globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: A je to tady -moto nad 500 od 24 let
 
9.11.2010 v 19:40
Zatím návrh ministerstva dopravy, ale vše je možné. Cíl je snížit nehodovost. Tak co my na to?

(reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let

11.11.2010 v 21:42 | Nahoru | #391

Daniel_cz>tak bude mít to CRko... 450 ve 2T sou musí mít ranec sílu... ted někdy to pudem k němu testnu.


450 ne. Je CR250 a CR500.

A je to tady -moto nad 500 od 24 let

11.11.2010 v 21:44 | Nahoru | #392
On řikal asi 450. Uvidim až u něj budu on tomu nerozumí. Jezdil na tom jeho bratranec závody. A pořád řiká že je to těžký . Sem mu řikal že nic lehčího neni.

(reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let

11.11.2010 v 21:49 | Nahoru | #393
Překlep

Naposledy editováno 11.11.2010 21:49:52

(reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let

11.11.2010 v 21:54 | Nahoru | #394

Daniel_cz>prackarr - Tebe sem se chtěl zeptat jestli se to CRF 450 dělá i ve 2T? Kámoš tvrdí že ji má ve 2T. Nerozumí tomu ale má to zvuk do pily.



CR=cross
F=four-stroke

2 reakcí na tento příspěvek A je to tady -moto nad 500 od 24 let

11.11.2010 v 22:49 | Nahoru | #395
něco pro utlumení toho poprasku kolem zmíněného článku - článek v čmn
tenhle článek spíš mluví ve prospěch toho návrhu co tu padnul kdysi dávno - s prax od 20ti, bez praxe od 24

Naposledy editováno 11.11.2010 22:49:25

(reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let

11.11.2010 v 23:04 | Nahoru | #396

--VinCenzo-->něco pro utlumení toho poprasku kolem zmíněného článku - článek v čmn
tenhle článek spíš mluví ve prospěch toho návrhu co tu padnul kdysi dávno - s prax od 20ti, bez praxe od 24



No, podle data u těch komentářů je ten článek taky docela z dávna...

A je to tady -moto nad 500 od 24 let

11.11.2010 v 23:28 | Nahoru | #397
Omezit i auta....

(reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let

11.11.2010 v 23:36 | Nahoru | #398

--VinCenzo-->něco pro utlumení toho poprasku kolem zmíněného článku - článek v čmn
tenhle článek spíš mluví ve prospěch toho návrhu co tu padnul kdysi dávno - s prax od 20ti, bez praxe od 24



V tomhle clanku zni ty navrhy rozumne. Takze tak to urcite nebude :D

A je to tady -moto nad 500 od 24 let

12.11.2010 v 00:01 | Nahoru | #399
Hovadina !!! Nemůžou vzít řidičáky jsou zaplacený, nevyhodil jsem přece peníze na darmo, to ať si narvou doprdele třeba na štorc

A je to tady -moto nad 500 od 24 let

12.11.2010 v 00:16 | Nahoru | #400
Je to banda volů ta naše vláda .. Příští rok chci dělat papíry na malé Ačko .. proto sem teď dělal A1 abych pobral nějaké zkušenosti na 125cítce a pak přesedlal na 6stku

Ale doprdele tohleto má být co .. odstupňování na 24 let .. a výš ..

A v tom článku z minulého roku nebo kdy byl sepsaný a komentář k tomu "povinná praxe z okruhu" .. né každý má finance na to aby si platil jízdy v Brně

Proč to prostě nemůžou nechat být tak jak to je ..

Plechovkáři taky nemají od 18cti Škodu 120 .. od 20ceti Felicii a od 24 neomezený .. tak proč to u nás jednostopařů tak řeší ..

A je to tady -moto nad 500 od 24 let

12.11.2010 v 06:35 | Nahoru | #401
Ja s navrhem dalsiho odstupnovani souhlasim.

2 reakcí na tento příspěvek A je to tady -moto nad 500 od 24 let

12.11.2010 v 06:58 | Nahoru | #402
Spousta mladejch volila VV nebo TOP 09, tak co teď brečíte.

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady -moto nad 500 od 24 let

12.11.2010 v 08:37 | Nahoru | #403
Teenageři budou striktně proti, starší a otlučenější budou souhlasit.
Já myslím, že limity by určitě měly bejt daný výkonem, vahou a maximální rychlostí. I mašina na 25kW dokáže jet 150 Km/h což už je rychlost kdy je docela těžký odhadovat průjezd zatáčkou - a pokud nejsou zkušenosti - je to vo průser. Krom toho seškrcený 6kilo váží stejně jako neseškrcený - takže brždění(což je pravděpodobně nejtěžší umění na motocyklu)se učíš s 200kg váhy(taky nic moc )
Co je ale opravdu nonsense je fakt, že si 25ti letej "začátečník" může udělat papíry a koupit vzápětí litra(věk do 40nehraje moc roli - většina chlapů je nacpanejch testosteronem až do 50ky) Proč už konečně někdo nepříjde na to, že kromě věku(ktetej mezi 17 - 25ti lety hraje roli) je markantním měřítkem hlavně zkušenost a ujetý km.
Proč není každej řidičák podmíněnej zkouškou podobnou "škole bezpečný jízdy" - test brždění (30, 50, 70km/h) nauka výhýbacích manévrů, nauka vedení stopy (ta sranda stojí cca. 3000Kč) ...za co platíme prachy v autoškole? Za benzín a pronájem budovy pro učitele ? Co tam koho kdo naučil ? Myslím, že nad tímhle by se měli hoši v parlamentu zamyslet.

Je fakt, že populistický opatření většinou na dělný lid zabírají víc. Zakázat ty arogantní motorkáře by jistě nadchlo národ víc než smysluplný řešení problému...

A je to tady -moto nad 500 od 24 let

12.11.2010 v 13:15 | Nahoru | #404
Já s freedomem plně souhlasím. A bestak osud se nedá změnit. Když se někdo má vysekat tak se vyseká. Při tom ježdění by se mněla používat především makovice... Když v ní má někdo nasráno tak si vymele držku...

A je to tady -moto nad 500 od 24 let

12.11.2010 v 13:19 | Nahoru | #405
Je to bestak k hovnu jestli to zvednou na 24let... Nehodovost motorkářu se nesníží... Mího kámoše známej se zabil na skutru a to to byla 50ccm. Vymejšlej píčoviny. Spravit silnice... To by bylo...

A je to tady -moto nad 500 od 24 let

12.11.2010 v 13:21 | Nahoru | #406
Já se těšim jako malej kluk až si udělám papíry na neomezenou a ted tohle. Akorít jsem se rozčílil...

(reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let

12.11.2010 v 14:24 | Nahoru | #407

PatMatbanda>Spousta mladejch volila VV nebo TOP 09, tak co teď brečíte.

ne asi!

A je to tady -moto nad 500 od 24 let

12.11.2010 v 14:50 | Nahoru | #408
Teda omladino, nad čím tu furt pištíte nic není tak horký jak se to uvaří a než to začnou tam nahoře vařit, tak si ještě párkrát dají nějakej stranickej gábl, počastujou se nadávkama a budou řešit kuloární politiku. Než se dopracujou k nějakýmu znění (pár lidí co sedlaj motorky tam taky mezi nima sedí a třeba k tomu budou mít nějakou "věcnou" připomínku) taky uteče nějaká doba. To nad čím se tu hrozíte je NÁVRH, a ten jsou schopni ještě tolikrát překopat... Jo, dřív si člověk udělal velkou mašinu v 17 a mohl na všecko - 90,125,150,175,250,350,500 ccm Víc toho nebylo A to těch pětistovek nebo později 600 nebylo zas tolik. Holt dneska je trh jinej a tak dělají takovýhle omezovačky, páč jak píše většina co už má něco naježděný, rozum a zkušenosti (a ty hlavně) jen tak z prachu silnic nevezmeš. Brát za plyn umí každý "pako", ale správně odhadnout kudy a jak co projet a jak přibrzdit, už chce zkušenost - nejlíp získávanou na menších kubaturách a lehčích strojích, který dokážou odpustit dost chyb na rozdíl od dvoumetrákový krávy, jejíž schopnost dostat člověka na asfalt roste se čtvercem rychlosti. Asi už su moc starej nebo co, ale raději sednu na fichtla nebo na starou čízu a projedu se, než si tejrat kosti na nějakým ss, kde mě po půl hodině bolej všecky klouby od žaludku dolů, páč se na to neposkládám

A je to tady -moto nad 500 od 24 let

12.11.2010 v 15:39 | Nahoru | #409
Populismus, z toho nic nebude

(reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let

12.11.2010 v 15:44 | Nahoru | #410

t_freedom> Proč není každej řidičák podmíněnej zkouškou podobnou "škole bezpečný jízdy" - test brždění (30, 50, 70km/h) nauka výhýbacích manévrů, nauka vedení stopy (ta sranda stojí cca. 3000Kč) ...za co platíme prachy v autoškole? Za benzín a pronájem budovy pro učitele ? Co tam koho kdo naučil ? Myslím, že nad tímhle by se měli hoši v parlamentu zamyslet.



Ty zkoušky tak ale podle platné legislativy vypadat musí! Intenzivní brzdění a úhybné manévry jsou jak při výuce tak při zkouškách povinné. Takže otázkou je: Proč platíme peníze autoškole která to neučí? Proč neupozorníme na porušování zkoušek ze strany komisařů?

(reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let

12.11.2010 v 15:47 | Nahoru | #411
Dante1990> radost jak prase

(reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let

12.11.2010 v 15:48 | Nahoru | #412
PatMatbanda> ty co brečej nevolili

A je to tady -moto nad 500 od 24 let

12.11.2010 v 16:09 | Nahoru | #413
Když může řídit mladej kluk auto co má 500 koni. Tak nevim proč by nešlo od 18 mít 25kw v tp..

A je to tady -moto nad 500 od 24 let

12.11.2010 v 16:25 | Nahoru | #414
Maty - no asi už i někde upozornili a pár komisařů i majitelů autoškol a učitelů bylo nedávno popotahováno. Asi to už dělali moc okatě. Snad někde u Ostravy ?? Jinak s Tebou souhlasím, kolínskej pan zkušební komisař ty věci, který jsi vyjmenoval opravdu chce vidět adeptem na řidičák předvést. A to u všech kubatur.

(reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let

12.11.2010 v 16:46 | Nahoru | #415

Blix>Jako že by vám zpětně posbírali řidičáky ? :D :D :D Naivní představa :D



ale peníze by nevraceli, je krize !

(reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let

12.11.2010 v 17:18 | Nahoru | #416
Dante1990> můj první doplněk k 1. moto byla sexy kočička za mnou - nedopadlo to s ní dobře-její smůla

A je to tady -moto nad 500 od 24 let

12.11.2010 v 17:39 | Nahoru | #417
Nejmin ze vseho chapu to posunuti "osminek" z 16 na 17 let.
To mi prijde ze je jen opatreni ve stylu "jako ze se s tim neco udelalo". Ze by ten jeden rok sehral takovou roli se mi nezda.

Dale, teprve az od 21 let veku smet sedlat nad 125ccm avsak maximalne "pullitr", to je samo o sobe rozumna kategorie, ale zbytecne "vysoko". Jezdit az do 21 let pouze na 125-ce, tak to mi prijde docela prehnany!!

A nakonec az od 24 let smet ridit vse.

Celkove to ma oproti soucastnosti pouze omezujici charakter, ale to snad z dilny MD "v duchu" doby ani jinak nejde.

Jestli samo vekove posunuti podskupin neco resi si dost nemyslim.

Pochopitelny mi prijde omezeni objemu do 500ccm, vylouci se tim ruzny "papirove" 25 kilowatovy litry apod.,
ale jeste jemnejsi reseni by mi prislo vychazet z vykonu neseskrceny zakladni verze kazdyho modelu (nebo proste zrusit ohled na ta seskrceni) a stanovit hranici vykonu (35-40kW??) a nebo i vykonu a objemu, nejlepe o neco malo vyssiho nez 500ccm.
(Duvod: Jezdil jsme Dominatora 650 cca 32kW a dynamickymi parametry bych ho radil po bok dvouvalcovyho petikila, tak proc by na nej nemohl nekdo kdo muze na to petikilo?).
_______

Ovsem hlavni problem nic z toho podle me uspokojive neresi!

Jak uz tu napsala rada lidi prede mnou , pri ziskavani vyssiho ridicaku nikde nikdo nezjistuje (a ani nemuze), jaky ma ridic skutecne zkusenosti - co uz odridil, co vse ovlada.

Pro ziskani dalsi podskupiny ci rovnou cele skupiny RP neexistuje
- ani povinnost dokladat praxi,
- ani nutnost nejak zvlast prokazat sve ridicske zkusenosti (odjet s instruktorem respektive komisarem 10ti kilometrovy kolecko na "odbrzdenym" petikilu a uhlidat se pri tom neprekrocit 40-ku pred skolou a neprojet ten blbej semafor u Lidla, to vazne neni zadna slozitost.)

Ridicske schopnosti po opusteni autoskoly jsou rekneme zakladni a jakakoliv dalsi organizovana ridicska vychova nebo i osveta jiz nexistuje.

Navic v pripade, ze si clovek pujde udelat RP neomezene sk. A v 24 (nyni 21) letech nebo teprve v tomto veku zacne jezdit, tak se veskera ministerstvem navrhovana opatreni stejne miji ucinkem a jakkoli silny sroj muze osedlat v podstate naprosty zacatecnik!

Mozna nektere pasaze vyzneli ponekud "svazarmovsky", ale pokud chce nekdo opravdu zapracovat na tom, aby "nezkuseni ridici nemohli ridit ty nejsilnejsi motocykly", tak ucinna cesta povede trochu jinudy nez pouhym posunutim vekove hranice (protoze >Motocykl s motorem o objemu vyšším než půl litru je podle ministerstva dopravy nebezpečnější než autobus, kerý je možné řídit od 21 let.< ???

3 reakcí na tento příspěvek A je to tady -moto nad 500 od 24 let

12.11.2010 v 18:16 | Nahoru | #418
AM - 15 let
AM jsou zařazena vozidla s konstrukční rychlostí nepřevyšující 45 km.h-1
- dvoukolová se zdvihovým objemem spalovacího motoru do 50 cm3 nebo s výkonem elektrického motoru do 4 kW

A1 - 17 let
A1 jsou zařazeny lehké motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj o výkonu nejvýše 11 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti do 0,1 kW/kg a se zdvihovým objemem spalovacího motoru do 125 cm3

A2 - 19 let
A2 jsou zařazeny motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj s výkonem motoru do 35kW a s poměrem výkonu/hmotnosti do 0,2 kW/kg, které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem

A - 24 let (21 let pokud vlastníte A2 minimálně 2 roky)
A jsou zařazeny motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj



// Ve zkratce to hlavní z chystaných změn, které budou platit od 19.1.2013 - pokud to tedy projde.

Naposledy editováno 13.11.2010 09:34:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let

12.11.2010 v 18:35 | Nahoru | #419

Barney>
// Ve zkratce to hlavní z chystaných změn, které budou platit od 1. ledna 2012 - pokud to tedy projde.


19.1.2013

(reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let

12.11.2010 v 18:42 | Nahoru | #420
Barney> Jo tak tohle už vypadá daleko líp
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist