globalmoto_kveten





Téma: 300 ZGH 2011
 
24.10.2010 v 10:43
čau vám všem.........

aby se předešlo nějakým spekulacím a "spekulacím", co a jak bude na 300 ZGH 2011, tak napíšu asi toto:

300 ZGH se začaly po válce jezdit v roce 1961
až do letošního roku se nejely pouze 2x
proč?
protože nebyly peníze
ale i to jsme ustáli a závody opět rozjeli...a příští rok pojedeme 49.ročník

ano říkám, že POJEDEME....protože jsme o tom vnitřně přesvědčeni
ALE.........

musíme mít dostatečný počet lidí na přípravy
dostatečnou sumu financí na přípravu a odjetí

už jsem to zde jednou psal
začal jsem na zdejší forum psát o interních věcech v AMK Hořice
dával vám všem info co a jak chodí, co se chystá
čerpal jsem taky od vás náměty, přijímal kritiku

často jsme se tady dohadovali
mnohdy to vypadalo, že se hádáme

mě šlo jenom o to, aby 300 ZGH byly transparentní
jsem pyšnej na to, že v tomhle klubu jsem
že jsem v partě lidí, která pokračuje v historii 300 ZGH

nebýt práce oněch tří generací co dělají 300 ZGH
nebylo by nic
pracujeme týmově, nikdo z nás nemá exhibicionistický ambice se chlubit cizím peřím

práci lidí oněch tří generací beru jako stěžejní
proto se k nám pak rádi vraceli zahraniční jezdci
proto si zdejší trať přijeli vyzkoušet naši špičkoví jezdci

nebýt práce všech těchto lidí, nikdy by Zatáčky nebyly takovým motosvátkem
takovým lákadlem, takovou prestižní záležitostí

debaty na téma 300 ZGH se pak ale zvrhly do polohy už nepřijatelné
tak jsem se přestal angažovat

mnozí mě tady křižovali za to, že se urážím, nebo nasírám
ale i v tom se mýlili

nyní se spekuluje o tom, jaké třídy pojedou 300 ZGH 2011
co s veteránama atd

ČTT, tedy veteránská pravidelnost se zcela jistě v roce 2011 pojede
tak jako obyvykle, pojedeme jubilejní 20. ročník, tak to zachováme v obyvklém gardu

změny nastanou při ostrých 300 ZGH
jak to všechno bude je zatím v poloze dohadů, návrhů, diskuzí

někde jsem také četl slova o tom, aby naši jezdci nebyli nějak limitováni, nebo odmítáni na úkor jezdců ze zahraničí

ani toho se nemusí nikdo bát
určitě se nestane to, aby třeba do 600cc jsme přijali 20 cizinců a naše kluky nechali sedět na stráni s párkem v ruce

vím dobře, že řada našich kluků je jezdecky na tom lépe než někteří zahraniční

ale alternativ na řešení je několik

takže diskutujme, diskutujte....

potom Rada AMK Hořice nějak rozhodne
jistě to nebude jednoduché
a jistě se nebude rozhodnutí VŠEM líbit
ale bude nutné to rozhodnutí ctít

jinak pokud má někdo zájem si připomenout sezonu 2010
tady je nabídka
toto DVD obdrží i jezdci při vyhlašování v Hořicích

jménem AMK Hořice
děkuju všem věrným za přízeň
jezdcům za skvělé zážitky
vám divákům a fanouškům za skvělou kulisu

těšme se na 300 ZGH 2011

Uzavřeno 15.05.2011 v 21:37 uživatelem Larry

Otevřeno 16.05.2011 v 07:56 uživatelem Larry

Uzavřeno 16.05.2011 v 07:59 uživatelem Larry

Otevřeno 16.05.2011 v 14:16 uživatelem Larry

Uzavřeno 16.05.2011 v 14:17 uživatelem Larry

Otevřeno 17.05.2011 v 08:52 uživatelem Larry

Uzavřeno 06.06.2011 v 18:13 uživatelem Larry


Naposledy editováno 01.03.2011 11:07:20

300 ZGH 2011

15.11.2010 v 23:18 | Nahoru | #271
Čert aby s v tom vyznal :)
Ale je to obraz o tom, že všichni by v Hořicích startovali rádi - což svědčí o tom, že to není závod jako každý jiný. No.........motorek už je hodně prostě, všech.

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011

15.11.2010 v 23:20 | Nahoru | #272
Kdysi se stihly i 4 třídy klasiků. No neva, uděláme si druhé Hořice v Anglii:

[img]

300 ZGH 2011

15.11.2010 v 23:28 | Nahoru | #273
Ono to není o asi tom, co se stihne naplánovat.. jedna nešikovná nehoda nebo počasí a není žádná rezerva, jako ve 2008, pak poslední závody litry a mona měly smůlu

Naposledy editováno 15.11.2010 23:28:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011

15.11.2010 v 23:32 | Nahoru | #274

RV>jo jo dramatizuju hlavně,že Vám je prominuto startovné,které musí zaplatit jiní ,ale to je jistě v cizině naprosto normální


pochybuju, že když pojede někdo od nás závodit ven, tak mu tam něco odpustěj anebo proplatěj......

(reakce na) 300 ZGH 2011

15.11.2010 v 23:39 | Nahoru | #275
L&B> ...když se podívám do startovky za poslední dva roky..na obsazenost a výsledky ...tak mě to nějak nevychází..myslím počty a účast!...ale třeba se zjeví mnoho "nových" tváří, co si pořídí mota co mohou jet!

SPP 250..23 jezdců
GP 125...15 jezdců
GP 250...17 jezdců
"endura".25 jezdců

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011

16.11.2010 v 00:09 | Nahoru | #276
Prusa #94> no představ si že jo..

kromě Indiho se můžeš zeptat třeba Kamila Holana...na čekací listině jezdců Gold Cupu ve Scarborough,co se tam už nedostali, bylo třicet jezdců do každé třídy...například i Gary Johnson, což není žádné béčko a Kamil tam dostal přednost...startovné neplatil a na dosti podnicích se proplácí i cestovné...

nejlepší jezdci tam dostávají zaplaceno za to, že vůbec dojedou a to se bavíme o tisících (v librách)...

Naposledy editováno 16.11.2010 00:23:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011

16.11.2010 v 00:21 | Nahoru | #277
Veronika-Suzuki> mno jo, ale to se potom bavíme o tom, že dostanou všichni a ne jenom někdo........

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011

16.11.2010 v 00:26 | Nahoru | #278
Prusa #94> to není pravda...to se právě pleteš...ptal ses na to, když tam někdo pojede od nás...tak ti říkám že se tam dá dohodnout "cestovné"...pak samozřejmě nejlepší jezdci neplatí startovné a úplná špička co už mají jméno dostanou v různém rozsahu peníze za to že dojedou...to už je na jejich manažerovi...všichni ostatní platí....

u nás nepředstavitelný co? A tam je to naprosto normální....tady holt pořád žije "všichni stejně" nebo nic....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011

16.11.2010 v 00:29 | Nahoru | #279
Veronika-Suzuki> jj, tak to potom jo....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011

16.11.2010 v 00:37 | Nahoru | #280
Prusa #94> takže jedeš ne Strapouch příští rok pojede...

(reakce na) 300 ZGH 2011

16.11.2010 v 00:44 | Nahoru | #281
Veronika-Suzuki> a na čem asi tak???
leda že by tam někde jeli pravidelnost

Naposledy editováno 16.11.2010 00:45:27

300 ZGH 2011

16.11.2010 v 05:27 | Nahoru | #282
RV
Já fakt nechápu tyhle názory, že si v Hořicích neváží veteránů. Veteráni mají celý svůj víkend pro sebe a to i přes to, že už několik let je tento víkend prodělečný bez zájmu diváků. Zatáčky jsou o nových třídách a to, že se kdysi jely 4 třídy klasiků bylo dáno tím, že bylo o dost méně jezdců v novodobých třídách. A odmítat o ostrých zatáčkách jezdce do nových tříd jen aby se mohli odjet klasici by asi nebylo moc dobrý řešení. Myslíte, že by bylo zprávné třeba odmítat jezdce z Irska nebo Francie do volných tříd s tím, že pro ně není o zatáčkách místo, protože se musí odjet klasici? Já mám klasiky taky rád ale není možné jezdit v neděli do 8 a pak do půl noci uklízet trať.

300 ZGH 2011

16.11.2010 v 07:51 | Nahoru | #283
nevideli ste nekde na vrakaci nejaky srot svcka ?ze bych se v predstihu zacal chystat na novou kubaturu....je treba postavit poradny zavodni stroj podle modniho vzoru...uz zadne vychodni stroje....

2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011

16.11.2010 v 08:01 | Nahoru | #284
pro ty, kteří nepochopili,anebo pochopit nechtějí(jako RV)a budou z úplně jiných důvodů tady jen pomlouvat....

Klasici mají možnost jet Hořice i v roce 2011
je již daný termín 20.ročníku ČTT, která se jede jako JPHZM
mají tedy svoje vlastní závody a mohou si zazávodit i ti,co nejezdí rychlostní závody
co je na tom špatně??

pokud jde některým Klasikům o to,že si chtějí v Hořicích zazávodit nejenom v JPHZM
pak tuto možnost budou mít v roce 2012, kdy se uvažuje o tom, že by i Klasici jeli své rychlostní závody a nejeli JPHZM

pokud k tomuto dojde, jsem osobně velmi zvědav, jak Klasici naplní objemové třídy, když se závody pojedou jako rychlostní

jak budou plné rošty v jednotlivých třídách Klasik?
jistě víme že nebudou plné tak
aby jely samostatné závody 175cc, 250cc, 350cc, 500cc, 750cc

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011

16.11.2010 v 08:19 | Nahoru | #285
....tak asi až skutečnost ukáže co je a co není dobré rozhodnutí!
Každopádně v tuto dobu jestli je tedy rozhodnuto definitivně, je počet potencionálních jezdců snížen o cca 90 - 100 osob!...což není malý počet po všech stránkách
...jasně, že hlavně časově se vytvoří prostor!
...takže jen "sehnat" a obsadit startovní rošt do plna dalšími "kvalitními" borci na "kvalitních" strojích!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011

16.11.2010 v 08:36 | Nahoru | #286
2LEKO> 90 - 100 jezdců x 1600,- za startovný........

e:pismenko

Naposledy editováno 16.11.2010 08:36:45

(reakce na) 300 ZGH 2011

16.11.2010 v 08:48 | Nahoru | #287

Prusa #94>2LEKO> 90 - 100 jezdců x 1600,- za startovný........

e:pismenko



...to byly skoro jistí "plátci",kteří by asi určitě dojeli!...a většina z nich tam už je od čt. resp.pátku a to jsou další finnance do "oběhu"!
...u nás říkame,jako kdyby jsi z hospody vyrazil "štamgasty"!
...diváku bude dle mě pořád stejně a hlavně s ohledem na počasí,bez ohledu na třídy které pojedou...takže mě osobně to nějak "početně"nevychází!
...jedině když se tedy přihlásí "kupa" nových borců a dojede autobus cizinců!
...a je pravda,že většina lidí/diváků, zajímá jen 600 a 1000 a to je to "tahadlo"!

300 ZGH 2011

16.11.2010 v 09:18 | Nahoru | #288
leko,kliiid,ono se to asi uz zacina profesionalizovat.....uvidime jak dlouho jim to vydrzi....myslim,ze nekteri uz prohledli a jini ztratili par fandu...

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011

16.11.2010 v 09:38 | Nahoru | #289
sorry Lekouši a jarku....

netušil sem že buete takhle jednoduše soudit na základě jakejch si výpočtů
pokud jsme v AMK blbí a nevíme co a proč děláme
pak třeba kvůli našim blbým rozhodnutím skončí 300ZGH

ale jen diskutujte, nadávejte, pište o tom jací jsme vrazi
a jak se nám to ve zlým vrátí
vždyť co jinýho s námi

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011

16.11.2010 v 09:52 | Nahoru | #290
mily larry,ale tady nejde o nejaky vypocet,co tak jestli nam jde spis o lidi?nase kamarady, soupere?hlavne ty ceske ,domaci....

300 ZGH 2011

16.11.2010 v 09:58 | Nahoru | #291
kdybychom byli opravdu jenom ti "byznysmeni", jen ti bezohlední a koukali jenom na ekonomickej byznys,tak bychom ani ČTT nejezdili

i přesto ,že v posledních letech je ČTT prodělačná akce, tak to stejně pořádáme

a proč asi??

protože myslíme hlavně na jezdce,aby se u nás svezli

umím pochopit jednu věc

při 300ZGH je to jedno velký show

20.000 diváků a jistě velmi příjemný být jako jezdec součástí tohoto velkýho divadla
a ty dva dny si dokonale užít

při závodech Klasiků je to komornější a už to asi není takovej zážitek

ale to, že Klasici takový počet diváků nelákají,je otázka jiná
není to chybou pořadetele

takže tady v tom já vidím asi ten největší problém
pak není fér to dávat za vinu pořadetelům

protože pak jinak nechápu,proč je tolik nevole,že Klasici nepojedou při 300ZGH,ale "jenom" ČTT JPHZM

Naposledy editováno 16.11.2010 10:01:35

(reakce na) 300 ZGH 2011

16.11.2010 v 10:06 | Nahoru | #292

jarek38>mily larry,ale tady nejde o nejaky vypocet,co tak jestli nam jde spis o lidi?nase kamarady, soupere?hlavne ty ceske ,domaci....



jarku,jak budou naplněná jednotlivý třídy Klasiků
až se jejich závody pojedou jako rychlostní??

poraď jaký třídy by měly jet jako rychlostní
a kolik jezdců bude do jednotlivých tříd přihlášených??

bude jich v každý třídě dost na to, aby se nemusely třídy spojovat??

300 ZGH 2011

16.11.2010 v 10:10 | Nahoru | #293
ještě pár příkladů z minulosti

aby se mohli jet Klasici při 300ZGH
tak jsme zvažovali i mjiné alternativy

nejet SPP125cc

nebo nejet GP125cc

nebo nejet SPP250cc

jenom aby mohli Klasici jet

ale už není možné jet všechno
a sloužit 13hodin, respektive 15hodin denně
pak se nedivme,že rozpočet je už téměř na 2milionech.........

jarku
řekni mi ještě sám za sebe
proč ti vadí, že nepojedeš Klasika při 300 ZGH
ale "jenom" ČTT
proč to je pro tebe tak nepřijatelný??

300 ZGH 2011

16.11.2010 v 10:18 | Nahoru | #294
Pořád nerozumim tomu, co vám brání jet místo v ZGH o měsíc později v TT, když vám tolik jde o ty kamarády ?

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011

16.11.2010 v 10:34 | Nahoru | #295
ale co vam brani jet normal pri ostrejch??? vzdyt jde prece o to svest se ,pokecat ,popit no a to muzete prece i na veteranovi v ostrejch! jasne pojedete chvost ,ale zase ne vsichni!! a jestli ma nekdo klasika dvacu nebo dve pade tak muze jet prece mezi ostryma dvacama! a je po problemu! myslim ze hlavne horicka trat je hlavne o znalosti a jak sem videl nektere ty casy vetosu a ostrych tak tamvelky rozdil nevidim! a jeste ostrch dvacek je malo tak to vklidu doplnite! jen jeste dotaz ktery sem dal uz driv ,ale zaniknul tak se chcu znova zeptat jestli budete skouset zmenit predpisy aby se jelo dohromady pravidelnost a rychlost a jestli zustava v platnosti zajeti dvou zavodu !

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011

16.11.2010 v 10:42 | Nahoru | #296
Jet v roce 2012 TT jako závod klasik je neuvěřitelná hloupost.

1. Třídy Klasik nenaplní startovní pole tak, jako TT pravidelnost, bude o cca 100 motocyklů méně, možná o víc a tím dojde k finančnímu krachu obrovských rozměrů.

2. Závody historických motocyklů jsou a byly vymyšleny hlavně o hodnotných strojích a pro bývalé jezdce. Těch jede mezi klasiky málo, zatímco na pravidelnost se objevují. Navíc to mnohé odradí, protože proč by někdo trápil vzácného waltera 350 proti z itálie dovezené cestovní yamaze RD překopané na klasika protože nemá SPZ, původ mnohdy podivný...A walter dostane dve kola... Kdo chce jezdit na rychlost, má mnoho moderních tříd a dnes nejsou nekteré motorky drahé, třeba 125 SP. 25O SP je určitě levnější než pěkný klasik. Nepovyšujme historické motorky na rychlostní závod, nechme jim spíš předváděcí charakter. A když už chceme jet klasik, nevymýšlejme hloupá pravidla do roku 1972, když evropa má daná a zcela jasná pravidla jiná. Závodem klasik přijdou diváci o vzácné předválečné stroje, řadu poválečných i těch moderních do roku 1978.

3. Diváky závod klasik nelaláká, kdo chce vidět závody, stačí mu 3OO ZGH, kdo chce vidět historii, bude zklamaný. Myslím, že se se ukáže, že pořádat dva závody po sobě je stejě ekonomicky nemožné a TT padne. Ale za těch 20 ročníků díky.

4. Hořice by se měly vyvíjet moderním směrem, ne nazvat třídy do 600 a 1000.Jel bych superbike, supersport, stocksport 600 /tím bych vyřešil a rozdělil 600/, 125 SP, 125 GP a 250 - klidně bych doplnil rošt tedy těmi SP.Myslím, že víc jak šest tříd nemá smysl jet. Dost dobře nechápu, proč se tak prosazuje supermono, které ve světe zkomírá a umírá, i když je mi jasný lobing rodiny kamenických. Za příklad bych si vzal závody na jiných přírodních tratích, nechat tak se inspirovat, myslím především Irsko.

300 ZGH 2011

16.11.2010 v 10:47 | Nahoru | #297
tak ja si hlavne myslim ze by nove motky jeli i pri TT! myslim ze to tu i wusa psal

(reakce na) 300 ZGH 2011

16.11.2010 v 10:47 | Nahoru | #298

petridas>ale co vam brani jet normal pri ostrejch??? vzdyt jde prece o to svest se ,pokecat ,popit no a to muzete prece i na veteranovi v ostrejch! jasne pojedete chvost ,ale zase ne vsichni!! a jestli ma nekdo klasika dvacu nebo dve pade tak muze jet prece mezi ostryma dvacama! a je po problemu! myslim ze hlavne horicka trat je hlavne o znalosti a jak sem videl nektere ty casy vetosu a ostrych tak tamvelky rozdil nevidim! a jeste ostrch dvacek je malo tak to vklidu doplnite! jen jeste dotaz ktery sem dal uz driv ,ale zaniknul tak se chcu znova zeptat jestli budete skouset zmenit predpisy aby se jelo dohromady pravidelnost a rychlost a jestli zustava v platnosti zajeti dvou zavodu !



pravidelnost a rychlost??

pokud vyhlásíme na r.2012 závody rychlostní POUZE pro Klasiky
je mi jasný že nenaplní všechny třídy tak, aby jeli POUZE Klasici

MOŽNÁ se pak tyto závody doplní nějakou třídou
třeba SPP125, třeba Supermono

ale to mje v řešení případně až na rok 2012

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011

16.11.2010 v 10:56 | Nahoru | #299
Ještě dám příklad z Frohburgu. V roce tuším 07 nebo 08 pořádali podobně jako v Hořicích klasický závod a po něm pak ještě veterány, taky dva závody. A už to nikdy nezopakovali. Je to ekonomicky nemožné. Hořice je dlouhá, těžká trat na zabezpečení. Je to na jeden pěkný závod v roce.

(reakce na) 300 ZGH 2011

16.11.2010 v 11:09 | Nahoru | #300
pointss> tvoje názory jsou hodně dobrý,je vidět,že přehled máš
máš ve svých slovech dost pravdy
ale taky několik omylů

lobing Kamenických....??
myslím , že by si člověk tvýho formátu mohl tohle odpustit
mona mají plný rošt a v ČR oblíbená kubatura
takže to není pouze o Kamenických
to, že jsou úspěšní, tě nemůže navádět k takovým to úvahám

to co píšeš o Klasicích,s tím souhlasím
je mi jasný,že kdybychom jeli POUZE rychlostní Klasiky,že bude jezdců málo
JPHZM je ale prodělkový podnik, který nemáme z čeho dotovat

v našich podmínkách NELZE nazývat třídu Stocksport...Superbike...Supersport, protože v našich podmínkách jedou 600 společně, bez ohledu na to,že to jsou stocky nebo sporty, tedy název VOLNÁ do 600cc, je plně odpovídající realitě

inspirace z Irska, nelze aplikovat na naše podmínky...jiný kraj , jiný mrav...jsou Řády a tím je dáno, co v ČR lze a nelze...pokud nebudeš ctít Řády a uděláš to, co píše Petridas, tedy pustíš mezi GP125 Klasika 125, pak porušíš Řády....

namítneš..no a co, tak je poruším....pak dojde ke kolizi mezi GP125 a Klasikem 125cc a k soudu půjde ten, kdo porušil Řády a povolil tento spojený závod...tedy zodpovědní lidi od pořadstele

v Irsku jsem byl na jednom závodě a viděl jsem tam to,co by u nás nebylo možné...v pátek byl trenink a najednou jeli Klasici, tedy jsem předpokládal, že to je trenink Klasiků, ale.....za chvíli za nimi v houfu prolítlo pár 125....a za nimi přilít sám osamocený Gilmore na Supersportu!....to v ČR není možný, byť šlo "pouze" o trenink
Téma je zamknuto


TOPlist