účelovosti, jednoduchosti... V autech už na to taky někteří přišli. Proč budou vyvýjet např. jabadabadů 2500 V6 motor, když podobný efekt vč. neskutečných úspor docílí tím, že na některý ze stávajících motorů navěsí turbo, upraví elektroniku.... I Ford opustil motor 2500 5V a to nejen proto, že prodal Volvo. Důvod byl, že se vrátili ke svému původnímu projektu 2.0, známého už z Escortu. Samo, že dnes je to už trochu jiný kafčo.
A to, proč si někdo myslí, že naháč potřebuje takovou ukrutnost jako V6, na to se už vůbec neptám. Už jen jízda okolo 140 km je dost nepříjemná - proto máme takové ty hyzdiče naháčů plexi štítky.
Abych tu nezasíral Seikosovo stránky - stránky FGR píšou toto:
Po šesti letech nekonečné práce Vám představujeme motocykl značky FGR třídy Naked Bike, který dostal jméno MIDALU. Luxusní silniční motocykl s nejlepšími dostupnými komponenty, špičkovým zpracováním nejlepších možných materiálů a spoustou netradičních řešení.
Protože byl takovýto projekt nemyslitelný bez dotací, bylo v roce 2004 poslán požadavek o dotaci na pohonnou jednotku, tedy motor o objemu 2,5 l, kterému předcházel podrobný průzkum trhu.
Na projektu se začalo pracovat v roce 2005, kdy byla Ministerstvem průmyslu schválena dotace na vývoj motoru FGR 2500 V6. Po nekonečném kreslení začala výroba modelů, přípravků a v roce 2007 celého motoru.
Představení motoru se konalo v lednu roku 2008 ve firmě FPOS, která také spolu s firmami MOTO FGR a .STROJE – FELGR celý projekt financovala.
Kmotrem motoru se stal tehdejší starosta města Ústí nad Orlicí Richard Pešek.
Druhá část projektu, tedy finální dokončení začalo ve stejné roce, kdy byla schválená druhá dotace na podvozek motocyklu, který se dokončil před několika málo dny, přesněji 31. 12. 2010 ve 13.30 hod. !
Tomuto předcházela soutěž o designera – konstruktéra, které se zúčastnilo více než 4 desítky zájemců. Do finále postoupila nejlepší jedenáctka a nakonec se rozhodovalo mezi Ladislavem Škodou a Stanislavem Hanušem, který nakonec v soutěži zvítězil a začalo pro něho téměř dva roky intenzivního kreslení nejen designu, ale i spousty konstruktérských dílů. Navázal tak na práci pana Kreuze.
Motocykl se vyznačuje především šestiválcovým motorem o objemu 2,5 l, který stále patří mezi obsahově největší motocykl na světě. Je charakteristický šesti výfukovými koncovkami, a jak se dopředu avizovalo, že bude jistá podoba se závodním motocyklem FGR 125 GP, tedy trubkový rám a frézovaná kyvná vidlice. Velmi zajímavé je řešení samonosné karbonové nádrže, která současně tvoří funkci sedla a díky tomu také ponížení celkové váhy motocyklu, který má v současné chvíli 270 kg. Na tomto projektu, který je nejen v naší republice unikátní se podílelo 44 firem z ČR, Německa a Itálie.
Motocykl byl představen v kulturním domě v Ústí nad Orlicí v pátek 14. ledna v 17.30 hod, tedy přesně tři roky po představení motoru FGR 2500 V6. Kmotrem se stal jezdec MOTO GP pro letošní rok, Karel Abrahám.
Rok 2011 bude rokem dalšího testování a zahájení přípravy na první minisérii šesti motocyklů, které by měli být připraveny k prodeji v roce 2012.

FGR koštéřina

15.1.2011 v 11:36 | Nahoru | #58
Mě se líbí moc, žádná parodie na motorku ala japan. Má svoje charisma a pořádné komponenty

2 reakcí na tento příspěvek FGR koštéřina

15.1.2011 v 11:53 | Nahoru | #59
No když náhodou bude můj kámoš ministr průmyslu(v tý době Urban) tak na tu dotaci samozřejmě taky došáhnu. No kluci hodte si to do kalkulačky:

1)Motor nakreslil dnes už asi důchodce co dělal v čz - vsadim se že mu za to jen poděkovali
2)Frézovaný věci dělali chlapy co jsou normálně ve firmě zaměstnaný cca za 150 na hodinu
3)Kola OZ HL02 jsou starší model takže byly levnější a dělaj se na skoro všechny sport moto takže žádnej unikát
4)vidle ohlins nejsou taky nějaký racing top model takže opět nic exkluzivního
5)Pokud se podíváte na budíky tak jde o nějakej lacinej univerzál s otáčkoměrem do 15 tis.(jako dát několik mega za motorku abych měl 60 procent otáčkoměru červený pole to je snad špatnej vtip)
6)zpracování kapličky při pohledu zevnitř je nehorázná prasečina
7)řidítka easton z krosky?
8)co ty nádobky na řidítkách?
9)Světlo z traktoru(nic proti kulatejm světlům ale to už je spíš kategorie retro)

takže kolem a kolem - pěkná kyvka, zajímavej rám a zajímavej motor - ale všechno tohle odmakali chlapy umazaný v monterkách za směšnou částku oproti tý dotaci....můj názor

FGR koštéřina

15.1.2011 v 12:11 | Nahoru | #60
Když už motor přes dva litry tak radši tohle

[img]
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist