2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto
Scrappy.Bored píše: [quote=Kubajz555]donutil> Jezdíš všude dodávkou?To tě lituju.
nevíš ničehoš nic kamaráde ....jezdit s dodáfkou je právě super , sedíš vysoko , pohodlně, vidíš před auta a pokud máš třeba takoví iveco 3.0 htp , tak kroutákem (při prázdnym) na předjíždění bereš osobáky jak nic.... zkus a pak mluv
a pokud máš něco menšího a nejsi žena tak parkování naprosto vpohodě
Už jsme zas mimo mísu,dotaz byl že začátečník chce jezdit motokros.Já ho taky jezdím pro radost,nikam na závody předem nejezdím,stačí mě to ten den,za hoďku jsem tam a když nejsem mrzák na záda převleču se u kufru.Když leje nikam nejedu a jsem doma.Taky ten člověk co otázku položil už nepíše,tak ani nevíme jak to vlastně myslí.A co se té jízdy týče omlouvá vás vaše mládí a radost z ježdění většími auty.Já mám autobusovou dopravu a střídám za den někdy i několik velkých vozidel a neříkám že je to špatné.Ale osedlat kvalitní velký osobák když někam jedu je pro mě daleko zábavnější a to nemluvím o reprezentaci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto
tak se mu jen dodávkáři snaží poradit
a mimo mísu- už jsi si vezl motorku v autobusu? mně se už povedlo že jsem z jara v šest ráno skládal zeleninu na Intersparu a za poslední paletou stála moje kočička na nechápavý pohled skladníka jsem odpověděl že nemám čas překládat do dodávky
[img]
1 reakcí na tento příspěvek dodávka na převoz moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto
b.dobrev píše: mari> Mam renault espace 97 a kdyz vyndam sedacky a predni posunu do predu tak je tam v poho 2m a na vysku asi 1,1m tochce sundat plexi a poho. Sousedovi jsem privez CBR125 a veslase jako nic.
jenže taková busa, nebo něco podobnýho do toho nevleze, má to víc jak 2m. na délku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto
z-x-r píše: Plejba jr.> sefe v cem byl malo odolny ten master?
Já jsem tohle psal o Trafficu, u Mastera to ale nebylo o moc lepší. Překvapivě na tom byly takový dost zásadní věci. Auta se kupovala nová, jezdilo se s nima dálky rozumným tempem (přepravy osob, výlety, zájezdy), moc řidičů se nestřídalo, čili z hlediska náročnosti téměř ideální provoz, jako udělaný pro dlouhověkost auta.
Jenže u Traffica i Mastera to byly věci jako třeba ložiska kol - na jednom se udělalo, na druhym se vysralo a tak pořád dokola, přestože auta nikdy nebyla přetěžovaná. Závady převodovek s opravama za šílený balíky prachů, závady vstřikovačů i čerpadel. No prostě běs a hrůza. To se samozřejmě bavíme o autech, která měla všechna najeta do 1/4 mkm!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto
1 reakcí na tento příspěvek dodávka na převoz moto
[img]
Hrkala píše: Jenom pro upřesnění nejsem začátečník sice jezdím pro radost a jen takové ty guláše,ale už asi 8 let a už prostě nechi jezdit s vozíkem a chci si pořídit nějakou tu dodávku a jen jsem chtěl vědět jestli má někdo zkušenosti s těma autama co jsem napsal abych věděl co si pořídit nic víc..
Tak to potom jo,měl jsi napsat že jezdíš a chceš to dělat líp,z toho se to nedalo usoudit.
Ohledně motorky v autobusu jsem vezl dvakrát,poprvé novou husku od Fučíka z Brna v roce 98 a podruhé 600 xt až do Č.Budějovic na strít day taky někdy v tu dobu,ale položenou v kufru.
1 reakcí na tento příspěvek dodávka na převoz moto
do provozu 4/2005
koupeno v ČR
servis knížka
139.000km
169.000 Kč vč DPH
[img]
Naposledy editováno 11.01.2011 14:46:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto
2 reakcí na tento příspěvek dodávka na převoz moto
1 reakcí na tento příspěvek dodávka na převoz moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto
Troj11 píše: Larry> tranziti i tihle nový reznou jako kráva.. je to prokazatelně nejlevnější na provoz pokud koupíš novej, za tři roky najedeš milion km a prodáš dřív než koroze probourá lak.. BOHUŽEL jsem měl tranzita dýl, nikdy nepochopim, jak se může auto za 8 let může korozí rozpadnout..
ja Fordy prodávám a neviděl jsem po 8 letech shnilýho Transita
Orlík sem dal Transita z dob
kdy nebyla ani malá antikor úprava
najeto 380.000
a jezdí mu to
a nevídím že by to byla hromada rezavýho šrotu
pokud někomu rezne užitkáč dřív než by bylo záhodno
tak to je proto že lidi serou na údržbu
to je celý
můj obrázek o tom jaký užitkáče jsou a co vydržej
jsem si udělal od PPL
ty měli v rukách všechny značky
na ty který tady jmenujete nadávají
za rok namotáno 150.000km
a jedině Transity jim držej
ted tady měnil chlapik Boxer a Jumper
a měnil to za 2 Transity
přitom ty Renaulty byly 2 starý a měly asi 50.000km
a už je nechtěl protože do toho už ted cpal peníze
každý má svoje mouchy a nedostatky
ale Transit je po tom všem nejlepší služebník
mimochodem to je i dle studie DEKRA
která testovala všechny užitkáče na českým trhu
Naposledy editováno 12.01.2011 08:41:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto
a jízda? utrpení- v 90-ti nebylo v kabině slyšet pomalu vlastního slova a to byla tak maximální pohodlná rychlost, po dálnici jsem se honil s kamionama, který mi mnohdy v kopci předjeli, z dlouhýho kopce uměl snad i těch 130, ale to už by chtělo pořádný hluchadla- špunty do uší nestačí..
Soused má tohoto novějšího 2003, motoricky už je to oproti 2,5D jako nebe a dudy, ale hnije stejně- taky už ho prodává dokud vypadá karoserie ještě trošku k světu..
když v tom chce někdo vozit cihly nebo dělníky na stavbu 10km OK, ale na cokoliv jinýho bych to doporučil jenom nepříteli.. anebo potom kdybych se živil jejich prodejem..
Naposledy editováno 12.01.2011 09:54:58
Troj11 píše: Larry> já měl rok 2000, 180tis najeto, 2,5D koupil jsem ho v roce 2008, na pohled krásnej, ale všude prokvítal trochu rez a evidentně už byly spodky stříkaný a kitovaný, problém nastal hned, co jsem vzal do ruky flexu s drátěnym kotoučem a začal bubliny odrezovat- pod lakem bylo všechno prohnilý SKRZ, blatníky, lemy předních dveří, práhy, zadní dveře, podlaha.. všechno místy skrz, zadní dveře total na výměnu.. všechno pod lakem, kterej se tvářil krásně..
a jízda? utrpení- v 90-ti nebylo v kabině slyšet pomalu vlastního slova a to byla tak maximální pohodlná rychlost, po dálnici jsem se honil s kamionama, který mi mnohdy v kopci předjeli, z dlouhýho kopce uměl snad i těch 130, ale to už by chtělo pořádný hluchadla- špunty do uší nestačí..
Soused má tohoto novějšího 2003, motoricky už je to oproti 2,5D jako nebe a dudy, ale hnije stejně- taky už ho prodává dokud vypadá karoserie ještě trošku k světu..
když v tom chce někdo vozit cihly nebo dělníky na stavbu 10km OK, ale na cokoliv jinýho bych to doporučil jenom nepříteli.. anebo potom kdybych se živil jejich prodejem..
jsem u Fordu 6 roků, tak říkám svý zkušenosti za těchto 6roků
nikdy nikdo se mnou neřešil reklamaci na shnilou karoserii
tolik moje poznatky
V podstate je to auto na privni 200 000 - 250 000.
Na dvou odesli turba, na jednom ridici jednotka, po 200 000 najednom prevodovka, spojka. Naprava , brzdy a pod zivotnost max 150 000 Km.
Interier se rozpadal. Rikam auta na prvni tri, ctyri roky(200 - 250 tis km) a pak rychle prodat.
S krozi problemy nebyli.
Turba a jednotka reseno v ramci zaruky.