1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
Dante1990>MATY2> Působíš jako docela rozumnej instruktor,máš to info že by to mělo platit až od 2013 něčím podložený?
textem novely zákonů 361/2000sb. a 247/2000sb. který je zveřejněn na stránkách ministerstva dopravyJen ta skupina A2 je od 19ti.
2 reakcí na tento příspěvek A je to tady -moto nad 500 od 24 let
např. "nesouhlasím se zvyšováním věkové hranice pro skupinu A2 protože to považuji pro zvýšení bezpečnosti za neopodstatněné" prosím nekopírovat a nepsat tam hanlivé urážlivé a nesmyslné příspěvky. Buďme rádi že máme možnost se ozvat, pokud tam budeme psát nesmysli tak to zase zruší...
PS: DŮLEŽITÉ! pro ty co neumí číst zdůrazňuji že podmínka věku 24let pro neomezené A se týká pouze žadatelů bez předchozí praxe! Pokud budete mít sk. A2 (od 18ti nebo 19ti) tak si na neomezené bude moci rozšířit v 21ti tak jako doposud.
Nevidím důvod proč bojovat proti zvýšení věku na neomezené pro nezkušené začínající motorkáře.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
Naposledy editováno 12.11.2010 19:40:30
Barney>AM - 15 let
AM jsou zařazena vozidla s konstrukční rychlostí nepřevyšující 45 km.h-1
- dvoukolová se zdvihovým objemem spalovacího motoru do 50 cm3 nebo s výkonem elektrického motoru do 4 kW
A1 - 17 let
A1 jsou zařazeny lehké motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj o výkonu nejvýše 11 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti do 0,1 kW/kg a se zdvihovým objemem spalovacího motoru do 125 cm3
A2 - 19 let
A2 jsou zařazeny motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj s výkonem motoru do 35kW a s poměrem výkonu/hmotnosti do 0,2 kW/kg, které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem
A - 24 let (21 let pokud vlastníte A2 minimálně 2 roky)
A jsou zařazeny motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj
// Ve zkratce to hlavní z chystaných změn, které budou platit od 1. ledna 2012 - pokud to tedy projde.
Tohle je rozumne, ale nyni zadna kategorie A2 neexistuje, bude se pocitat A od 18ti jako A2?
Ale porad muze sednout zacatecnik na litr - melo by se tam dodat ze Acko plati prvni dva roky pouze jako A2, pokud nema A2 uz 2 roky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
Čím více lidí se ozve tím větší šance s tím něco udělat, nemá však cenu se snažit měnit text který je daný směrnicí (A neomezené bez praxe ve 24ti), to se řešilo před mnoha lety v Bruselu a s tím nikdo nehne. Co je však nutné připomínkovat je zbytečné zpřísňování podmínek u sk. A1 a A2 nad rámec směrnice!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
Naposledy editováno 13.11.2010 09:42:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
MATY2>demon90> jo psal, samozřejmě, že se proti zvyšování věku pro sk. A1 a A2 snažím bojovat, ale plkání na m.cz nemá smysl, je potřeba to připomínkovat přímo na ministerstvu, u poslanců, přes organice které mají alespoň nějakou šanci to připomínkovat, např. automotokluby, asociace autoškol, motocyklové asociace apod.
Čím více lidí se ozve tím větší šance s tím něco udělat, nemá však cenu se snažit měnit text který je daný směrnicí (A neomezené bez praxe ve 24ti), to se řešilo před mnoha lety v Bruselu a s tím nikdo nehne. Co je však nutné připomínkovat je zbytečné zpřísňování podmínek u sk. A1 a A2 nad rámec směrnice!!!
Ja bych navrhoval dodat tam ze Acko od 24 plati prvni dva roky pouze v rozsahu A2, pokud nema A2 uz aspon 2 roky. To by zabranilo sedlani silnejch motorek zacatecniky (coz tahle uprava zase neresi, jen zveda vek techto zacatecniku) a pritom neuskodilo tem co poctive prestupuji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
Layer>demon90> Jo ale nesmĂ to bĂ˝t snĂĹľenĂ˝ vĂc neĹľ o polovinu,tzn. vĂc jak ze 70kw.
Toto je zasadni otazka jak se to bude posuzovat, opravneni vam nikdo zpetne neveme a ani neda, kdo bude mit 25kw tak mu zustane 25kw. Otazkou je to skrceni, je jasne ze ponovu vetsina ostrejsich sestek a vic skrtit vubec nepujde. Jak se budou posuzovat motorky drive seskrcene je opravdu ve hvezdach. Teoreticky je mozne ze na motorky seskrcene na 25kw z vice nez 50kw nebudete mit opravneni.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
demon90>Layer> No driv nez bude novy zakon urcite ne Jsem myslel že když už jednou bude mi tech 25Kw že ji strelim lepe,ale když se to takhle komplikuje tak nevim nevim
Kdyby to nešlo, tak to necháš přepsat zase na 78kW, no. Protože s 25kW by to bylo asi neprodejný Ikdyž já myslim, že už mi zůstane doma napořád
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
Barney>MATY2> Pozor na ty vyjímky. Bude to od 1.1.2012 - pokud to schválí.
Pro všechny: Skupiny a jejich omezení jsem vypsal na str. 14!
Tento zákon nabývá účinnosti dnem 19. ledna 2013 s výjimkou ustanovení čl. I bodů 1, 2, 9 až 12, 14, 16, 17, 21, 22, 27, 30, 32, 33, 35, 40, 43 až 45, 47, 48, 51, 53, 55, 59 až 62, 66, 71, 75, 76, 81 až 83, 85 až 91, 96 a 97, která nabývají účinnosti dnem 1. ledna 2012.
A my mluvíme o bodech 7, 8, 15, 25... Možná jsem něco vynechal, ale každopádně na tyhle body se výjimka nevztahuje, takže by to mělo nabýt účinnosti 19.1.2013