1 reakcí na tento příspěvek hledám
1 reakcí na tento příspěvek hledám
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hledám
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hledám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hledám
Na druhou stranu je tomu par let, ale vydel sem snad v motocyklovejch novinach, nejakyho stuntridera, co zvedal CZ ( snad 477 ) s bubnovkou i na predek.
MaraXJ píše: 350.632> Leta sem jezdil s jednoklicovou, pak dvouklicovou a nakonec s kotoucovou. Ta kotoucova je znatelne ucinejsi nez ty bubnovky a taky neni potreba tolik sily do prstu.
Na druhou stranu je tomu par let, ale vydel sem snad v motocyklovejch novinach, nejakyho stuntridera, co zvedal CZ ( snad 477 ) s bubnovkou i na predek.
Jo sporťák dával přední i na 175/477 s bubnem. Je to ale dost o hubu, taky jsem to na dvouklíči zkoušel. On se totiž kousne a nejde to regulovat jako kotoučovka, proto schánim přední kolo se středem na kotouč.
2 reakcí na tento příspěvek hledám
šlo to i s dvouklíčem, ale ne tak dobře, účinkem brzdy to bylo na hranici a protože dvouklíč je dvounáběžnej, tak to není tak citlivý, ovšem dalo se... než mne opustil záchyt reakce brzdy, což myšlenky na přestavbu na kotouč proměnily spolu se stavem vidlic v realitu
jezdil jsem krátce 639 s pavným kotoučem, mno nebylo to ono.. ale proti bubnu lepší...
na svojí 477 jsem dal plovoucí verzi kotouče (novější provedení krom toho je drážkovaný) a to je báseň... brzdí se na dva prsty, což je logické, protože 477 je poměrně lehká a ta brzda je prostě na poměr k váze hooodně velká
www.jpeg.cz/view-849_04.jpg.html][img]http://www.jpeg.cz/images/849_04.jpg[/img
www.jpeg.cz/view-410_06.jpg.html][img]http://www.jpeg.cz/images/410_06.jpg[/img
www.jpeg.cz/view-878_03.jpg.html][img]http://www.jpeg.cz/images/878_03.jpg[/img
a pak že mitas H03 nedrží drží dost, jen to chce trochu odvahy
Naposledy editováno 17.12.2010 11:46:02
pech. píše: sojky: ráfek je českej nebo italskej?? roadster měl jenom italský, pokud by byl, bych bych o něm ochoten uvažovat ke koupi - pokud je českej, může bejt z jawy chopper.
Motorka je od Pana Podlahy ze Strakonic. Je to 487 a je na to dobastlenej předek z Roadstera. Jak poznám jestli je ten ráfek italskej nebo českej? Každopádně je na něm ještě origo guma co se dávala na Roadstery. Vyměnil bych ho za 18" Jawáckej. Na prodej by byl až po případný koupi Jawáckýho.
1 reakcí na tento příspěvek hledám
italský mají rovný boky a po bokách italský popisky "něco - xxxx - radaelli a tak"
1 reakcí na tento příspěvek hledám
pech. píše: sojky: ráfek je českej nebo italskej?? roadster měl jenom italský, pokud by byl, bych bych o něm ochoten uvažovat ke koupi - pokud je českej, může bejt z jawy chopper.
Tak jsem koukal na ten ráfek a je to 19x1,6 Radelli. Takže opravu italskej. Má rovný boky. Vyměnim celý kolo za 18" ve slušným stavu, tenhle je jak novej.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 350/638 VAPE zapojení Jawa 350/638 | pagi | 16 | 6.6.2024 v 18:02 Jirka_Kirchner |
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 | Jirka-Tajsn | 3 | 23.2.2024 v 09:17 Eddie83 |
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 | radys02 | 37 | 24.9.2023 v 18:22 krizak66 |
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 | Boss.trx850 | 9 | 5.8.2023 v 17:01 pech. |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |