Uzavřeno 12.07.2011 v 02:55 uživatelem Lasserus
rozhodně bych nesázel na zámek řízení - když už nic, tak aspoň ten zámek na kotouč.
poutat k něčemu je problém v tom, že slušnější a delší řetěz, s kterým to jde, něco váží a zabere docela dost místa - a k čemu Ti bude kvalitní řetěz, když bude doma v garáži.
a jesltli řetězem jen kolo motorky, to už si tam rovnou můžu dát jen ten malej kotoučák.
alarm těžko říct - klidu to určitě přidá, kor když je to gsm/gps - člověka to tak nějak uklidní, když si na celodenním výletu můžeš zjistit polohu motorky a víš, že tam pořád stojí. na náhodnýho zloděje to taky nebude špatný.
jo a počítej, že Ti tady jen tak nikdo svoje zabezpečení nenapíše, kor když Tě vlastně nikdo nezná a chodíš sem měsíc
edit - a pokud je někdo vybavenej a připravenej, tak řetěz za bůra si dá jak prd :)
Naposledy editováno 20.12.2010 12:50:14
2 reakcí na tento příspěvek Borci poraďte s prvky pasivní ochraný motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek Borci poraďte s prvky pasivní ochraný motocyklu
chlubily se všemožnými certifikáty a první odolal flexe 10, druhý 20 sekund
ale do města s sebou běžně flexu a prodlužku nenosíš
Enthropy píše: Nebo taky omlácenej lak, špína a těžko nastartovatelnej motor
Beru kladívko a jdu do garáže udělat něco s prvky pasivní ochraný Na malý zlodějíčky stačí blbej zámek, nebo když začne řvát alarm...a když ti profíci tu motorku chtěj ukrást, tak ti jí ukradnou zámek nezámek Co chceš zabezpečovat za moto?2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Borci poraďte s prvky pasivní ochraný motocyklu
mariano píše: viděl jsem dva řetězy v akci, když kamarád přišel o klíče.
chlubily se všemožnými certifikáty a první odolal flexe 10, druhý 20 sekund
ale do města s sebou běžně flexu a prodlužku nenosíš
profici ale jo. a bateriovy flexy uz jsou taaaak levny.....
assassin píše: profici ale jo. a bateriovy flexy uz jsou taaaak levny.....
A neřve ta flexa při broušení tak trochu? Nevypadá divně řezání flexou na parkovišti?
Ale je fakt, že když lidi nereagují na houkající alarm, tak proč by reagovali na ječící flexu, že?
2 reakcí na tento příspěvek Borci poraďte s prvky pasivní ochraný motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Borci poraďte s prvky pasivní ochraný motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek Borci poraďte s prvky pasivní ochraný motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek Borci poraďte s prvky pasivní ochraný motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Borci poraďte s prvky pasivní ochraný motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Borci poraďte s prvky pasivní ochraný motocyklu
Enthropy píše: Nebo taky omlácenej lak, špína a těžko nastartovatelnej motor
co se ztratilo dr 750 mně a ještě jednomu klukovi na kolejích, tak to byly obě vcelku starý omšelý vrány- člověk by si řekl Kdo by to krad´? takže na sešlost bych moc nespolíhal :D
stejně tak při použití víc udělátek pozor na stav baterie - měl jsem třeba gsm pager od jablotronu - jeden čas se prodával k alarmum GT a v místě bez signálu resp. s mizerným signálem, kde se pořád přihlašoval do sítě, dokázal vytlouct baterku za týden :D