Četl sem že jak bezudržbovou baterii vybiju pod 11 V tak ji mužu vyhodit je to pravda?
Nakonec sem ji nastartoval pomoci normalni nabiječky.. Dobijelo to 14.4 V a taky sem četl že tyto baterie se v moto nesmi nabijet vic než 14 V.. četl sem to tady na motorkařich co vy na to?
Jde tahle bateri ještě nejak oživit?? Je to 2 roky stará YUASA
Budu kupovat asi novou JMT skrz cenu..
na cbr 600 mam Nitro a perfekt super.. Máte s JMT zkušenosti a jako značku mate Vy a jak jste s ní spokojeni ????
Naposledy editováno 06.01.2011 15:21:07
1 reakcí na tento příspěvek Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami
edit: ještě záleží na tom, čím to dobíjení měříš... a pokud je těch 14.4 strop při celém spektru otáček a neleze tam třeba 15 nebo to nepadá pod napětí naprázdno, tak bych to neřešil
zkus ji pořádně dobít předepsaným dobíjecím proudem (1/10 kapacity po dobu 10 h), očistit kontakty jak na aku tak na kabelech, a teprv pak bych to začal měřit a případně řešit.
Naposledy editováno 06.01.2011 15:27:59
2 reakcí na tento příspěvek Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami
Ghost-CBR1000rr píše: Jenže mě stoji nejlevnějši JMT 1400 .. ale spiš asi zase pořidim za 2 to Nitro
nitro je převlečená yuasa...
1 reakcí na tento příspěvek Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami
Je to Honda takže se investice do drahé baterky nevypláci rači každej rok novou JMT než Yuasu vidět umirat hondim regulatorem.. tak to taky beru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami
HornisGSX píše: nitro je převlečená yuasa...
Fakt? Je teda vyrazne levnejsi.. Kazdopadne Nitro mam 3 roky zcela bez problemu, tak jsem zvedav na jeji zivotnost.
Ghost-CBR1000rr píše: A JMT je převlečeny NITRO co .. Ne.. jestli tady ma někdo zkušenosti s JMT tak napište..
Je to Honda takže se investice do drahé baterky nevypláci rači každej rok novou JMT než Yuasu vidět umirat hondim regulatorem.. tak to taky beru
hele chytrej není to z mojí palice! a proč se potom vůbec ptal?
1 reakcí na tento příspěvek Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami
Ghost-CBR1000rr píše: to byl vtip!! ja jen že sem četl že nitro je nejvěči šmejd atd.. hned se neuražej..! a ptam se na tu JMT
jmt jsem měl na banditu po roce exla... ovšem měl jsem problém s lehkým přebíjením tak asik proto koupil jsem pak nitro a jezdí dva roky a no problémo na gsx mám taky nitro.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami
a potom k JMT - na jaře nová baterka přes sezónu v pohodě. Přes zimu byla v cca 10°C a co měsíc na nabíječce vždy s významným úbytkem napětí. Na jaře následujícího roku jsem se pěkně navlíkl, vytlačil motorku (napětí bylo OK) a že už teda pojedu a prdlajs. Sotva otočila motorem. Takže startovací kabely, cvrnk a jela. Na benzínce jsem už zase nenastartoval a nikdo neměl ani kabely a to ani PČR, která tam měla zátah na motorkáře, takže jen chránili. Tak jsem si zavolal autospojku a než dojela stála u mě další motorka se stejným problémem , ale u té teda nevím značku baterky.
Co mám současnou baterku tak vůbec neztrací napětí, ale protože ji nemám teď po ruce tak značku nepovím.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami
Ghost-CBR1000rr píše: Doufam že tady padnou i nějaké kladné nazory
a když ne? vypadá to, že už jseš stejně rozhodnutej
1 reakcí na tento příspěvek Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami
Předokládám, že když jí přes baterku vyždímu tak, že ani ta 12v žárovička nesvítí, tak bude vybitá a nebude mít ani těch 11V.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami
1 reakcí na tento příspěvek Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami
Ghost-CBR1000rr píše: No to sem udělal taky že se ani budiky nerozsvitily a už sem ji nenabil, teda nabil 12,5 voltu ma a drži ale nema ampery (el. moc nerozumim).. Zkusim to najit -četl sem to tady na motorkařich..
kapacitu mít může ale už není schopná dát start.proud startéru. ekonomický bych ji zlikvidoval a šel pro novou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami
HornisGSX píše: nejlepší je baterku vzít pořádně nabít (tak jak se má) a donést ji někam kde dělaj do baterek ať ji vyzkouší a máš. jinač "co mě bylo tlučeno do hlavy" baterka pod 10V je po smrti
Ale tady až tak o volty nejde.. nebo jo? Jde o to že mam 12.5 drži to v pohodě ale jak zapnu jen kliček (zapne se i světlo, palivove čerpadlo..) klesne to na 10.. A to je myslim tim že už nemám žádné ampéry a baterka už tu kapacitu nedokaže nabit zpatky nebo se mylim?,
Ghost-CBR1000rr píše: Ale tady až tak o volty nejde.. nebo jo? Jde o to že mam 12.5 drži to v pohodě ale jak zapnu jen kliček (zapne se i světlo, palivove čerpadlo..) klesne to na 10.. A to je myslim tim že už nemám žádné ampéry a baterka už tu kapacitu nedokaže nabit zpatky nebo se mylim?,
jakou máš nabíječku?