2 reakcí na tento příspěvek A je to tady -moto nad 500 od 24 let
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
MATY2>SirIndy> navrhovat muzes a dalo by se s tim asi i souhlasit, ale podle me by to bylo v rozporu s tou smernici. Vem si starsiho pana kterej chce choopera, omezovat ho 35kw, no asi by mu to nejak extra nevadilo. Spis by to chtelo kontrolovat skutecny vykon u skrcenych, ale to by se mnoho mistnim soudruhum vubec nelibilo.
Za to ze se pisou falesne hodnoty do TP muze z velke casti moc nizko nastaveny vykon u ridicaku od 18ti. Kdyby to bylo 40kW a ne 25kW tak si mnoho lidi poridi misto papirove zavreneho ctyrvalce sestky dvouvalec petistovku nebo sestku jednovalec, ale nez si poridit jen neco s 25kW tak radeji sahnou po prepsane. Takze i ja se priznam ze mam BMW F650 GS a V-Stroma 650 papirove zavrene a zda se mi to ok, nebot 25kW je fakt malo, ale zavreneho litra nebo ss sestku to zas ne, to je po 125ccm moc. Novych 35kW je daleko rozumnejsi, ale porad je to malo nebot 650 jednobuchy maj nejake 36kW a 500ccm 2V mivaj 37kW. Takze 40kW nebo 50kW by bylo idealnich dle meho nazoru, ale porad lepsi nez nic.
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady -moto nad 500 od 24 let
Speedy_James>Teď je to ale krásně pomotaný....Když budu mít řidičák do 25Kw a schválej to roku 2013 a to mi bude 20, tak to znamená že mi od roku 2013 nebude platit ta A18 ?? A pak 2014 si budu moci udělat neomezenou???
To by mě taky zajímalo, jak bude... Jestli jsem to správně pochopil, tak opravdu vznikne nová skupina A2 a není to tak, že by se měnily podmínky tý dosavadní (A18?). Co se teda stane s těma lidma, co budou mít řidičák ještě na tu starou skupinu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
FiFi.>Alan> já vim, ale neni zase tak záludná třeba SV má sice 72 kobyl, ale je trochu hrubější.. nebo Bandit je hodnej, co jsem čet, já na něm akorát tak seděl
No kámoš má horneta a druhej kámoš SV 650 a hornet je o dost silnější.........je to znát hlavně ve vyšších rychlostech.....SV má dobrej krouťák na spodku, ale Hornet je o třídu výše
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady -moto nad 500 od 24 let
MATY2>Když už je zde odkaz tak ještě doplním že, máme možnost k navrhovaným změnám poslat přímo na ministerstvo komentář, důrazně však doporučuji návrh zákonů předem důkladně prostudovat a psát pouze věcné příspěvky s nějakým odůvodněním.
např. "nesouhlasím se zvyšováním věkové hranice pro skupinu A2 protože to považuji pro zvýšení bezpečnosti za neopodstatněné" prosím nekopírovat a nepsat tam hanlivé urážlivé a nesmyslné příspěvky. Buďme rádi že máme možnost se ozvat, pokud tam budeme psát nesmysli tak to zase zruší...
PS: DŮLEŽITÉ! pro ty co neumí číst zdůrazňuji že podmínka věku 24let pro neomezené A se týká pouze žadatelů bez předchozí praxe! Pokud budete mít sk. A2 (od 18ti nebo 19ti) tak si na neomezené bude moci rozšířit v 21ti tak jako doposud.
Nevidím důvod proč bojovat proti zvýšení věku na neomezené pro nezkušené začínající motorkáře.
Já nepotřebuji, aby se neustále někdo takhle "staral" o mojí bezpečnost. Jsem svéprávný a postarám se sám. Podívejte se jak nesmyslné máme dopravní značení, ty neuvěřitelné lesy dopravních značek, zabezpečení silnic (svodidla, nebo ty debilní lana místo svodidel, způsob opravy silnic apod.) vůbec s motorkami nepočítají. Ale náprava tímto směrem je pro stát obtížná. Jednoduše nařídíme a zakážeme. S tím můžete jít tak akorát do p****
Ať mě nějaký expert vysvětlí, jak je možné být v 18ti letech právně a trestně odpovědný, mít volební právo, v 21ti letech se třeba stát poslancem a přitom nebýt svéprávný řídit motocykl.
Layer>prackarr> takže když bylo kdysi neomezený Ačko od 17 a pak to zavedli od 21,tak ti co si ho udělali tak museli čekat 4 roky?
Když někomu bylo v roce 2000 17 let, tak si udělal neomezený A. Půl roku na to zavedli An od 21, ale když už měl neomezený, tak moh normálně jezdit, i když mu bylo jen 17. Protože v jeho řidičáku bylo jen 5 skupin místo dnešních 16. To je stejný jako když si někdo v 15 udělal papíry na 50 ccm bez omezení rychlosti. Tak může do dneška řídit cokoli co má do 50 ccm a je jedno kolik to jede.
2 reakcí na tento příspěvek A je to tady -moto nad 500 od 24 let
neco na tom bude .. ale omezit to na kubaturu obecne je velka blbost to da rozum.. kdyz tak to omezit podle koni ... ale i tak kolik je v cesku 18-25letejch blbcu co ridi nadupany auta a ridi jako prasata.. ..vylozene jako prasata.
Kdyz jsem byl minule v cesku na motorce tak to tam bylo vulozene o preziti.. a je mi to lito, protoze jsem Cech.. Nejakej s prominutim kokot me malem sesterlil na dalnici, pak se na me tlacil ze budeme zavodit a ja jel zrovna z Anglie prez Alpy toalne unavenej .. atd atd..
=============================================================================================
Chci tim rici ze i kdyby se cc snizilo na 50cc tak by to nic nevyresilo, pac se spousta lidi neumi chovat (a nejen na ceste..).
Je uplne jedno jestli jsi spatny ridic nad nebo pod 500cc
=============================================================================================
jo a jeste jedna vec.. kdyby me bylo 24 a nedko mi rekl ze mam omezeni "jen na KTM 400 EXC co jede jako 'hovado' " .. tak si piskam .. protoze vim, ze treba tady v UK nebo OZZ ty pravidla jsou daleko daleko striktnejsi...
--tom
Naposledy editováno 13.11.2010 16:40:01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
šmudla>myslím si že je to úplně v pořádku !
Není to v pořádku, jde o princip. Tímhle zdánlivě správným opatřením to začíná a za chvíli někdo zjistí, že motorky jsou natolik nebezpečný, že nějakej vůl přijde na to, že by bylo nejlepší zakázat je úplně všechny. Jedni jezdí moc rychle (silničáři), druzí ničí přírodu (bahňáci) a všichni dohromady znepříjemňuji život spořádaným občanům.
My bychom se tady neměli děli na ty, kteří mají papíry na neomezený objem a na mlaďáky, kteří teprve čekají a tvářit se, že se nás to netýká. TÝKÁ A MOC, NEJDE JENOM O MOTORKY !!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
šmudla>wusa> Motorkář se musí přirozeně vyvíjet ,já osobně nesouhlasím s tím,aby kluk z 25kw sednul na 180 koňovou mašinu - to je nejlepší cesta do hrobu. Jenom dobře ,že se tam vloží ten mezičlánek 500 ccm a pokud nebude mít praxi min 2 roky na 500 ccm nedal bych mu to vůbec!.
To je tim ze 25kW je moc malo, asi se mi budete smat ale ja tvrdim ze zvyseni z 25kW na 50kW by snizilo nehodovost. Proc?
1) nekteri co ted maji neco s 80kW papirove zavrene na 25kW by meli misto toho 50kW - protoze 25kW se jim zdalo moc malo a radsi zvolili cachry s papiry, zatimco pri 50kW by je to tolik nelakalo
2) ve 21 by to pro ty co poctive dodrzeli 25kW nebyl takovej skok z nejake poprdene 250 na silnou motorku jako z treba 650ccm dvouvalce s 48kW...
Spíš jsem reagoval na to, že u aut neexistuje žádné omezení - abys mě dobře pochopil, nevolám po něm, ale tam není ani náznak uvažování o něm.