jedná se o lakování kol
1 reakcí na tento příspěvek lakyrníci sem
lakyrove z toho dotazu dostanou spalnicky:)
1 reakcí na tento příspěvek lakyrníci sem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lakyrníci sem
Jinak proč na to nechceš dat zase komaxit? Chceš to mít pěkný jak normální lak že na vzhled paráda,i to vydrží ale komax je vypalovanej tak je lepší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lakyrníci sem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lakyrníci sem
Naposledy editováno 06.01.2011 15:39:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lakyrníci sem
rodrigo píše: HornisGSX> a co je origo na kolech?
že by lak????
rodrigo píše: Béďa> Hoď to opiskovat,je to v pohodě Já mám sice piskovaci pistoli ale na toto nemám tak silnej kompresor.
Jinak proč na to nechceš dat zase komaxit? Chceš to mít pěkný jak normální lak že na vzhled paráda,i to vydrží ale komax je vypalovanej tak je lepší.
no hele chodi sem par lidi co myslim lakum rozumi dost (osiris) a tvrdej ze dobrej a spravne udelanej lak je lepsi a odolnejsi nez komax... nemam duvod jim neverit...
a origo na kolech je podle me taky nakej spesl lak ...
2 reakcí na tento příspěvek lakyrníci sem
- komaxit neopískuješ, nejde to, i broky se od toho zpečenýho plastu odrážej
- aceton tomu taky moc neublíží
(autogen, letlampu nebo horkovzdušku a škrábat )
- spreje, byť namíchaný z lakovny, pokud nejsou dvoukomponentní, nemaj odolnost
- komax je sice vypalovanej, ale 2K barva je zas vytvrzená chemickou reakcej, nová doba
- na novejch kolech určitě komaxit nikdo nemá, originál je barva, normální 2K barva, komaxit vymyslel na kola jen lakomej čech
...komaxit, pokud nedojde k jeho poškození, je odolnej, nemá sice takovej lesk jako barva, ale jakmile se poškodí, začíná pod povrchem neviditelný dílo zkázy - nejde uspokojivě opravit, navíc je ho extrémně silná vrstva což u kol není žádoucí a vede mimo jiné i k tomu, např. při dotahování šroubů se odtrhne od podkladu a opět problém, je náchylnější ke žloutnutí vlivem tepla ...zkrátka, na drátěnou poličku do koupleny je ideální, ale na motorku ne
...ale zpátky k původnímu dotazu, ano jde to, pokud drží a není poškozenej, není problém, jiná věc je ta, že ta celková vrstva nakonec tím pádem bude gigantická
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lakyrníci sem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lakyrníci sem
HornisGSX píše: osiris> ty komaxit jsem už dával pískovat a jde to! Pokud se poruší na jednom místě(myšleno dostaneš se až na podklad) tak to jde celkem slušně, ale než se na něj dostaneš...
ono asi zalezi co si kdo predstavi pod "piskovat" mame v dilne tryskac a ocelovejma brokama taky omelem i komaxitovany kola, jen tam nechas kola krouzit dyl a uz je tam nenajdes:)
assassin píše: ono asi zalezi co si kdo predstavi pod "piskovat" mame v dilne tryskac a ocelovejma brokama taky omelem i komaxitovany kola, jen tam nechas kola krouzit dyl a uz je tam nenajdes:)
u nás to borci dělají takovým dost ostrým ocelovým pískem (zrnka jak písek) když jsem si to promlel v ruce pořezalo mě to... a bavil jsem s klučinou co přímo pískuje a říkal, že to moc problém není, ale trvá to dlouho i komaxitový rám mě pískovaly pač mě ho zdupaly. ee už ne omaxit tak max na poličky!
1 reakcí na tento příspěvek lakyrníci sem
1 reakcí na tento příspěvek lakyrníci sem
Dal mi tam vodou ředitelnou barvu(že se dnes už prej s ničim jinym nestříká) a límce kol hodil do nějakýho extra plniče...
Je fakt že to vypadalo moc pěkně, ale po druhym,nebo třetim přezouvání se to začalo jakoby shrnovat na okrajích kola, na lemech, a že by to bylo extra tvrdý a odolný se říct nedalo, tak nevim, kdybych to někdy znova řešil, co na to dát za barvu a u koho si to nechat udělat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lakyrníci sem
mari píše: já si nechal předčasem lakovat kola a protože sem to chtěl mít fakt dobře udělaný,dal sem to(podle lakýrů nejlepšímu lakýrníkovi široko daleko,údajně i v ČR),do Renaultu.
Dal mi tam vodou ředitelnou barvu(že se dnes už prej s ničim jinym nestříká) a límce kol hodil do nějakýho extra plniče...
Je fakt že to vypadalo moc pěkně, ale po druhym,nebo třetim přezouvání se to začalo jakoby shrnovat na okrajích kola, na lemech, a že by to bylo extra tvrdý a odolný se říct nedalo, tak nevim, kdybych to někdy znova řešil, co na to dát za barvu a u koho si to nechat udělat...
První přezouvač věděl,jak na to Druhej už ne- vzal ocelovou montpáku a naostro to rval přes límec - to je pak fuk,zda má na kole komax, či lak
V okolí mám 2 lidi, kteří mi vždy obujou nově nalakovaná kola šetrně bez poškození (v lepších servisech mají i montpáky s potažením tvrdé gumy).
Ostatním bych to tu nedal.
Naposledy editováno 06.01.2011 20:12:00
zda použít komaxit nebo lak.nejlepší je elox,ale ten mi taky nikdo kvalitně neudělá.
jde mi o to aby ráfky po sezoně jezdění v terénu nebyly poškrabané na kov.
odolnější se mi zdá komaxit,ale slyšel jsem že při vypalování kola změknout a nemusí pak na nich sedět duše a mají sklony k vyzouvání se.
Naposledy editováno 05.11.2012 10:31:37